Jammer genoeg hebben mensen geen night-vision zoals katten. Het was verdomme 23:00 uur toen ik thuiskwam. IK verdenk de buren ervan bij me op de oprit gescheten te hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
Moet je maar uitkijken waar je je lompe voeten neer plant
Hondenbezitters moeten uitkijken waar ze hun mormel laten scheitenquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
Moet je maar uitkijken waar je je lompe voeten neer plant
Inderdaad, of op het gras laten scheiten, of het opruimen. Hier moet je ook altijd uitkijken waar je loopt, ligt ook vaak hondenstront op het trottoir.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:55 schreef JosD. het volgende:
[..]
Hondenbezitters moeten uitkijken waar ze hun mormel laten scheiten![]()
Hap, hap, hap...quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jammer genoeg hebben mensen geen night-vision zoals katten. Het was verdomme 23:00 uur toen ik thuiskwam. IK verdenk de buren ervan bij me op de oprit gescheten te hebben.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:01 schreef BrauN het volgende:
Het had je hoofd moeten wezen.
God is een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:02 schreef c0nd0r het volgende:
Ow ja en een hoofdletter u om een persoon aan te duiden mag alleen bij de here God en aan het begin van een zin
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:07 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
God is een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Hondenbezitters zijn smerige egoisten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hondenbezitters die hun hond in het wilde weg laten schijten![]()
![]()
STERF
Zou een topic voor moeten komenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]Hij is wel errug goed inderdaad kunnen we hem ergens nomineren?
![]()
je wilt het gaan bewijzen? wat ga je doen dan? DNA onderzoek?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
Als ik er achterkom dat het de buren zijn met dat aangelijnde scharminkel........ dan schijt ik met carnaval met mijn racekak hun hele rolluik onder.
Ben echt pissed. Maar kutte is, ik kan het niet bewijzen vooralsnog.
een lotgenootquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hondenbezitters zijn smerige egoisten.
In het bos, ook zoietsquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
daarom gaan onze honden ook altijd in het weiland voor de deur en in het bos...
maar goed je mag blij zijn dat je ze daar hebt uitgedaan en niet lekker zo door hele huis hebt gestrompeld...
Pak dan geen avatar. Mijn ogen, wat doe jequote:Op woensdag 22 februari 2006 10:56 schreef power_bram het volgende:
Ik had het laatst ook met mijn (dure) kostuumschoenen. Helemaal onder de schijt, vet ranzig
. Klotehondebezitters!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |