Kan je lang wachtenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:28 schreef The_Terminator het volgende:
Doe ik ook altijd, en dan maar wachten totdat er een lekker wijf vraagt of ze naast me mag zitten![]()
Idem ditoquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:28 schreef The_Terminator het volgende:
Doe ik ook altijd, en dan maar wachten totdat er een lekker wijf vraagt of ze naast me mag zitten![]()
Je een beetje voor die mensen langs persen zeker? Die je er niet eens langs laten. Zo van: "deze plaats is bezet door mijn tassen en door mijn vetrollen."quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:29 schreef Lariekoek het volgende:
Waarom ga je dan zelf niet bij het raam zitten lapzwans?
Ja, vastquote:
die gaan niet met het OV, die laten zich nemen in de BMW als tegenprestatie voor het thuis afzettenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:28 schreef The_Terminator het volgende:
Leuk om dat te doen als er maar een iemand in de bus zitquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:35 schreef LostFormat het volgende:
Tsjongejonge.
"Zou u even een plekje op kunnen schuiven?"
Probleem opgelost.
...dus je komt altijd onderstaande persoontjes tegen.....quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:34 schreef Salsagirl het volgende:
ze staan altijd wel op hoor... dus..
mij hoor je niet klagen![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:28 schreef The_Terminator het volgende:
eh..wattes?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:36 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
dit betekent dat de persoon even alleen wel zien
Juist ja, mijn bovenbenen passen er gewoonweg niet eens tussenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:32 schreef michiel- het volgende:
Aan de buitenkant heb je gewoon veel meer beenruimte en als ik het aan iemand vraag om daar te zitten (of andersom) is dat nog *nooit* een probleem geweest.
Yup, dat heb je hé als je als mooi meisje alleen mannen vraagtquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:39 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...dus je komt altijd onderstaande persoontjes tegen.....
...die zal zijn clicker wel vol krijgen![]()
[..]
Had je d'r toch ff kunnen helpen met opstaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:37 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb 1 keer iemand gehad die nee zei. De oude tang vond dat niet nodig, want ze stond niet op voor andere mensen
Ehhh.... -->quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Yup, dat heb je hé als je als mooi meisje alleen mannen vraagt![]()
bij zo vrouw ben ik wel eens op schoot gaan zittenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:37 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb 1 keer iemand gehad die nee zei. De oude tang vond dat niet nodig, want ze stond niet op voor andere mensen
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:28 schreef The_Terminator het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:58 schreef t0y het volgende:
Doe ik ook altijd, en dan maar wachten totdat er een lekker wijf vraagt of ze naast me mag zitten
Buslijn 11 + 12, Utrecht Centraal naar de Uithof.......quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:28 schreef The_Terminator het volgende:
Neen, doe alsofquote:
De keren dat je daar kan zitten zijn op 1 hand te tellen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Buslijn 11 + 12, Utrecht Centraal naar de Uithof.......![]()
Stakker dat je d'r bent....Raap je ballen bijeen en vraag of je ook mag zitten, ze pakken het tasje op en gaan op die plaats zitten....Zo niet, stik in je eigen schijt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:26 schreef Sapstengel het volgende:
Hallo. Ik wil even klagen over die mensen die in de bus twee plaatsen bezetten. Dat ze bij twee stoelen naast elkaar niet aan de raamkant gaan zitten, maar langs het gangpad, zodat de vrije plaats achter hun is, naast het raam. Daar zet het winkelend paupervolk dan zijn action tasjes neer. Vervolgens stap ik de bus in en zie ik dat er nog zo'n 5-6 plaatsen vrij zijn. Dit zijn alleen van die plaatsen zoals hierboven beschreven. Wanneer je dan vraagt of ze even op kunnen schuiven kijken ze je dom aan en blijven ze gewoon zitten, waardoor je moet staan. En zelfs voor bejaarden schuiven ze niet op.
Dus bij deze: Hey achterlijke uitkeringstrekkers en bijstandsmoeders: Ga in het vervolg eens aan de raamkant zitten. En als je bang bent dat er mensen naast je gaan zitten, ga dan met de fiets ofzo. Openbaar vervoer, jeweettog.
En lekkere aardige niet-té-lelijke vieze wijven genoeg...quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:43 schreef wegwerp2004 het volgende:
Waar woon je dan? Dat moeten ze hier (Twente) echt niet flikken hoor! Dan krijgen ze echt wel op hun flikker van de medemens...
Kom maar hier wonen, hier is alles beter, de mensen zijn aardig en het bier is koud
Kan nou niet zeggen dat ik opgewonden raak van een boer met klompen aan...Laat staan een vadsig mokkel met een zachte G.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:50 schreef wegwerp2004 het volgende:
Kerel, pauperwijven heb je overal.....
Vooral in het westen, allemaal van die patatkoppen met hun kutaccent, zo'n accent wat ze in Purmerend hebben. Daarom heb ik ook de grafhekel aan Purmerend met hun patatkoppen. Net als zanger Bob, klein grafkereltje.
je betaald niet per plaats, maar per haltequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:01 schreef yosander het volgende:
En wat als ze nou voor twee plaatsen betaalt hebben??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |