abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 25 februari 2006 @ 14:41:49 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35476574
Ik heb ook gekeken en wordt echt misselijk van dat soort mensen. De eerste advertentie stond er om half 11 al op

Eigenlijk zouden mensen niet zo stom moeten zijn om dat soort prijzen te bieden, daardoor kunnen die debielen hiermee wegkomen. Gewoon links laten liggen dat is het beste...

Ik vind het echt belachelijk dat dit kan en dat het niet strafbaar is. Was er niet één of andere minister hiermee bezig? Dan ga ik ook eens actie ondernemen!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 25 februari 2006 @ 14:43:27 #102
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_35476613
Ja, dit is gewoon belachelijk.. dat dit mag
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_35476643
Duurt denk ik niet lang meer, schijnt dat kaarten in de toekomst allemaal op naam komen.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 14:49:02 #104
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_35476776
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:44 schreef Riches het volgende:
Duurt denk ik niet lang meer, schijnt dat kaarten in de toekomst allemaal op naam komen.
Dat zou geweldig zijn!
Tim's LastFM Charts
pi_35476960
ik heb kaartjes

we stonden er met zijn drieen en die man kreeg er welgeteld meteen 6 kaartjes uit het apparaat
ik ga naar arctic monkeys
  zaterdag 25 februari 2006 @ 14:56:16 #106
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_35476989
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:55 schreef berc het volgende:
ik heb kaartjes

we stonden er met zijn drieen en die man kreeg er welgeteld meteen 6 kaartjes uit het apparaat
ik ga naar arctic monkeys
Tim's LastFM Charts
pi_35477821
Ik heb ook kaartjes!!
Om 10 uur bij het Amsterdams Uitbureau, er stonden denk ik zo'n 60 man in de rij; maar het is gelukt!!
Tot 7 mei in Paradiso!!
geniet nooit met mate
  Moderator zaterdag 25 februari 2006 @ 15:49:48 #108
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35478449
Tot nu toe hebben er dus 3 Fokkers kaartjes (including me ) Das best weinig

Mijn broer zei dat je die illegale kaartjes op kunt geven bij de platenmaatschappij, dan worden ze ongeldig verklaard. Misschien ga ik dat wel doen!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_35478627
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:44 schreef Riches het volgende:
Ja, net zoals toen met robbie williams in paradiso. Dat je ook een (onbeschadigd) polsbandje moest hebben. Maarja, als je dan écht niet kan, heb je wel probleem.. Maar er moet toch zeker wel wat aan gedaan kunnen worden dat die lijers nu al zoveel geld er voor vragen? Marktplaats(, speurders, etc) zelf zou er ook wel wat aan kunnen doen..

Instant update:

Ja hoor, onze vrienden ( ) van budgetticket hebben ook nog kaartjes, kost dat? Kleine 95 euro....
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_35478698
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:57 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Ja, net zoals toen met robbie williams in paradiso. Dat je ook een (onbeschadigd) polsbandje moest hebben. Maarja, als je dan écht niet kan, heb je wel probleem.. Maar er moet toch zeker wel wat aan gedaan kunnen worden dat die lijers nu al zoveel geld er voor vragen? Marktplaats(, speurders, etc) zelf zou er ook wel wat aan kunnen doen..

Instant update:

Ja hoor, onze vrienden ( ) van budgetticket hebben ook nog kaartjes, kost dat? Kleine 95 euro....
Dan staan ze 7 mei voor de paradiso hun kaartjes te slijten bij hongerige fans.
  Moderator zaterdag 25 februari 2006 @ 16:01:45 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35478742
Het mooiste zou zijn als er geen fans buiten staan voor de Melkweg of Paradiso en dat die lijers het dan onder de verkoopprijs moeten verkopen. Dat zou mooi zijn Helaas is er vraag naar en zijn er mensen die deze prijzen betalen, daardoor is dit ook mogelijk...
pi_35478864
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:01 schreef MaJo het volgende:
Het mooiste zou zijn als er geen fans buiten staan voor de Melkweg of Paradiso en dat die lijers het dan onder de verkoopprijs moeten verkopen. Dat zou mooi zijn Helaas is er vraag naar en zijn er mensen die deze prijzen betalen, daardoor is dit ook mogelijk...
Ja precies, maar als mensen echt willen betalen ze dat er nou eenmaal voor..

En verhaal heb ik wel eens eerder ergens verteld, maar ik was ook te laat met kaartjes voor Coldplay vd zomer en ging toen ook marktplaats af voor kaartjes. Had geboden bij zo'n gast en kreeg iets terug in de trand van "ik kijk hoeveel geld ik er voor krijg, als het een mooi bedrag is verkoop ik ze en anders ga ik gewoon zelf. Vind het opzich ook wel aardig "
GA DOOD!
kaartjes uiteindelijk nog via ticketmaster voor normale prijs kunnen kopen
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  Moderator zaterdag 25 februari 2006 @ 16:15:05 #113
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35479105
Echt van dat soort mensen word ik zo agressief Vind het echt aso dat dit soort dingen gebeuren. Ik snap het wel hoor, lekker makkelijk geld verdienen, maar als je een beetje gevoel in je donder hebt dan doe je dit toch niet...

[ Bericht 13% gewijzigd door MaJo op 25-02-2006 16:28:18 ]
pi_35479814
Ik ga ze lekker maandag al zien

* koston ontieglijk veel zin heeft
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
  Moderator zaterdag 25 februari 2006 @ 16:47:24 #115
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35480019
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:41 schreef koston het volgende:

Jaloers is

Maar veel plezier en laat weten hoe het was!
pi_35481070
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:57 schreef Proper_fucked het volgende:

Instant update:

sterker nog, dit stond er gisteravond al, nog voordat de kaartjes officieel de verkoop in zijn gegaan
pi_35481502
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:41 schreef koston het volgende:

Ik ben dinsdag aan de beurt
  zaterdag 25 februari 2006 @ 17:32:30 #118
14270 prototype
GOD BLESS BLOC PARTY
pi_35481605
Allereerst gefeliciteerd aan al diegenen die een kaartje hebben en ook daadwerkelijk gaan (Y) , het zal vast een mooie show worden om niet te vergeten. Zoals mijn zin al doet vermoeden heb ik geen kaartjes kunnen bemachtigen en zit het er voor mij dan ook niet in... dat terwijl ik ruim 30 minuten voor de verkoop me al had gemeld bij de kassa bij de FRS. Stipt om 10 uur begon de medewerker kaartjes op te zoeken in het systeem, maar het systeem bokte meteen al, en ik vreeste het ergste. 1 minuut later kreeg ik een telefoontje van een maat van me die ook exact om 10 uur online bestelde, en zei dat het online niet meer te doen was dus ook voor hem geen kaarten, en 1 minuut daarop volgde een teleurstellende 'helaas' van de verkoper. Ik heb volgens mij daar 5 minuten vrij luid obscene taal gebruikt in de winkel en werd verzocht de winkel te verlaten :$, 'k kon me echt niet meer inhouden, 'k zal eerlijk zijn, 't zit me echt hoog Het kost me ook enorm veel moeite om dit nog enigzins netjes te houden
3 minuten later, maar nog stomend van woede kreeg ik een smsje van een maat van me die wel kaartjes heeft kunnen krijgen en vertelde ook hoe, en dan is het niet verwonderlijk meer dat het zo snel uitverkocht is; schijnbaar deelde bepaalde postkantoren gewoon straatjes kaarten uit,tjah, daar kun je niet tegen op wat me meteen doet afvragen wat het nut is van een ticketlimiet. Nahjah, lowlands dan maar...
Price of Gas, keeps on rising, nothing comes for free.
  Moderator zaterdag 25 februari 2006 @ 17:38:20 #119
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35481811
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:29 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ik ben dinsdag aan de beurt
Waar ga je ze zien dan? Veel plezier en laat weten hoe het was!
pi_35481958
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:38 schreef MaJo het volgende:

[..]

Waar ga je ze zien dan? Veel plezier en laat weten hoe het was!
Botanique in Brussel
pi_35481992
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:32 schreef prototype het volgende:
Allereerst gefeliciteerd aan al diegenen die een kaartje hebben en ook daadwerkelijk gaan (Y) , het zal vast een mooie show worden om niet te vergeten. Zoals mijn zin al doet vermoeden heb ik geen kaartjes kunnen bemachtigen en zit het er voor mij dan ook niet in... dat terwijl ik ruim 30 minuten voor de verkoop me al had gemeld bij de kassa bij de FRS. Stipt om 10 uur begon de medewerker kaartjes op te zoeken in het systeem, maar het systeem bokte meteen al, en ik vreeste het ergste. 1 minuut later kreeg ik een telefoontje van een maat van me die ook exact om 10 uur online bestelde, en zei dat het online niet meer te doen was dus ook voor hem geen kaarten, en 1 minuut daarop volgde een teleurstellende 'helaas' van de verkoper. Ik heb volgens mij daar 5 minuten vrij luid obscene taal gebruikt in de winkel en werd verzocht de winkel te verlaten :$, 'k kon me echt niet meer inhouden, 'k zal eerlijk zijn, 't zit me echt hoog Het kost me ook enorm veel moeite om dit nog enigzins netjes te houden
3 minuten later, maar nog stomend van woede kreeg ik een smsje van een maat van me die wel kaartjes heeft kunnen krijgen en vertelde ook hoe, en dan is het niet verwonderlijk meer dat het zo snel uitverkocht is; schijnbaar deelde bepaalde postkantoren gewoon straatjes kaarten uit,tjah, daar kun je niet tegen op wat me meteen doet afvragen wat het nut is van een ticketlimiet. Nahjah, lowlands dan maar...
je kan ook overdrijven he!

maar ja wie ben ik (met kaartjes ) om dat te zeggen

maar ze konden maar max 2 kaartjes te gelijk uitprinten, de meneer van de post kantoor liet er alleen meteen 3 x 2 kaartjes uitrollen en liet ons daarna betalen
pi_35482295
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:43 schreef berc het volgende:

[..]

je kan ook overdrijven he!

maar ja wie ben ik (met kaartjes ) om dat te zeggen

maar ze konden maar max 2 kaartjes te gelijk uitprinten, de meneer van de post kantoor liet er alleen meteen 3 x 2 kaartjes uitrollen en liet ons daarna betalen
daarbij moet ik ook wel even zeggen dat ik om 10 voor negen al bij postkantoor stond
wie komt er dan ook pas half 10
  zaterdag 25 februari 2006 @ 17:59:23 #123
14270 prototype
GOD BLESS BLOC PARTY
pi_35482540
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:53 schreef berc het volgende:

[..]

daarbij moet ik ook wel even zeggen dat ik om 10 voor negen al bij postkantoor stond
wie komt er dan ook pas half 10
Erm, voorverkoop begon om 10 uur, en FRS was rustig, als in, 'k was de enige aan de beurt. Ik had even gepraat met de verkoper om de tijd te doden en toen het zover was, was het eigenlijk al meteen voorbij
Overdrijven? Mjah, misschien, maar het is altijd anders redeneren vanuit het oogpunt van een Arctic Monkeys junkie Een vanzelfsprekende reactie wil ik het eerder noemen.

Maar have fun iig , zal zeker moeten lukken en post een report voor het thuisfront!
Price of Gas, keeps on rising, nothing comes for free.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:11:40 #124
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_35482995
Het slaat gewoon nergens op.. 150 vd 500 kaarten die zijn gewoon gekocht om doorverkocht te worden.. zonde voor de mensen die er wel gewoon heen willen

Ik walg er gewoon van.. de regering moet hier heel snel wat aan gaan doen.
Tim's LastFM Charts
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:17:06 #125
71333 BUG80
Stop making sense
pi_35483223
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:11 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik walg er gewoon van.. de regering moet hier heel snel wat aan gaan doen.
Helemaal mee eens. De bedragen op marktplaats lopen de spuigaten uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')