oh jee, Oost Grunningen?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb lang gewoond in een gebied dat door communisten werd beheerst.
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:32 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
oh jee, Oost Grunningen? [afbeelding]
Jammer dat je links bent. Verders ben je best een schatje volgens mij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik kijk van mijn leven nooit op linkse sites. Ik ben zelf links, dus wat daar staat weet ik al. Ik vind het juist leuk om te weten te komen wat anderen zeggen.
Ik was vast zo'n protestant geweest die liever naar de katholieke mis was gegaan.![]()
Dus jij bent Grietje, uit dat ene liedje?quote:
bronquote:de meiden, de meiden, mogen ons graag verleiden
en hierzo in het noorden gaat dat met weinig woorden
midwolda, midwolda, wat had ik toch een lol daar
maar ik kan ook uren gluren, naar mien uit siddeburen
nicole, nicole, weißt du was ich wolle?
mit dir under de wolle hab' ich ja große lolle
gezina, gezina, als ik weer 's vreemd ga
dan doe ik dat bij jou daar, in 't prachtige nieuw-scheemda
suzanne, suzanne, ik ga met jou behangen
in 't mooie westerwolde, in jipsingboertange
oh inge, oh inge, wat zijn dat toch voor dingen
mag ik daar over zingen, oh inge uit ezinge
yvonne, yvonne, ik wou dat wij 's konne
maar nu woon je bij azing, met dubbele beglazing
oh grietje, oh grietje, dat was geen akkefietje
toen wij daar rollebolden, in 't mooie finsterwolde
oh martha, oh martha, waarom zit jij in beerta
het was toch in 't verleden, veel leuker in harkstede
ik vind ze, ik vind ze, zo lekker in godlinze
maar ik loop ook hard van stapel met betsie uit ter apel
de wichter, de wichter, hest zwoare en hest lichte
hest dikken en hest dunnen, hier in provincie grönnen
joa luuster, joa luuster, ains kom ik in het duuster
en din goan wie haand in haand, deur t grunneger plattelaand
an kaant!
Wie zegt dat tegen wie?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef Godslasteraar het volgende:
Floripas moest er maar weer eens flink met de zweep over, het zal je maar gezegd worden.
...en Carla is zijn vrouw?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Op mijn verkeningsreis voor de gemeenteraads verkiezingen kwam ik het forum van Leefbaar Heerenveen tegen. Zo staat ook het partij programma op het forum, punt voor punt goed onderbouwd natuurlijk door fractievoorzitter Age: http://xsbb.nl/phpbb/viewforum.php?id=leefbaarheeren&f=1![]()
En die hebben ook nog eens 4 zetels![]()
Ik kan vleierij wel weerstaan, hoor.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:16 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
twee van je bewonderaars die je zowel schatje als grietje noemen![]()
Niet Grietje, maar iets zeer sterk gelijkend op mijn naam komt hier wel in voorquote:Op zondag 26 februari 2006 22:49 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Dus jij bent Grietje, uit dat ene liedje?![]()
[..]
bron
Egnie!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik kan vleierij wel weerstaan, hoor.
Mja, in het Nederlands? Weekend web van SA is met name gebaseerd op echt weirde fora, zoals fora mensen met een beesten fetish en andere sick bastards, die zijn niet erg talrijk in het Nederlands, vermoed ik. Wat dan overblijft zijn dingen die misschien wel dom zijn, maar niet in de buurt komen van de sites die in het echte weekend web voorbij komen. Dingen zoals dit dus:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:58 schreef Floripas het volgende:
Alsnog: kunnen we niet zelf een soort Weekend Web oprichten?
quote:No! It's a trick!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:07 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Nederlandse VolksUnie. Hun "overleden kameraden" staan erop.![]()
quote:Iets waar Richard een absolute hekel aan had was aan drugsgebruik. Hier moest hij absoluut niets van hebben, ook niet van softdrugs of wat dan ook. Hij hield het altijd bij het lekkere Germaanse gerstenat!
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Op mijn verkeningsreis voor de gemeenteraads verkiezingen kwam ik het forum van Leefbaar Heerenveen tegen. Zo staat ook het partij programma op het forum, punt voor punt goed onderbouwd natuurlijk door fractievoorzitter Age: http://xsbb.nl/phpbb/viewforum.php?id=leefbaarheeren&f=1![]()
En die hebben ook nog eens 4 zetels![]()
quote:Sportstad en Thialf zijn geweldige positieve projecten welke evenwel kritisch moeten worden gevolgd.
Een politiek Weekend Web moet toch zeker mogelijk zijn. Alleen al deeltje Denawand I, II en IIIquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:34 schreef Speth het volgende:
[..]
Mja, in het Nederlands? Weekend web van SA is met name gebaseerd op echt weirde fora, zoals fora mensen met een beesten fetish en andere sick bastards, die zijn niet erg talrijk in het Nederlands, vermoed ik. Wat dan overblijft zijn dingen die misschien wel dom zijn, maar niet in de buurt komen van de sites die in het echte weekend web voorbij komen. Dingen zoals dit dus:
[..]
Die zal je niet snel in het Nederlands vinden denk ik, en dan nog is het een hele kunst om het in het Nederlands van grappig commentaar te voorzien.. En je moet het alleen doen als het ook echt grappig kan zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |