abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35413854
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:51 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Nee, maar meer dan de knuffelmarokkaantjes. Maar we zien wel wat ome Guus uit de hoge hoed tovert
Wellicht duikt Guy Dufour ineens op. Of is John de Jong er plots weer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35413915
Eerder Nguyen of Carizzo dan. En John de Jong is voor onbepaalde tijd geblesseerd, ik denk dat we hem pas volgend seizoen weer terug zien
pi_35414090
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:44 schreef Chadi het volgende:

[..]

Die gaat echt niet aanvallen. Die gooit er snelheid in aan de flanken voor de counter let maar op. Mag PSV het uitzoeken centraal waar het vol zal zitten.
De hoop van PSV vestigt zich denk ik op een corner/vrije trap of een ingeving + snelheid van Kone.
Maar kansloos is PSV absoluut niet, de Fransen kunnen ook zenuwachtig worden en echt super speelden ze dinsdag ook niet.
Yeah baby Yeah!
pi_35414203
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:03 schreef Elgigante het volgende:

[..]

De hoop van PSV vestigt zich denk ik op een corner/vrije trap of een ingeving + snelheid van Kone.
Maar kansloos is PSV absoluut niet, de Fransen kunnen ook zenuwachtig worden en echt super speelden ze dinsdag ook niet.
Ze zijn niet kansloos absoluut niet maar ik denk niet dat die hoerejee vol op de aanval gaat. Die stelt hooguit 1 spits op en een halve die vanuit het middenveld moet komen. Hij gaat op de counter spelen wat ze daar ook heel erg goed beheersen.
pi_35414289
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:08 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ze zijn niet kansloos absoluut niet maar ik denk niet dat die hoerejee vol op de aanval gaat. Die stelt hooguit 1 spits op en een halve die vanuit het middenveld moet komen. Hij gaat op de counter spelen wat ze daar ook heel erg goed beheersen.
Lyon heeft wel een aanvallende inborst en zullen deze wedstrijd hoe dan ook flink willen winnen (zie ook 1/8 finales verleden jaar, toen ze uit in Bremen al met 0-3 hadden gewonnen en het thuis even over deden met 7-2).
Ze gaan dus zeker wat ruimte weggeven, al is het weinig denk ik.
Daar moet je als PSV fan dan maar op hopen.
Yeah baby Yeah!
pi_35414430
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:11 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Lyon heeft wel een aanvallende inborst en zullen deze wedstrijd hoe dan ook flink willen winnen (zie ook 1/8 finales verleden jaar, toen ze uit in Bremen al met 0-3 hadden gewonnen en het thuis even over deden met 7-2).
Ze gaan dus zeker wat ruimte weggeven, al is het weinig denk ik.
Daar moet je als PSV fan dan maar op hopen.
Dat was met een andere trainer geloof ik En die stand laat het ook toe om te spelen. Als PSV scoort zijn d everhoudingen omgekeerd en moet Lyon aan de slag en dat risico wil hij zeker niet lopen.
pi_35414564
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:17 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat was met een andere trainer geloof ik En die stand laat het ook toe om te spelen. Als PSV scoort zijn d everhoudingen omgekeerd en moet Lyon aan de slag en dat risico wil hij zeker niet lopen.
PSV zal hoe dan ook 2 keer moeten scoren (1 keer is in theorie voldoende, maar dan moet je nog gokken op penalty's), dus als Lyon 1 keer scoort verandert dat niet zoveel aan de zaak/opdracht.
Maar als PSV scoort is PSV (ze spelen natuurlijk wel uit en hebben het publiek tegen, hopelijk niet een thuisfluitende scheids) in het voordeel, want alleen zij kunnen goals maken die vrijwel dubbel tellen.
Yeah baby Yeah!
pi_35414855
Hopen dat PSV scoort.. zou wel leuk zijn als er een Nederlandse ploeg ( of 2) verder zou komen.
pi_35414918
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:33 schreef Chadi het volgende:
Hopen dat PSV scoort.. zou wel leuk zijn als er een Nederlandse ploeg ( of 2) verder zou komen.
Absoluut, dan zouden we eindelijk eens een beetje van het Mickey-Mous predikaat afkomen.
Ajax heeft best kans eigenlijk en PSV ook nog wel.
Yeah baby Yeah!
pi_35414947
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:35 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Absoluut, dan zouden we eindelijk eens een beetje van het Mickey-Mous predikaat afkomen.
Ajax heeft best kans eigenlijk en PSV ook nog wel.
Effe aissati wat instructies mee geven de volgende keer dat ik dat joch spreek
pi_35414989
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:37 schreef Chadi het volgende:

[..]

Effe aissati wat instructies mee geven de volgende keer dat ik dat joch spreek
Doe maar, geef hem en z'n maatje Afellay gelijk eens onderricht in wat wij verwachten als je in een 'muur' plaatsneemt.
Beiden mogen wel wat feller verdedigen vind ik al moet dat niet ten koste gaan van hun aanvallende ontwikkeling, want die is grandioos.
Yeah baby Yeah!
pi_35428527
Hopenlijk is Robert volgend jaar jullie spits

Die gozer kan er echt niks van...
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_35428606
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:17 schreef F1Bas het volgende:
Hopenlijk is Robert volgend jaar jullie spits

Die gozer kan er echt niks van...
Als jij dat al in ziet, dan zal Guus het ook wel niet gemist hebben.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35428734
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als jij dat al in ziet, dan zal Guus het ook wel niet gemist hebben.
Is Kone al definitief gekocht?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_35428752
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:22 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik hoop het niet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 februari 2006 @ 00:25:14 #91
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35428817
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:22 schreef F1Bas het volgende:

[..]

niet dat ik weet en ik moet er ook niet aan denken, 9 miljoen 3 a 4 miljoen is wat realistischer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35430961
Negen miljoen

Lost van de huidige financiële situatie is dat veels te veel voor deze Koné.
pi_35433397
4 miljoen dat zeg ik nog oke.
pi_35434411
Arsenal wil hem hebben trouwens. Hopelijk hebben ze er veel geld voor over, dan lichten we de optie en verkopen we hem door
pi_35434776
AL maak je er 1 miljoen winst op
pi_35435055
Alsof Roda 'm voor 4 miljoen verkoopt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_35435235
Voor 9 raken ze hem niet kwijt zie zijn prestatie's
pi_35435481
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 09:46 schreef JustJunior het volgende:
Arsenal wil hem hebben trouwens. Hopelijk hebben ze er veel geld voor over, dan lichten we de optie en verkopen we hem door
Arsenal is komen kijken. Dat is wat anders.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_35438394
PSV had die optie toch al gelicht? Roda heeft zelfs Lierse al afgekocht, op slimme wijze.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 februari 2006 @ 12:04:58 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35438468
nee, naar mijn weten zat het zo.
Het gerucht ging dat PSV de optie gelicht had maar Hiddink heeft dat meteen ontkent aangezien PSV geen geld heeft. Roda is handig geweest en heeft Lierse afgekocht voor hun percentage omdat die snel geld nodig hadden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')