Dan moet je dus de hele avond naast een neger staan!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:42 schreef Chanandler het volgende:
Met een neger verkleed als Duo Penotti.
Dan zit ik weer in andermans broek... (hoe dubbelzinnig kan ik klinkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:42 schreef Chanandler het volgende:
Met een neger verkleed als Duo Penotti.
Als het een vrouwelijke negert is maakt het niet uit toch?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:43 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Dan zit ik weer in andermans broek... (hoe dubbelzinnig kan ik klinken)
kijk, heel niet gek... mooi haalbaar...quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:44 schreef ioor het volgende:
dan maak je een zwerverspak met een vuilniszak boven je spijkerbroek en wat vegen op je gezicht en je haar door de war en klaar is kees
Doe mij maar een mannelijke!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:44 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Als het een vrouwelijke negert is maakt het niet uit toch?.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:46 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Doe mij maar een mannelijke!
check mijn profiel eens![]()
Geeft niets... nickname is nog uit een tijd dat je als vrouw onmiddellijk "volgespoten" diende te worden... (lees: chatrooms 8 jaar terug)quote:
Oeh! ook leuk... alleen heb ik inmiddels niet het haar meer wat in een knot kan... (Damn net een week ter vroeg mijn haar eraf)quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:50 schreef Chanandler het volgende:
Een net-panty, lerenjasje, kort zwart rokje en een zweepje, je haar strak naar achteren en een zwarte strenge bril opzetten, dan is het netjes en uitdagend
En dan continu in mijn bips geknepen worden zekerquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:51 schreef Halfgedraaide het volgende:
[afbeelding]
Je moet er wel een gaatje in maken om je bier door te kunnen gieten en om te kunnen roken.
burka en alles wat te maken heeft met muhammed is taboe deze carnaval...quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:51 schreef Halfgedraaide het volgende:
[afbeelding]
Je moet er wel een gaatje in maken om je bier door te kunnen gieten en om te kunnen roken.
Voor mij hoeft het ook niet... politicologische dingen doe ik wel een andere avond...quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:54 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
burka en alles wat te maken heeft met muhammed is taboe deze carnaval...
Ik zag vorig jaar iemand die was als zelfmoordenaar. Paar WC rollen mooi beschilderd onder zijn jas wat dynamiet moest voorstellen en wat draden die overal liepen en mooie turkensjaal om zijn kop. Top outfit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:54 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
burka en alles wat te maken heeft met muhammed is taboe deze carnaval...
Monnik en Nonnen zie je toch elk jaar. Waarom geen Burka.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:56 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het ook niet... politicologische dingen doe ik wel een andere avond...
Dan zou ik eerder als monnik of non ofzo gaan...
Fout.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:55 schreef jack4ya het volgende:
vind ik ook wel lief: Of ben ik nu heel fout...
http://www.alternatiefkos(...)n_carnaval_gal09.php
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |