Bewuste typo? Takak is in ieder geval goed materiaal om in te zetten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:33 schreef rubbereend het volgende:
misschien kan er eend eal met wat spelers gemaakt worden. Lager transfer bedrag + bijvoorbeeld Takak ofzo.
Blij dat er eindelijk meer mensen zijn die dat inzien, ik kan me nog herinneren dat toen ik in het begin het waagde om kritiek te hebben op Koné ik hier totaal werd afgemaakt...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:27 schreef du_ke het volgende:
Kone niet kopen voor 9 miljoen idd is echt te veel geld.
Misschien wel een goed idee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:33 schreef cultheld het volgende:
Kun je net zo goed Pepe Pla een kans geven. Of 3-4-3 spelen.
Hij stond er niet onwelwillend tegenover met als eis dat hij binnen 2 jaar weer naar Europa mag verkassen of zoiets.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:08 schreef twi het volgende:
Gomes naar Corinthians? Lijkt me niet dat PSV dat laat gebeuren, maar ze hebben wel geld zat daar, natuurlijk, dankzij Roman.
Als er echt veel wordt geboden, dan kan PSV geen enkele speler behouden natuurlijk. Gomes kan in Brazilië zicht ontpoppen tot international en dan naar Chelsea gaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:08 schreef twi het volgende:
Gomes naar Corinthians? Lijkt me niet dat PSV dat laat gebeuren, maar ze hebben wel geld zat daar, natuurlijk, dankzij Roman.
Ach, dat is toch ongeveer hetzelfde, Tevez en Mascherano zijn in elk geval naar Corinthians vertrokken, en die hebben beiden een ongelofelijke zak geld gekost. Mochten ze Gomes dus graag willen, dan is 'ie gewoon weg. Of dat nou via Roman zelf of de broer van de schoonvader van 't neefje van 'm gebeurt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij stond er niet onwelwillend tegenover met als eis dat hij binnen 2 jaar weer naar Europa mag verkassen of zoiets.
Daar zit toch een maat van Roman ipv een maatschappij van Roman?
Afkoopsom van 10 miljoen dollar, volgens VI.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als er echt veel wordt geboden, dan kan PSV geen enkele speler behouden natuurlijk. Gomes kan in Brazilië zicht ontpoppen tot international en dan naar Chelsea gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |