For the record: die andere rukker begon met op de man te spelen. Daar ga ik uiteraard niet op in.quote:
Dat is namelijk wél relevant, of had je het juist daarom niet geciteerd?quote:Deze column is trouwens wel goed geschreven fictie. Of beter gezegd: Faction.
Want in delen van Amsterdam is het een realiteit, hoe triest het ook mag zijn.
Het is een feit. Babbelbox-vraag: Wat ga jij doen om deze praktijken te bestrijden?
Vooral dit stukje whahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:12 schreef Herald het volgende:
Ik tril helemaal als ik er ben. Pff spannend zeg, ben benieuwd of ik zo’n mokkeltje kan vinden. Voor de gelegenheid heb ik een 3-delig pak van de C&A aangetrokken en draag een groot horloge die het al anderhalf jaar niet meer doet. Het gaat erom dat ze zien dat ik wat doekoes heb, want met mijn reguliere pauperlook zal ik weinig brugklassers kunnen lokken. Aan de andere kant zie ik er nu natuurlijk ook uit als de favoriete prooi van crimineeltjes, maar die gok neem ik maar. Ze zullen vast zien dat ik potentiële klant ben van hun klasgenootjes.
Ja, inderdaad. Het nummer eindigde dacht ik met: meisjes van 13, neem een voorbeeld aan een meisje van 6.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:04 schreef Maar-T het volgende:
gister nog mooi liedje bij koppensnellers. Een parodie op meisjes van 13 van paul van vliet.
En vanaf waar voelde Kered zich persoonlijk aangevallen dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 05:03 schreef Kered het volgende:
For the record: die andere rukker begon met op de man te spelen.
Neueueuhquote:Daar ga ik uiteraard niet op in.
Loosen up, man, ik mag toch hopen dat het cynisme van het topic je niet ontgaan is.quote:Ik begrijp dat je zijn geflame probeert te steunen met je overtuigende pleidooi.
Zou je geen uitleg geven bij jou verbluffende inzichten? Ach, laat ook maar zitten ook, want dat is offtopic.
Beter richten je je op de *fantastische* babbelboxvraag:
[..]
Dat is namelijk wél relevant, of had je het juist daarom niet geciteerd?![]()
Nu neem je het weer op voor die troll master. How low can you go?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:48 schreef r_one het volgende:
[..]
En vanaf waar voelde Kered zich persoonlijk aangevallen dan?
Nee, niet meer dan rechtvaardig, nee.quote:[..]
Neueueuh![]()
Loosen up? Omdat anderen er niet om geven, mag ik dat toch wel doen?quote:[..]
Loosen up, man, ik mag toch hopen dat het cynisme van het topic je niet ontgaan is.
Ik ben een idealist, of je dat nu leuk vind of niet.quote:Vandale.nl
cy·nis·me (het ~)
levenshouding waarbij men afwijzend staat tegenover idealisme of geestdrift
Je ontwijkt mijn vraag.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:07 schreef Kered het volgende:
Nu neem je het weer op voor die troll master. How low can you go?
Het zal mij een rotzorg zijn.quote:Ik ben een idealist, of je dat nu leuk vind of niet.
Jij en jou vraag zijn geen antwoord waardig.quote:
Ja, dat snap ik. Cynisme heet dat.quote:[..]
Het zal mij een rotzorg zijn.
Nu ontwijk jij mijn vraagquote:Op maandag 27 februari 2006 03:07 schreef r_one het volgende:
Ga slapen, joh. Je hebt teveel gesnoven.
Was ook een inkoppertje.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:10 schreef boem-dikkie het volgende:
whahah
Probeer het eens, zou ik zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:49 schreef Kered het volgende:
(Of is zelfkritiek ook al verboden hier?)
Inmiddels is het alweer avond geworden zonder ingrijpen van jou. De wereld gaat nog steeds naar de kloten, Kered, doe iets!quote:Op maandag 27 februari 2006 03:44 schreef Kered het volgende:
Maar ik ga inderdaad weg nu, en dan morgen vanmiddag weer verder met de wereld verbeteren
Sorry, zal het niet meer doen!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:02 schreef Luuksor het volgende:
Waaarom zijn er toch mensen die semi-serieus op zo'n topic ingaan.. Vond em briljant trouwens!
Zelf kritiek? - Reactionair conservatief: "Mwa, doe toch maar niet!"quote:
Het is ook veel doelmatiger om contact op te nemen met SuperMan, niet te verwarren met Super7fighter, ghehehehquote:Op maandag 27 februari 2006 18:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Inmiddels is het alweer avond geworden zonder ingrijpen van jou. De wereld gaat nog steeds naar de kloten, Kered, doe iets!
Shake it, shake shake, shake it!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |