Dat zou geweldig zijn!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:44 schreef Riches het volgende:
Duurt denk ik niet lang meer, schijnt dat kaarten in de toekomst allemaal op naam komen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:55 schreef berc het volgende:
ik heb kaartjes![]()
![]()
![]()
we stonden er met zijn drieen en die man kreeg er welgeteld meteen 6 kaartjes uit het apparaat![]()
ik ga naar arctic monkeys![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, net zoals toen met robbie williams in paradiso. Dat je ook een (onbeschadigd) polsbandje moest hebben. Maarja, als je dan écht niet kan, heb je wel probleem.. Maar er moet toch zeker wel wat aan gedaan kunnen worden dat die lijers nu al zoveel geld er voor vragen? Marktplaats(, speurders, etc) zelf zou er ook wel wat aan kunnen doen..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:44 schreef Riches het volgende:
Duurt denk ik niet lang meer, schijnt dat kaarten in de toekomst allemaal op naam komen.
Dan staan ze 7 mei voor de paradiso hun kaartjes te slijten bij hongerige fans.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:57 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja, net zoals toen met robbie williams in paradiso. Dat je ook een (onbeschadigd) polsbandje moest hebben. Maarja, als je dan écht niet kan, heb je wel probleem.. Maar er moet toch zeker wel wat aan gedaan kunnen worden dat die lijers nu al zoveel geld er voor vragen? Marktplaats(, speurders, etc) zelf zou er ook wel wat aan kunnen doen..
Instant update:
Ja hoor, onze vrienden (![]()
) van budgetticket hebben ook nog kaartjes, kost dat? Kleine 95 euro....
![]()
Ja precies, maar als mensen echt willen betalen ze dat er nou eenmaal voor..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:01 schreef MaJo het volgende:
Het mooiste zou zijn als er geen fans buiten staan voor de Melkweg of Paradiso en dat die lijers het dan onder de verkoopprijs moeten verkopen. Dat zou mooi zijnHelaas is er vraag naar en zijn er mensen die deze prijzen betalen, daardoor is dit ook mogelijk...
Jaloers isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:41 schreef koston het volgende:
Ik ga ze lekker maandag al zien![]()
* koston ontieglijk veel zin heeft
sterker nog, dit stond er gisteravond al, nog voordat de kaartjes officieel de verkoop in zijn gegaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:57 schreef Proper_fucked het volgende:
Instant update:
Ja hoor, onze vrienden (![]()
) van budgetticket hebben ook nog kaartjes, kost dat? Kleine 95 euro....
![]()
Ik ben dinsdag aan de beurtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:41 schreef koston het volgende:
Ik ga ze lekker maandag al zien![]()
* koston ontieglijk veel zin heeft
Waar ga je ze zien dan? Veel plezier en laat weten hoe het was!quote:
Botanique in Brusselquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar ga je ze zien dan? Veel plezier en laat weten hoe het was!
je kan ook overdrijven he!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:32 schreef prototype het volgende:
Allereerst gefeliciteerd aan al diegenen die een kaartje hebben en ook daadwerkelijk gaan (Y), het zal vast een mooie show worden om niet te vergeten. Zoals mijn zin al doet vermoeden heb ik geen kaartjes kunnen bemachtigen en zit het er voor mij dan ook niet in... dat terwijl ik ruim 30 minuten voor de verkoop me al had gemeld bij de kassa bij de FRS. Stipt om 10 uur begon de medewerker kaartjes op te zoeken in het systeem, maar het systeem bokte meteen al, en ik vreeste het ergste. 1 minuut later kreeg ik een telefoontje van een maat van me die ook exact om 10 uur online bestelde, en zei dat het online niet meer te doen was dus ook voor hem geen kaarten, en 1 minuut daarop volgde een teleurstellende 'helaas' van de verkoper. Ik heb volgens mij daar 5 minuten vrij luid obscene taal gebruikt in de winkel en werd verzocht de winkel te verlaten :$, 'k kon me echt niet meer inhouden, 'k zal eerlijk zijn, 't zit me echt hoog
Het kost me ook enorm veel moeite om dit nog enigzins netjes te houden
3 minuten later, maar nog stomend van woede kreeg ik een smsje van een maat van me die wel kaartjes heeft kunnen krijgen en vertelde ook hoe, en dan is het niet verwonderlijk meer dat het zo snel uitverkocht is; schijnbaar deelde bepaalde postkantoren gewoon straatjes kaarten uit,tjah, daar kun je niet tegen op wat me meteen doet afvragen wat het nut is van een ticketlimiet. Nahjah, lowlands dan maar...
daarbij moet ik ook wel even zeggen dat ik om 10 voor negen al bij postkantoor stondquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:43 schreef berc het volgende:
[..]
je kan ook overdrijven he!
maar ja wie ben ik (met kaartjes) om dat te zeggen
maar ze konden maar max 2 kaartjes te gelijk uitprinten, de meneer van de post kantoor liet er alleen meteen 3 x 2 kaartjes uitrollen en liet ons daarna betalen
Erm, voorverkoop begon om 10 uur, en FRS was rustig, als in, 'k was de enige aan de beurt. Ik had even gepraat met de verkoper om de tijd te doden en toen het zover was, was het eigenlijk al meteen voorbijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:53 schreef berc het volgende:
[..]
daarbij moet ik ook wel even zeggen dat ik om 10 voor negen al bij postkantoor stond![]()
wie komt er dan ook pas half 10
Helemaal mee eens. De bedragen op marktplaats lopen de spuigaten uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:11 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik walg er gewoon van.. de regering moet hier heel snel wat aan gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |