Vond deze toch beterquote:Op woensdag 22 februari 2006 03:17 schreef APK het volgende:
Dagafsluiting: Tan is een stuk meer relaxed dan een hele zooi andere posters in dit topic.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:11 schreef tann het volgende:
[..]
nou, pc heeft wel freaky theorien, en dat geeft ie zelf ook toe, maar een stalker...nee..dat nou ook alweer niet.hij heeft alleen een lange adem...hij is gewoon erg achterdochtig en dat begrijp ik heel erg, tliep alleen de spuigaten uit, maar geloof me pceen is voor de rest een prima vent....
Hoe laat en waar??quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
helemaal niks!![]()
Een etentje kan er wel vanaf.![]()
Jij ging toch slapen?? Of ben je alweer op??quote:Op woensdag 22 februari 2006 03:01 schreef Kimske het volgende:
nog meer nachtbrakers hier>???
Milagro is 180 graden gedraaidquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:18 schreef Annelies-G het volgende:
die "NSB" search was ik ( zoals APK het mooi kan verwoorden ) en niet danaa ! en van vele Fokkers is Pinball eigenlijk de enige die constand blijft in zijn mening, hij zet hier neer wat hij ook heeft neergezet tijdens Tanja haar verblijf in het huis, wat ik van sommigen niet kan zeggen en dan heb ik het niet over APK , LS , PC een maar over Milagro, die is ook 180 graden omgedraaid, neemt niet weg dat ik het helemaal niet eens ben met pinbal, integendeel, maar ik ben dan ook geen fokker en zou nooit zo grof in mijn mond , tis tijd dat het "verleden" wordt afgesloten en men met een blik op de toekomst verder gaat, dacht dat het gemiddelde leeftijd hier wel hoog zat maar aan veel posten te zien is die aardig beneden peil, nee, laat mij maar lekkergeven aan Manu,
drinken met Danaa
om APK et cetc
"...ik denk alleen nu heel anders over haar"quote:Op woensdag 22 februari 2006 07:34 schreef milagro het volgende:
Mijn mening over Tanja's gedrag in BB is niet veranderd, hoor, dat weet Tanja ook...
Nee, schat, dat is golferquote:Op woensdag 22 februari 2006 07:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"...ik denk alleen nu heel anders over haar"
Starfucker.
Dat is denk ik ook afhankelijk van je geslacht.quote:Op woensdag 22 februari 2006 07:44 schreef milagro het volgende:
Niets vermakelijker dan ruziënde mannen
Thee?quote:Op woensdag 22 februari 2006 07:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook afhankelijk van je geslacht.
Een catfight is imo vele malen leuker.![]()
Muts!quote:
Ringlijer!quote:
Nou, vooruit dan maar.quote:
quote:Hof VS voor geestverruimende thee
Het Amerikaanse Hooggerechtshof heeft bepaald dat een
geloofsgemeenschap in de staat New Mexico
geestverruimende thee mag blijven schenken. Volgens
het hof weegt de godsdienstvrijheid in dit geval zwaarder
dan de anti-drugswetten van de regering-Bush. De
hoasca-thee die de sekte drinkt om dichter bij god te
komen, bevat volgens de overheid DMT en die stof zorgt
voor hallucinaties. DMT staat daarom op de lijst van
verboden middelen. Maar indianen mogen al jaren peyote
gebruiken, met het vergelijkbare middel mescaline.
Gelijke monniken, gelijke kappen, zegt daarom de
rechter.
Nog vermakelijker: Vechtende vrouwen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 07:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, schat, dat is golfer
Ik kom hier alleen als er mot is
Niets vermakelijker dan ruziënde mannen
quote:Op woensdag 22 februari 2006 07:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Milagro is 180 graden gedraaid
Nou, echt niet, hoor, schat, dan lees je toch heel erg verkeerd
Lees maar terug wat mijn eerste reactie was in deze reeks.
Mijn mening over Tanja's gedrag in BB is niet veranderd, hoor, dat weet Tanja ook.
Sommigen nemen BB echt veel te serieus, geloof ik
Je hebt gelijk, mijn excuus en euh BB was heel serieus hoor ! zijn mensen die nu in een afkickcentrum zitten omdat ze niet meer weten wat met de overgebleven tijd te doen
mogge.....lekker op tijd wakker...quote:
Dis de middagploeg, hersenloze verhalen en soft gedoe, pas je der tussen ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
mogge.....lekker op tijd wakker...
Ik pas helemaal nergens tussen....quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dis de middagploeg, hersenloze verhalen en soft gedoe, pas je der tussen ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |