Kan je lang wachtenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:28 schreef The_Terminator het volgende:
Doe ik ook altijd, en dan maar wachten totdat er een lekker wijf vraagt of ze naast me mag zitten![]()
Idem ditoquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:28 schreef The_Terminator het volgende:
Doe ik ook altijd, en dan maar wachten totdat er een lekker wijf vraagt of ze naast me mag zitten![]()
Je een beetje voor die mensen langs persen zeker? Die je er niet eens langs laten. Zo van: "deze plaats is bezet door mijn tassen en door mijn vetrollen."quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:29 schreef Lariekoek het volgende:
Waarom ga je dan zelf niet bij het raam zitten lapzwans?
Ja, vastquote:
die gaan niet met het OV, die laten zich nemen in de BMW als tegenprestatie voor het thuis afzettenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:28 schreef The_Terminator het volgende:
Leuk om dat te doen als er maar een iemand in de bus zitquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:35 schreef LostFormat het volgende:
Tsjongejonge.
"Zou u even een plekje op kunnen schuiven?"
Probleem opgelost.
...dus je komt altijd onderstaande persoontjes tegen.....quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:34 schreef Salsagirl het volgende:
ze staan altijd wel op hoor... dus..
mij hoor je niet klagen![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:28 schreef The_Terminator het volgende:
eh..wattes?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:36 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
dit betekent dat de persoon even alleen wel zien
Juist ja, mijn bovenbenen passen er gewoonweg niet eens tussenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:32 schreef michiel- het volgende:
Aan de buitenkant heb je gewoon veel meer beenruimte en als ik het aan iemand vraag om daar te zitten (of andersom) is dat nog *nooit* een probleem geweest.
Yup, dat heb je hé als je als mooi meisje alleen mannen vraagtquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:39 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...dus je komt altijd onderstaande persoontjes tegen.....
...die zal zijn clicker wel vol krijgen![]()
[..]
Had je d'r toch ff kunnen helpen met opstaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:37 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb 1 keer iemand gehad die nee zei. De oude tang vond dat niet nodig, want ze stond niet op voor andere mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |