abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35487643
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:15 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, dat is toch ongeveer hetzelfde, Tevez en Mascherano zijn in elk geval naar Corinthians vertrokken, en die hebben beiden een ongelofelijke zak geld gekost. Mochten ze Gomes dus graag willen, dan is 'ie gewoon weg. Of dat nou via Roman zelf of de broer van de schoonvader van 't neefje van 'm gebeurt.

Ik weet niet of het voor Gomes aanlokkelijker is eigenlijk, als hij nog een seizoen goed speelt heeft ie de clubs voor het uitkiezen (waar men een keepersprobleem heeft natuurlijk), misschien kan ie wel naar Manchester als opvolger voor flying Edje.
Yeah baby Yeah!
pi_35487720
quote:

[..]

Afkoopsom van 10 miljoen dollar, volgens VI.
Dan kan PSV hem niet behouden. 10 mio dollar is veel geld voor een keeper.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35487735
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik weet niet of het voor Gomes aanlokkelijker is eigenlijk, als hij nog een seizoen goed speelt heeft ie de clubs voor het uitkiezen (waar men een keepersprobleem heeft natuurlijk), misschien kan ie wel naar Manchester als opvolger voor flying Edje.
Hij kan niet naar Engeland, want hij heeft niet voldoende caps.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35487775
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik denk ook dat bij PSV blijven een betere optie is om binnen afzienbare tijd naar een grote Europese club te gaan. Ook voor zijn ontwikkeling is het misschien wel beter, maar daarvoor ken ik de Braziliaanse competitie te slecht.

Het zou me overigens niet verbazen als hij de opvolger van Kahn zou worden.....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:21:04 #130
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_35487789
quote:

[..]

Afkoopsom van 10 miljoen dollar, volgens VI.
Dat is zo'n 8,5 miljoen euro. Ik denk (voor een keeper) nog niet eens zo'n slecht bedrag. Belangrijker is echter of PSV een goede opvolger kan aantrekken voor dat geld.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_35487857
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als er echt veel wordt geboden, dan kan PSV geen enkele speler behouden natuurlijk. Gomes kan in Brazilië zicht ontpoppen tot international en dan naar Chelsea gaan.
waarom zou hij dat hier bij PSV niet doen
pi_35487882
Omdat hij best naar Corinthians wil, daar meer in de picture staat voor het Braziliaanse elftal en daar meer geld kan verdienen.
pi_35488064
dat weet ik zo niet, maar uit ervaring blijkt toch wel dat PSV een ideale stap is naar de europese top
pi_35488204
Ik weet het wel. Corinthians ziet hij best zitten, zeker gezien de voorwaarden die Corinthians kan bieden. Caps = toegang tot Engeland en een vetter contract.
pi_35488302
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:08 schreef twi het volgende:
Gomes naar Corinthians? Lijkt me niet dat PSV dat laat gebeuren, maar ze hebben wel geld zat daar, natuurlijk, dankzij Roman.
Hoe komt hij daar bij
pi_35488646
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:35 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Hoe komt hij daar bij
http://www.vi.nl/home.html

Ik weet niet of je het zonder Login kan lezen, waarschijnlijk wel de kop.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_35488695
quote:
Corinthians heeft opnieuw meer dan gemiddelde interesse voor Gomes. De doelman van PSV ziet een terugkeer naar Brazilië ook wel zitten, al verwacht hij Eindhoven niet te verlaten.
Corinthians, dat toen werd geleid door Daniel Passarella, wilde Gomes een jaar geleden ook al hebben. Tot een transfer kwam het toen niet. Maar de Braziliaanse club is de PSV'er, weer opgeroepen voor de Braziliaanse nationale ploeg, niet uit het oog verloren.

'Twintig dagen geleden hebben ze contact met mijn zaakwaarnemer opgenomen. Als Corinthians tot een akkoord komen met PSV zal ik gaan', vertelde Gomes tegenover Lancepress. 'Maar ik denk dat PSV me niet wil laten gaan. Ik heb nog een doorlopend contract voor nog twee seizoenen en een afkoopsom van tien miljoen dollar.'

Gomes vertelde ook een terugkeer naar Brazilië niet uit te sluiten. 'Maar ik wil dan wel een clausule in mijn contract dat ik over twee jaar weer naar Europa kan gaan.'
Bron: VI
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:49:35 #138
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35488866
lijkt me niet dat die weer terug gaat
pi_35488946
Lijkt mij ook niet.

1 jaartje PSV zie ik misschien nog wel en daarna een club uit een grotere competitie.
pi_35489257
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik weet het wel. Corinthians ziet hij best zitten, zeker gezien de voorwaarden die Corinthians kan bieden. Caps = toegang tot Engeland en een vetter contract.
caps kan hij ook bij PSV halen
Dus hij zou het puur moeten doen om 2 jaar binnen te lopen, anders zie ik er geen voordeel in
pi_35489306
Bij PSV geef ik hem meer kans om caps te halen.

Ik zie hem eerder naar Spanje of Italië gaan en daar heeft hij trouwens geen caps voor nodig.
pi_35489608
Bij Corinthians geef ik 'm meer kans op caps.
  zondag 26 februari 2006 @ 00:32:53 #143
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35497745
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij PSV geef ik hem meer kans om caps te halen.

Ik zie hem eerder naar Spanje of Italië gaan en daar heeft hij trouwens geen caps voor nodig.
Alsof een bondscoach van Brazilie de prestaties van "Nederlandse" Brazilianen nauwgelet volgt. Hij geeft nu ook die Ceni de voorkeur boven Gomes, omdat die al WK ervaring zou hebben. Zou Gomes afgelopen jaar vaste keeper zijn geweest van kampioen Corinthians, dan had hij gewoon 2e achter Dida geweest.
pi_35498788
Heeft Gomes nou ook al een afkoopsom in z'n contract staan?

Overigens is geld geen probleem voor Corinthians, met dat vriendje van Roman als grote baas.
En bij Corinthians geef ook ik Gomes meer kans op caps...
pi_35498862
Caps lijken me vooral belangrijk voor de ontwikkeling van Gomes zelf. Niet iedereeen vertrekt namelijk naar Engeland.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_35501601
Met caps is de optie Engeland in elk geval wel open, nu is Engeland sowieso geen optie omdat hij geen caps heeft. Een doelman van Corinthians staat meer in de picture voor het Braziliaanse elftal dan een doelman van PSV. So be it.
pi_35501640
Nog 3 jaar bij PSV en hij kan ook naar Engeland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35501651
Ik denk niet dat hij nog 3 jaar onder de lat zal staan bij PSV.
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 09:06:22 #149
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35502953
Zou leuk zijn maar het maximaal haalbare is denk ik 1 jaar
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35504600
http://forum.psv.nl/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=2&t=001198&p=

--------------------------------------------------------------------------------

Het is een publiek geheim, dat PSV uitgaat van het vertrek van Farfan. Deze transfer zal nog voor het WK worden bekendgemaakt. Ook Beasley en Vennegoor zullen waarschijnlijk vertekken. Beasley naar Engeland (Liverpool, Everton of Newcastle Utd.), Vennegoor gaat hoogstwaarschijnlijk naar Celtic Glasgow dat naar verluidt ¤ 9 Mio overheeft voor de Tukker.
PSV heeft onlangs contact gezocht met BOCA over de huur/koop van twee spelers. Voorwaarde zal zijn dat PSV zich plaats voor de CL. Naar verluidt gaat het om Neri Cardozo en/of Fernando Gago.
BOCA beoogt (naar Roda JC's Koné model) beide spelers in de etalage te zetten voor Europese topclubs. Op deze wijze kan het financieel noodlijdende PSV (dat te weinig geld heeft voor structurele aankopen) de selectie op peil houden en kan het onvermijdelijke vertrek van topspelers worden opgevangen. BOCA kan vervolgens optimaal profiteren bij gebleken (Europese) belangstelling.
Verder probeert PSV Gomes, Alex, Ooijer en Cocu te interesseren voor contractverlenging. In de gevallen van Cocu en Alex zou het om hooguit een seizoen gaan.
Mocht Alex niet worden geselecteerd voor het komend WK, dan zal Alex door Chelsea worden verkocht (aan Milan of Bayern). Alex komt dan niet aan het aantal interlands noodzakelijk om voor Chelsea uit te kunnen komen, waardoor Abramovitsj klinkende munt wil zien voor zijn investering.

Er is wel degelijk sprake van een bron. Alleen is dit nieuws nog nergens gepubliceerd. Ik snap de reacties van de forummers, dat men behoefte heeft om dit gerucht ergens bevestigd te zien. Ik ga er ook vanuit dat dit gerucht binnenkort gepubliceerd wordt.
Als dit verhaal op waarheid berust, veronderstel ik, dat Westerhof te optimistisch is over het spelersfonds. Wat in elk geval opvalt is, dat PSV bij de laatste versterkingen met name geinteresseerd was in het prijskaartje. Daaruit spreekt geen grote portemonnee.
Reiziger en Ball waren transfervrij. Koné moest worden gehuurd. Culina kon voor 1,5 miljoen worden gehaald vanwege zijn in 2006 aflopende contract. Thompson is gehuurd en Pepe Pla kostte slecht drie ton, waarbij Valencia meeprofiteert bij een eventuele transfer. Lee Nguyen kon ook voor de spreeksoordelijke appel en ei worden gehaald, opmdat hij niet in de MSL speelt maar bij een college elftal onder contract stond (Dallas Texans).
Dit zijn toch allemaal feiten. Ook het samenwerkingsverband met Boca, waar behoudens een intentieverklaring, nog niets concreets uit is voortgekomen, is een feit.
Hiddink wilde Gago, als vervanger voor Van Bommel maar deze bleek te duur. Dat is ook een feit

Ik zou zeggen wissel Beasley, VoH en Farfan maar met gesloten beurs voor Gago, Cardozo en Kone
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')