tot morgen wormpje slaap lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:03 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
tot morgen de hollandse C artiesten avond
Tot morgen Regenwormquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:03 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
tot morgen de hollandse C artiesten avond
Eh....ik ben er nog even hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:06 schreef frizti het volgende:
Slaap lekker bong en regenworm.
Wie is Auke?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Foreverblue het volgende:
Auke had afgezegd voor vanavond om te slapen... hij komt morgen nu...
oke dan laten we het maar zo...... MITS je een foto van je nieuwe coupe laat zienquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog meer
Daarom ook absoluut geen goed idee natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:06 schreef frizti het volgende:
Slaap lekker regenworm.
Jij bent er ook niet helemaal meer bij merk ikquote:
Boomlange drukke kerel... is vaker geweest bij de Hollandse avond,quote:
Die kwam tijdens de Hollandse avonden samen met die Surinamer (sokaboy)quote:
dus jij had de chinese thee van Moniquequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben niet weggeweest
Ja ff thee gezet![]()
Lekker schat.... een warm bakkiequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben niet weggeweest
Ja ff thee gezet![]()
bijna goed zuidvruchttheequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dus jij had de chinese thee van Monique![]()
quote:
Alsjebliefd lieverdquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lekker schat.... een warm bakkie![]()
![]()
Klop Klop.... CUALL.... zou jij even nieuwe SV met rode pijltjes aan willen makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, dus John heeft mijn naam ook genoemd
![]()
![]()
Ow, ik dacht dat het je vriend wasquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Boomlange drukke kerel... is vaker geweest bij de Hollandse avond,
Dank je schatquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Alsjebliefd lieverd![]()
![]()
[afbeelding]
Wordt dan morgen. Heb eerst m'n haar gewassen toen ik thuiskwam, die kappersrotzooi eruitquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:07 schreef M-en-A het volgende:
[..]
oke dan laten we het maar zo...... MITS je een foto van je nieuwe coupe laat zien![]()
![]()
Ik heb geen vrienden... alle vage kennissen die ik betaal zodat ik ze vriend mag noemenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef melke het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het je vriend was![]()
Je hebt je zwarte manen toch nog wel?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wordt dan morgen. Heb eerst m'n haar gewassen toen ik thuiskwam, die kappersrotzooi eruit
Haha leuk hequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:12 schreef cuall het volgende:
Ja, hij sprak het dus duidelijk in het engels uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |