Beetje geruit Tshirt.. maar niet echt opvallend.. kijk maar in mn fotoboek.. zie je mn gezichtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:36 schreef MaJo het volgende:
Ik stond dus eerst vooraan in het midden, maar daarna aan de zijkant rechts (als je naar het podium toestaat) op de eerste verhoging bij de voorste paal. Had je nog iets opvallends aan?
Nee je komt me niet bekend voorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:37 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Beetje geruit Tshirt.. maar niet echt opvallend.. kijk maar in mn fotoboek.. zie je mn gezicht
Zou ik best geweest kunnen zijn, aangezien je langs de gang naar de wc stondquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:59 schreef Prep2Fight het volgende:
Heb wel af en toe een meisje met rood haar langs zien flitsen volgens mij..Kan ook door het bier komen
Ach ja, Nederlanders zouden er niet zo moeilijk over doen.. engelse welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou ik best geweest kunnen zijn, aangezien je langs de gang naar de wc stondDie kant op was het goed te doen maar weer terug naar voren was minder grappig. Werd nogal boos aangekeken door iedereen terwijl ik echt al vooraan stond daarvoor
![]()
ik heb ook betere foto's gezien jahquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:43 schreef MaJo het volgende:
Als ik zo de foto's zie dan is de zanger best lelijkToen ik gister sjans met hem had vond ik hem nog best leuk
Waren juist de Nederlandersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:02 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ach ja, Nederlanders zouden er niet zo moeilijk over doen.. engelse wel
Hm, raar..quote:
Doh.. wat denk je.. adam en jongepaupers?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:12 schreef MaJo het volgende:
Hij kijkt ook best sloom als hij zingt, en toch vond ik hem wel leuk
Dat soort mensen zijn per definitie erg irritant jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:12 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Hm, raar..
Ik had gezeik met een vreselijk vervelend engels stelletje.. echt te irri.. ' Kun je effe weggaan je staat voor mn vriendin'
Rot op zeg![]()
![]()
[..]
Ik snap hem nietquote:Doh.. wat denk je.. adam en jongepaupers?![]()
Maar voorderest om even terug te komen op de engelse.. veel zijn ook vet cool hoor..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn per definitie erg irritant jaIk was zelf met Engelsen en volgens mij deden de Nederlanders daarom een beetje moeilijk, omdat ze hun plek niet af wilden staan aan Engelsen ofzo
![]()
[..]
Ik snap hem niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
gezien het tijdstip van je post waren jullie deze keer niét in de verkeerde tram gestapt?![]()
Speelden ze eigenlijk ook nummers van Beneath The Boardwalk, of alleen van het 'echte' album?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Geen verkeerde tram inderdaad...
Volgens mij maar 1 of 2 niet-album nummers.. In het begin leek het zelfs alsof ze gewoon het album afspeelden (beginnend met View From The Afternoon en erna Dancefloor enzo)..
In Brussel gisteravond hetzelfde. En kan me goed aansluiten bij de reacties van Amsterdam. Ook in Brussel was het een geslaagd concert, maar niet fantastisch. Hij was ook hier zo stoned als een garnaal, kwaliteit v/d zang was gelukkig wel goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Geen verkeerde tram inderdaad...
Volgens mij maar 1 of 2 niet-album nummers.. In het begin leek het zelfs alsof ze gewoon het album afspeelden (beginnend met View From The Afternoon en erna Dancefloor enzo)..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |