abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 februari 2006 @ 16:37:43 #51
107574 K-jozz
Pantoffelheld op sokken
pi_35370025
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:09 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ze had vrijwillig ingenomen. En tikken uitdelen is het domste wat je kan doen, aangezien je dan aan geweldpleging doet, en dat zijn ze niet waard. Daarnaast is papa van een van de jochies ook nog eens advocaat.

Wat wel erg vreemd was, dat er ineens allemaal krassen op de (net verbouwde) Golf van één van de bewuste jongens verschenen. Niemand die weet hoe die daar zijn gekomen.

Ze heeft aangifte gedaan van verkrachting, maar omdat er geen sporen van verkrachting zijn gevonden, en zij de drugs vrijwillig innam, is er geen zaak.

Nederlands rechtsysteem hè?
Ok, had zelf ook al bedacht dat een paar tikken uitdelen sowieso al niet echt verstandig zou zijn tussen dat soort figuren .
the answer is..........42
ta-tadaaa.... tadadada
pi_35370035
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:36 schreef desiredbard het volgende:

[..]

20 keer pijpen.......
Kan binnen een uurtje al krijg je dan wel RSI in je kaken
reken je dan ook de voorrij-kosten mee?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_35370109
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:38 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

reken je dan ook de voorrij-kosten mee?
Sneller verdient dan he....

Bovendien verdienen die jonge meisjestoch sneller dan ervaren hoeren

1) Ze zijn pas net van de fles dus die zuigreflex is nog niet helemaal ontwend
2) Strakker = meer wrijving=sneller van je klant af
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 22 februari 2006 @ 16:42:22 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_35370227
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:12 schreef Solopeople het volgende:

[..]

Ho stop, niet waar. Dat komt alleen omdat iedereen in een rijtjescontainer van 3 ton *wil* wonen en een nieuwe stationwagen voor de deur *wil* hebben staan. Een stapje terug doen in luxe om goed voor je kinderen te kunnen zorgen komt bij de meeste niet op.
geloof dat dit probleem vooral speelt in de lagere sociale klassen.
Huurflat in de bijlmer..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_35370401
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

geloof dat dit probleem vooral speelt in de lagere sociale klassen.
Huurflat in de bijlmer..
Nee, daar nou net niet. Daar vindt men die huizen niet van 3 ton waar beide ouders het te druk hebben met werken voor de anders niet op te brengen hypotheek om ook nog voor de kinderen te kunnen zorgen en die te kunnen begeleiden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35370457
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Sneller verdient dan he....

Bovendien verdienen die jonge meisjestoch sneller dan ervaren hoeren

1) Ze zijn pas net van de fles dus die zuigreflex is nog niet helemaal ontwend
2) Strakker = meer wrijving=sneller van je klant af
De klanten zelf zijn vaak niet veel ouder dus met die hogere frictie zal het ook wel meevallen. Wanneer is zo'n knulletje daar nou volgroeid?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35370645
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:47 schreef nokwanda het volgende:

[..]

De klanten zelf zijn vaak niet veel ouder dus met die hogere frictie zal het ook wel meevallen. Wanneer is zo'n knulletje daar nou volgroeid?
elke fristie frictie is meegenomen.
  woensdag 22 februari 2006 @ 16:52:16 #58
45206 Pietverdriet
pi_35370652
quote:

[..]

Ongeveer als ze geslachtsrijp worden.
Ik was dat vrij vroeg, tot afgunst van mijn klasgenootjes bij het douchen na gym.
pi_35370693
quote:

[..]

Nou ik zat op mijn 14e al aan de 17cm dus.....maar je hebt gelijk dat was nog niet volgroeid
Bovendien.... onervaren he........ dus nog sneller
pi_35370700
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:52 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

elke fristie frictie is meegenomen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35370727
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:53 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Nou ik zat op mijn 14e al aan de 17cm dus.....maar je hebt gelijk dat was nog niet volgroeid
wat triest toch weer he?
of was het nou met ij? :?
pi_35370746
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:53 schreef desiredbard het volgende:

[..]

das de leeftijd dat het zien van de Playboy al bijna een kwakje produceert.
pi_35370935
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:54 schreef visionnaire het volgende:

[..]

wat triest toch weer he?
Ja gun die meiden oook een lolletje.... al die vlugspuiters die letterlijk geen stootje kunnen hebben

plezier in je werk resulteert in minder stress.

Bovendien voor de pijpsters....... het spaart uit op de FEBO, al die links/rechtsdraaiende melkzuren schijnen erg voedend te zijn en te zorgen voor een stralende huid.......
Geen wonder dat al die 18 jarigen er nog uitzien alsof ze 12 zijn
pi_35370963
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ongeveer als ze geslachtsrijp worden.
Ik was dat vrij vroeg, tot afgunst van mijn klasgenootjes bij het douchen na gym.
Je borsten groeiden al snel?
  woensdag 22 februari 2006 @ 17:04:16 #65
45206 Pietverdriet
pi_35371162
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Je borsten groeiden al snel?
Afgunst: pijn veroorzaakt door andermans successen
pi_35371218
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:58 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ja gun die meiden oook een lolletje.... al die vlugspuiters die letterlijk geen stootje kunnen hebben

plezier in je werk resulteert in minder stress.

Bovendien voor de pijpsters....... het spaart uit op de FEBO, al die links/rechtsdraaiende melkzuren schijnen erg voedend te zijn en te zorgen voor een stralende huid.......
Geen wonder dat al die 18 jarigen er nog uitzien alsof ze 12 zijn
Nou.... ik denk dat 17 cm en nog in de groei voor zo'n meisje echt geen lolletje is.

Pikmaat is zooooo overrated

Bovendien bedoelde ik met mijn opmerking niet dat ik nu alle pikmaten wil horen. De vraag was retorisch. Wat ik wel bedoelde was dat het hier niet perse ging om kleine meisjes met grote mannen maar juist om de sexuele moraal van kinderen van die leeftijd in het algemeen en de dingen die ze doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 22 februari 2006 @ 17:13:32 #67
45206 Pietverdriet
pi_35371513
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:05 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou.... ik denk dat 17 cm en nog in de groei voor zo'n meisje echt geen lolletje is.
voor sommigen wel, voor anderen niet.
quote:
voor sommigen wel, voor anderen niet
quote:
Bovendien bedoelde ik met mijn opmerking niet dat ik nu alle pikmaten wil horen.
Liegbeest
quote:
De vraag was retorisch. Wat ik wel bedoelde was dat het hier niet perse ging om kleine meisjes met grote mannen maar juist om de sexuele moraal van kinderen van die leeftijd in het algemeen en de dingen die ze doen.
suuuuuuure
pi_35371700
zullen we het weer gewoon over McKroket-sletten hebben, en de pikmaten laten voor wat ze zijn? Zo'n jong grietje bloedt sowieso al half dood, of je nou 11, 15 of 24 cm warme vleesstaaf in haar grotje duwt.
pi_35371798
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:05 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Bovendien bedoelde ik met mijn opmerking niet dat ik nu alle pikmaten wil horen. De vraag was retorisch. Wat ik wel bedoelde was dat het hier niet perse ging om kleine meisjes met grote mannen maar juist om de sexuele moraal van kinderen van die leeftijd in het algemeen en de dingen die ze doen.
Dat weet ik ook wel
Zoals gezegd je kiest er nog steeds voor om op het aanbod van een x-jarige in te gaan.
Moreel is een westerse man dus fout bezig als ie zich aan de leeftijd Aicha verlekkerd
verder heb ik niets tegen prostitutie zolang het maar een keuze is van een labiel persoon.

Kortom als een vrouw er voor kiest (en vrouw is na menstruatie) de hoer te spelen is dat haar goed recht. Ze mag hiertoe alleen niet gedwongen worden door een derde partij:

De hoer spelen om je hypotheek te kunnen betalen, is iets anders als je schuldeiser die jouw tewerkstelt als hoer om je schuld af te lossen.
pi_35371873
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:18 schreef SocialDisorder het volgende:
zullen we het weer gewoon over McKroket-sletten hebben, en de pikmaten laten voor wat ze zijn? Zo'n jong grietje bloedt sowieso al half dood, of je nou 11, 15 of 24 cm warme vleesstaaf in haar grotje duwt.
Dat komt uit het verenigingslied van de Nederlandse pedofielen vereniging
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_35372347
Het gaat hier nu wel een heel vreemde kant op. Die meisjes laten zich gemakkelijk nemen omdat hun tweeverdienende ouders hen te weinig aandacht geven, want ze willen zo nodig in een mooi duur huis wonen?

1) Huizen zijn nu eenmaal duur, mensen kiezen er niet voor de lol voor om zoveel te betalen, voor minder kun je geen huis krijgen.
2) Het lijkt mij dat het juist niet de middenklasse kindertjes met twee werkende ouders zijn waar het in het artikel over gaat. Ik zou eerder denken kindertjes met twee NIET werkende ouders, die van huis uit meekrijgen dat de wereld niet groter is dan Tell Sell en uiterlijk.
pi_35372999
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:36 schreef thaleia het volgende:
Het gaat hier nu wel een heel vreemde kant op. Die meisjes laten zich gemakkelijk nemen omdat hun tweeverdienende ouders hen te weinig aandacht geven, want ze willen zo nodig in een mooi duur huis wonen?

1) Huizen zijn nu eenmaal duur, mensen kiezen er niet voor de lol voor om zoveel te betalen, voor minder kun je geen huis krijgen.
2) Het lijkt mij dat het juist niet de middenklasse kindertjes met twee werkende ouders zijn waar het in het artikel over gaat. Ik zou eerder denken kindertjes met twee NIET werkende ouders, die van huis uit meekrijgen dat de wereld niet groter is dan Tell Sell en uiterlijk.
Dus hoe dsan ook een gebrek aan de opvoeding...door afwezigheid van de ouders of afwezigheid van intelligentie in de ouders
  woensdag 22 februari 2006 @ 17:55:35 #73
45206 Pietverdriet
pi_35373089
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:36 schreef thaleia het volgende:

Neuh, dit soort dingen zijn altijd al het probleem van de laagste sociale klasse geweest.
Nu, in Victoriaans Engeland, in het oude rome, in de middeleeuwen, in de gouden eeuw..
pi_35373256
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:53 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Dus hoe dsan ook een gebrek aan de opvoeding...door afwezigheid van de ouders of afwezigheid van intelligentie in de ouders
Bij de ene groep (grofweg even twee groepen dan maar) door gebrek aan opvoeding omdat ouders zelf geen idee hebben dat de wereld groter is. Bij de andere groep gebrek aan toezicht/begeleiding of realisatie van de ouders omdat de wereld voor de ouders zelf net even iets te groot is en ze voornamelijk met andere dingen bezig zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35373309
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Neuh, dit soort dingen zijn altijd al het probleem van de laagste sociale klasse geweest.
Nu, in Victoriaans Engeland, in het oude rome, in de middeleeuwen, in de gouden eeuw..
dat wil niet zeggen dat het niet voorkomt bij de beter gesitueerden. Nu is dat iig wel zo. Het zijn echt niet alleen de kinderen uit aso-millieu's. En de ouders hebben vaak genoeg geen idee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')