SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van wat ik al heb vernomen van het einde van S5, gaat het einde hier ook knallen... Bring it on, RTL, bring it on
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:11 schreef MrManiak het volgende:
Het einde van S4 vond ik, als 24-fan, erg tegenvallen... Seizoen 2 had een meesterlijk eindeWtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van wat ik al heb vernomen van het einde van S5, gaat het einde hier ook knallen... Bring it on, RTL, bring it on
Je haalt seizoenen door elkaar.
Einde S2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde S4:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home![]()
Einde van S4 was tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen S5 antwoorden hier op uiteraard graag
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Einde van S4 was tochJa klopt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen S5 antwoorden hier op uiteraard graag
En ja waren zeker goede afleveringen, alleen jammer van palmer. Vond het een leuk personage.
Oh maarre... ik wil kim weer terug zien in 24!
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Het was echt weer genieten.
Het sfeertje was weer goed en de spanning top.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wtf?
Je haalt seizoenen door elkaar.
Einde S2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde S4:SORRY!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 29% gewijzigd door MrManiak op 24-09-2006 11:41:48 ]Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!![]()
Wow, het was weer knallen gisteren.
Ik houd een "Jack Body-count List"bij, volgende week post ik hem wel
Haha toppiequote:Op zondag 24 september 2006 11:04 schreef MrManiak het volgende:
Wow, het was weer knallen gisteren.
Ik houd een "Jack Body-count List"bij, volgende week post ik hem welI asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
Veel mensen kennen de serie ook niet. Na S4 was ik helemaal wild over 24, maar ik kon het met niemand delen; niemand keek ernaar (de late uitzendtijd).quote:Op zondag 24 september 2006 11:31 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]
Niet echt denderende kijkcijfers
Het is nu langzamerhand opbouwen, denk ik...Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Het verbaasd me dat er zoveel mensen naar een baggerprogramma als dat zal ze leren kijken eigenlijk.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Waarschijnlijk is de helft van de kijkers fan van "24", ze zetten de TV alvast aan zodat de op tijd vijn voor 24quote:Op zondag 24 september 2006 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Het verbaasd me dat er zoveel mensen naar een baggerprogramma als dat zal ze leren kijken eigenlijk.
wow, knallend begin. dit seizoen gaat wel weer leuk worden.
maar tegelijk ook een kutbegin. ik dacht van ha tof, palmer doet mee. En dan ineens bam!
toen dacht ik van tof, tony en michelle zijn er. Bam!
en die logan gaat weer lekker irritant worden denk ik, wat een extreem incompetente gast is dat toch❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Ik hoop niet dat ze die laatste 5 minuten van mij ook meetellen want dan voel ik me diep schuldig
Ik zag op imdb dat kim in deze serie ook weer meespeeld maar slechts in 2 of 3 afleveringen ofzo... zo spijtig
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Vanavond herhaling toch? Eens kijken hoeveel mensen dan kijken! Ik vraag me af of een in mijn eigen top serie wel ideaal is voor een zaterdagavond!![]()
TVP en een topbegin van seizoen 5
Helaas moet ik nog 17 afleveringen van s4 zien dus dat doe ik deze week maar eventjes.
![]()
Ze konden Palmer ook dood laten gaan in de vorige serie. Daardoor is de verrassing zoveel groter nu, erg goed gedaan.![]()
Ook weer veel interessante gastacteurs dit seizoen (zal geen namen noemen).http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)![]()
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zondag 24 september 2006 13:58 schreef Mr_Romano het volgende:
Ook weer veel interessante gastacteurs dit seizoen (zal geen namen noemen).
24 heeft op rtl5 nooit echt geweldige cijfers gescoord. en het uitzenden op zaterdagavond is nou ook niet echt tactisch.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
best zielig eik met een zieke vrouw en een onbetrouwbare, gewaardeerde werknemer.quote:Op zondag 24 september 2006 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
en die logan gaat weer lekker irritant worden denk ik, wat een extreem incompetente gast is dat toch
Jack dacht dat zijn gastgezin geen rol zou spelen, dat is nu wel 180° anders.
Chloe blijftmet haar sjaggo gezicht. Spencer deed 't zeker alleen voor de sex
logisch, hij gaat zeker wraak nemenquote:In addition, Carlos Bernard (Tony Almeida) is once again upped to series regular after being a Special Guest last season.![]()
![]()
S4 viel mij ook tegenquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's te zien
Ben ook wel benieuwd. S4 stelde me wat teleur, maar deze schijnt weer tof te zijn
ik heb er 10 afleveringen van gekeken, en tot nu toe kon het mij niet boeien
S5 is echt goed, die heb ik in 2 dagen gekeken, ik kon er gewoon niet mee stoppen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: