Ehhh... Ja? Hoebedoellu?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:13 schreef obelixdegexte het volgende:
spel-inzicht zei je?????????
Dat ging niet meer, toen werd ik al afgevoerd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:17 schreef Scorpie het volgende:
Schop terug dan, wat ben je voor mietje!
Afgevoerd? Wegens 1 trap? Damn man, voetbal je bij HVV ofzo, kakkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ehhh... Ja? Hoebedoellu?
[..]
Dat ging niet meer, toen werd ik al afgevoerd.
Idd, ga DARTEN !quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:31 schreef Stiffmaster het volgende:
Ga dan ook op een echte mannensport...watje....
Dan word je een kerel...net als Barneyquote:
Sneu was ik alquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:05 schreef Robertje het volgende:
Overkapte ik ben een sneu ventje topic
Volgens mij voel je je aangesproken op een antwoord dat niet op je doelde...quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:22 schreef Carda het volgende:
[..]
Sneu was ik al
Ik klaag niet hoor, ken mensen die er een dubbele botbreuk aan over hebben gehouden.
Pijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:25 schreef pekel het volgende:
Wat heb je nu precies? Enkelbanden kapot? Gebroken?
Niet iedereen is zo geweldig als jou. Excuses daarvoor namens de gehele bevolking.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:27 schreef Baklap het volgende:
Tsja voetbal is nu eenmaal de volkssport, dus ook voor de onderste lagen van onze beschaving.
Ik weet wat je bedoelt aangezien we op zondag ook spelen tegen laaggeschoolde aso's. Voor hen is voetbal de enige ontsnapping uit de realiteit die bestaat uit de 9 tot 5 baan in de fabriek. Dus op zondag moet het gebeuren, lukt het niet goedschiks? Dan maar net zo lief kwaadschiks.
Slotje. Echt waardeloos.quote:
Gheghe dat bedoel ik niet. Maar het is toch te zot als de wedstrijd gestaakt moet worden omdat mannen van achter in de 40 zich ernstig misdragen op het veld? Volgens mij komt dat alleen bij voetbal zo erg voor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:30 schreef pekel het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo geweldig als jou. Excuses daarvoor namens de gehele bevolking.
Ja maar daarom ben ik ook sneu hahahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Volgens mij voel je je aangesproken op een antwoord dat niet op je doelde...
Jup typisch voorbeeld is onze ALLER eerste wedstrijd met het vrienden team, dat seizoen maar 1 wedstrijd verloren en dat was die wedstrijd. Ik werd er uit gestuurd met rood omdat ik wat zei toen de keeper van de tegenstander mij onderuit haalde. 10 minuten later lag 1 van ons op de grond terwijl kerels die zijn opa konden zijn op hem in zaten te schoppen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:32 schreef Baklap het volgende:
[..]
Gheghe dat bedoel ik niet. Maar het is toch te zot als de wedstrijd gestaakt moet worden omdat mannen van achter in de 40 zich ernstig misdragen op het veld? Volgens mij komt dat alleen bij voetbal zo erg voor.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:17 schreef Scorpie het volgende:
Schop terug dan, wat ben je voor mietje!
Gelukkig speel je ook maar maximaal 1 keer in je leven tegen zulke gasten. Reactie op het wedstrijdforumulier + een brief erbij en de KNVB zal de ploeg uit de competitie halen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:32 schreef Baklap het volgende:
[..]
Gheghe dat bedoel ik niet. Maar het is toch te zot als de wedstrijd gestaakt moet worden omdat mannen van achter in de 40 zich ernstig misdragen op het veld? Volgens mij komt dat alleen bij voetbal zo erg voor.
Right, denk je nou echt dat dat zoden aan de dijk zet? Je moet bewijs hebben en dat krijg je nie zomaar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:41 schreef pekel het volgende:
[..]
Gelukkig speel je ook maar maximaal 1 keer in je leven tegen zulke gasten. Reactie op het wedstrijdforumulier + een brief erbij en de KNVB zal de ploeg uit de competitie halen..
Nouja wij stonden die wedstrijd voor, werd gestaakt, zij gingen naar huis met de punten. Knvb legde beide clubs een straf op. De Knvb heeft totaal geen zin om zich druk te maken over dit soort nutteloze potjes op laag niveau, misschien ook wel terecht. Maar om dan gerechtigheid te halen is vrij lastig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:41 schreef pekel het volgende:
[..]
Gelukkig speel je ook maar maximaal 1 keer in je leven tegen zulke gasten. Reactie op het wedstrijdforumulier + een brief erbij en de KNVB zal de ploeg uit de competitie halen..
Jij hebt dus regelmatig pijn aan je kontgat? En zo ja, hoe komt dat dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Slotje. Echt waardeloos.
Als ik voor elke pijnscheut aan mijn kontgat een topic moest openen, dan was er geen plaats meer voor anderen om iets te starten
Damn, dit is een verkapte homo topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:47 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Jij hebt dus regelmatig pijn aan je kontgat? En zo ja, hoe komt dat dan?![]()
Door een neger met een pik van 40 cm.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:47 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Jij hebt dus regelmatig pijn aan je kontgat? En zo ja, hoe komt dat dan?![]()
Goed betoog!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:47 schreef Gebs het volgende:
Huillie, je hebt alleen maar een beetje pijn. Moet je ook niet gaan voetballen he als je zo'n huillie bent
Goed dat ik er niet stond. Zo'n dikke bolletje die op mijn teer popje valt moeten we niet hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:49 schreef Salsagirl het volgende:
hmm ballet misschien een optie ?
ja hoort er nu eenmaal bij hoor.. ik heb wel eens ingevallen bij een vriendin van mij in haar team..
kreeg ik zo griet boven op me die denk ik wel rond de honderd kilo was....ouch..
was wel even naar adem happen,dan nog liever onderuit geschoffeld worden
Mensen die van voetbal houden en depressief raken van het verliezen van een voetbalwedstrijdje:quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja, af en toe voetbal ik nog wel eens. Niet dat ik nou zo'n topconditie heb, vandaar dat ik regelmatig bij de veteranen speel, maar ik heb wel redelijk spelinzicht en af toe briljante momenten.
Normaal speel ik dus rechtsachter of verdedigende rechtshalf. Vanwege bezettingsproblemen voorin besloot de coach me echter als "hammer" in te zetten achter de spits. Een soort nummer 10 zeg maar. De coach kon zich namelijk herinneren dat ik in het verleden nogal eens als stormram heb meegedraaid, en hij dacht, die ervaring komt me nu goed van pas. Dus ik, hop in de spits. Daar doe ik niet moeilijk over, denk ik dan he.
En dit niet eens zo onverdienstelijk. Ik mocht maar liefst twee doelpunten maken, iets wat sinds mijn jeugd al niet meer was voorgekomen. Een inschuiver bij de tweede paal en een poeier vanaf 20 meter. Mijn kans op een loepzuivere hattrick werd echter schromelijk verkracht doordat ik, eenmaal op stoom gekomen richting het vijandelijk doel snellend, op een schofterige, Pierre-van-Hooijdonk-tegen-Brazilie-achtige manier onderuit werd gehaald. De scheids kende niet eens een vrije trap toe
In elk geval moest ik gewisseld worden, wonnen we de wedstrijd met 2-1 en heb ik nu pijn aan mijn poot. En dat is niet leuk. Snif. Vind mij zielig.
Dit was alles. Slotje!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:27 schreef Baklap het volgende:
Tsja voetbal is nu eenmaal de volkssport, dus ook voor de onderste lagen van onze beschaving.
Ik weet wat je bedoelt aangezien we op zondag ook spelen tegen laaggeschoolde aso's. Voor hen is voetbal de enige ontsnapping uit de realiteit die bestaat uit de 9 tot 5 baan in de fabriek. Dus op zondag moet het gebeuren, lukt het niet goedschiks? Dan maar net zo lief kwaadschiks.
Waar kan ik solliciteren?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:37 schreef Dirktator het volgende:
Het sterrekundig laboratorium zoekt nog STERRENWACHTERS (m/m) per direct.
We hebben soms een iets te kort lontje in ons kontjequote:Op woensdag 22 februari 2006 11:55 schreef Robertje het volgende:
[..]
Door een neger met een pik van 40 cm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |