je dwaalt af, ik hou niet van wintersport, en als ik dat ooit zou doen kies ik persoonlijk voor een snowboard......quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
tann ik ben nou ook weer niet je wintersporttype, zie je mij al skien of langlaufen langs de piste, niet heh?![]()
vind SO blijkbaar wel, snap et ook niet, vind et zo leuker....quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:25 schreef APK het volgende:
Waarom zegt die Suikeroom eigenlijk niet gewoon wie hij/zij is
Tanja is makelijk te traceren, mijn adres heb je binnen een minuut...
Waarom al die geheimzinnigheid
Echt grappig is het niet.....
quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Zeker gezien het feit dat hij/zij niet echt uitspraken doet waarvan je verwacht dat je een fatwa aan je reet krijgt.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:51 schreef tann het volgende:
[..]
zo ik ben weer bij, kga ook liggen, truste![]()
en Roel en Dido topics....quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:40 schreef Manu82 het volgende:
Het is vrij simpel, het is Bart, hij heeft zich net na z'n vertrek geregistreerd en post alleen in de Bart en Tanja topics
quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:51 schreef tann het volgende:
[..]
zo ik ben weer bij, kga ook liggen, truste![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:53 schreef tann het volgende:
[..]
jij ook alvast, morgen thee met koekje dr bij!![]()
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 03:01 schreef Kimske het volgende:
nog meer nachtbrakers hier>???
Oh FUCK!quote:Op woensdag 22 februari 2006 03:01 schreef Kimske het volgende:
nog meer nachtbrakers hier>???
quote:Op woensdag 22 februari 2006 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
Oh FUCK!
Daar is de eerste koffie-muts al.![]()
hetzelfdequote:Op woensdag 22 februari 2006 03:07 schreef Kimske het volgende:
[..]
eeeh... wakker wezen zeg maar... en jij?
bakkie thee heeft net ff iets meer voorkeur....quote:Op woensdag 22 februari 2006 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
Oh FUCK!
Daar is de eerste koffie-muts al.![]()
daar spreek je ware woorden...quote:Op woensdag 22 februari 2006 03:17 schreef APK het volgende:
Dagafsluiting: Tan is een stuk meer relaxed dan een hele zooi andere posters in dit topic.
hey tot morgen he, en bedankt voor de afsluitingquote:Op woensdag 22 februari 2006 03:17 schreef APK het volgende:
Dagafsluiting: Tan is een stuk meer relaxed dan een hele zooi andere posters in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |