Is hij verkocht aan ajax?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:22 schreef rubbereend het volgende:
Lamey heeft geen interesse meer in het Nigeriaanse elftal maar richt zich nu op een plaats in de selectie van Oranje
Samen met Alex of vond je Alex weer bagger?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:
Simons was de beste, de rest was toch wat minder tot vrij matig (Reiziger, Lamey). Sneu voor Gomes.
Inderdaad hoe zit het met De Jong? Die is echt al lang geblesseerd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met De Jong
vergeet niet dat hij een rechtsback van origine is hequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:22 schreef rubbereend het volgende:
Lamey heeft geen interesse meer in het Nigeriaanse elftal maar richt zich nu op een plaats in de selectie van Oranje
Ik zie het rond hem ook somber in.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:38 schreef Danzig het volgende:
[..]
Inderdaad hoe zit het met De Jong? Die is echt al lang geblesseerd.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk willen ze dat bij de neuzen en Feynoord ook heben
PSV is daar denk ik het meest bij gebaat want als Lyon zoals de tweede helft naar voor gaat pressen dan maak je weinig kans hoor. Het is dus hopen dat ze defensief gaan voetballen en PSV zo de bal in de 16 kan krijgen en misschien een goal maakt. De counter van Lyon is ook niet misselijk en daar moet je ook voor op passen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:49 schreef mcyodogg het volgende:
Ik weiger te concluderen dat we kansloos zijn 8 maart. Lyon zal wel willen voetballen, ze gooien het niet dicht achterin.
PSV moet overigens wel de kop omhoog en verder, want zondag moet er gewoon weer gewonnen worden. Al is dat maar op de manier waarop het al weken gaat.
Houllier is er trainer hoor, die doet zn hele trainerscarriere al niet anders dan alles achterin dichtgooien....quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:49 schreef mcyodogg het volgende:
Ik weiger te concluderen dat we kansloos zijn 8 maart. Lyon zal wel willen voetballen, ze gooien het niet dicht achterin.
omg ik vond het echt pauper, alleen vlaggetjes zijn ergerquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:47 schreef mcyodogg het volgende:
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=11034
Zodadelijk wordt het een trend![]()
Maar gaten laat hij ook vallen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Houllier is er trainer hoor, die doet zn hele trainerscarriere al niet anders dan alles achterin dichtgooien....
Had een goede sliding in de eerste helft.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Samen met Alex of vond je Alex weer bagger?![]()
Mika is fysiek nou ook niet echt sterk...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dan weegt de gemiddelde middenvelder 65 kilo, dat is ook niet echt praktisch.
Va˙rinnen mist misschien de finesse van een Ibi of Isi, maar ik heb liever twee middenvelders met wat body
Die is al zo'n beetje chronisch geblesseerd sinds hij bij ons speelt, zo snel mogelijk dumpen, scheelt weer salaris.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:38 schreef Danzig het volgende:
[..]
Inderdaad hoe zit het met De Jong? Die is echt al lang geblesseerd.
Ja, het is een technische speler.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mika is fysiek nou ook niet echt sterk...
Die gaat echt niet aanvallen. Die gooit er snelheid in aan de flanken voor de counter let maar op. Mag PSV het uitzoeken centraal waar het vol zal zitten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Houllier is er trainer hoor, die doet zn hele trainerscarriere al niet anders dan alles achterin dichtgooien....
Ibi en Isi ook. Kunnen ze gelijk ontwikkelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja, het is een technische speler.
Nee, maar meer dan de knuffelmarokkaantjes. Maar we zien wel wat ome Guus uit de hoge hoed tovertquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mika is fysiek nou ook niet echt sterk...
Duidelijk voor wie je dan kiestquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ibi en Isi ook. Kunnen ze gelijk ontwikkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |