don't even think about itquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:25 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Vorig jaar deed ik niet mee.....was ik aan het flagchasenDat schiet er nu bij in
![]()
hoewel......ik kan nu best veilig een WO veroorzaken![]()
lol.....die grote mond van jou inspireerde mij om toch wat basisspelers op te stellen....pas maar opquote:
Ja maar jij bent nog de lastigste counteren zit er ni meer inquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je doorgaat.. je moet nu nog tegen mij(of zal ik snel een paar world class mids halen en die opstellen
)
ik denk dat ik de wedstrijd van zondag mijn b opstel, het is toch tegen en bot en woensdag mijn volledige A.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik denk dat ik de wedstrijd van zondag mijn b opstel, het is toch tegen en bot en woensdag mijn volledige A.![]()
so mijn komende tegenstander staat onderaan met 1 puntje, volgends mij geeft ie er de brui aan, kan dan ook net zo goed met een b team aantredenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik denk dat ik de wedstrijd van zondag mijn b opstel, het is toch tegen en bot en woensdag mijn volledige A.![]()
A vs Aquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:31 schreef AirRaid het volgende:
[..]
so mijn komende tegenstander staat onderaan met 1 puntje, volgends mij geeft ie er de brui aan, kan dan ook net zo goed met een b team aantreden
Kan ik niet, ik heb dit seizoen pas 5 gele kaarten gepakt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:36 schreef foetre het volgende:
[..]
\
Das wel eerlijk en mekaar dan wel de graftyfus intrappen he
mietjes dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kan ik niet, ik heb dit seizoen pas 5 gele kaarten gepakt.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:45 schreef Tomhoog het volgende:
Onsportief gedrag zorgde voor een tweede gele kaart voor Cezary Pruski. Hierdoor moest Helmunt verder met een man minder.
ik lette niet op
![]()
ikkomterughelaaswelnogachter
Remco Chichu domineerde op zijn flank en bleef maar prima voorzetten geven richting het strafschopgebied. Siemen de Sluijper kon één hiervan goed raken en zo in de 63e minuut de 1 - 2 maken.
70 minuten: Remco Chichu wist Hoogies op gelijke hoogte te brengen door een vrije schop langs de muur te krullen: 2 - 2.
![]()
Laat ik het er maar op houden dat dit niet geheel terecht was.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:18 schreef maniack28 het volgende:
Uitslagen
Poule A:
Vitussa FC - sporting amsterdam 1 - 3
je HOEFT niet mee te doen hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:10 schreef foetre het volgende:
Waar blijven die updates!!!!
Grrrr fucking trage organisers
ff serieus, ik ga niet echt met mijn A spelen he.quote:
quote:Bonobo11
Aanvangstijd: 01-03-2006 om 17:30
Speelterrein: Sportpark Oud Wulven, Normaal. Intrekken!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
quote:SV Houten 3
Aanvangstijd: 01-03-2006 om 17:30
Speelterrein: Sportpark Oud Wulven, Normaal. Geregeld!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:48 schreef maniack28 het volgende:
Counter is voor mietjesMet een all offensive team maak ik ze allemaal in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |