2 pagina's newbie regelquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef Herkauwer het volgende:
Lekker, maar ik moet zo eerst trainen
quote:
[rest]quote:
alsmede tevens ook [rest]quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mensen uit Bussum zijn niet welkom.
Hallo Ik heb je net in het gemiste oldbie topic gezet 14.gifquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
mededoor en mettoezeggingvanquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik troost me met bier.
Alsmede ook tevens bier.
quote:
JK. Hoe is het met uw oprijlaan alsmede tevens ook oprit ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik troost me met bier.
Alsmede ook tevens bier.
Ohneequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hier ben ik dus, Bb.
En ik ben geen oldbie trouwens.
checkt profiel..quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]zittend plassen is zoooo bussums
Ik bekijk iedere post op een eigen paginaquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:13 schreef -Beer- het volgende:
[..]
awwwquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De oprit functioneert volledig naar behoren.
De avatar van [voornoemd transportvervoersfaciliterend middel] is helaas kwijt geraakt in de Kleine Grote Crash van een aantal weken terug.
Yes sir !quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zit jij in de Verenigde States of Amerika, Bb?
Ziet er goed uit.quote:
hehe ik blijf de leukste user uit ommen hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Zorg er alleen voor niet te Amerikaans te worden.
Loop je daar nu ook de godganze dag je Nederlanderzijn uit te dragen met grote vlaggen en boerenkool met worst en zulks?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe ik blijf de leukste user uit ommen hoor
Mits bierquote:
Voornamelijk blokjes kaas met vlaggetjesquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Loop je daar nu ook de godganze dag je Nederlanderzijn uit te dragen met grote vlaggen en boerenkool met worst en zulks?
curieus merkquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:26 schreef cerror het volgende:
Mmmm. bier.
Alsmede ook tevens rondklossen op wooden shoes.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Voornamelijk blokjes kaas met vlaggetjes
Het was meer zoiets als: Mmmmbop.quote:
Tevens ook het dragen van Iquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsmede ook tevens rondklossen op wooden shoes.
ja druk druk druk druk drukquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:29 schreef Leen. het volgende:
Heb je het weer eens "druk" op 't lab, BB?
NU HEB IK DAT VERMALEDIJDE NUMMER IN MIJN HOOFD.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:28 schreef cerror het volgende:
Het was meer zoiets als: Mmmmbop.
ja deze is nog niet op slot [LEEN]quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:28 schreef Leen. het volgende:
[BIER]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Het was meer zoiets als: Mmmmbop.
quote:
Je m'excusè JK.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
NU HEB IK DAT VERMALEDIJDE NUMMER IN MIJN HOOFD.
ÉN DIE UEBERBLIJE BAKKESSEN VAN DIE KUTJOCHIES.
[KUT] Stofje!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja deze is nog niet op slot [LEEN]
Ik hoop dat ze nu dood zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef cerror het volgende:
Je m'excusè JK.
Die meisjes hadden inderdaad nogal get-stuck-in-yer-head-nummers geschreven.
Pijnvol en ergens liggen rotten in een goot.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nu dood zijn.
quote:
En prioriteer de users meteen correct.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zet jij ze even erbij in de topictitel?
*mental note .. BS naar voren FF naar achterquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
En prioriteer de users meteen correct.
prioriteren moet je lerenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
En prioriteer de users meteen correct.
eiwitten zijn het ding tegenwoordig ... cooler dan flipposquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:03 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
Ik ben jaloers, BB. Ik wil ook met eiwitten kloten in Amerika.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:10 schreef Leen. het volgende:
Trouwens BB, ik kan dat [ene] topic niet terugvinden.
GSKGP'OEquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef Leen. het volgende:
[..]
De GSKGP'OE Topic [deel I]-eerste en laatste deel!
Garpje!
}:Oquote:
Ook al zo'n leuk topic.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:02 schreef Bosbeetle het volgende:
demoniseren moet je leren good old times
uitermate goede overinterpunctuele handeling die TTquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:17 schreef FlyingFox het volgende:
BB, de interpuntie in de TT, wat doe je.
zeg dan gaarnequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:32 schreef Q. het volgende:
Graag.
groenequote:
Ik ben op het moment in de staat new yorkquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ben onlangs nog in New York geweest![]()
Ja, ik las hetquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben op het moment in de staat new york
cold spring harbor (op longisland een uurtje van NYC af)quote:
Ow, vet. Ik zat echt in New York zelfquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
cold spring harbor (op longisland een uurtje van NYC af)
Ik zit hier 6 maanden dus genoeg tijd om in NYC te gaan kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ow, vet. Ik zat echt in New York zelf
Ja, dat geloof ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zit hier 6 maanden dus genoeg tijd om in NYC te gaan kijken
hmm ik ben hier 'druk' aan het werk dus of ik de watervallen ga zien blijft de vraagquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik
En naar de watervallen neem ik aan? Toronto is ook vet btw. En Washington.
Hoe lang zit je er al?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmm ik ben hier 'druk' aan het werk dus of ik de watervallen ga zien blijft de vraag
en in washington ben ik geland .. en ook gelijk weer opgestegen
vanaf 7 febquote:
Jazeker hier viel het mee zo'n 40 50 cmquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:36 schreef Nolius het volgende:
[..]
Tof![]()
Heb je daar die sneeuw meegemaakt?![]()
In NY was het heftiger zag ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jazeker hier viel het mee zo'n 40 50 cm
tis nu gemiddeld iets onder nul en zonnig .. behalve vandaagquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:10 schreef Nolius het volgende:
[..]
In NY was het heftiger zag ik
Toen wij er waren met Oud&nieuw was het net iets boven nul en een beetje regenachtig af en toe.
Als er nieuws is uit die regio: laat het me weten voor de FP of FOK!radioquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tis nu gemiddeld iets onder nul en zonnig .. behalve vandaag
haha op het moment gaat het alleen maar of de ports buisiness .... er is een rel dat bij 6 scheepvaast poorten een engels bedrijf word overgenomen door een moslim bedrijf in doubai .. en het amerikaanse volk wil dat niet .. en de president wist het pas sinds vorige weekquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:13 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als er nieuws is uit die regio: laat het me weten voor de FP of FOK!radio
Ja, heb ik gehoord jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha op het moment gaat het alleen maar of de ports buisiness .... er is een rel dat bij 6 scheepvaast poorten een engels bedrijf word overgenomen door een moslim bedrijf in doubai .. en het amerikaanse volk wil dat niet .. en de president wist het pas sinds vorige week
haha niks .... behalve dan dat ik samen met mijn indische huisgenoot telkens dubbel lig om het amerikaanse nieuwsquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:23 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, heb ik gehoord ja
En wat merk je daarvan in jouw buurt dan?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:55 schreef Nolius het volgende:
Amerika is zowieso de beste comedy ooit
in 1 keer goedquote:
Ipv gras luister ik naar cellen die groeienquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:23 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle luistert naar I can hear the gras grow
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |