Hehe, het is niet alsof dit de eerste keer is ofzo dat zoiets gebeurd en het zal zeker zo doorgaan als niemand actie onderneemt. Ik wil iig niet zielig gaan doen, en maak het dan ook m'n taak om te kijken wat aan zulke dingen te doen is voor in de toekomst. Okay, dat klonk als een foute b-film dialoog, maar 'k meen het desondanks datquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:11 schreef Prep2Fight het volgende:
Het slaat gewoon nergens op.. 150 vd 500 kaarten die zijn gewoon gekocht om doorverkocht te worden.. zonde voor de mensen die er wel gewoon heen willen
Ik walg er gewoon van.. de regering moet hier heel snel wat aan gaan doen.
Ik vond het idee van de kaartjes op naam wel een goed idee! Dat je er alleen inkomt met je IDkaart ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:17 schreef prototype het volgende:
[..]
Hehe, het is niet alsof dit de eerste keer is ofzo dat zoiets gebeurd en het zal zeker zo doorgaan als niemand actie onderneemt. Ik wil iig niet zielig gaan doen, en maak het dan ook m'n taak om te kijken wat aan zulke dingen te doen is voor in de toekomst. Okay, dat klonk als een foute b-film dialoog, maar 'k meen het desondanks dat
Misschien is het een idee om kaarten op naam te verkopen? Je naam staat dus op het kaartje en bij binnenkomst moet je je ID laten zien.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:17 schreef prototype het volgende:
[..]
Hehe, het is niet alsof dit de eerste keer is ofzo dat zoiets gebeurd en het zal zeker zo doorgaan als niemand actie onderneemt. Ik wil iig niet zielig gaan doen, en maak het dan ook m'n taak om te kijken wat aan zulke dingen te doen is voor in de toekomst. Okay, dat klonk als een foute b-film dialoog, maar 'k meen het desondanks dat
Jij bent er zeker eentje?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:26 schreef Klingon het volgende:
Zolang ze gekocht worden voor dat soort prijzen zullen ze ook altijd verkocht blijven worden... dus jammer maar helaas, niets aan te doen.
Klingon heeft wel gelijk... Ik zei het eerder ook al: mensen die kaartjes willen moeten deze mensen negeren. Op die manier kunnen ze niet zulke prijzen vragen en gaat het voor de normale prijs (of iets erboven) verkocht worden. Is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Zolang er gekken zijn om 100 euro neer te leggen voor een kaartje zal dat in stand blijven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:27 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Jij bent er zeker eentje?![]()
Kijk toch eens verder dan je neus lang is.. het is schandalig dat mensen uberhaubt geld verdienen aan iets wat ze waarschijnlijk geeneens kennen..
Ik moet veel moeite doen om me idd vast te houden aan deze gedachte... het ergste is, 'k ben bang dat ik misschien toe ga geven en zo'n gek zal zijn...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klingon heeft wel gelijk... Ik zei het eerder ook al: mensen die kaartjes willen moeten deze mensen negeren. Op die manier kunnen ze niet zulke prijzen vragen en gaat het voor de normale prijs (of iets erboven) verkocht worden. Is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Zolang er gekken zijn om 100 euro neer te leggen voor een kaartje zal dat in stand blijven.
He Proto, wat was er eigenlijk gebeurt in de FRS?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:40 schreef prototype het volgende:
[..]
Ik moet veel moeite doen om me idd vast te houden aan deze gedachte... het ergste is, 'k ben bang dat ik misschien toe ga geven en zo'n gek zal zijn...
Hahaha, vogelgriep ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:03 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
He Proto, wat was er eigenlijk gebeurt in de FRS?![]()
Aha..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef prototype het volgende:
[..]
Hahaha, vogelgriep ofzo, nah, 'k ben fan van zowat het eerste uur, 'k heb alle cd's voor zover ik weet (ja, zelfs die uitgedeelde demo's via ebay
), alle tracks uit je hoofd kennen, 3x arctic t-shirt hebben + lots a buttons, tjah, dan moet je toch wel een gelegenheid vinden waarbij je met die shit kan patsen
Dan is het riante bedrag dat ze vragen toch nog betrekkelijk te doen. Ik moet er gewoon bij zijn vrees ik.
Hoi. Ik was dus degene die voor jou nog wilde bestellen, maar er als eerst erachter kwam dat het uit was verkocht. Door dit soort dingen krijg ik steeds minder zin om naar concerten te gaan; ik pas de festivals dit jaar wel mee ofzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:47 schreef kreuk050 het volgende:
Was bij het postkantoor (Rotterdam Alexandrium) vanmorgen om 9:56, mannetje of 8 voor me. Om 10:03 nog 4 mannetjes voor me en het was UITVERKOCHT!
Godverdomme
Ter info: ik heb in m'n hele leven nog geen enkel kaartje voor winst doorverkocht of gekocht. En tuurlijk is er wat aan te doen, maar ik kan me niet voorstellen dat er ooit een dag zal komen waarop niemand meer duurdere kaartjes koopt omdat het uitverkocht is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:00 schreef Prep2Fight het volgende:
Ok, prototype, daar heb je een punt.. ik neem mijn woorden heel snel terug![]()
Was misschien even een te vlugge reactie zonder daarbij na te denken
Maar hij zegt ook.. niets aan te doen.. en er is dus wel wat aan te doen.
Tenzij de (door)verkoop wordt gereguleerd, zoals in mijn voorstel hierboven.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:11 schreef Klingon het volgende:
maar ik kan me niet voorstellen dat er ooit een dag zal komen waarop niemand meer duurdere kaartjes koopt omdat het uitverkocht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |