Dat is echt zonde want als je die nu nog gaat bekijken is er al zoveel verraden!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:01 schreef klossie het volgende:
ik hoop maar echt op september dan zeg! is al veel te ver weg.... en anders: herhalingen? zou ik toch ook wel een klein beetje blij mee zijn, bijvoorbeeld seizoen 1 of 2 (heb ik nog niet gezien:))
Ja! Vorige keer heb ik ook de prequel gezien (van S4).quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:26 schreef Zombine het volgende:
Heeft iedereen inmiddels die prequel van seizoen 5 al gezien?
Is te downloaden op: http://www.angelfire.com/ult/24natic/24S5Prequel.wmv
Toen het seizoen begon hebben ze de eerste dag 2 uitgezonden en de dag erna 2, ondertussen zitten we bij aflevering 10 (maandag uitgezonden) en maandag komen er weer 2quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:04 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ja! Vorige keer heb ik ook de prequel gezien (van S4).
En ik moet zeggen dat ik naar meer snak.
Exclusieve informatie die je normaal niet ziet.
Ze hadden het trouwens over een 4-hour premiere. Hoe zit dat precies?
Zouden dat de eerste 4 afleveringen zijn?
Ik weet het, het gaat veel te snelquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:41 schreef Sannydance het volgende:
dan zitten we dus alweer op de helftMaar hij is wel heeeeel goed!
Is er trouwens al een datum voor NL bekend? Of is het nog steeds "rond september"quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik weet het, het gaat veel te snel
Hoi!
rond septemberquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:14 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Is er trouwens al een datum voor NL bekend? Of is het nog steeds "rond september"
"We're running out of time!!"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:13 schreef Sannydance het volgende:
JE zou toch ook denken dat JAck en zijn collega's het wel een keer doorkrijgen he, dat al die problemen allemaal precies 24 uur duren... dus waarom zitten ze die 24 uur niet gewoon uit? o ja dan is het niet meer spannend
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:15 schreef c0nd0r het volgende:
"Who are you working for?!"
Nou uh.. daar staat de cameraman en de geluidsman.. M'n teksten door de scriptschrijvers..
Het is toch niet hetzelfde![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:04 schreef Sannydance het volgende:
dat lijkt me super!
die dan 'per ongeluk' midden in de serie geshowd wordt dat mensen denken dat ze gewoon de volgende aflevering gaan zien.
En dan natuurlijk de week later de echte aflevering
Je kunt gewoon dat nummer van Debby bellen dan schijn je de set eraan te krijgenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:32 schreef MrManiak het volgende:
*Googled naar ene Sutherland...*
Donald... David... Robert...
Nop, geen Kiefer, sorry
Heb je Debby's nummer?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je kunt gewoon dat nummer van Debby bellen dan schijn je de set eraan te krijgen
Even terug spoelen naarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
Zitten eventueel spoilers in voor seizoen 4quote:Op maandag 6 maart 2006 16:01 schreef Sannydance het volgende:
ze zullen nou wel nie meer opnemen... maar waarom zet je dat in spoilertags??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |