Alles beter dan tubgirlquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:02 schreef LostFormat het volgende:
Oh jee, kanker in je titel.
ik vind deze uitspatting nogal onnodigquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GodverdegodverdegodverdegodverDEGODVERDOMME!!!!!!
Rhaaaaaaaaaaaahhhh!!!IK HAAT DE NOS, EUROSPORT, ARD EN BBC2 VOOR HET NIET UITZENDEN VAN DE KWARTFINALES VAN IJSHOCKEY!!!!!... GODVERDOMME!!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:11 schreef Agiath het volgende:
Streams op internet? Prutser....
helemaal waarquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:10 schreef Dirktator het volgende:
Mag ik je complimenteren met je constructieve OP? Deze sterke lap tekst geeft precies weer wie jij bent: een nul.
En dat is deel 2 van mn klacht: streams werken nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:11 schreef Agiath het volgende:
Streams op internet? Prutser....
Kusje.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:10 schreef Dirktator het volgende:
Mag ik je complimenteren met je constructieve OP? Deze sterke lap tekst geeft precies weer wie jij bent: een nul.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:13 schreef Cageon het volgende:
Er zijn ergere dingen in het leven... Bij de Burger King aankomen als die gesloten is
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:13 schreef Cageon het volgende:
Er zijn ergere dingen in het leven... Bij de KFC aankomen als die gesloten is
Rot dan op uit KLBquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:16 schreef Jozzy het volgende:
Weet je waar ik een kankerhekel aan heb, mensen die van die verrot kut topics openen. Rot op!
O RLY?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dat is deel 2 van mn klacht: streams werken niet![]()
De Babbelbox staat vandaag in Lutjebroek-West en vraagt: waarom doen mensen elkaar verbaal toch zo'n pijn?quote:
Dirktator, verbaal altijd sterk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:27 schreef Dirktator het volgende:
[..]
De Babbelbox staat vandaag in Lutjebroek-West en vraagt: waarom doen mensen elkaar verbaal toch zo'n pijn?![]()
YA RLY.quote:
LIEKWOAquote:
en ook hij hoopt dat je snel doodgaatquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dirktator, verbaal altijd sterk.
fijn, die mensenliefde hierquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:37 schreef bonke het volgende:
[..]
en ook hij hoopt dat je snel doodgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |