Gelukkig geef je het zelf al aan.quote:
Meneer is op z'n pikkie getrapt omdat zijn topic in 3 minuten tijd verpest isquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:19 schreef Crudus het volgende:
Pfff. Jullie hebben kleine piemels...
Open er een topic over.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:19 schreef Crudus het volgende:
Pfff. Jullie hebben kleine piemels...
Nou nou zeg, dat valt ook wel weer mee...quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:29 schreef t0y het volgende:
[..]
Meneer is op z'n pikkie getrapt omdat zijn topic in 3 minuten tijd verpest is![]()
![]()
![]()
Je praat wel erg vaak over mijn piemel? Ben je toevallig homosexueel?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:31 schreef Crudus het volgende:
[..]
Nou nou zeg, dat valt ook wel weer mee...
Tsjonge jonge....hoe kneuzig zeg...cynisme is jou vreemd blijkbaar
...met je kleine piemel
daring girlsquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:32 schreef Crudus het volgende:
Maar hop: on-topic nu
(als dat inderdaad nog zin heeft)...![]()
Zou je dat storen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:31 schreef t0y het volgende:
[..]
Je praat wel erg vaak over mijn piemel? Ben je toevallig homosexueel?
Wat verwacht je? Je gaat eerst lekkere wijven bashen op de beste zender die er is naast Discovery en NGC en dan verwacht je dat iedereen je maar gelijk geeft.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:32 schreef Crudus het volgende:
Maar hop: on-topic nu
(als dat inderdaad nog zin heeft)...![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:34 schreef Crudus het volgende:
[..]
http://www.eurosport.com/eurosport/daring-girls/2005-2006/
Hey, pik, als ik wijven wil zien, zet ik een zender op met wijven. Als ik euroSPORT op zet, moeten de wijven even optiefen en al helemaal als het echt een ontzettend kutprogramma is dat niets toevoegt aan mijn sportplezier. (behalve natuurlijk de kunstschaatstersquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:33 schreef t0y het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Je gaat eerst lekkere wijven bashen op de beste zender die er is naast Discovery en NGC en dan verwacht je dat iedereen je maar gelijk geeft.
Grow up, dit is fok. Hier geeft niemand je gelijk.
wat een programma!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:35 schreef t0y het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heeft dat mens een wijnvlek op haar hoofd ofzo? En heeft ze toevallig die andere gast geinfecteerd?
Goh, sport + wijven is op zich al het ideale voor een man. Maar nee hoor, meneer wil alleen sport zien en geen wijven. En dan praat je ook nog constant over mijn penis of een penis in het algemeen. Je maakt je wel erg verdacht hequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:36 schreef Crudus het volgende:
[..]
Hey, pik, als ik wijven wil zien, zet ik een zender op met wijven. Als ik euroSPORT op zet, moeten de wijven even optiefen en al helemaal als het echt een ontzettend kutprogramma is dat niets toevoegt aan mijn sportplezier. (behalve natuurlijk de kunstschaatsters)
Eigenlijk weet ik ook niet precies wat het is. Twee domme geiten hebben een soort weddenschap of zoiets en moeten dan missies uitvoeren. En dat moet dan heel spannend zijn (niet dus). Daarbij wordt het geheel ook nog eens voorzien van een enorm irritante voice-over die het schijtprogramma nog even verder de grond in helpt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:33 schreef -Marc- het volgende:
Ik ken het niet, kan je even uitleggen wat het is?
Waarvan word ik dan verdacht, knul?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:38 schreef t0y het volgende:
[..]
Goh, sport + wijven is op zich al het ideale voor een man. Maar nee hoor, meneer wil alleen sport zien en geen wijven. En dan praat je ook nog constant over mijn penis of een penis in het algemeen. Je maakt je wel erg verdacht he![]()
Dat je je piemeltje het liefst in het poepertje van een andere gast wil stoppen, daarvan word je verdacht!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:40 schreef Crudus het volgende:
[..]
Waarvan word ik dan verdacht, knul?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |