ik zie net dat ik 2 blessures heb. Valt gelukkig mee (mededeling leek zwaarderquote:
inhaal programmaquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:25 schreef The_Hives het volgende:
is er volgende week ook cup?
Dapperestrijders heeft me namelijk uitgedaagd. Heb wel zin in een potje
Volgens mij geen cup.....maar pin me er niet op vastquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:25 schreef The_Hives het volgende:
is er volgende week ook cup?
Dapperestrijders heeft me namelijk uitgedaagd. Heb wel zin in een potje
stef666army - Atletico Aelse 3 - 0quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:19 schreef Game_Error het volgende:
Wanneer worden de tebellen upgedate? ik wil namelijk weeten of ik (direct) door ben
onderling resultaatquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:18 schreef CJay het volgende:
5-1 gewonnen
Eey maar hoe zit het nu met de de eindklassering? zit in poule c en daar zit alles nogal dicht bij elkaar. Zowel brouwhuis als united black panthers als grastrappers hebben 9 punten.
ik weet niet waar je dat op bouwt maar volgens mij is dat niet goed.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:23 schreef foetre het volgende:
[..]
onderling resultaat
Brouwhuis 1 ikke 2 gras 3
lig ik dr nu uit?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hooray.... ben door...
Ik ken de regels nietquote:
quote:In de 38e wedstrijdminuut deelde Álvaro Maza van Bonobo11 een kopstoot uit aan een tegenstander. Hij werd onmiddellijk van het veld gestuurd.
heb dus voor volgende week een friendly geregeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |