Zit anders nooit een man op...quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF. Das gewoon een apparaat voor je bovenbenen. Voor mannen en vrouwen.
Omdat je fitnesst op een sportschool voor overvette schunnige mannelijke lesbosquote:
OMdat bij vrouwen het vet vaak bij de bovenbenen opstapelt, bij de mannen rond de buik...simpel.quote:
Je bent ook een flinke mongool om dat ding gelijk op 80 te zettenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:46 schreef -Marc- het volgende:
Dacht ik laatst in een jolige bui even op zo'n bovenbeenspier apparaat voor de vrouwen te doen. Gewoon even een paar setjes van 15.
Dus ik zet m op het hoogste gewicht (80 kg). Ik mezelf in dat apparaat wurmen (nu snap ik waarom het een vrouwenapparaat is, want je moet er vet lenig voor zijn), ging allemaal prima.
[afbeelding]
Totdat ik vanochtend wakker werd! Vette spierpijn. Het zou verboden moeten worden dat soort appararen.![]()
Dat is voor de vrouwen om hun liesspieren te trainen. Op deze manier worden zij in staat gesteld om mannen tijdens de gemeenschap in een allesomklemmende houding te nemen, waarbij de man zeker het onderspit zal delven.quote:
Je bent bikkel of je bent het nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent oo een flinke mongool om dat ding gelijk op 80 te zetten
Niet dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:58 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Je bent bikkel of je bent het niet![]()
Het mooiste zijn die mensen op dat apparaat waarbij je je benen naar elkaar toe moet drukken. Dan zit ie vast op zo'n klem zodat je er normaal in kan gaan zitten. De bedoeling is dan om kracht te zetten en hem dan van de vergrendeling te halen. Maar je ziet ze ook weleens gewoon in één keer die hendel omrossen met een "sscheeeuuurrr" als gevolgquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:58 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Je bent bikkel of je bent het niet![]()
AAAAUUWWW! De gedachte alleen alquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:03 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Het mooiste zijn die mensen op dat apparaat waarbij je je benen naar elkaar toe moet drukken. Dan zit ie vast op zo'n klem zodat je er normaal in kan gaan zitten. De bedoeling is dan om kracht te zetten en hem dan van de vergrendeling te halen. Maar je ziet ze ook weleens gewoon in één keer die hendel omrossen met een "sscheeeuuurrr" als gevolg![]()
Dan is het risico dat je een bikkel gaat worden wel groot
Wel een uitkomst voor sommigenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
AAAAUUWWW! De gedacht alleen al
Vet werk je niet weg met spiertrainingen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:55 schreef clowncloon het volgende:
[..]
OMdat bij vrouwen het vet vaak bij de bovenbenen opstapelt, bij de mannen rond de buik...simpel.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vet werk je niet weg met spiertrainingen.
En ik ben t eens met TS: dat is een vrouwenapparaat
Tja, ik normaal ook...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:55 schreef Maikuuul het volgende:
Idd zoeen gaar apparaat is dat, ik doe alleen, borst armen en buikspieren @ de sportschool
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:55 schreef Maikuuul het volgende:
Idd zoeen gaar apparaat is dat, ik doe alleen, borst armen en buikspieren @ de sportschool
dan weet je in ieder geval voor de volgende keer dat je iets minder stoer moet doen..quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Tja, ik normaal ook...
Weet wel dat ik het nooit meer doe in ieder geval.
Nu al voor de 3e dag op rij spierpijn![]()
Baco boy.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:55 schreef Maikuuul het volgende:
Duh.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:17 schreef Camplo het volgende:
Squatten!
Goed bezig, eens zien hoe snel je je lichaam verneukt door niet compleet te trainen. Vooral je rug niet trainen is echt een goed idee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:55 schreef Maikuuul het volgende:
Zolang ze op dat apparaat zitten snoepen ze niet dus het werkt wel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:55 schreef clowncloon het volgende:
[..]
OMdat bij vrouwen het vet vaak bij de bovenbenen opstapelt, bij de mannen rond de buik...simpel.
Niet eens, was eenmalig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:03 schreef Camplo het volgende:
Wat doe jij in de sportschool als je dat gewicht 'maar effies' op 80 kg zet?
Om het uit te testen?
Weer zo'n uberkneus die niks in de sportschool te zoeken heeft. Weet niet eens waar het apparaat voor is![]()
Zomer komt er zeker aan en je gaat op vakantie naar Salou, Lloret of Rimini zeker?
Nerd![]()
+2 Inzichtvol.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:43 schreef BertV het volgende:
[..]
Zolang ze op dat apparaat zitten snoepen ze niet dus het werkt wel.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:21 schreef Mr.J het volgende:
Want benen trainen is niet nodig, "ik fiets toch naar de sportschool?"...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |