Dat is zijn carnavals uitfitquote:
dat heb je uit de film Rat Race die pas op tv wasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef King_of_Kool het volgende:
De OP:
Ik had laatst een blundertje gemaakt. Ik zat ergens aan de bar en daar stond het verschrikkelijkste manwijf. Dus ik roep mevrouw, mag ik een pilsje. Ze draait zich om en ik schrik me rot. Sorry zeg ik. Ik dacht dat u een vrouw was.
Waarop zij zegt: Ik ben een vrouw
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:11 schreef Borkydude het volgende:
Photoshop is debiel. Mensen die dat haar dat Beatrix daar heeft hebben geen leven. Dus als je met photoshop Beatrix dat haar geeft ben je ook debiel.
Posten zoals jou op fok is debiel. Mensen die dat net als jou doen hebben geen leven. Dus als iedereen post net als jou ben jij nog debieler.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:11 schreef Borkydude het volgende:
Photoshop is debiel. Mensen die dat haar dat Beatrix daar heeft hebben geen leven. Dus als je met photoshop Beatrix dat haar geeft ben je ook debiel.
Wat ben jij voor homo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:42 schreef juiced het volgende:
[..]
Posten zoals jou op fok is debiel. Mensen die dat net als jou doen hebben geen leven. Dus als iedereen post net als jou ben jij nog debieler.
Logisch.
En???? wel een gaaf plaatje toch?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |