abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35438507
Okee, één van de laatste streken van ome Nol dan zeker.

Maar toch denk ik wel dat Koné gewoon bij PSV blijft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35440883
Kone niet kopen voor 9 miljoen idd is echt te veel geld.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_35441312
Inderdaad te veel geld, maar je weet nooit. Ik heb iig ook het gevoel dat hij bij PSV blijft.
We sure are cute for two ugly people.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 februari 2006 @ 14:33:49 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35442981
misschien kan er eend eal met wat spelers gemaakt worden. Lager transfer bedrag + bijvoorbeeld Takak ofzo.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35454451
Ik denk niet dat Roda daar in gaat trappen rubbereend...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35454758
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:33 schreef rubbereend het volgende:
misschien kan er eend eal met wat spelers gemaakt worden. Lager transfer bedrag + bijvoorbeeld Takak ofzo.
Bewuste typo? Takak is in ieder geval goed materiaal om in te zetten.
That's all folks!
pi_35455134
Vind dat geen slecht idee en Takak kan het niveau van Roda zeker wel aan.
We sure are cute for two ugly people.
pi_35464910
De man kan het niet eens bolwerken bij NEC.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:05:43 #109
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_35471090
KUT voetbal..
speciaal een dag vrij genomen...
vroeg op..
verliezen we.... *snik*

bedankt trouwens nog rubber
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_35475383
Vermoedelijke opstelling tegen AZ:

Gomes
Reiziger - Addo - Alex - Lamey
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Culina

Ik zou liever zien:

Gomes
Lamey - Alex - Simons - Ball
Afellay - Väyrinnen - Cocu
Farfán - Vennegoor - Koné

pi_35475535
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:27 schreef du_ke het volgende:
Kone niet kopen voor 9 miljoen idd is echt te veel geld.
Blij dat er eindelijk meer mensen zijn die dat inzien, ik kan me nog herinneren dat toen ik in het begin het waagde om kritiek te hebben op Koné ik hier totaal werd afgemaakt...

Ellendige achterhoede waar we morgen mee spelen trouwens, die houden het nooit droog tegen AZ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_35479217
Gomes
Lucius - Alex - Simons - Lamey
Afellay - Väyrinnen - Cocu
Farfán - Vennegoor - Koné

Doe mij dit maar

Liever nog 4-4-2 met een ruit maar dat zie ik Hiddink niet doen.
pi_35479290
Lamey speelt de laatste tijd ook slecht, ik vraag me echt af of Ball daar geen betere optie is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_35479438
Je zou het eens kunnen proberen he, maar nu net tegen AZ... ?
pi_35479501
Ach, Lamey opstellen na zijn gepruts in de CL is ook niet echt een goed idee ben ik bang.
pi_35479553
Kun je net zo goed Pepe Pla een kans geven. Of 3-4-3 spelen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35480096
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:33 schreef cultheld het volgende:
Kun je net zo goed Pepe Pla een kans geven. Of 3-4-3 spelen.
Misschien wel een goed idee.
pi_35484261
waarom geen lucius dan
pi_35484323
Lucius
pi_35484512
Lucius is ook vrij wisselvallig op de rechtsback, ik heb hem daar in de loop der jaren z'n beste en z'n slechtste wedstrijden zien spelen.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:08:41 #121
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35487316
Gomes naar Corinthians? Lijkt me niet dat PSV dat laat gebeuren, maar ze hebben wel geld zat daar, natuurlijk, dankzij Roman.
pi_35487401
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:08 schreef twi het volgende:
Gomes naar Corinthians? Lijkt me niet dat PSV dat laat gebeuren, maar ze hebben wel geld zat daar, natuurlijk, dankzij Roman.
Hij stond er niet onwelwillend tegenover met als eis dat hij binnen 2 jaar weer naar Europa mag verkassen of zoiets.
Daar zit toch een maat van Roman ipv een maatschappij van Roman?
Yeah baby Yeah!
pi_35487504
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:08 schreef twi het volgende:
Als er echt veel wordt geboden, dan kan PSV geen enkele speler behouden natuurlijk. Gomes kan in Brazilië zicht ontpoppen tot international en dan naar Chelsea gaan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:15:04 #124
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35487572
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:10 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hij stond er niet onwelwillend tegenover met als eis dat hij binnen 2 jaar weer naar Europa mag verkassen of zoiets.
Daar zit toch een maat van Roman ipv een maatschappij van Roman?
Ach, dat is toch ongeveer hetzelfde, Tevez en Mascherano zijn in elk geval naar Corinthians vertrokken, en die hebben beiden een ongelofelijke zak geld gekost. Mochten ze Gomes dus graag willen, dan is 'ie gewoon weg. Of dat nou via Roman zelf of de broer van de schoonvader van 't neefje van 'm gebeurt.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:15:30 #125
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35487588
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als er echt veel wordt geboden, dan kan PSV geen enkele speler behouden natuurlijk. Gomes kan in Brazilië zicht ontpoppen tot international en dan naar Chelsea gaan.
Afkoopsom van 10 miljoen dollar, volgens VI.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')