abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2331474
Hai, ik kom hier nu al 3 jaar. Nu las ik op mw een leuk idee.
Dat de mensen daar met elkaar afspreken op 30 december in Amere, gezamelijk wat gaan eten en daarna hun favoriete bb bewoners gaan aanmodigen.
Nu hoeft dat niet precies zo maar ik zou het ook wel leuk vinden om de fokkers van dit bb forum te ontmoeten.
Ik heb toch meer met fok, "ken" de mensen hier wat beter en langer.
Iemand een leuk voorstel?
  † In Memoriam † donderdag 29 november 2001 @ 20:22:15 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2331506
Ik hou alle mogelijkheden nog even open. Ik zeg geen nee, maar ook nog geen ja. Maar dat ik de finale ga zien is wel zeker!!! Waar dan ook, bij mezelf of bij iemand anders thuis of live in Almere. Maar ik vind het wel een leuk idee. Laten we eerst eens afwachten of er een beetje animo voor is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 29 november 2001 @ 20:25:55 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2331552
Een BB-meeting lijk me een prima plan, maar waarom niet nadat de serie is afgelopen? Ik moet er niet aan denken de finale te missen; dat is nou net De TV-avond van het jaar. Om nou in Almere te gaan staan blauwbekken is niet echt mijn idee van de finale.

Dus liever ergens in januari

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_2331566
Ik kom op 30-12 terug uit de carribean en zal dus een enorme jetlag hebben. De finale wil ik gewoon thuis zien, maar om op een andere dag een BB/FOK-meeting te houden, vind ik opzich wel een leuk idee...
pi_2331608
Prima, dat heb ik zelf ooke en beetje sanne. Om nu buiten in de vrieskou te staan, maar eens met de fokkers van het bb forum bij elkaar zijn? ja leuk. Ik dacht kaart het even nu aan,maar in januari of desnoods eerder voor 30 december ook leuk.
Kom ik samen met mijn fokmaatje marky (tenminste als hij wil)
  donderdag 29 november 2001 @ 20:36:10 #6
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2331665
The Big Brother Experience

Is dit niks voor een meeting?

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  † In Memoriam † donderdag 29 november 2001 @ 20:38:53 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2331696
quote:
Op donderdag 29 november 2001 20:36 schreef Marble het volgende:
The Big Brother Experience

Is dit niks voor een meeting?

Hmmm, ik doe dan liever iets met ons 'eigen' groepje.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_2331856
ja is dat bericht echt dan?
pi_2331890
Beste mede-fokkers,

Het lijkt me hartstikke leuk om iedereen een keer in real life te zien. Ben nu dus wel benieuwd naar het gezicht achter.., Wil wel weten met wie ik al die maanden heb gecommuniceerd cq. gediscussierd. Lekker ff napraten als verslaafden onder elkaar over het BB-seizoen. Dus zet me op lijst van belangstellenden!!

nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen..

donderdag 29 november 2001 @ 21:00:45 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2331905
Willen ze mij er wel bij hebben dan?
  donderdag 29 november 2001 @ 21:01:50 #11
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2331915
Maar BB is na 30 december helemaal niet meer leuk
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2331981
bla bla bla

Liet me even gaan...

pi_2332008
quote:
Op donderdag 29 november 2001 21:00 schreef marky het volgende:
Willen ze mij er wel bij hebben dan?
Ik verwacht jou daar zeer zeker wel!!!

ps: kunnen we jou herkennen aan een I LOVE ANDRIES t-shirt??

pi_2332012
Het lijkt mij ook wel gezellig eens wat medefokkers te ontmoeten. Maar mag ik dat wel als newbie, kom nog maar net kijken op het forum????
Wil Coos zichzelf melden bij de uitgang.
pi_2332019
quote:
Op donderdag 29 november 2001 21:08 schreef UltraBrain het volgende:
bla bla bla

Liet me even gaan...

Ben blij dat je zo slim bent geweest om je eerdere reactie weg te halen, want die was heel makkelijk in te koppen...
pi_2332035
quote:
Op donderdag 29 november 2001 21:10 schreef Coos_de_Brooddoos het volgende:
Het lijkt mij ook wel gezellig eens wat medefokkers te ontmoeten. Maar mag ik dat wel als newbie, kom nog maar net kijken op het forum????
Jazeker mag dat, maar als Newbie ben je wel degene die alle drankjes steeds moet halen voor de die-hards , maar ik neem aan dat je dat met liefde zal doen???!!
pi_2332108
quote:
Op donderdag 29 november 2001 21:12 schreef Ethel het volgende:

[..]

Jazeker mag dat, maar als Newbie ben je wel degene die alle drankjes steeds moet halen voor de die-hards , maar ik neem aan dat je dat met liefde zal doen???!!

Tuurlijk, ik wil best regelmatig wat te drinken halen voor jullie. en ik doe dat ook nog met liefde hoor Maar ik ben bang dat het een dorstige avond voor jullie wordt, want mijn motto is een Kelly motto, eerst ik dan de anderen
pi_2332124
Geinteresseerd zijn:
Cynix
Itsme
Sanne
Female Hunter
Ethel
Marky
Coos_de_brooddoos
Ik verwacht nog wel meer namen.
Er is wel vaker wat georganiseerd een fok reunie maar volgens mij nog niet met de BB fokkers?
Ik wil Tante Bep fashionably late, scanman, de bovenstaande personen,female hunter en nog veel meer ook in real life wel eens zien.
pi_2332148
Als jullie iemand voorbij zien rollen, dan ben ik dat, doe ik ook ff mijn screampak aan, of is het de bedoeling dat jullie me echt in real life zien.
pi_2332175
Hmmm, springt er toch zowaar een idee in mijn hoofd, wat dachten jullie met carnaval, ergens een bal masque en dan een voor een geven we onze echte identiteit en uiterlijk prijs. Of is dat een slecht idee.
  donderdag 29 november 2001 @ 21:30:09 #21
19012 Caresse
Senang,senang...
pi_2332182
Ik ben echt nog heeeeeeeeeel kort actief op dit forum,maar heb al wel heel wat weekjes meegelezen,eh maar ben best benieuwd wat voor personen er achter ,leuke,minder leuke,grappige,cynische,lovende teksten zitten.....
  donderdag 29 november 2001 @ 21:35:24 #22
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2332231
Ik ben wel van de partij hoor! Maar inderdaad niet op 30 december. Januari lijkt mij een beter plan. Kunnen we Gert Jan dan ook uitnodigen?
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_2332302
Ik denk dat geheel club Danielle ook zeker van de partij zal zijn!!!!

Dus meldt u allen in dit forum!!

(ps: graag wel voor 4 januari of na 15 januari, want dan ben ik op Wispo!!! en ik wil dit zeker niet missen!!!)

Zodra we een datum, ledenaantal e.d. hebben kunnen we beginnen met de organisatie, wat waar hoe etc...

pi_2332322
count me in
pi_2332326
quote:
Op donderdag 29 november 2001 21:30 schreef Caresse het volgende:
Ik ben echt nog heeeeeeeeeel kort actief op dit forum,maar heb al wel heel wat weekjes meegelezen,eh maar ben best benieuwd wat voor personen er achter ,leuke,minder leuke,grappige,cynische,lovende teksten zitten.....
Vanzelfsprekend moet je dan komen!! Een vriendin van mij gaat ook zeker mee. Ze is echter niet ingelogd, dus niemand kent haar, maar ze leest altijd mee, en ook mede door mijn verhalen "kent" ze de diverse actieve personen ook al. Als ze informeert zelfs hoe het met ze gaat en of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn betreffende de mening van de fokkers!!
pi_2332945
Het lijkt me een geweldig idee..

niet iedereen kent mij hier, maar het lijkt me een top idee. !!!!

Liefs Sas

Babe In Totale Control of Herself
pi_2336831
Leuk sassefras. even een schopje omhoog.
Ik verwacht toch wel meer enthouiasten
pi_2338142
Kom allemaal eens gezellig langs op donderdagavond bij het Big-Brother huis, daar kom je al minstens 2 en soms zelfs 5 die hard BBfokkers tegen en als je geluk hebt zelfs een mediawatcher en niet zomaar eentje

[Dit bericht is gewijzigd door Showtime op 30-11-2001 13:40]

Viper 4 life
pi_2338188
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 11:40 schreef itsme het volgende:

Ik verwacht toch wel meer enthouiasten

Die zijn er zeker wel. Waarom begin je niet alvast met het bedenken van een een aantal ideeen qau data, plaats en activiteit?
pi_2340158
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 13:31 schreef Ethel het volgende:

[..]

Die zijn er zeker wel. Waarom begin je niet alvast met het bedenken van een een aantal ideeen qau data, plaats en activiteit?

Dat kunnen we toch alemaal doen?
We kunnen afspreken in een kroeg of zo?
Tijdens BB na BB?
Waar? tijdens BB in Almere?
B.v de een na laatste uitzending
Ik opper hier maar wat.
pi_2340311
Ook ik doe mee....het lijkt mij erg leuk om de mensen van het BB3 forum te ontmoeten..
  vrijdag 30 november 2001 @ 16:40:16 #32
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_2340353
Leuk idee, Itsme.
Maar ik durf niet zo goed uit mijn hokske te komen.
Denk dat jullie dan erg zullen schrikken.
eurobilltracker.com
pi_2340879
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 16:40 schreef bunnyma het volgende:
Leuk idee, Itsme.
Maar ik durf niet zo goed uit mijn hokske te komen.
Denk dat jullie dan erg zullen schrikken.
Ben je groen?
Ach we zijn wel wat gewend (ik moet elke dag in de spiegel kijken )
pi_2341165
Het lijkt me op zich wel gezellig om eens met de andere BB-fokkers in real life te discusseren over de gang van zaken rond BB.
Dit brengt ons al gauw bij een aantal discussiepunten die besproken moeten worden zoals de locatie en de tijd.
Wat de tijd betreft zie ik het liefst een meeting tegemoet waarbij we eerst gezamelijk een doordeweekse aflevering kijken zodat er wat meer motivatie bij de Fokkers naar boven komt en de sfeer gelijk goed erin komt.
Dit houdt dus in dat ik er voor ben om de meeting te houden deze of volgende week.

Betreffende de locatie lijkt mij een ander belangrijk discussiepunt. MMXMMX heb jij misschien een ideetje?

Viper 4 life
pi_2341172
ik ben meetingschuw
pi_2341187
Volgens mij kun je een meeting het beste in het weekend organiseren omdat dan iedereen kan komen. De meesten wonen helaas niet in de buurt van het BB-huis. Vrijwel iedereen is vrij in het weekend. Door de weeks is het niet te doen omdat iedereen moet werken.

Een zaterdagmiddag/avond lijkt mij daarom de beste optie.

En omdat dit idee van die zaterdag zo goed is, vind de meeting plaats in Groningen of omstreken!!

pi_2341196
Tuurlijk Ethel, dit kost je punten!
...
pi_2341199
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 18:31 schreef sacha het volgende:
Tuurlijk Ethel, dit kost je punten!
Punten?? Wat bedoel je??
pi_2341201
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 18:30 schreef Ethel het volgende:
Volgens mij kun je een meeting het beste in het weekend organiseren omdat dan iedereen kan komen. De meesten wonen helaas niet in de buurt van het BB-huis. Vrijwel iedereen is vrij in het weekend. Door de weeks is het niet te doen omdat iedereen moet werken.

En omdat dit idee van die zaterdag zo goed is, vind de meeting plaats in Groningen of omstreken!!

Haha daar woon jij zeker?
Nee beetje in het midden.
Ik vind ook dat het in het weekend het beste kan.
pi_2341215
In de zin van: je daalt in mijn achting!
GRAPJE!
...
  vrijdag 30 november 2001 @ 18:35:16 #41
15985 huiz
Man in Black
pi_2341217
Groningen is wel een leuk idee, daar kom ik nog wel eens...

En bijna niemand van beneden Zwolle heeft nog nooit iets gezien van het mooiste stukkie land van Nederland, van de mooiste stad van Europa: Groningen!!!

Dus voor alle niet-kenners: een mooi moment om je vooroordeel kwijt te raken!

Ok, en nu waar in de stad? Grote Griet? Drie Gezusters? The Palace (bestaat het nog)? Ethel, regel het maar!

Scope Pure Colombia BV
pi_2341227
Mag het niet buiten Nederland?
...
pi_2341231
Damn ,alst in Grun is kom ik wel
pi_2341235
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 18:35 schreef huiz het volgende:

Ok, en nu waar in de stad? Grote Griet? Drie Gezusters? The Palace (bestaat het nog)? Ethel, regel het maar!

Huizie toch, Palace is een discotheek en zal zeker niet open zijn op zaterdagmiddag. Of zijn cola-disco's weer populair?
pi_2341239
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 18:36 schreef sacha het volgende:
Mag het niet buiten Nederland?
Ja hoor, geen probleem, ehhmmm, in het weekend dus, nou wat dachten jullie van 5 januari 2002 in Val Thorens???!!
pi_2341244
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 18:35 schreef huiz het volgende:
Groningen is wel een leuk idee, daar kom ik nog wel eens...

En bijna niemand van beneden Zwolle heeft nog nooit iets gezien van het mooiste stukkie land van Nederland, van de mooiste stad van Europa: Groningen!!!

Dus voor alle niet-kenners: een mooi moment om je vooroordeel kwijt te raken!

Goede motivatie en prachtig idee!!
pi_2341250
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 18:30 schreef Ethel het volgende:

Ik woon vlakbij het BB huis en ik ga over 1,5 uur toevallig naar Groningen om uit te gaan. Dus als ik het kan, kan jij het ook.

Mij maakt het op zich niet uit waar het plaats vindt, ik gebruik mijn OV kaart wel en lees wat in de trein. Als ik niet zo een kleine studentenkamer had gehad mochten jullie bij mij langs komen.
Weekend of door de week no problem.

Als dit daadwerkelijk door moet gaan dan zal er een organisatie-team samengesteld moeten worden die de taken verdeeld en inventariseert wie er allemaal komt en een locatie reserveerd.

Of gewoon allemaal komen volgende week donderdag naar het BB huis natuurlijk.

Viper 4 life
  vrijdag 30 november 2001 @ 18:41:06 #48
15985 huiz
Man in Black
pi_2341256
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 18:37 schreef femalehunter het volgende:

Huizie toch, Palace is een discotheek en zal zeker niet open zijn op zaterdagmiddag. Of zijn cola-disco's weer populair?

Avond was ook een optie volgens Ethel. Gaan we eerst 's middags vol laten lopen gezellig discussiëren over BB en dan 's avonds naar de disco. Wij (mannen) willen jou (en alle andere vrouwen) wel eens sexy zien dansen
Scope Pure Colombia BV
pi_2341328
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 18:41 schreef huiz het volgende:

Avond was ook een optie volgens Ethel. Gaan we eerst 's middags vol laten lopen gezellig discussiëren over BB en dan 's avonds naar de disco. Wij (mannen) willen jou (en alle andere vrouwen) wel eens sexy zien dansen

Wij (vrouwen) willen de mannen wel eens een GJ-look-a-like dansje zien doen!!!! Whoehaaa, eerst allemaa apart, en wij zijn dan de jury, en tot slot alle mannen tegelijk!!!!

En dan moeten alle mannen ook een t-shirt aan met de tekst: "ik ben een GJ wannabee". Hihi, oeps, nu ik me dit zo bedenk, maastricht is ook een leuke locatie hoor , heb nou eenmaal een reputatie hoog te houden in groningen

WAUW, heb er nu al zin in, dat wordt rollen over de vloer terwijl de tranen van het lachen over onze wangen heen bingelen. hihi

pi_2341336
Grun? uuuh, ligt dat niet in de buurt van eeeeeh, die zee... wat was het ook alweer, god, piemel in kut, stomme battles, ze hebben mij er nog zo mee gepest Whèèèèèè Woehaaaaaaa, snif, pappa mamma hou van jullie, hè, wat was de vraag nou? en, oh ja, een Chanel en een badschuim voor Kelly, zeg het nog eens, NEE niet mij onderbreken, jullie denken alleen maar aan jezelluffff, okè ik ga gewoon op mijn gevoel af, Grun...eeeeeh, is dat niet, eeeh, ED, ja ED zegt dat ook altijd Gruuuuuuuuuuuuuuuun (boer) Eureka ik weet het... het is een bouwvakker..
Heb IK nu gewonnen?
...
  vrijdag 30 november 2001 @ 18:58:19 #51
15985 huiz
Man in Black
pi_2341349
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 18:53 schreef Ethel o.a. het volgende:

Hihi, oeps, nu ik me dit zo bedenk, maastricht is ook een leuke locatie hoor , heb nou eenmaal een reputatie hoog te houden in groningen

Heb jij nog een reputatie in Groningen dan?

Ik niet meer, heb niet voor niets 6 jaar geleden plotseling moeten verhuizen...

Scope Pure Colombia BV
pi_2341429
Hihi, de voorpret voor deze meeting is alleen al leuk, en ik vind het steeds leuker het idee.

Zoals aangegeven is het misschien tijd om een organisatiecommitee op te richten, welke een aantal voorstellen uitwerkt en alles verder verder regelt, zodat onze meeting serieuze vormen aan gaat nemen.

Dussss: wie meldt zich??

pi_2341465
Leuk!!
Ik wil evt. wel mee, maar euh Groningen?!?!
Weet je wel hoe onhandig dat is?
Screw them.
We're going home.
pi_2341496
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 19:14 schreef CarOnline het volgende:
Leuk!!
Ik wil evt. wel mee, maar euh Groningen?!?!
Weet je wel hoe onhandig dat is?
Dat was een voorstel/suggestie die ik uit gekkigheid heb gedaan omdat ik er woon. Het organisatiecommitee moet meerdere voorstellen uit gaan werken over de locatie hoor.

Vanzelfsprekend dat je ook van de partij bent, ging ik al vanuit!

Maar bied je je aan om in het organisatiecommitee plaats te nemen??? Ik denk dat je perfectionisme voor de organisatie van de meeting zeer geschikt is!!! Dusssssss, zeg het maar, ben jij nummero uno??

pi_2341648
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 18:40 schreef Showtime het volgende:

[..]

Ik woon vlakbij het BB huis en ik ga over 1,5 uur toevallig naar Groningen om uit te gaan. Dus als ik het kan, kan jij het ook.

Mij maakt het op zich niet uit waar het plaats vindt, ik gebruik mijn OV kaart wel en lees wat in de trein. Als ik niet zo een kleine studentenkamer had gehad mochten jullie bij mij langs komen.
Weekend of door de week no problem.

ik weet nog hoe kouhoud het was de vorige keer dat ik daar met jouw en mmxmmx van 19 tot 23 uur heb gestaan Showtime, dus ik weet niet of ik er donderdag wel ben,
maar ik heb wel een leuk idee voor wat we kunnen gaan doen met z'n allen:

EEN GROTE BOWLINGBAAN AFHUREN!!!

wat vinden we er van allemaal, iemand een ander of beter idee?

Als dit daadwerkelijk door moet gaan dan zal er een organisatie-team samengesteld moeten worden die de taken verdeeld en inventariseert wie er allemaal komt en een locatie reserveerd.

Of gewoon allemaal komen volgende week donderdag naar het BB huis natuurlijk.

-= master of the groove =-
pi_2341696
O.K. ik weet het goed gemaakt en zal de aanzet geven:

we prikken zaterdag 6 januari als dag:

als je mee gaat neem dan dit stukje tekst over, zet je naam er bij en paste hem als reply, de volgende doet hetzelfde en zo inventariseren we alvast hoeveel mensen er meegaan / hoeveel animo er is:

X:IK DOE MEE!!!!....

Deelnemer 1: - Naam: Valentyn - Nick: Supergroover
Deelnemer 2: - Naam: ???????? - ???????
Deelnemer 3: - Naam: ETC ETC ETC...

pi_2341712
snik snik

dan ben ik aan het skiën... en kan er dus niet bij zijn..

pi_2341734
Als het Groningen wordt ben ik er ook bij!!!!

Al was het maar om te laten zien dat oude wijven niet voor een GJ onderdoen op de dansvloer .

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_2341750
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 19:43 schreef Ethel het volgende:
snik snik

dan ben ik aan het skiën... en kan er dus niet bij zijn..

29 december dan?? Komt mij ook beter uit

Edit: Trouwens, 6 januari is op een zondag.

[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 30-11-2001 19:50]

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_2341773
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 19:48 schreef CartWOman het volgende:

29 december dan?? Komt mij ook beter uit

Dan kan ik , en verder kan ik ook tijd maken. Kan alleen niet van 4 tot 14 januari, verder wel.
pi_2341820
29 december lig ik met mijn, overigens welgevormde, kont op een strand in de carribean...
pi_2341840
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 19:56 schreef femalehunter het volgende:
29 december lig ik met mijn, overigens welgevormde, kont op een strand in de carribean...
Heerlijk!! Wanner vertrek je? Welke data komen jou uit?
pi_2341854
Ik kan pas weer in januari, maar aangezien jij dan weg bent, is dat ook weer niet leuk... Prik maar gewoon een datum en als ik er dan niet bij kan zijn, jammer dan, no hard feelings. Als je maar genoeg foto's maakt en die op het forum plaatst.... (zo blijft femalehunter ook lekker anoniem )
pi_2341860
haha die f h.
Ja ik vind 29 december zelf leuker want ik weet van mijzelf dat als BB afgelopen is het voor mij ook gelijk finito is.
Zeker als we weer zo een finale krijgen als verleden jaar

Ik vind Groningen erg ver voor mij,maar oke daar kunnen we over praten.
Eerst wie er belangstelling hebben. (erg weinig tot nu toe)
Utrecht/ apeldoorn/Amsterdam lijkt me meer centraal?
Zelf kom ik uit de buurt van Haarlem.
maar het lijkt mij echt onwijs leuk.
Ik hoop dat dit plan echt door gaat.

pi_2342030
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 20:03 schreef itsme het volgende:
haha die f h.
Ja ik vind 29 december zelf leuker want ik weet van mijzelf dat als BB afgelopen is het voor mij ook gelijk finito is.
Zeker als we weer zo een finale krijgen als verleden jaar

Ik vind Groningen erg ver voor mij,maar oke daar kunnen we over praten.
Eerst wie er belangstelling hebben. (erg weinig tot nu toe)
Utrecht/ apeldoorn/Amsterdam lijkt me meer centraal?
Zelf kom ik uit de buurt van Haarlem.
maar het lijkt mij echt onwijs leuk.
Ik hoop dat dit plan echt door gaat.

29 december is geen goede datum omdat Innercity dan is en dan kunnen al veel mensen niet waarvan ik weet.
pi_2342058
Uit ervaring weet ik dat nooit iedereen kan. we krijgen echt geen datum wat ons allemaal zal bevallen.
jeetje ik begin nu al de moed te verliezen
pi_2344612
quote:
Op donderdag 29 november 2001 21:21 schreef itsme het volgende:
Geinteresseerd zijn:
Cynix
Itsme
Sanne
Female Hunter
Ethel
Marky
Coos_de_brooddoos
Er is wel vaker wat georganiseerd een fok reunie maar volgens mij nog niet met de BB fokkers?
Ik wil Tante Bep fashionably late, scanman, de bovenstaande personen,female hunter en nog veel meer ook in real life wel eens zien.
Wat een leuk idee itsme, ik heb inmiddels al een mini meeting bij mij thuis georganiseerd op 30 december, dan komen er een stel mensen bij mij kijken en meer kunnen er niet bij want zo'n groot huis heb ik nou ook weer niet, maar op een andere dag wil ik jou en andere BB fokkers graag eens ontmoeten.
pi_2344623
Ik stel voor om de meeting al binnen 2 weken plaats te laten vinden omdat het nu nog alle kanten op kan in big-brother en dan lijkt het mij leuker om daarover te discusseren tijdens een meeting.

Tevens mocht de meeting een succes zijn op korte termijn zijn er mogelijkheden tot nog een meeting eind december.
Ik stel voor 8 of 15 december op een centrale lokatie.

Viper 4 life
pi_2344634
Mischien willen een paar mensen op 30 december bij mij thuis de live uitzending zien en daarna snel met zijn allen naar het bb huis ik woon daar 5 minuten vandaan met de bus en 15 minuten met de fiets of heb jij vervoer ?
Er kunnen ongeveer 20 tot 25 mensen in mijn huis maar je moet wel zelf wat te zuipen mee nemen dan .
En ik heb natuurlijk ook een Video recorder dus je hoeft niks te missen . Als je het tog liever live daar ziet .
Ik woon in Almere Stad .

Het is maar 1 idee .

[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 01-12-2001 08:59]

Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2001 @ 08:55:57 #70
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2344636
Ik doe mee als ik op de datum kan die de meerderheid het beste uit komt.
pi_2344680
Ik wil wel ergens op een zaterdag in Januari, maar dan moeten FH (<-- ) en Ethel wel mee, want ik wil CEF weleens in het echt zien!!
Screw them.
We're going home.
pi_2345340
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 08:23 schreef Showtime het volgende:
Ik stel voor om de meeting al binnen 2 weken plaats te laten vinden omdat het nu nog alle kanten op kan in big-brother en dan lijkt het mij leuker om daarover te discusseren tijdens een meeting.

Tevens mocht de meeting een succes zijn op korte termijn zijn er mogelijkheden tot nog een meeting eind december.
Ik stel voor 8 of 15 december op een centrale lokatie.

Ik vind dit een heel leuk idee (temeer omdat ik dan kan, en de laatste weken op wintersport ben).

Kunnen we niet kijken of we iets met BB/HMG kunnen regelen in Almere? Dat we daar een keer kunnen kijken of zo iets? We kijken dan gezamenlijk naar de Za uitzending om 8 uur, en daarna feest!

pi_2345664
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 08:55 schreef MMXMMX het volgende:
Mischien willen een paar mensen op 30 december bij mij thuis de live uitzending zien en daarna snel met zijn allen naar het bb huis
En dan kom je vanzelf de Mediawatchers tegen die zich daar ook gaan verzamelen
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_2345744
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 08:55 schreef MMXMMX het volgende:
Mischien willen een paar mensen op 30 december bij mij thuis de live uitzending zien en daarna snel met zijn allen naar het bb huis ik woon daar 5 minuten vandaan met de bus en 15 minuten met de fiets of heb jij vervoer ?
Er kunnen ongeveer 20 tot 25 mensen in mijn huis maar je moet wel zelf wat te zuipen mee nemen dan .
En ik heb natuurlijk ook een Video recorder dus je hoeft niks te missen . Als je het tog liever live daar ziet .
Ik woon in Almere Stad .

Het is maar 1 idee .

Maar wel een leuk idee
Voor mij ook niet al te ver.
pi_2347252
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 13:06 schreef Hunter het volgende:

[..]

En dan kom je vanzelf de Mediawatchers tegen die zich daar ook gaan verzamelen

Dat had ik wel verwacht Hunter maar dit keer blijf je wel langer tog ?
Ik zie je daar wel weer dat word echt leuk als we met een grote groep zijn .
pi_2349507
*schopje*

Zullen we over gaan tot concretiseren van de plannen??

pi_2350020
Prik maar 2 of 3 datums en kijk dan op welke datum er de meeste mensen kunnen, je krijgt het immers toch nooit voor elkaar dat iedereen kan dus dat lijkt me de beste manier.
pi_2350050
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 19:56 schreef femalehunter het volgende:
Graag foto, anders moet je dit soort dingen niet zeggen.
pi_2350064
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 21:48 schreef Tante Bep het volgende:
Prik maar 2 of 3 datums en kijk dan op welke datum er de meeste mensen kunnen, je krijgt het immers toch nooit voor elkaar dat iedereen kan dus dat lijkt me de beste manier.
*Knikt heftig*

Goed plan Bep .

pi_2354594
STRUCTUUR!

Beste mede Fok!-ers...

Als.... we gaan bowlen kunnen we bijvoorbeeld onze nicknamen invullen zodat je kunt zien wie wie is bij het bowlen...

Ik zelf wil graag deze meeting doorzetten...!!!!!

als we een datum prikken zal het altijd zo zijn dat er een aantal mensen niet mee kunnen...
daar moet je gewoon rekening mee houden...

Wie zouder er eventueel willen meehelpen in de organisatie van deze bowlingavond?

laat het me even weten!

alvast bedankt, Supergroover

pi_2354629
ik wil ook wel komen (hangt wel af van de datum)!!
pi_2354647
quote:
Op donderdag 29 november 2001 21:21 schreef itsme het volgende:
Geinteresseerd zijn:(aanvulling-1)

Mmxmmx
Showtime
Supergroover

Cynix
Itsme
Sanne
Female Hunter
Ethel
Marky
Coos_de_brooddoos

kan iemand even een aantal mensen op de hoogte brengen van dit Forum, ik mis namen van de vaste crew zoals schatje, powergirl etc etc..
pi_2354676
Ik ga even een berichtje zetten in club danielle schatje kunnen we vinden in topic andries
Ik mis ook zat mensen. fashionably late bijvoorbeeld,scanman? ach ik weet niet meer kijk naar mijn bijschrift. me chaoot
pi_2354881
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 21:48 schreef Tante Bep het volgende:
Scanman, kan je niet een pol doen? Zaterdag 16 December of Zaterdag 30 december?
pi_2354953
quote:
Op zondag 02 december 2001 14:24 schreef Supergroover het volgende:

[..]

kan iemand even een aantal mensen op de hoogte brengen van dit Forum, ik mis namen van de vaste crew zoals schatje, powergirl etc etc..

Powergirl en invisible komen ook gezellig.
pi_2354982
quote:
Op zondag 02 december 2001 15:00 schreef Bore het volgende:

[..]

Scanman, kan je niet een pol doen? Zaterdag 16 December of Zaterdag 30 december?

Goed idee.
Ik heb er echt harstikke zin in.
Leuk powergirl en ivesebale. dat jullie ook komen
Komt er iemand uit de buurt van Haarlem?
Het maakt mij niet iit. 16 december of 30.
Vind het wel leuk om het te doen terwijl BB nog bezig is. en Almere vind ik ook erg leuk.
  zondag 2 december 2001 @ 15:15:27 #87
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2354991
nieuwe poll in eigen topic!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 03-12-2001 02:23]

My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † zondag 2 december 2001 @ 15:31:20 #88
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2355101
Er zouden eigenlijk nog meer opties bij moeten. Bijvoorbeeld 'Zaterdag 19 januari 2002' of 'Ik wil wel graag meedoen, maar ik kan op deze data niet'. Dan zouden we iig wat animo kunnen peilen.
pi_2355127
Ik ben ook voor zaterdag 19 janunari, dat zou erg leuk zijn want dan is BB afgelopen, en dan kan vast iedereen.
  zondag 2 december 2001 @ 15:35:08 #90
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2355134
Ha, die Itsme.. was al een paar keer in dit topic wezen kijken hoor.

Maar eerlijk gezegd zijn het nog al drukke dagen voor mij de aankomende periode.....o.a. dat ik voor de tweede keer vader ga worden begin januari. Dat is dus ook de reden waarom ik nog niet gereageerd had hier, want het lijkt me wel heel leuk om iedereen een keer IRL te zien. Ik hoor wel wanneer er afgesproken wordt en als dat dan toevallig in mijn agenda past ben ik zeker van de partij.

pi_2355157
Ja mischien een goed idee, hihi 19 januari kan ik gelijk iedereen een gelukkig 2002 wensen.
pi_2355198
quote:
Op zondag 02 december 2001 15:35 schreef Jappie het volgende:
Ha, die Itsme.. was al een paar keer in dit topic wezen kijken hoor.

Maar eerlijk gezegd zijn het nog al drukke dagen voor mij de aankomende periode.....o.a. dat ik voor de tweede keer vader ga worden begin januari. Dat is dus ook de reden waarom ik nog niet gereageerd had hier, want het lijkt me wel heel leuk om iedereen een keer IRL te zien. Ik hoor wel wanneer er afgesproken wordt en als dat dan toevallig in mijn agenda past ben ik zeker van de partij.

Hai jappie, maar als de baby (gefeliciteerd trouwens) er eenmaal is dan krijg je het nog drukker

Ik heb zelf wel liever in december. Lijkt me het leukste om met een stel naar Almere te gaan.
Dus heb gestemd.

pi_2355264
Ik kan ook nie in december wel op 19 januari, maar die staat er niet bij in de poll dus ik heb niet gestemd.
pi_2355298
Als het 19 januari word kom ik ook hoor. Ik denk dat ik dan vervoer probeer te regelen en deze maand op een donderdag ook eens naar het huis wil gaan.
klinkt altijd erg gezellig als je de verslagen leest.
Iemand van plan deze maand nog te gaan en moet langs haarlem?
  zondag 2 december 2001 @ 17:44:32 #95
215 misterDre
Paint it black!
pi_2356277
Ik en Chonelly hebben ook wel intresse, maar dit hangt wel van lokatie en datum af. (December gaat voor ons niet lukken).
pi_2361123
hmm, scanman kan je 19 januari nog bij die poll zetten misschien?
  maandag 3 december 2001 @ 02:02:46 #97
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_2361143
Dan eindelijk een FOK! BB-meeting ?

Ik hoop dat de datum mij gaat schikken mensen.
Leuk !!

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_2361160
quote:
Op maandag 03 december 2001 02:02 schreef Harry het volgende:
Dan eindelijk een FOK! BB-meeting ?

Ik hoop dat de datum mij gaat schikken mensen.
Leuk !!

hmpf, ik moet er bij nader inzien toch nog even over denken..
  maandag 3 december 2001 @ 02:08:36 #99
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_2361181
quote:
Op maandag 03 december 2001 02:05 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

hmpf, ik moet er bij nader inzien toch nog even over denken..

Ondeugd
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_2361192
quote:
Op maandag 03 december 2001 02:08 schreef Harry het volgende:

[..]

Ondeugd

Kan je vast verklappen welke datums je wel en niet kan dan kan ik daar rekening mee houden...
pi_2363078
Ondanks, dat ik voor veel hillariteit heb gezorgt en daardoor mijzelf niet veel op de forums heb laten horen lijkt het mij wel leuk om kennis te maken, maar ik denk dat het verstandig is om dit ...ff.. te polsen bij diegene die dit willen gaan organiseren.......Want het moet wel gezellig blijven natuurlijk..

ROE

>Voor je het weet is het gebeurt en kun je het niet meer terug draaien<
pi_2365175
Als Hummie komt kom ik ook !
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_2366970
Als Patty komt, kom ik niet.
pi_2367026
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 19:34 schreef Supergroover het volgende:

[..]

Die is er in Zoetermeer, met voldoende parking, goede bar en restaurant, groooot park er omheen en... je kan op 300 meter afstand vooraf in een klimwand of gaan skien.
Bo
*)*)
pi_2367035
Ik had mijn naam ook genoemd.....
Schijnbaar is die over het hoofd gezien
pi_2367107
quote:
Op maandag 03 december 2001 20:37 schreef cos-micV het volgende:
Ik had mijn naam ook genoemd.....
Schijnbaar is die over het hoofd gezien
schande
pi_2367190
ik wil even kwijt dat ik het ontzettend leuk vind dat dit forum een beetje begint te lopen!!!

nieuwe suggesties en ideeen zijn altijd welkom!

wil iemand van het huidige Big Brother misschien nog meespelen in Costa! ???

we gaan een geweldige FOK! forum regelen jongens!!!

Kom alleen aanstaande donderdag naar het Big Brother huis en je zult ons alvast ontmoeten!!!!

neem drinken (Pasoa, Heineken, toeters, bellen etc mee en we maken er terplekke een vette party van)

Greetings Supergroover, Showtime, Mmxmmx en de rest..

pi_2367365
ja gezellie... en allemaal roepen 'Andries naar huis, Andries naar huis '
pi_2373836
quote:
Op maandag 03 december 2001 21:06 schreef Koos Voos het volgende:
ja gezellie... en allemaal roepen 'Andries naar huis, Andries naar huis '
dat klinkt wel heel verleidelijk

Ik had gedacht dus in de maand december naar Almere.
Nu wil de meerderheid liefst in januari. Ook geen probleem.

1:Alleen waar o waar. stel voor Utrecht Amsterdam Apeldoorn beetje in het midden van het land

2:wat willen we gaan doen? drinken en/of eten? of meer.

dinsdag 4 december 2001 @ 14:36:19 #110
17826 inviseble
t' zijn rare dagen!
pi_2373896
quote:
Op maandag 03 december 2001 20:50 schreef Supergroover het volgende:

Kom alleen aanstaande donderdag naar het Big Brother huis en je zult ons alvast ontmoeten!!!!

neem drinken (Pasoa, Heineken, toeters, bellen etc mee en we maken er terplekke een vette party van)

Greetings Supergroover, Showtime, Mmxmmx en de rest..

Met MMXMMX en Showtime erbij is het al een geweldig feest. Dat is zeker voor een herhaling vatbaar. En vergeet de Redbuls niet he
moi
pi_2373991
ja ik schreef al, dat ik ook zit te denken om mee te gaan op een donderdag.
(moet al snel want er koem niet zo veel meer)
Ben afhankelijk van vervoer,maar kan misschin iemand zo gek krijgen met me mee te gaan, ook een BB fanaat. Maar is het wel uit te houden daar? en gezellig?
Veel mensen? weinig
  dinsdag 4 december 2001 @ 14:50:29 #112
17826 inviseble
t' zijn rare dagen!
pi_2374049
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 14:44 schreef itsme het volgende:
ja ik schreef al, dat ik ook zit te denken om mee te gaan op een donderdag.
(moet al snel want er koem niet zo veel meer)
Ben afhankelijk van vervoer,maar kan misschin iemand zo gek krijgen met me mee te gaan, ook een BB fanaat. Maar is het wel uit te houden daar? en gezellig?
Veel mensen? weinig
Elke week komen er weer meer bij, we begonnen met z'n drietjes, maar nu is het toch een flinke groep. Ik weet niet of je afgelopen donderdag tijdens de live al die herrie hoorden, het was me een feest geweldig. Ik hoop dat je het kan regelen, want al ben je een keer geweest, dan ben je gelijk verslaafd. Dus itsme join the club
moi
pi_2413059
-Mary- komt ook!!
pi_2416622
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 14:50 schreef inviseble het volgende:

[..]

Elke week komen er weer meer bij, we begonnen met z'n drietjes, maar nu is het toch een flinke groep. Ik weet niet of je afgelopen donderdag tijdens de live al die herrie hoorden, het was me een feest geweldig. Ik hoop dat je het kan regelen, want al ben je een keer geweest, dan ben je gelijk verslaafd. Dus itsme join the club

Hoe laat spreken jullie af?
Vraag me trouwens af of ze julie geteisem wel toe laten deze week. Na al het gegil (zelfs een onverlaat in een boom tijdens de live ). straks staat de Mobiele Eenheid jullie op te wachten.
pi_2416696
oeps ik zit in t verkeerde topic.
maar ik begin toch te vermoeden dat het niets gaat worden met die bb meeting.
dan maar naar het huis op een donderdag.
Ik probeer aanstaande donderdag.
pi_2416732
quote:
Op donderdag 29 november 2001 21:01 schreef Marble het volgende:
Maar BB is na 30 december helemaal niet meer leuk
Ho we kunnen het toch leuk houden met zijn allen.. Topics als hoe is het nu met .....

het Fake Picture album kan ook zeker instand gehouden worden.. het mekaar op de hoogte houden van welke bewoner op welke Zender.. noem mar op.

Ik hoop zeker niet dat dit Forum dood is na 30 december.

Je Kunt alles al, Je hoeft het alleen nog maar te leren.
  zaterdag 8 december 2001 @ 14:00:00 #117
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2416787
Ik vind het wel een tof idee. Maar Groningen?!
Liefst een beetje centraal. Ben wel benieuwd hoe al die BB mafkezen er uit zien!
Nou doe je het weer!
pi_2416827
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 14:00 schreef JooB het volgende:
Ik vind het wel een tof idee. Maar Groningen?!
Liefst een beetje centraal. Ben wel benieuwd hoe al die BB mafkezen er uit zien!
Er Gaat niets boven........

maar goed een meeting en alemaal een bordje om de nek met Nickname. ( Of een Outfit waaraan je zo ziet wie het is)

Tjeemig ik zie me al lopen op een meeting met Bordje Emphyrio

pi_2416870
Wie heeft er een GJ Masker te koop?
  Moderator zaterdag 8 december 2001 @ 14:08:01 #120
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2416888
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 13:54 schreef Emphyrio het volgende:
[..]

Ik hoop zeker niet dat dit Forum dood is na 30 december.

Ga er gewoon maar wel van uit. De pogingen om het leven van het forum kunstmatig nog wat te rekken zijn al twee jaar achtereen op niets uitgelopen. In februari is het echt over. Maar dat geeft niets: Fok blijft wel bestaan, voor de liefhebbers, en in september komt er ongetwijfeld weer een BB4, want de kijkcijfers zijn gewoon goed te noemen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_2582900
*schopje*
Viper 4 life
pi_2583821
Hoi,ik ben nog niet zo lang op dit forum maar ik lees regelmatig mee.Ik heb op een donderdag bij The House 3 Fokkers(MMXMMX,Showtime en Supergroover)voor het eerst ontmoet en dat was heel gezellig.Een meeting lijkt mij heel leuk maar of de uitnodiging ook voor mij geldt?
Ik hoop in ieder geval een paar van jullie te zien a.s donderdag,want dan ben ik weer bij The House.Misschien tot dan.
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg!
pi_2583870
quote:
Op zondag 23 december 2001 01:26 schreef Peacecat het volgende:
Hoi,ik ben nog niet zo lang op dit forum maar ik lees regelmatig mee.Ik heb op een donderdag bij The House 3 Fokkers(MMXMMX,Showtime en Supergroover)voor het eerst ontmoet en dat was heel gezellig.Een meeting lijkt mij heel leuk maar of de uitnodiging ook voor mij geldt?
Ik hoop in ieder geval een paar van jullie te zien a.s donderdag,want dan ben ik weer bij The House.Misschien tot dan.
Hoi Peacecat, welkom op het forum. Leuk dat je er bent. En natuurlijk spreekt het voor zich dat je ook bent uitgenodigd.
Viper 4 life
pi_2584506
quote:
Op zondag 23 december 2001 01:26 schreef Peacecat het volgende:
Tuurlijk moet je komen .
  zondag 23 december 2001 @ 11:15:34 #125
18821 boezzzel
I don't sleep, I dream
pi_2585363
Ik heb dit topic begin december over het hoofd gezien denk ik, maar het lijkt me wel erg leuk! De datum die toen nogal eens genoemd werd is 19 januari, lijkt mij persoonlijk ook wel een goed plan!
itsme, je moet je hoofd niet laten hangen en denken dat het allemaal niets meer wordt met die meeting hoor, ik heb toch genoeg enthousiaste reacties gezien om er goede hoop op te houden! Ondergetekende komt uit provincie Zeeland, dus iets als Groningen gaat niet haalbaar zijn! (meer zeeuwen in de buurt hier?) Amsterdam of Rotterdam lijkt me prima aan te reizen, anders mogen jullie wel allemaal bij mij komen hoor! Gaan we er werk van maken zodat het door kan gaan? Wie heeft er organisatietalent genoeg om een en ander te regelen? (als niemand anders het wil doen wil ik wel een poging wagen, maar heb nogal weinig tijd!)(bovendien lijkt het me wel wat voor degenen die het plan hebben bedacht, mochten ze dat ook willen). Ik ga in ieder geval van de partij zijn!
*ik eet geen vlees, daar zitten dode dieren in*
pi_2640719
Nu BB3 bijna ten einde is , hoe zit het met de meeting??
pi_2640756
Ik zit morgen thuis voor de buis..... euh computer in ieder geval. Maar een andere keer wat afspreken lijkt me hartstikke leuk. Misschien om Ethel dr 4000e post te vieren!!
Groeten,
Golfen
pi_2640779
Ik had het niet over morgen, maar over januari 2002 !!

19 januari werd toen veelvuldig geopperd. Ik ben voor en het lijkt me harstikke leuk om iedereen een keer in het echie te zien !!

pi_2640785
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 16:57 schreef Ethel het volgende:
Ik had het niet over morgen, maar over januari 2002 !!

19 januari werd toen veelvuldig geopperd. Ik ben voor en het lijkt me harstikke leuk om iedereen een keer in het echie te zien !!

Ik ben altijd van de partij!!
pi_2640810
Oke, tot nu toe hebben we een meeting met ons tweeen

Noteert op lijst voor meeting zaterdag 19 januari:

1. Golfen
2. Ethel

Wie doet er nog meer mee???

edit: stom foutje verbeterd: zat 19 jan.

[Dit bericht is gewijzigd door Ethel op 29-12-2001 17:52]

pi_2640818
er zijn verschillende fokkers die morgen samen met media watchers naar le baron gaan om 3 uur (grote markt)
het wordt druk met fokkers en media watchers
wat mij betreft een groot gezellig feest
pi_2640830
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 17:01 schreef harrie1 het volgende:
er zijn verschillende fokkers die morgen samen met media watchers naar le baron gaan om 3 uur (grote markt)
het wordt druk met fokkers en media watchers
wat mij betreft een groot gezellig feest
Ik moet streamen
pi_2640842
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 17:00 schreef Ethel het volgende:

Noteert op lijst voor meeting zaterdag 20 januari:

1. Golfen
2. Ethel

Zaterdag de 19e januari wordt bedoeld!
pi_2640845
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 17:00 schreef Ethel het volgende:

Noteert op lijst voor meeting zaterdag 20 januari:

1. Golfen
2. Ethel

Als de 19e op een zaterdag valt kom ik ook...
...
pi_2641420
Nieuwe lijst voor zaterdag 19 januari 2002:

1. Golfen
2. Sacha
3. Ethel

Gezellie !!

Wie gaat er nog meer mee??

† In Memoriam † zaterdag 29 december 2001 @ 17:55:42 #136
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2641445
Zet mij maar op de 'misschien-lijst'.
pi_2641629
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 17:55 schreef Cynix ® het volgende:
Mij ook, met mijn gezondheid ligt het aan de afstand ed, tenzij er gelift kan worden.
Bo
pi_2641908
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 17:55 schreef Cynix ® het volgende:
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 18:11 schreef xxxxx het volgende:

Mij ook, met mijn gezondheid ligt het aan de afstand ed, tenzij er gelift kan worden.
Bo

Oke, Cynix is het zowiezo verplicht als Mod/Adm , dus die komt wel. En Bo, die taxi kan waarschijnlijk wel geregeld worden, en ik neem wel wat zakdoekjes voor je mee (ik neem aan dat je verkouden bent).

Dus, ik noteer jullie ook op de lijst !!

Nieuwe lijst:

1. Golfen
2. Sacha
3. Cynix
4. xxxxx
5. Ethel

Zo, wie volgt??

zondag 30 december 2001 @ 16:46:25 #139
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2652314
Zet mij ook maar op de maybe lijst.. ligt er aan waar en hoe laat.
Angelic1 since 2001
  zondag 30 december 2001 @ 16:49:38 #140
18821 boezzzel
I don't sleep, I dream
pi_2652348
Ik kom! (op voorwaarde dus dat het OV aan te reizen is vanuit zeeland)
  zondag 30 december 2001 @ 17:03:32 #141
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2652500
Ik kom, en ik hoop dat het in Amsterdam is
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_2652515
BB-meeting zaterdag 19 janauri 2001

Wie komen:
1. Golfen
2. Sacha
3. Cynix
4. xxxxx
5. Ethel
6. Angelic1
7. Boezzzel
8. Sanne

Wie volgt??

pi_2653148
quote:
Op zondag 30 december 2001 17:03 schreef Sanne het volgende:
Ik kom, en ik hoop dat het in Amsterdam is
hear hear!
...
  zondag 30 december 2001 @ 18:04:30 #144
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2653183
en Gert-Jan woont in Amsterdam
pi_2653246
quote:
Op zondag 30 december 2001 18:04 schreef Sanne het volgende:
[droom mode]Weet je wat Sanne, we gaan collecteren, huren de Orangerie bij de Hortus af, en gaan ons feestje bouwen...[/droom mode]
...
  zondag 30 december 2001 @ 18:16:06 #146
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2653274
de Orangerie, ah welja, kan ons het schelen
pi_2653299
quote:
Op zondag 30 december 2001 18:04 schreef Sanne het volgende:
Danielle woont ook in Amsterdam, we nodigen ze gewoon allemaal uit. Oh nee stom idee. Heb helemaal geen zin in 3 musketiers, en zo zijn er nog een hoop!
pi_2659955
*schopje*
pi_2659984
count me in!
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_2659999
Wie komen:
1. Golfen
2. Sacha
3. Cynix
4. xxxxx
5. Ethel
6. Angelic1
7. Boezzzel
8. Sanne
9. King D
10.Nyrem

Wie volgt ??

maandag 31 december 2001 @ 03:57:52 #151
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2660021
quote:
Op maandag 31 december 2001 03:52 schreef Ethel het volgende:
Wie komen:
1. Golfen
2. Sacha
3. Cynix
4. xxxxx
5. Ethel
6. Angelic1
7. Boezzzel
8. Sanne
9. King D
10.Nyrem

Wie volgt ??

uhhhhhhh

dacht het niet (ik bedoel...uhh)

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 31-12-2001 04:16]

pi_2670508
*Een schop naar boven*
  dinsdag 1 januari 2002 @ 15:50:12 #153
16245 CarOnline
met lange O
pi_2670736
Mag ik op de reserve lijst??

zit met vervoer en met drukte en wat zal ik eens nogmeer verzinnen maar t lijkt me wel heel erg leuk om jullie eens te zien!

Screw them.
We're going home.
pi_2677174
Ik had het leuk gevonden om jullie een keer in levende lijfen te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen. Maar na 7 maanden hard werken aan Big Brother ben ik 19 januari op vakantie.
Succes met jullie bijenkomst en hopelijk tot Big Brother 4

Frits Harkema

woensdag 2 januari 2002 @ 11:02:46 #155
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_2677200
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 10:57 schreef quintus5 het volgende:
Ik had het leuk gevonden om jullie een keer in levende lijfen te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen. Maar na 7 maanden hard werken aan Big Brother ben ik 19 januari op vakantie.

Frits Harkema

Hé Frits, leuk dat je ook hier komt.
Weet je al wat meer over BB4? Goeie vakantie i.i.g. !
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2002 @ 12:59:11 #156
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2678236
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 10:57 schreef quintus5 het volgende:

Frits Harkema

Jammer dat je er niet bij kunt zijn, als het sowieso doorgaat op de 19e. Maar misschien kunnen we in het najaar wel een pré-BB4 party van de grond krijgen.
pi_2680135
In principe kom ik ook maar zou wel leuk zijn als er wat meer animo is.
fashionably late?
female hunter?
tante bep
schatje
scanman
gert
myr
marky
arcee
justme
ach gewoon alle oude bekende?
pi_2686698
*Nu er veel fokkers online blijken te zijn, maar weer een schopj*

Kan je Cynix persoonlijk komen feliciteren!!

pi_2686721
Ms wel, als het een beetje in de buurt is
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_2686746
zet mij maar op de misschien lijst
  donderdag 3 januari 2002 @ 19:17:55 #161
19319 weyden
viruseliminator
pi_2694607
Lijkt me leuk, maar ligt een beetje aan de afstand. En of ik die zaterdag moet werken.
  donderdag 3 januari 2002 @ 19:24:14 #162
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2694681
;-)
If you cant beat'em join them
  donderdag 3 januari 2002 @ 19:29:12 #163
6941 APK
Factual, I think.
pi_2694746
Amsterdam lijk me een 'definite maybe' voor mij.
En karn
(Moet alleen nog even een agenda voor 2002 kopen om te kijken of ik dan niets te doen heb.)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 3 januari 2002 @ 19:35:58 #164
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2694829
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 15:25 schreef itsme het volgende:
In principe kom ik ook maar zou wel leuk zijn als er wat meer animo is.
fashionably late?
female hunter?
tante bep
schatje
scanman
gert
myr
marky
arcee
justme
ach gewoon alle oude bekende?
Geloof nooit dat er fokkers zijn die mij tegen willen komen in het echt.

Maar hou het een beetje centraal in het land is voor idereen makkelijk.

De driehoek Almere, Utecht, Amersfoort lijkt me redelijk voor iedereen bereikbaar.

pi_2696718
Wie komen:
1. Golfen
2. Sacha
3. Cynix
4. xxxxx
5. Ethel
6. Angelic1
7. Boezzzel
8. Sanne
9. King D
10.Nyrem
11.CarOnline
12.Itsme
13.Marky
14.Sabine16
15.Zeeuws jongetje
16.Simba
17.Ria1966
18.Weyden
19.APK
20.FemaleHunter??
21.Karn??

Wie volgt ??

Wie van deze lijst afwil, moet het even laten weten. Voor het gemak heb ik de misschien-mensen er ook bij opgezet.

Helaas kan ik me voorlopig niet met de organisatie bezig houden ivm vakantie. Golfen zal o.a. het een en ander verder organiseren met Sacha, volgens mij. Maar wie het verder wil organiseren, graag. Verenigd u zou ik zeggen en maak er wat leuks van.

Het lijkt me echt heel leuk om iedereen een keer in het echt te zien !!

pi_2696760
oh etheltje wat doe je nu?
...
  donderdag 3 januari 2002 @ 22:40:32 #167
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_2696904
Zou ik ook mogen komen?

Ik weet dat ik niet al te vaak heb gereageerd op het forum, maar heb toch trouw elke avond lekker zitten lezen hier.
(misschien dat sommigen mij nog wel herrinneren uit de Bus1 periode, maar ja ik moest afkicken he?)

never play games........
pi_2696917
Als jouw lijstje op waarheid berust, Ethel, dan wil ik misschien ook wel komen! Dus zet me maar op het lijstje, (met een vraagteken erachter want ik weet het nog niet 100% zeker)!
En vast!
pi_2696983
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 22:41 schreef Scope het volgende:
Als jouw lijstje op waarheid berust, Ethel, dan wil ik misschien ook wel komen! Dus zet me maar op het lijstje, (met een vraagteken erachter want ik weet het nog niet 100% zeker)!
Ja Scope je moet wel want je bent mn date dus ja...
zit weinig anders op he
Screw them.
We're going home.
  † In Memoriam † donderdag 3 januari 2002 @ 22:49:41 #170
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2697000
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 22:40 schreef femfatale het volgende:
Zou ik ook mogen komen?
Maar natuurlijk!
Wij weten heus nog wel dat jij een 'ouwe' RL-Soap-rot van het eerste uur bent!
pi_2697008
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 22:47 schreef CarOnline het volgende:
Ja Scope je moet wel want je bent mn date dus ja...
zit weinig anders op he
Hmm...ik heb blijkbaar weinig keus...

Heb je nog iets nodig van de supermarkt, CarOnline?

En vast!
pi_2697047
Ik kan helaas niet komen!!
Ik moet naar de US om voor Victoria Secret's een opdracht te doen.
Maar veel plezier!!
pi_2697068
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 22:50 schreef Scope het volgende:

[..]

Hmm...ik heb blijkbaar weinig keus...

Heb je nog iets nodig van de supermarkt, CarOnline?

ik mail je m'n boodschappenlijstje wel Scope
Screw them.
We're going home.
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:08:12 #174
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_2697199
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 22:49 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Maar natuurlijk!
Wij weten heus nog wel dat jij een 'ouwe' RL-Soap-rot van het eerste uur bent!

Dank je Cynix, ik heb er nog steeds hele leuke herinneringen aan over gehouden
never play games........
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:09:26 #175
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_2697208
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 19:35 schreef marky het volgende:

[..]

Geloof nooit dat er fokkers zijn die mij tegen willen komen in het echt.

Ik zou je best eens tegen willen komen in het echt hoor Marky
never play games........
pi_2697213
Wie komen:
1. Golfen
2. Sacha
3. Cynix
4. xxxxx
5. Ethel
6. Angelic1
7. Boezzzel
8. Sanne
9. King D
10.Nyrem
11.CarOnline
12.Itsme
13.Marky
14.Sabine16
15.Zeeuws jongetje
16.Simba
17.Ria1966
18.Weyden
19.APK
20.FemaleHunter??
21.Karn??
22.Scope (vanzelfsprekend dat ie komt )
23.FemFatale
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:14:47 #177
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2697267
Het is nog steeds Amsterdam he?
pi_2697290
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 23:14 schreef Sanne het volgende:
Het is nog steeds Amsterdam he?
Ennnnnn "VAST" (toch goede dingen geleerd van club D )

Wie komen:
1. Golfen
2. Sacha
3. Cynix
4. xxxxx
5. Ethel
6. Angelic1
7. Boezzzel
8. Sanne
9. King D
10.Nyrem
11.CarOnline
12.Itsme
13.Marky
14.Sabine16
15.Zeeuws jongetje
16.Simba
17.Ria1966
18.Weyden
19.APK
20.FemaleHunter??
21.Karn??
23.FemFatale
24.Sanne

donderdag 3 januari 2002 @ 23:16:40 #179
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2697292
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 22:40 schreef femfatale het volgende:
Zou ik ook mogen komen?

Ik weet dat ik niet al te vaak heb gereageerd op het forum, maar heb toch trouw elke avond lekker zitten lezen hier.
(misschien dat sommigen mij nog wel herrinneren uit de Bus1 periode, maar ja ik moest afkicken he?)

Gaat het dan eindelijk echt gebeuren dat wij elkaar ontmoeten????

donderdag 3 januari 2002 @ 23:17:50 #180
6941 APK
Factual, I think.
pi_2697305
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 23:16 schreef Sanne het volgende:

[..]

In Amsterdam....
Toch?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:20:02 #181
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_2697343
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 23:16 schreef Sanne het volgende:

[..]

Het moet er toch eens van komen he?
Dit keer geen honden waar ik op moet passen of iets dergelijks, en mijn agenda vrij gehouden.

En om nog 1x in kelly stijl iets te zeggen : OHHHHH Yesssss!!!!

never play games........
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:20:57 #182
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2697353
OOOOOOOOH YYYYYEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!!!
pi_2697360
Was het nou Amsterdam?

Ethel ik sta wel reserve hoor!

Screw them.
We're going home.
pi_2697369
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 23:21 schreef CarOnline het volgende:
Ethel ik sta wel reserve hoor!
reservebank betekent ook bij de wedstrijd aanwezig zijn !!
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:22:16 #185
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2697370
zet tante Bep ook maar vast op die lijst, die mag bij mij slapen als ze wil
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:23:27 #186
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2697384
dataanbod geldt trouwens ook voor een paar anderen zoals Roache, Helga en Fondaco etc.
pi_2697400
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 23:22 schreef Ethel het volgende:

[..]

reservebank betekent ook bij de wedstrijd aanwezig zijn !!

Ja maar poepke zoals je misschien weet kom ik uit Enschede en heb ik geen rijbewijs en moet ik met de trein heen <---> en weer.. dus eh.... moet ff kijken of dat zin heeft
Screw them.
We're going home.
pi_2697470
Wie komen:
1. Golfen
2. Sacha
3. Cynix
4. xxxxx
5. Ethel
6. Angelic1
7. Boezzzel
8. Sanne
9. King D
10.Nyrem
11.CarOnline
12.Itsme
13.Marky
14.Sabine16
15.Zeeuws jongetje
16.Simba
17.Ria1966
18.Weyden
19.APK
20.FemaleHunter??
21.Karn??
23.FemFatale
24.Tante Bep
25.Roache ?
26.Helga ?
27.Fondaco ?
29.Club D leden ?

Beste Mede-fokkers, werk gerust zelf ook het lijstje bij hoor !!

edit: Sanne stond er dubbel (zal wel een teken zijn dat ze nadrukkelijk aanwezig zal zijn ). Maar op verzoek dus 1 keer weggehaald. Ze staat nog op nr 8.

[Dit bericht is gewijzigd door Ethel op 03-01-2002 23:36]

pi_2697491
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 23:24 schreef CarOnline het volgende:
Ja maar poepke zoals je misschien weet kom ik uit Enschede en heb ik geen rijbewijs en moet ik met de trein heen <---> en weer.. dus eh.... moet ff kijken of dat zin heeft
Zoals ik al aangaf, ik heb een treinkaart en kan drie mensen meenemen vanaf groningen met 40% korting. Dusss, laat het vantevoren ff weten als je gezellig al saampies met mij in de trein wil zitten !!
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:30:02 #190
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2697498
Ethel, je lijstje gaat nu wel heeeeeeeel erg hard...
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:32:25 #191
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_2697524
Het lijstje gaat nu inderdaad lekker hard.
Maareh, is er al bekend WAAR het feestje gehouden wordt?
never play games........
pi_2697528
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 23:30 schreef Sanne het volgende:
Ethel, je lijstje gaat nu wel heeeeeeeel erg hard...
LOL , ja, leuk he !! Nu alleen nog die vraagtekens weg, en dan moet iedereen nog daadwerkelijk echt komen, en dan zijn we allemaal heel blij. We zullen ze eens laten zien wat een feestje vieren is !!
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:34:48 #193
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2697560
ik sta nu trouwens zowel op de 8e als de 24e plaats
en of Fondaco komt durf ik te betwijfelen, die moet nog bijkomen van de vorige meeting met de buren...
pi_2697591
de lijst heb ik aangepast hoor sanne !!

Waarom beginnen jullie niet alvast met plannen voor het waar en hoe ??!! (hint hint)

donderdag 3 januari 2002 @ 23:43:33 #195
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_2697699
Dat waar is niet zo moeilijk. Ik heb al een antal keer Amsterdam gelezen

Is voor mij ook lekker dichtbij

never play games........
pi_2700398
Fondaco is al weer terug naar Zwitserland, dus dat zal niet lukken
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_2700426
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 23:22 schreef Sanne het volgende:
zet tante Bep ook maar vast op die lijst, die mag bij mij slapen als ze wil
neeeeeee, ik ben nou nog aan het bijkomen van die keer dat je bij mij sliep, you, you naughty girl.

(en ik kan niet de 19e, klein detail, maar toch )

vrijdag 4 januari 2002 @ 10:28:46 #198
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_2700585
Eej! Wat doet mijn naam op dat lijstje?!

Hoewel ik bepaalde mensen graag eens irl zou ontmoeten (ja, ook Marky) denk ik (voor 80% zeker) dat ik er niet bij ben de 19e..

pi_2701301
BB-meeting zaterdag 19 januari 2002
Wie komen:
1. Golfen - Leiden
2. Sacha - Amsterdam
3. Cynix - Eindhoven
4. xxxxx - Leiden
5. Ethel - Groningen
6. Angelic1 -
7. Boezzzel - Middelburg
8. Sanne - Amsterdam
9. King D -
10.Nyrem - Tora Bora
11.CarOnline - Enschede
12.Itsme - Haarlem
13.Marky - Den-Haag
14.Sabine16 -
15.Zeeuws jongetje -
16.Simba -
17.Ria1966 -
18.Weyden -
19.APK - Amsterdam
20.FemaleHunter? -
21.Karn?? -
22.Scope -
23.FemFatale -
24.Tante Bep -
25.Roache ?
26.Helga ?
27.Fondaco ?
29.Club D leden ?

Het lijkt me duidelijk. De meeting zal in Amsterdam gehouden worden!!

edit: meeting inderdaad in 2002!!
edit2: meeting inderdaad in januari

[Dit bericht is gewijzigd door Golfen op 04-01-2002 16:14]

vrijdag 4 januari 2002 @ 13:49:52 #200
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2702646
Zullen we het dan maar wel in 2002 doen?
Meldt me onder VOORBEHOUD aan. Al iemand idee voor een locatie?
Nou doe je het weer!
  vrijdag 4 januari 2002 @ 14:17:24 #201
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2703002
we kunnen natuurlijk op de Bloemgracht op de koffie gaan bij GJ.
pi_2703059
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 14:17 schreef Sanne het volgende:
we kunnen natuurlijk op de Bloemgracht op de koffie gaan bij GJ.
Hihi, Sanne blijft hopen..
...
pi_2703403
[quote]Op vrijdag 04 januari 2002 11:40 schreef Golfen het volgende:
BB-meeting zaterdag 19 janauri 2002
Wie komen:
1. Golfen - Leiden
4. xxxxx - Leiden
13.Marky - Den-Haag

Is het nr 1 of 13 die mij vanuit Zoetermeer kan meenemen. Ik kan niet met openbaar vervoer ivm kwaal.
Bo

vrijdag 4 januari 2002 @ 15:07:39 #204
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2703519
Hey, mijn naam ook op de lijst ;-)
Hehe ik kom niet hoor! Sorry
If you cant beat'em join them
pi_2704196
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 11:40 schreef Golfen het volgende:

BB-meeting zaterdag 19 janauri 20012

[..]

edit: meeting inderdaad in 2002!!

Nog wel op 19 janauri ?
pi_2704277
Edit 2 is ook uitgevoerd.

Inderdaad 19 januari 2002 in Amsterdam.

Vedere details volgen zo spoedig mogelijk.

vrijdag 4 januari 2002 @ 16:17:25 #207
16245 CarOnline
met lange O
pi_2704289
Heb maar een overzichtelijk lijstje gemaakt:
Want er zijn wel heel veel afmeldingen zo

Wie gaan:

1. Golfen
2. Sacha
3. Cynix
4. xxxxx
5. Ethel
6. Boezzzel
7. Sanne
8. King D
9. Nyrem
10.Itsme
11.Marky
12.Simba
13.Weyden
14.APK

Onder voorbehoud:

Scope
CarOnline
JooB
Jappie
Angelic1

Gaan niet:

Sabine16
Huiz
Zeeuws Jongetje
Tante Bep
Fondaco

Nog niet gemeld:

Karn
FemaleHunter
Roache
Lab6
Fem Fatale
Helga

(ik geloof dat het zo klopt, nou nog een organisatie )

[Dit bericht is gewijzigd door CarOnline op 04-01-2002 16:31]

Screw them.
We're going home.
pi_2704364
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 16:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gaan niet:
Sabine16
Huiz
Zeeuws Jongetje
Tante Bep
Fondaco
nouw

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 04-01-2002 16:25]

vrijdag 4 januari 2002 @ 16:24:48 #209
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2704378
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 16:17 schreef CarOnline het volgende:
Heb maar een overzichtelijk lijstje gemaakt:
Want er zijn wel heel veel afmeldingen zo

Wie gaan:

1. Golfen
2. Sacha
3. Cynix
4. xxxxx
5. Ethel
6. Angelic1

Zet mij ook nog maar onder voorbehoud hoor. Ik weet niet of het qua tijd etc uitkomt... ik laat het zsm weten!
Angelic1 since 2001
  vrijdag 4 januari 2002 @ 16:25:33 #210
16245 CarOnline
met lange O
pi_2704391
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 16:23 schreef Simba het volgende:

[..]

nouw

en jij?
ik zie dat jij niet op de lijst staat!
Wat ga je doen?

[Dit bericht is gewijzigd door CarOnline op 04-01-2002 16:30]

Screw them.
We're going home.
pi_2704409
hint: nr 13

Als er niet teveel afzeggingen zijn, wil ik wel komen denk ik

pi_2704416
Simba staat er wel op hoor, als 13e!
  vrijdag 4 januari 2002 @ 16:28:57 #213
16245 CarOnline
met lange O
pi_2704431
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 16:27 schreef Simba het volgende:
hint: nr 13

Als er niet teveel afzeggingen zijn, wil ik wel komen denk ik

Argh
ik heb gewoon 3x over je naam heen gelezen

zelfs tijdens het typen!

Screw them.
We're going home.
  vrijdag 4 januari 2002 @ 17:30:12 #214
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2705090
idee?
quote:
Comedytrain 19 januari

Eind 1990 verzamelde Raoul Heertje een aantal mensen om zich heen met wie hij, onder de naam Comedytrain, stand-up comedy in Nederland introduceerde. In 1995 ontving Comedytrain de Pall Mall Export Prijs ...'als bekroning voor durf en originaliteit, en met de hoop dat na Hans Teeuwen, Lenette van Dongen, Arthur Umbgrove en Theo Maassen, nog vele talenten uit de Comedytrain school zouden voortkomen.' (aldus het jury-rapport). Dit bleek geen ijdele hoop te zijn: sindsdien heeft Comedytrain veel van zich laten horen; op diverse cabaretfestivals (Eric van Sauers, Najib Amhali, Sanne Wallis de Vries, Marc-Marie Huybregts), theaterpodia, radio, zowel voor als achter de schermen van de Nederlandse televisie (Dit Was Het Nieuws), en bovenal in het eigen honk Toomler.

De opzet van een avond Comedytrain is simpel: vier of vijf stand-up comedians, ingeleid door een M.C. (Master of Ceremonies), beklimmen het podium voor hun solo-act, slechts bijgestaan door wat lichtspotjes en een microfoon. Volgens Comedytrain is stand-up een soort jazz: je hebt een schema en daarop ga je improviseren. Ritmisch, razendsnel inspelen op grillen en luimen van je publiek. Het publiek kaatst weer terug waardoor een dialoog ontstaat; de directe interactie die zo belangrijk is bij stand-up comedy.

Aanvang 20:30, entree fl.25,34 / €11,50 , donderdag voor studenten fl. 19,83

Late night Comedytrain:
Aanvang 00:00 uur,entree fl.19,83 / €9, zaal en kassa om 23:30 uur open.
(reserveren voor deze show is niet mogelijk)

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 04-01-2002 19:10]

pi_2705534
das in Toomler, dus mooi in de buurt!
ik stem voor...
...
  vrijdag 4 januari 2002 @ 18:20:22 #216
16245 CarOnline
met lange O
pi_2705612
Jaaaaaaa Comedy Train lijkt me super!
*cabaretgek is*

Maar dan wel de vroege graag want ik zit vast aan treintijden!
Ik stem dus voor

Sacha kom ik bij jou wel eerst koffie drinken

Screw them.
We're going home.
  vrijdag 4 januari 2002 @ 18:35:59 #217
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2705738
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 17:30 schreef Nyrem het volgende:
idee?
[..]
Da's niet op de 19e... Ik kan in ieder geval niet dan.
Angelic1 since 2001
pi_2705962
Zaterdag 19 Januari
Comedytrain, de top van de Nederlandse stand-up comedians.
Prijs: ¤ 11,50

http://www.comedytrain.nl

...
  vrijdag 4 januari 2002 @ 19:11:19 #219
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2706083
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 18:56 schreef sacha het volgende:
Zaterdag 19 Januari

ja ik had 15 neergezet ipv 19
  vrijdag 4 januari 2002 @ 20:21:36 #220
17278 pris-fan
Eigenlijk Ymmud..
pi_2706822
Jammer dat ik 19 januari niet kan..
Had Priscella mooi meegekunt
of ben ik nu gemeen of juist heel aardig?
Bzz!
pi_2707160
Ik heb er zin in.
Hoop dat het echt door gaat.
  zaterdag 5 januari 2002 @ 00:52:38 #222
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2711197
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 20:21 schreef pris-fan het volgende:
Jammer dat ik 19 januari niet kan..
Had Priscella mooi meegekunt
of ben ik nu gemeen of juist heel aardig?
erg dom?
geen van beide dus

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 05-01-2002 00:58]

pi_2712036
Gaan MMXMMX,Supergrover,Showtime en Hunter ook?Anders kan ik jullie niet eens vinden.
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg!
  zaterdag 5 januari 2002 @ 17:57:27 #224
19503 Lab-6
insomniac
pi_2716102
Het had me heel leuk geleken maar ik kan er helaas niet bijzijn.

In ieder geval veel plezier...

pi_2716714
Hiyas all
kwil jullie wel ontmoeten ,
maar willen jullie mij wel mee maken ?
ik zal nie moeilijk doen .
laten we zeggen als ik kom ......ja dat is nog de vraag .
vraag je dat maar eens af

*blurp*

Doh..
pi_2717540
*blurp* heineken stond aan de poort en wou buddweiser !!
dah...hij dronk jenever . heb je wat . kan je me poggen ..wat doe je ? je drink bols .lol
Doh..
  zondag 6 januari 2002 @ 18:27:11 #227
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_2725273
Sorry, sorry, dat ik zo laat reageer, maar had ff wat anders aan mijn hoofd, maar bij deze meld ik me nog ff aan dat ik dus zeker kom.
never play games........
pi_2727545
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 00:52 schreef Nyrem het volgende:

[..]

erg dom?
geen van beide dus

Het getuigt meer de reaktie die jij geeft

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  zondag 6 januari 2002 @ 22:28:21 #229
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2727961
quote:
Op zondag 06 januari 2002 21:51 schreef Priscella het volgende:

[..]

Het getuigt meer de reaktie die jij geeft

Uh Oh... trouble in paradise?
Angelic1 since 2001
  zondag 6 januari 2002 @ 22:31:01 #230
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2728009
dan drinken we daar op!

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 06-01-2002 22:50]

pi_2728925
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 18:56 schreef sacha het volgende:
Zaterdag 19 Januari

Lijkt me leuk. Is er al een lift voor mij vanuit Zoetermeer?
Bo.
pi_2738190
Ik kom ook, sorry voor de late reaktie, ben een beetje aan het afkicken...
pi_2741620
Mijn PC is overleden!!!
Heb nu tijdelijk even een heeeeel traaaaaaag laptopje.
Maar beter iets dan niets. Volgende week zal ik wel een nieuwe hebben. Al mijn e-mail adressen weg. Je voelt je gewoon een soort gehandicapt.
Daarom, ik heb ook wel trek in een feestje. Als iemand zo vriendelijk wil zijn om even plaats, tijd en datum hier te posten of naar mij toe te mailen, dan ben ik diegene zeer erkentelijk.

ps
Ik moet uit Leidschendam komen en heb wel plaats.

dinsdag 8 januari 2002 @ 19:37:59 #234
19319 weyden
viruseliminator
pi_2747860
Ik moet helaas afzeggen voor 19 januari, Kan mijn dienst niet ruilen en moet dus werken, Ik vind het zo erg. Wens jullie wel veel plezier. Cynix laat je het forum wel open voor de verhalen, zodat we weten hoe dat was om elkaar een keer in het echt te zien. Ik stel voor dat er een topic geopend wordt (mag ik dat doen) zodat iedereen daar een stukje schrijft over die dag.
  dinsdag 8 januari 2002 @ 19:53:31 #235
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2748042
Moet toch iets meer duidelijk worden over wie, wat, waar, en hoe laat.
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2002 @ 20:00:53 #236
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2748130
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:53 schreef marky het volgende:
Moet toch iets meer duidelijk worden over wie, wat, waar, en hoe laat.
Dat volgt allemaal nog wel. Hou 19 januari nou maar gewoon vrij. Dan komt alles goed.
pi_2748555
19 januari kan ik helaas niet..
Maar ik wens jullie allemaal veel plezier..
pi_2749061
Misschien kom ik ook wel, probeer ik MMXMMX en Supergroover ook gelijk mee te krijgen.
Viper 4 life
  vrijdag 11 januari 2002 @ 11:48:34 #239
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2780617
Ik kom helaas niet als het op de 19e blijft. Heb het te druk met verhuizen even... volgende keer beter!
Angelic1 since 2001
  vrijdag 11 januari 2002 @ 14:33:51 #240
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2782605
Ik moet mij helaas afmelden voor 19 januari.
Familie-verplichtingen.
Nou doe je het weer!
  vrijdag 11 januari 2002 @ 22:58:00 #241
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_2789074
De harde kern blijft zometeen zeker weer over?
never play games........
  vrijdag 11 januari 2002 @ 23:20:28 #242
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2789297
daar lijkt het wel op he?
  vrijdag 11 januari 2002 @ 23:32:02 #243
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_2789462
INderdaad, maar dat geeft ons mooi de gelegenheid om uitgebreid met elkaar te praten
never play games........
pi_2790667
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 22:58 schreef femfatale het volgende:
De harde kern blijft zometeen zeker weer over?
Waar gaan we nu eigenlijk " knalluhh"?
M'n vriendin sinds BB3 meelezend (!) wil ook mee.
Lijkt mij leuk om nog meer Fokkers te ontmoeten.
De pre BB3ers zijin bekend. Nu de rest nog.
pi_2791468
Hey, Coos!
  zondag 13 januari 2002 @ 00:04:47 #246
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_2797533
Hey Coos, gaan we jou nu ook eindelijk ontmoeten?
never play games........
  zondag 13 januari 2002 @ 00:15:21 #247
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2797653
* Sanne heeft Coos al eens ontmoet, en verheugt zich ontzettend hem weer te ontmoeten

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 13-01-2002 00:17]

zondag 13 januari 2002 @ 00:17:16 #248
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_2797675
Ik verheug me er ook op om alle oude bekenden eens te ontmoeten.
never play games........
  zondag 13 januari 2002 @ 00:19:03 #249
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2797696
dit keer kom je er niet onderuit Fem!
  zondag 13 januari 2002 @ 00:21:03 #250
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_2797735
Inderdaad, en ik heb er heel erg veel zin in
never play games........
pi_2801766
Yahoeeeeeeeeeeeeeeeee, heb er veel zin in !!!

Gaat alles nog door??

† In Memoriam † zondag 13 januari 2002 @ 16:30:32 #252
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2802161
Natuurlijk gaat het door! Daar ga ik tenminste van uit.
  zondag 13 januari 2002 @ 16:36:10 #253
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2802193
Ik hoop toch wel dat er wat meer info komt over wat, waar en hoe laat en of je er kan parkeren enzo.

Beetje meer structuur zou wel prettig zijn.

zondag 13 januari 2002 @ 18:08:48 #254
18821 boezzzel
I don't sleep, I dream
pi_2802889
Ik hoop ook nog steeds erg dat het doorgaat (schrijf dan wel niet veel, maar lees iedere vrije minuut ongeveer). Het lijkt me trouwens het makkelijkste om niet te laat te beginnen, ikzelf moet al vroeg weer weg ivm vervoer (of we moeten een hele nacht doorgaan, dat de eerste trein weer een optie wordt) en ik kan me voorstellen dat meerdere mensen daar ook mee zitten. Maar ik heb er zin in!
  zondag 13 januari 2002 @ 19:06:36 #255
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2803349
O.k. ik doe een voorzetje voor de meeting.

Een grand café lijkt mij het veiligste idee, omdat ik niet precies weet hoeveel er nu wel of niet komen.

En dan dacht ik aan Hooters op het Damrak (lijkt me lachen), of Palladium bij het Leidseplein.

Tijdstip: 3 uur 's middags verzamelen bij het meetingpoint op het CS in Amsterdam. Vandaaruit vertrek richting café (zie boven).

Met de auto komen kan ik je niet aanraden. Parkeren is mogelijk in de betaalde parkeergarages (bij het C.S., Waterlooplein, Leidseplein, of Transferium). Het openbaar vervoer is echter een beter idee.

Wat vinden jullie ervan?

zondag 13 januari 2002 @ 19:08:15 #256
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2803364
Iemand noemde eerder het comedy cafe, maar dat lijkt me niet zo'n goed idee, omdat we zelf al genoeg te bespreken hebben...
  zondag 13 januari 2002 @ 19:12:41 #257
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2803398
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')