Wat is het probleem?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ga asjeblieft niet schijnheilig doen anders ga ik je straks doodwensen en dan heb ik ngo een langere ban![]()
Nee...je kon gewoon niet tegen de waarheidquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Boeiend, was ook een sukkelige nutteloze discussie.
ben al sinds kerst niet bij ze geweestquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:44 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Wel doen alsof je braaf bent geweest he.![]()
Ik alleen het duga duga jihad stukjequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:46 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik heb alleen het einde gezien![]()
Nee, jij draait het om, dat is jouw probleem.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:47 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee...je kon gewoon niet tegen de waarheid
jij eigenlijkquote:
omdat je de waarheid neit onder ogen durft te komenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Boeiend, was ook een sukkelige nutteloze discussie.
Je lult poep.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jij eigenlijk
[..]
omdat je de waarheid neit onder ogen durft te komen![]()
everyone has AIDS!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik alleen het duga duga jihad stukje
Nee hoor...JIJ draait het om...Of hebben Dribb en ik het verkeerdquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, jij draait het om, dat is jouw probleem.
ik heb altijd gelijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:50 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee hoor...JIJ draait het om...Of hebben Dribb en ik het verkeerd
Dacht het niet knul
Tuurlijk wel. Pure miscommunicatie die jullie op mij afreageren, that's it, face it.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:50 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee hoor...JIJ draait het om...Of hebben Dribb en ik het verkeerd
Dacht het niet knul
waarom ga je té moeilijke woorden voor jouw doen gebruiken terwijl ze totaal niet passen in deze contextquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Pure miscommunicatie die jullie op mij afreageren, that's it, face it.
Je begrijpt het niet? jammer dan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
waarom ga je té moeilijke woorden voor jouw doen gebruiken terwijl ze totaal niet passen in deze contextsukkel
![]()
wat voor miscommunicatie was er dan tussen ons, leg eens uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet? jammer dan.
1 woord: Humor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wat voor miscommunicatie was er dan tussen ons, leg eens uit![]()
En jij noemt jezelf een mod?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet? jammer dan.
Ik zeg zo: Maak mij frieten !quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:53 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Piepers, hamburgertje en wat groenten uit blik. Ja, ik kan heel goed koken voor mezelf
Nope...Luister al een paar jaar geen Samson en Gertquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:53 schreef the_legend_killer het volgende:
kennen jullie dat lied van Samson en Gert - Radio ?
En toen werd je wakkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zeg zo: Maak mij frieten !
En mijn slaven werken zeg ik je
Ik wel, genoeg mensen die er wél om kunnen lachen, dat het niet in jouw straatje past is niet mijn probleem. Rest gaat in FB. hier gezellig.quote:
Ik kijk dat elke dagquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:54 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nope...Luister al een paar jaar geen Samson en Gert
Zeg eens iets grappigsquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik wel, genoeg mensen die er wél om kunnen lachen, dat het niet in jouw straatje past is niet mijn probleem. Rest gaat in FB. hier gezellig.
Verdwijn jij dan ook gelijk in FBquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik wel, genoeg mensen die er wél om kunnen lachen, dat het niet in jouw straatje past is niet mijn probleem. Rest gaat in FB. hier gezellig.
Lopen 2 belgen op de stoep.quote:
achquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:56 schreef DjDev het volgende:
[..]
Verdwijn jij dan ook gelijk in FB![]()
[sub[Trouwens best zielig dat ik een mod als eerste moet aangeven dat hij in FB moet zijn en niet andersom[/sub]
Ik kijk bijna geen tv meerquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kijk dat elke dag
Leuk lied is dat
ah okquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee toen ze klaar waren ging ik eten en nu ben ik klaar
ook lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ah ok![]()
Wij eten straks macaroni![]()
Niks om je voor te schamenquote:
Zo ongeveer ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:57 schreef Timmiejj het volgende:
Wat heb ik gemist dat er zo'n discussie is met Messenga en andere users..?
Ik witte bonenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ah ok![]()
Wij eten straks macaroni![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |