wat voor wanten zijn dat? vind het naamlijk beetje zonde om mn 40¤ bril te verneuken door slechte wanten..quote:Op zondag 26 februari 2006 14:49 schreef XL het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Op mijn wanten zitten 'ruitenwissers'...
Die wanten zijn niet zo heel speciaal. Volgens mij zijn ze van het merk Barts. Op de duimen zit een rubberachtige stof die ideaal is om ruiten te wissen. Gebruik ze al een paar jaar met grote tevredenheid, al ben ik nu rond aan het kijken naar veel dunnere handschoenen. Die dingen zijn gruwelijk veel te warm.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:28 schreef midje het volgende:
[..]
wat voor wanten zijn dat? vind het naamlijk beetje zonde om mn 40¤ bril te verneuken door slechte wanten..
M'n goggle zit ook vol krassen, wat maakt het uit? Zolang je nog maar kunt zien waar je heengaat.. Shit raakt beschadigd, zo werkt het nu eenmaal.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:22 schreef midje het volgende:
maar daar zalk dus even naar kijken naar die wanten. maar is er een manier om die krasjes van mn skibril te verwijderen zoals krasjes op een schermpje van een GSM?
Dat zijn handschoenenquote:
Enige echt vette van de film vond ik, rest viel beetje tegen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:32 schreef Thermo het volgende:
Travis Rice @ First Descent
* Thermo herhaling na herhaling kijkt
damn die lawine....quote:Op zondag 26 februari 2006 22:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Enige echt vette van de film vond ik, rest viel beetje tegen.
Maar damn, die monsterkicker, en die lawine, dat was ook vrij close, zeg maar
.
corbier ... een week eerder stond ik daar in de backcountry,... maar was toen retehard opgevroren...quote:Op maandag 27 februari 2006 01:27 schreef Sport_Life het volgende:
Tja was vorige week nog een meidje hier uit de buurt omgekomen in een lawine, moet echt een hel zijn geweest voor haar
En hij heel cool... "let's get back up there"quote:Op maandag 27 februari 2006 01:21 schreef Rnej het volgende:
[..]
damn die lawine....
ik had m 7 tinten bruin gekleurd als ik daar op mijn plankje stond...
Het was op voorhand duidelijk dat het een docu was he...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Enige echt vette van de film vond ik, rest viel beetje tegen.
Maar damn, die monsterkicker, en die lawine, dat was ook vrij close, zeg maar
.
Nou ik denk dat het juist wel mee valt bij zulk soort films en met zulke mensen.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:33 schreef XL het volgende:
[..]
Het was op voorhand duidelijk dat het een docu was he...
Ik vind hem erg cool, ook al is het wel erg Amerikaans natuurlijk en vraag je je af in hoeverre ze zichzelf zijn of hoever het script gaat.
Ja, ik vind dat docu-aspect ook helemaal niet erg, integendeel, een leuke afwisseling met de standaard snowboard films, ook al heeft totally board dat ook al eens gedaan.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:33 schreef XL het volgende:
[..]
Het was op voorhand duidelijk dat het een docu was he...
Ik vind hem erg cool, ook al is het wel erg Amerikaans natuurlijk en vraag je je af in hoeverre ze zichzelf zijn of hoever het script gaat.
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:40 schreef Kentaro het volgende:
nieuwe stikker op me kikker
[afbeelding]
Dat is altijd een beetje persoonlijk he.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:35 schreef mad_dog123 het volgende:
Zou een 164 stiekem niet net te lang zijn voor mij....ik ben nu een board van 157gewend....
(180/85/44)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |