Ja. Dat was met recht een crimineel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:27 schreef tong80 het volgende:
Eric van Rossum was toch ook op het dievenpad bij zijn medespelers ?
Liédson??quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:21 schreef bergkampf het volgende:
---------------------Victor Baia-------------------------
---Mihajlovic----Majstorovis-----Elanga----Bouazouan
---------------------Gattuso-------------------------
-- ----- Lucius----Bowyer--------Davids
--------------Liedson------Kluivert------------------------
Een Glijpert en kaarten aannaaierquote:
Zijn uiterlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:58 schreef Dos37 het volgende:
Wat heeft Majstorovic op zijn geweten.
Ho ho ho, Fritz Korbach dan hé!quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
Dan is veel zuipen ook een misdaad denk ik en dan moet dronken Erwin Koeman de coach zijn.
Die mag er ook bij, kan niet door de beugel natuurlijk!quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:12 schreef methodmich het volgende:
Oh ja, uiteraard!
En de valse kaarter John de Wolf?
Mads Junker ook maar danquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:12 schreef methodmich het volgende:
Oh ja, uiteraard!
En de valse kaarter John de Wolf?
De belangen van zijn club geschaad. Quido Landzaat overigens niet vanwege het blowen, maar vanwege zijn vermeende wiethandel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 07:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mutu?
Wat heeft hij gedaan dan, behalve z'n neus poederen?.
Door een lijntje te nemen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
De belangen van zijn club geschaad.
Natuurlijk hoort die in de basis.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef DIGGER het volgende:
Staat Maradona nog niet eens in de basis, coke snuiven, fotografen neerslaan en beschieten, belastingfraude plegen, banden met de maffia, wat had ie nog meer moeten doen om een basisplek te verdienen?
Ja, dat snap jij toch wel hoop ik?quote:
Die mag in de technische staf, want die voetbalt niet meerquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef DIGGER het volgende:
Staat Maradona nog niet eens in de basis, coke snuiven, fotografen neerslaan en beschieten, belastingfraude plegen, banden met de maffia, wat had ie nog meer moeten doen om een basisplek te verdienen?
Ja, ik vind het alleen achterlijk bekrompen en fout.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, dat snap jij toch wel hoop ik?
Ik ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik vind het alleen achterlijk bekrompen en fout..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |