116k ex kosten notaris/bouwrente etc.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat betaal je voor zo iets als ik vragen mag?
Ik vond 65M2 al mega klein om eerlijk te zijn![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:23 schreef ook_gek het volgende:
oja gelefiliceeeert natuurlijk!!!!
Ik kan er pas in het eerste kwartaal 2007quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:27 schreef ook_gek het volgende:
ik zeg FOTO'S zo snel mogelijk![]()
En is inderdaad niet duur hoor![]()
Zal wel los lopenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Slimnu maar hoepen dat er geen BNners op je stoep worden neergeschoten, want dan keldert je investering in waarde
Heb je al een 2d indeling? Dan kan ik er wel (als ik zin heb natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:32 schreef BoJo het volgende:
zodra ik een architect tool heb en hem in 3D gemaakt heb maak ik wel ff screenies![]()
je kan dat helemaal niet. Maar je zegt van als ik zin heb. En gek genoeg heb je nooooit zin om het te doen. Omdat je het gewoon niet kanquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al een 2d indeling? Dan kan ik er wel (als ik zin heb natuurlijk) iets 3d-achtigs van bakken voor je
Foto's van de bouwmachines ter plaatse danquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik kan er pas in het eerste kwartaal 2007
de 7de verdieping is nog niet eens gebouwd![]()
hij komt op de 7de etage te wonen...........quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:37 schreef BaraCuda het volgende:
116 kan ik al wel op m'n buik schrijven qua hypotheek volgends mij
En 55m2 is groot zat idd voor je zelfMaar is het een flat of iets anders?
Want een flat wil ik niet in wonenHeeft me broer een jaartje gewoont en je word gek van al die aso kutburen.
Oh nieuwbouwquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik kan er pas in het eerste kwartaal 2007
de 7de verdieping is nog niet eens gebouwd![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hij komt op de 7de etage te wonen...........
Ik denk dat hij een boomhut gekocht heeft dan![]()
Mja je hebt ook van die pauper flats uit jaren 80 waar je de buurman kunt horen rukken door de enkele muurquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hij komt op de 7de etage te wonen...........
Ik denk dat hij een boomhut gekocht heeft dan![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:40 schreef lipje het volgende:
voor bara een houten hutje op de hei. De dichtsbijzijnde buren zijn 2 km verderop
welk type heb jij dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:40 schreef BoJo het volgende:
nog ff druk op werk. Kom straks wel antwoorden. Tot dan info is hier the vinden![]()
http://www.arena-park.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |