Alsjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk willen ze dat bij de neuzen en Feynoord ook heben
PSV is daar denk ik het meest bij gebaat want als Lyon zoals de tweede helft naar voor gaat pressen dan maak je weinig kans hoor. Het is dus hopen dat ze defensief gaan voetballen en PSV zo de bal in de 16 kan krijgen en misschien een goal maakt. De counter van Lyon is ook niet misselijk en daar moet je ook voor op passen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:49 schreef mcyodogg het volgende:
Ik weiger te concluderen dat we kansloos zijn 8 maart. Lyon zal wel willen voetballen, ze gooien het niet dicht achterin.
PSV moet overigens wel de kop omhoog en verder, want zondag moet er gewoon weer gewonnen worden. Al is dat maar op de manier waarop het al weken gaat.
Houllier is er trainer hoor, die doet zn hele trainerscarriere al niet anders dan alles achterin dichtgooien....quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:49 schreef mcyodogg het volgende:
Ik weiger te concluderen dat we kansloos zijn 8 maart. Lyon zal wel willen voetballen, ze gooien het niet dicht achterin.
omg ik vond het echt pauper, alleen vlaggetjes zijn ergerquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:47 schreef mcyodogg het volgende:
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=11034
Zodadelijk wordt het een trend![]()
Maar gaten laat hij ook vallen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Houllier is er trainer hoor, die doet zn hele trainerscarriere al niet anders dan alles achterin dichtgooien....
Had een goede sliding in de eerste helft.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Samen met Alex of vond je Alex weer bagger?![]()
Mika is fysiek nou ook niet echt sterk...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dan weegt de gemiddelde middenvelder 65 kilo, dat is ook niet echt praktisch.
Va˙rinnen mist misschien de finesse van een Ibi of Isi, maar ik heb liever twee middenvelders met wat body
Die is al zo'n beetje chronisch geblesseerd sinds hij bij ons speelt, zo snel mogelijk dumpen, scheelt weer salaris.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:38 schreef Danzig het volgende:
[..]
Inderdaad hoe zit het met De Jong? Die is echt al lang geblesseerd.
Ja, het is een technische speler.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mika is fysiek nou ook niet echt sterk...
Die gaat echt niet aanvallen. Die gooit er snelheid in aan de flanken voor de counter let maar op. Mag PSV het uitzoeken centraal waar het vol zal zitten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Houllier is er trainer hoor, die doet zn hele trainerscarriere al niet anders dan alles achterin dichtgooien....
Ibi en Isi ook. Kunnen ze gelijk ontwikkelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja, het is een technische speler.
Nee, maar meer dan de knuffelmarokkaantjes. Maar we zien wel wat ome Guus uit de hoge hoed tovertquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mika is fysiek nou ook niet echt sterk...
Duidelijk voor wie je dan kiestquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ibi en Isi ook. Kunnen ze gelijk ontwikkelen.
Wellicht duikt Guy Dufour ineens op. Of is John de Jong er plots weer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:51 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Nee, maar meer dan de knuffelmarokkaantjes. Maar we zien wel wat ome Guus uit de hoge hoed tovert
De hoop van PSV vestigt zich denk ik op een corner/vrije trap of een ingeving + snelheid van Kone.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die gaat echt niet aanvallen. Die gooit er snelheid in aan de flanken voor de counter let maar op. Mag PSV het uitzoeken centraal waar het vol zal zitten.
Ze zijn niet kansloos absoluut niet maar ik denk niet dat die hoerejee vol op de aanval gaat. Die stelt hooguit 1 spits op en een halve die vanuit het middenveld moet komen. Hij gaat op de counter spelen wat ze daar ook heel erg goed beheersen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De hoop van PSV vestigt zich denk ik op een corner/vrije trap of een ingeving + snelheid van Kone.
Maar kansloos is PSV absoluut niet, de Fransen kunnen ook zenuwachtig worden en echt super speelden ze dinsdag ook niet.
Lyon heeft wel een aanvallende inborst en zullen deze wedstrijd hoe dan ook flink willen winnen (zie ook 1/8 finales verleden jaar, toen ze uit in Bremen al met 0-3 hadden gewonnen en het thuis even over deden met 7-2).quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze zijn niet kansloos absoluut niet maar ik denk niet dat die hoerejee vol op de aanval gaat. Die stelt hooguit 1 spits op en een halve die vanuit het middenveld moet komen. Hij gaat op de counter spelen wat ze daar ook heel erg goed beheersen.
Dat was met een andere trainer geloof ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:11 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Lyon heeft wel een aanvallende inborst en zullen deze wedstrijd hoe dan ook flink willen winnen (zie ook 1/8 finales verleden jaar, toen ze uit in Bremen al met 0-3 hadden gewonnen en het thuis even over deden met 7-2).
Ze gaan dus zeker wat ruimte weggeven, al is het weinig denk ik.
Daar moet je als PSV fan dan maar op hopen.
PSV zal hoe dan ook 2 keer moeten scoren (1 keer is in theorie voldoende, maar dan moet je nog gokken op penalty's), dus als Lyon 1 keer scoort verandert dat niet zoveel aan de zaak/opdracht.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat was met een andere trainer geloof ikEn die stand laat het ook toe om te spelen. Als PSV scoort zijn d everhoudingen omgekeerd en moet Lyon aan de slag en dat risico wil hij zeker niet lopen.
Absoluut, dan zouden we eindelijk eens een beetje van het Mickey-Mous predikaat afkomen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:33 schreef Chadi het volgende:
Hopen dat PSV scoort.. zou wel leuk zijn als er een Nederlandse ploeg ( of 2) verder zou komen.
Effe aissati wat instructies mee geven de volgende keer dat ik dat joch spreekquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Absoluut, dan zouden we eindelijk eens een beetje van het Mickey-Mous predikaat afkomen.
Ajax heeft best kans eigenlijk en PSV ook nog wel.
Doe maar, geef hem en z'n maatje Afellay gelijk eens onderricht in wat wij verwachten als je in een 'muur' plaatsneemt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Effe aissati wat instructies mee geven de volgende keer dat ik dat joch spreek![]()
Als jij dat al in ziet, dan zal Guus het ook wel niet gemist hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:17 schreef F1Bas het volgende:
Hopenlijk is Robert volgend jaar jullie spits![]()
Die gozer kan er echt niks van...
Is Kone al definitief gekocht?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als jij dat al in ziet, dan zal Guus het ook wel niet gemist hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |