SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja??? ;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikkerdeklik hier en bekijk de promo van RTL 5Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Da's dus nog veel beter!quote:Op maandag 18 september 2006 15:05 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik gister in die reclame dat ze het op de zondagavonden om half 11 zouden herhalen.
Ja idd.quote:Op maandag 18 september 2006 21:08 schreef CloudStrife het volgende:
Wat een idiooten om dat in de omschrijving te zetten.
Die lui die daar verantwoordelijk voor is moeten ze ontslaan bij RTL5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op maandag 18 september 2006 21:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja idd.I already mailed RTl 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Hehe ik zag wel weer dat Chloe ook meedoetquote:Op maandag 18 september 2006 22:45 schreef Merkie het volgende:
Wat een debielen bij RTL. Die promo verhulde zeker ook al de helft van de premiere?
Edit: gezien, valt mee. Maar het kan ook zo.
Is er wel, maar niet echt actief.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:30 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Hehe ik zag wel weer dat Chloe ook meedoet
Iemand die weet of Kimook meedoet in seizoen 5.
Mooi zo,quote:
Je kan ze ook zelf downloaden, betere kwaliteit dan DVD's en met 5.1 geluid.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:32 schreef Kontiki het volgende:
Ik heb de DVD's ook al liggen (uit Thailand, niet geweldige kwaliteit dus)
Jazekerquote:Op woensdag 20 september 2006 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
Gaan we hier vanaf zaterdag SPOILERVRIJ over seizoen 5 praten?
Je wil ook echt he-le-maal NIETS weten voordat je begint aan de eerste aflevering... Dus: sluit je op in een kamer zonder televisies tot zaterdag en ga dan kijken.. Het zou TE jammer zijn als je spoilers mee krijgt...quote:Op woensdag 20 september 2006 17:52 schreef FritsFlits het volgende:
Lees a.u.b. niet de programmagidsen. In Veronica staan ook weer spoilers over de eerste twee afleveringen en die wil je absoluut niet weten als je verrast wilt worden.
TE LAAT!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef Sannydance het volgende:
[..]
Je wil ook echt he-le-maal NIETS weten voordat je begint aan de eerste aflevering... Dus: sluit je op in een kamer zonder televisies tot zaterdag en ga dan kijken.. Het zou TE jammer zijn als je spoilers mee krijgt...
Moet je ook niet doen, seizoen 4 is anders niet echt tof meer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:03 schreef JeroenV het volgende:
Ik probeer niks te lezen.
Ik heb tot nu toe tot en met seizoen 3 gezien. Ik kwam nogal laat achter deze prachtige serie, dus 4 was ik al te laat voor. Heb de rest op dvd. Alleen is seizoen 4 nog te duur om op dvd te kopen. Ik hoop dat ze die ook een beetje snel naar een lagere prijs gooien. Maar nu zie ik het dus eigenlijk niet zitten om 5 te gaan volgen als ik 4 nog niet gezien heb.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:26 schreef 7eVeNL het volgende:
ik ben noodgedwongen 3 weken geleden begonnen met kijken, en ik kan jullie verzekeren.... you aint seen nothing yet, rete gaaf seizoen, vooral de pilot![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:19 schreef SlimShady het volgende:
als je s4 overslaat zul je heel s5 zitten met een-gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herhaling: Zondag 22:35 @ RTL 7.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:49 schreef pascalheister het volgende:
wat een planning op de zaterdagavond![]()
zo, érg grote fanquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:57 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Herhaling: Zondag 22:35 @ RTL 7.
Anderhalf uur te gaan, dames en heren!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |