Is hij PCquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:09 schreef tann het volgende:
[..]
kdenk dat ik je eerdaags maar ff weer mail pctje....![]()
ach ja niet ieder sprookje heeft een mooie einde, wat gebeurde er ook alweer met het lelijke eendje?quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:09 schreef tann het volgende:
[..]
kdenk dat ik je eerdaags maar ff weer mail pctje....![]()
neeeheeej, ga je weer, dat was mn reactie op SO, dat ik je wel ff mail, dan voel je je niet buitengesloten wb de identi van SOquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is hij PC![]()
het word weer laat, ik ben weer stoned
Gekke Gerrit je wilt te graagquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is hij PC![]()
het word weer laat, ik ben weer stoned
ja, dat kan 2 kanten op....maar ik vat emquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ach ja niet ieder sprookje heeft een mooie einde, wat gebeurde er ook alweer met het lelijke eendje?maar tann ik vind het knap dat je in de buurt zit ofschoon je niet in de buurt zit, als je begrijpt wat ik bedoel
![]()
niet alles dat geweest is voorbijquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:15 schreef tann het volgende:
[..]
ja, dat kan 2 kanten op....maar ik vat em![]()
Fine with me.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:12 schreef tann het volgende:
he bah nee! Kzou eerdags mn ooms ff bezoeken in adam, laat het je weten maar kan nog wel ff duren...
boem tsjik boemboem tsjik boem tsjik boemboem tjikquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Gekke Gerrit je wilt te graag
Gekke Gerrit het is beter dat je chillt vandaag
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:14 schreef tann het volgende:
[..]
neeeheeej, ga je weer, dat was mn reactie op SO, dat ik je wel ff mail, dan voel je je niet buitengesloten wb de identi van SO![]()
ik zit zeker niet te dollen, morgen weer msn okee?quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
SO is dus niet wie ik dacht wie het was
Ben nu ook draadje ff kwijt, Tanja zit nu te dollen.
als je et niet erg vind liever niet....quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
niet alles dat geweest is voorbij
bekijk het vroeger en nu en vergelijk
jong geleerd oud gedaan in de praktijk
we dansen op de tanden van de tijd
wacht daar maar niet op, kan wel es lang duren, sorry.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Nou zat ik wel op een mailtje van je te wachten...
Maar deze...![]()
tann ik ben nou ook weer niet je wintersporttype, zie je mij al skien of langlaufen langs de piste, niet heh?quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:20 schreef tann het volgende:
[..]
als je et niet erg vind liever niet....![]()
Tanja mindfucked the mindfuckerquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:19 schreef tann het volgende:
[..]
ik zit zeker niet te dollen, morgen weer msn okee?
koud ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
tann ik ben nou ook weer niet je wintersporttype, zie je mij al skien of langlaufen langs de piste, niet heh?![]()
mee eensquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:25 schreef APK het volgende:
Waarom zegt die Suikeroom eigenlijk niet gewoon wie hij/zij is
Tanja is makelijk te traceren, mijn adres heb je binnen een minuut...
Waarom al die geheimzinnigheid
Echt grappig is het niet.....
Is goed.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:19 schreef tann het volgende:
[..]
ik zit zeker niet te dollen, morgen weer msn okee?
Zeker gezien het feit dat hij/zij niet echt uitspraken doet waarvan je verwacht dat je een fatwa aan je reet krijgt.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is goed.
Zou werkelijk hilarisch zijn als het wel zo is.![]()
Maar LS gaat nu trappie hoger.Trustuhh
![]()
Ik vind dit eigenlijk wél heeeel grappig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:25 schreef APK het volgende:
Waarom zegt die Suikeroom eigenlijk niet gewoon wie hij/zij is
Tanja is makelijk te traceren, mijn adres heb je binnen een minuut...
Waarom al die geheimzinnigheid
Echt grappig is het niet.....
Misschien is hij bang dat hij van achteren 'aangevallen' wordtquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Zeker gezien het feit dat hij/zij niet echt uitspraken doet waarvan je verwacht dat je een fatwa aan je reet krijgt.
Ik snap wel waarom Simpleton dit grappig vindt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wél heeeel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |