Mogen ze er dan veel plezier mee hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:05 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer PSV 'm koopt, gaat 'ie 9 miljoen opleveren. Wil PSV 'm niet, gaat 'ie in de vrije verkoop en zal 'ie ook wel rond de 9 miljoen opbrengen.

Snel, na een half jaar moet je toch wel een beetje weten wat je aan hem hebt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:57 schreef rubbereend het volgende:
als we gewoon eens afwachten hoe hij het nu gaat doen de komende maanden. Dan kunnen we in mei eens kijken of we de optie moeten lichten. Het is nu nog wat snel om te oordelen.

hij heeft kunnen wennen, is naar Afrika geweest. Nu komt de periode van zich laten gelden eraan. Rosenberg heeft in Amsterdam ook zn aanpassingsperiode nodig gehad. Kezman had destijds zn tijd nodig. Alex kreeg die tijd, dus Koné ook lijkt me.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Snel, na een half jaar moet je toch wel een beetje weten wat je aan hem hebt.

Tuurlijk, al speelde Kone al wat jaren in Nederland, dat is toch anders, al geef ik je gelijk dat je moet wennen aan een nieuw team.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft kunnen wennen, is naar Afrika geweest. Nu komt de periode van zich laten gelden eraan. Rosenberg heeft in Amsterdam ook zn aanpassingsperiode nodig gehad. Kezman had destijds zn tijd nodig. Alex kreeg die tijd, dus Koné ook lijkt me.

en vooral het spelen op een ander niveau en de zwaardere trainingen e.d. dat schijnt voor sommige spelers ook altijd wennen te zijn. Maargoed Kone moet het nu gaan waarmaken!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tuurlijk, al speelde Kone al wat jaren in Nederland, dat is toch anders, al geef ik je gelijk dat je moet wennen aan een nieuw team.

| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ***OETBAL****************************** **** "Guus Hiddink bondscoach Rusland" *************************************** **Guus Hiddink wordt na afloop van het WK in Duitsland,komende zomer,de nieuwe bondscoach van Rusland.Dat zegt Nikita Simonian,één van de vice-voorzitters van de Russische bond. Hiddink is nu nog trainer en technisch directeur bij PSV en combineert sinds vorig jaar zijn werk in Eindhoven met het bondscoachschap van Australië.Met dat land plaatste hij zich voor het WK. Als de 59-jarige trainer in Rusland aan de slag gaat,zal hij bij PSV vetrekken, aangezien het om een fulltime functie gaat. De zaakwaarnemer van Hiddink stelt dat er wel contact is geweest met Rusland, maar dat er nog niets is getekend. | 

Plus dat hij al een tijd in Nederland speelt. Dat hij af en toe naar Afrika moet weet je vantevoren mte Afrikaanse internationals.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Snel, na een half jaar moet je toch wel een beetje weten wat je aan hem hebt.

Daarom gaat ie juist wel, dit IS een leuk projectjequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:05 schreef MociN het volgende:
Ik geloof absoluut niet dat Hiddink naar Rusland gaat. Hij kiest over het algemeen alleen de "leuke projectjes" uit.

moet eerst het team nog draaienquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:02 schreef Jajong het volgende:
Yes, nu worden wij weer kampioen volgend jaar

Die is een leuke uitdaging waar ie niet veel te verliezen heeft en een hoop te winnen. (6 miljoen euro)quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:05 schreef MociN het volgende:
Ik geloof absoluut niet dat Hiddink naar Rusland gaat. Hij kiest over het algemeen alleen de "leuke projectjes" uit.

Jullie hebben Blind hoor...quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:02 schreef Jajong het volgende:
Yes, nu worden wij weer kampioen volgend jaar

Ik ben online.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rusland is wel een land dat qua potentie en inwonertal eigenlijk wel op het WK erbij moet zijn.
CNMT kom eens online?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |