abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35349276

Handige links

SI-Games

The Dugout

Dutch Footballmanager

Sortitoutsi

Systeemeisen:

Minimaal:

Windows 98, ME of XP
600mhz processor
128mb systeem ram
100% DirectX8.1-compatible geluidskaart
4x cd-romspeler
1024x768 32bits kleurenscherm
650mb vrije schijfruimte

Aanbevolen:

Win XP SP2
2,0ghz processor
256mb systeem ram
8x cd-romspeler

Patches

Patch 6.03 is alweer uit: met data en zonder data

Game on!
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:51:34 #2
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_35350810
Die TT

Heb net m;n eerste wedstrijd gespeeld in de championship.

Keurig gelijkspel behaald tegen Swindon.
Ben nu op zoek naar een linksbyiten , heb m'n huidige linksbuiten (Cia) moeten verkopen omdat ie alleen maar liep te zeiken , over contract verlenging , dan verleng ik z'n contract en dan wilt ie niet

Heb geboden op een jonge Nigeriaan van ADO , 's kijken of ie wil en of ik een work-permit kan krijgen voor 'm
Ik ben inmiddels overleden
pi_35352144
Ik ben met 7 teams begonnen maar na 2 jaar ben ik al ontslagen bij Cruz Azul, PSV, Barca en Chelski

De teams die nog over zijn

Milan

1e jaar: Halve finale beker en CL, 3e plaats competitie
2e jaar: 2e ronde beker, kwart finale CL, 2e plaats competitie

Tot ongeveer eind maart leek het erop dat ik makkelijk kampioen zou worden, ik stond immers iets van 6 punten voor op Inter met nog een stuk of 12 wedstrijden te spelen. Alleen begon ik punten te verspelen en won Inter alles achter elkaar. Ook kickte ze mij terecht uit de CL

Volgend jaar moet ik kampioen worden vind ik en ga ik ook proberen om de treble te halen

Aldershot:

1e jaar: 7e in de comp, weinig succes in de Cups
2e jaar: 11e, 4e ronde FA Trophy

Het 2e jaar had ik veel transfervrije jonge spelers gehaald maar liep het eigenlijk van het begin niet. De play-offs had ik met mijn team eigenlijk makkelijk moeten kunnen halen.

Volgend seizoen ga ik misschien een paar goede spelers halen en behoud ik voor de rest vertrouwen in mijn selectie want die moet wel de play-offs kunnen halen.

D.C. United

1: Snel uit de beker, halve finale MLS
2: Snel uit de beker, Winnaar MLS

et 3e seizoen is nu net begonnen en ik heb een sterke jonge selectie die denk ik weer een grote kanshebber is voor de MLS titel ook ga ik proberen om de US Cup te winnen en verloor ik in de kwartfinale van de Champions Cup van Monterrey, die al een paar jaar Mexico domineren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 22 februari 2006 @ 09:12:46 #4
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35356487
VVV kampioenen.
A.M.A.B
pi_35356630
Mijn Hull/AGOVV game is niet meer...

Heb hem nog wel maar hij was op den duur een half uur aan het laden zonder verder te komen.. toen heb ik hem maar afgesloten.

Ben nu met patch en enkele extra wijzigingen(Farfan en Huntelaar beter, wat jeugd(Afellay, Aissati) talentvoller en nederlandse en europese toernooi namen aangepast).

Ben nu begonnen met PSV. Had een goede voorbereiding met alleen maar overwinningen of gelijkspelen(omdat ik in de 2e helft Gomes in de spits had gezet:P).
Verder Oliver Deschacht, Indridi Sigurdsson, Marcus Berg en volgens mij nog een enkeling aangetrokken. Ben bezig een nieuwe keeper aan te trekken(Gomes wil weg), heb wat spelers verkocht(Sibon 2m, Reiziger 2m, Beasley 4m, de Jong 3,4m).

Zo begon ik vol vertrouwen aan de Johan Cruyff Schaal.
Wat volgde is een afstraffing tegen Ajax waarin ik blij mocht zijn dat het maar 2-0 voorAjax werd.. Ajax had legio kansen en ik bijna niets..
Uit vorige games bleek dat een voorbode voor de rest van het seizoen.. maar hopelijk krijg ik PSV nu een keer aan het voetballen en worden er wel prijzen gepakt..
pi_35363792
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_35367036
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:12 schreef Cart_man het volgende:
VVV kampioenen.
Netjes!

In het vorige deel vroeg DAM als slotpost wat mijn verwachtingen met Dordt in de eredivisie zijn.

Wel, ik vermoed dat het een zeer zwaar jaar gaat worden. Ik ben min of meer per ongeluk gepromoveerd en ben de belangrijkste pionnen daar in kwijt geraakt. Wel heb ik een paar aardige aankopen kunnen doen, met name Kwame Quansah scoort er lustig op los in de voorbereiding.

Ik heb inmiddels één officieel duel afgewerkt, in de beker. Uit bij de amateurs van ADO '20 werd het 0-7. Quansah maakte er 3, Schreuder debuteerde met 3 assists en ook Stroeve scoorde in zijn eerste duel. Voor de volgende ronde heb ik GVVV geloot, is dus ook te doen.

De competitie moet nog beginnen. Ik heb nog geen mededelingen van de bookmakers ontvangen, maar ik denk dat ik bij de grootste degradatiekandidaten zal horen. Ook al omdat er via de nacompetitie geen clubs zijn gepromoveerd en ik dus de enige nieuwe ploeg ben.

Hier overigens nog een shot over die Clint Molly, die bij Telstar dus trainer / speler lijkt te zijn:

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35368138
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:23 schreef methodmich het volgende:

[..]

Netjes!

In het vorige deel vroeg DAM als slotpost wat mijn verwachtingen met Dordt in de eredivisie zijn.

Wel, ik vermoed dat het een zeer zwaar jaar gaat worden. Ik ben min of meer per ongeluk gepromoveerd en ben de belangrijkste pionnen daar in kwijt geraakt. Wel heb ik een paar aardige aankopen kunnen doen, met name Kwame Quansah scoort er lustig op los in de voorbereiding.

Ik heb inmiddels één officieel duel afgewerkt, in de beker. Uit bij de amateurs van ADO '20 werd het 0-7. Quansah maakte er 3, Schreuder debuteerde met 3 assists en ook Stroeve scoorde in zijn eerste duel. Voor de volgende ronde heb ik GVVV geloot, is dus ook te doen.

De competitie moet nog beginnen. Ik heb nog geen mededelingen van de bookmakers ontvangen, maar ik denk dat ik bij de grootste degradatiekandidaten zal horen. Ook al omdat er via de nacompetitie geen clubs zijn gepromoveerd en ik dus de enige nieuwe ploeg ben.

Hier overigens nog een shot over die Clint Molly, die bij Telstar dus trainer / speler lijkt te zijn:

[[url=http://img163.imageshack.us/img163/9023/ouwemolly2mz.th.jpg]afbeelding][/URL]
als ik hem zoen word het dan een prinsesje?
pi_35369733
quote:
heb wat spelers verkocht(Sibon 2m, Reiziger 2m, Beasley 4m, de Jong 3,4m).
Als dat eens zou kunnen, 11,4 miljoen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35371887
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

als ik hem zoen word het dan een prinsesje?
Gewoon even op klikken, dan kan je het plaatje zien.
www.thuisuiteten.nl
pi_35371990
Ik weet niet wat jij voor een plaatjes upload MM

C:\Archivos de programa\Parental Filter\search_script.htm
pi_35373057
Gewoon een plaatje van Telstar was dat.
www.thuisuiteten.nl
pi_35375843
Ik ben maar met Feyenoord gegaan, omdat het een leuke ploeg is en omdat ik er een fan van ben.

Dus ik ga kijken wie ik wil kopen en verkopen, en wat zie ik? Twee keer Lazovic. Ik had gewoon twee Lazovicen in mijn ploeg. Dat vond ik heel raar en heb ze maar allebei verkocht.

Heeft iemand anders dit ook? Twee dezelfde spelers?
pi_35375880
Zelfs valsspelend kan ik het niet
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 22 februari 2006 @ 19:22:47 #15
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35376709
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:23 schreef methodmich het volgende:

[..]

Netjes!
Dat moeten ze worden. Zijn ze nog niet.
A.M.A.B
pi_35396206
Ik zoek eigenlijk nog goede Verdedigers die ik naast Nesta (Milan) neer kan zetten... Ajax wil geen spelers meer verkopen aan mij, anyone tips?
pi_35397227
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 08:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog goede Verdedigers die ik naast Nesta (Milan) neer kan zetten... Ajax wil geen spelers meer verkopen aan mij, anyone tips?
je kunt kompany proberen een jonge getalenteerde speler die met de jaren beter word,,
je moet schieten anders scoor je niet(Johan Cruijf)
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:24:38 #18
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35397806
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 08:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Iedereen met de juiste stats.
A.M.A.B
pi_35398310
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 09:56 schreef tjakvandiek het volgende:

[..]

je kunt kompany proberen een jonge getalenteerde speler die met de jaren beter word,,
Diarra heb ik op het oog, Kompany zal ik eens opzoeken vanavond.
pi_35398329
ik heb de vraag al een x eerder gesteld maar kreeg niet echt een antwoord daarom nog maar een x:

als je fysiotherapeuten aantrekt met goede stats, is de kans op blessures dan lager? en "genezen" je spelers dan sneller?
pi_35398363
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:46 schreef reconnect het volgende:
ik heb de vraag al een x eerder gesteld maar kreeg niet echt een antwoord daarom nog maar een x:

als je fysiotherapeuten aantrekt met goede stats, is de kans op blessures dan lager? en "genezen" je spelers dan sneller?
kans op belssures niet... Die is meer afhankelijk van andere zaken. Genezen scheelt wel iets...
pi_35398397
aha..oke bedankt dan zal ik es eventjes wat goede fysio's aantrekken

mn managerprofiel is redelijk..alleen ambitie niet :S :

Ambitie: 1
Omgang met pers: 19
temperament: 10
professionaliteit: 16
trouwheid: 8
vermogen om met de druk om te gaan: 20
pi_35400338
Ambitie 10, Omgang met pers 9 Temprament 18, Professionaliteit 15, trouwheid 6, vermogen om met druk om te gaan 19...

Mangoworks2002 a.k.a. Trappatoni
pi_35402304
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als dat eens zou kunnen, 11,4 miljoen
Had ergens een foutje gemaakt want het was totaal 10,8 miljoen. Hier voor heb ik o.a. Indridi Sigurdsson, Oliver Deschacht, Marcus Berg, Espen Johnson en een Albanese keeper. Johnson en die keeper heb ik gekocht omdat Gomes weg wil.. Had Gomes(2,7m waard) voor 14m op de lijst gezet en er bleven geinteresseerden.. aangeboden maar niemand wilde dat betalen Probeer hem nu voor 10m te verkopen..

Verder nog geprobeerd Javier Portillo te kopen maar die wilde niet..
Ook heb ik Ibrahim Afellay verhuurd. Hij zou eigenlijk basisspeler worden, maar Anderlecht bood 1,3m om hem een seizoen te huren.. Ze hoevden geen vooraf afgesproken prijs. Dus heb ik 1,3m erbij en kan ik Jason Culina een kans geven.
Het 2e competitie duel ging met 2-0 verloren tegen Feyenoord. Toen heb ik besloten om over te stappen op een (psv-opstelling..) 4-3-3. Tegen ADO werd het 0-0. Ik heb nog geen goal in een officieel duel.

Ik heb ook een legio goede trainers aangetrokken om de ontwikkeling van spelers te bevorderen..
pi_35406089
heey jongens
weet iemand waar je een patch kan downloaden dat huntelaar bij ajax zit enz...
bijvoorbaad dank
pi_35408189
De eerste twee competitieduels met Dordt in de eredivisie leverden een 1-1 bij RKC en een 2-2 bij NEC op. Niet onaardig als start dus.

Sta 200-1 genoteerd bij de bookmakers.
www.thuisuiteten.nl
pi_35409715
Fernando Genro wat een spits is dat na een aantal seizoenen zeg
pi_35409726
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:26 schreef tjakvandiek het volgende:
heey jongens
weet iemand waar je een patch kan downloaden dat huntelaar bij ajax zit enz...
bijvoorbaad dank
www.manutd.nl
pi_35412162
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:58 schreef Jasza het volgende:

[..]

www.manutd.nl
de nieuwe offciele patch en offciele data update zijn uit op www.sigames.com
pi_35412280
Iemand Giovane Elber nog weten te contracteren? MM bijvoorbeeld?
The gum you like, is coming back in style.
pi_35413133
Nee, niet gelukt JF. Hij was in mijn potje al naar Bologna.
www.thuisuiteten.nl
pi_35413147
Wie lukt het trouwens wèl om een goeie assistent manager te krijgen?
pi_35413664
Lukt volgens mij alleen bij topteams. Ik krijg altijd alleen gare Afrikanen enzo.
www.thuisuiteten.nl
pi_35413692
Haha. Ik heb dan nog wel een Nederlander, Frans Thijssen.
pi_35413992
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Haha. Ik heb dan nog wel een Nederlander, Frans Thijssen.
ah die
pi_35414013
Ik heb Harry van der Laan, maar die zat er al.
www.thuisuiteten.nl
pi_35414140
Bij VVV speelt nu een Player/Assistant Manager van 59 Jaar
pi_35421915
Inmiddels voorbij de winterstop en flink wat geld uitgegeven. Akinfeev, Mascherano (21 mln/stuk) en Naldo (4 mln, m'n assistent was 't niet eens met de aankoop). Ik had 'n budget van 70 mln (door 'n lage loonlast in te stellen) aan 't begin van 't seizoen en dat was bij lange na niet op.

De resultaten blijven wisselvallig, heb 'n redelijke periode gehad en me van de 16e plek teruggevochten tot de 4e plek. Nu echter door enkele matige resultaten (nog steeds op plaats 4) op 21 punten van leider Chelsea. Ik heb nog 12 wedstrijden te spelen, dus 't is nog niet gedaan. Maar ik verwacht niet dat ik nog kampioen wordt dit seizoen (alweer niet )

De CL gaat dan weer boven verwachting goed, 2e ronde 1e leg tegen Valencia met 3-1 gewonnen. Dus hopelijk die beker wel in de prijzenkast einde van 't seizoen

Voor 't komende seizoen al 2 free transfers; Pazzini en Agger. Ze zijn niet de top, maar voor nix kan ik ze altijd gebruiken. Agger wil ik als linksback ombouwen (als stand-in voor Evra/Emanuelson) en Pazzini als pinchhitter. Drogba mag daardoor vertrekken aan 't einde v/h seizoen.
pi_35423162
Nog even een beetje OT, maar desondanks leuk voor mensen hier denk ik;

Manutd.nl organiseerd een Open NK FM 2006. Houdt in dat je tegen anderen moet spelen (in het begin in poulefase), dat je een team krijgt toegewezen en dat degene met de beste resultaten met dat team over 1 seizoen doorgaat naar volgende ronde. Wat ik ervan begrepen heb iig. Inschrijftermijn stopt morgenavond volgens mij, wel leuk om mee te doen denk ik, mits men tijd en zin heeft.

linkje = http://forum.manutd.nl/index.php/board,52.0.html
Forza SCH.
pi_35423300
Overigens zit ik nu in mijn 6de seizoen met Chelsea. Vorig seizoen finale CL verloren van Bayern door een offday, League Cup, FA Cup, Competitie (8 speeldagen voor het einde) en CS gewonnen. Over het hele jaar genomen 3 potjes verloren, probeer dit seizoen ongeslagen te blijven. Speel in een 4-3-3 opstelling.

Forza SCH.
pi_35423369
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:58 schreef Jasza het volgende:
Fernando Genro wat een spits is dat na een aantal seizoenen zeg
Wat een beest inderdaad.
Zit een beetje te twijfelen. Ik heb Farias rondlopen die in principe dezelfde kwaliteiten heeft als Genro, maar wel 8 jaar ouder is. Maarja, Gerno moet zo'n 15m euro kosten, terwijl ik me juist had voorgenomen om wat te gaan sparen...
pi_35423574
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:05 schreef Jelminho het volgende:
Nog even een beetje OT, maar desondanks leuk voor mensen hier denk ik;

Manutd.nl organiseerd een Open NK FM 2006. Houdt in dat je tegen anderen moet spelen (in het begin in poulefase), dat je een team krijgt toegewezen en dat degene met de beste resultaten met dat team over 1 seizoen doorgaat naar volgende ronde. Wat ik ervan begrepen heb iig. Inschrijftermijn stopt morgenavond volgens mij, wel leuk om mee te doen denk ik, mits men tijd en zin heeft.

linkje = http://forum.manutd.nl/index.php/board,52.0.html
ik heb het ff bekeken..maar ik twijfel nog om mee te doen..kampioen word ik sowieso niet maar miss wel leuk om mee te doen
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:49:02 #43
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35424810
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:06 schreef T1andonly het volgende:
Van Tongerlo.

Mijn assistant manager is een Italiaan, geloof ik. Nog met redelijke stats ook.
A.M.A.B
pi_35425293
Op naar m'n eerste seizoen van Luton, waar ik echt vanaf het begin de touwtjes in handen heb. Tom de Mul komt er iig bij. En Majstorovic heeft zicht de laatste wedtsrijden meer dan bewezen. Maar of ik kan promoveren of beter kan eindigen dan dit jaar weet ik niet
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_35426306
Doordat ik erg matig presteer in de Eredivisie (15e in de winterstop), heb ik nu een aanvalsduo Elber - Solskjaer. Nu móet het wel lukken. Ik scoorde veel te weinig.

En let wel, we hebben het over Cambuur.
pi_35426390
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:12 schreef Butra het volgende:

[..]

Wat een beest inderdaad.
Zit een beetje te twijfelen. Ik heb Farias rondlopen die in principe dezelfde kwaliteiten heeft als Genro, maar wel 8 jaar ouder is. Maarja, Gerno moet zo'n 15m euro kosten, terwijl ik me juist had voorgenomen om wat te gaan sparen...
Hmz bij mijn Roma speelt Genro geweldig in 2014 ofzo
pi_35433177
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wie lukt het trouwens wèl om een goeie assistent manager te krijgen?
Abe Knoop (nederlandse wereldklasse), Joop Hiele (wereldklasse) en Henk ten Cate (wereldklasse) allen ooit naar Ajax gehaald...
pi_35433288
Kompany toch maar gekocht voor 16 mil.... Stam is nog maar 500k waard en presteerde minder. Nog Davidsen van Everton gekocht.... een linksbeninge VC. Speelde bij Everton (Champions league winnaar) alle wedstrijden in dat seizoen en is 20 jaar.

opstelling (uit mijn hoofd)

Doel: Frey
Verdediging: Stam, Kompany, Nesta, Kaladze
Middenveld: Kaka, Pirlo, vd Vaart
Aanval: Rabito (meerderheidsbelang), Gillandino, Mitea

Reserve: Davidsen, Seedorf, Gatusso, Dida, Rosenberg, Janulkovic

Mijn standaard opstelling:

en heel soms:

Ben ook nog gevraagd voor bondscoach van Denemarken, wel geaccepteerd helaas weinig goede spelers....
pi_35434026
Na de matige competitiestart begon ik de CL groepsfase met een 2-0 nederlaag tegen Sporting, dit was echter de ommekeer...

Er werd achtereenvolgens gewonnen tegen Heerenveen(2-0, 1e doelpunten van het seizoen) en NAC(1-0, ondanks de rode kaart voor Kone(elleboogstoot) in de 33e! minuut). Wisla volgde in de CL, daar werd een 0-2 achterstand omgeboegen in een 3-2(winnende goal van invaller Roy Beerens). Er werd een punt gepakt tegen Groningen en 3 tegen Utrecht.

Tegen Man Utd had ik niets in te brengen(0-3) en verrassend genoeg werd ik vernederd door Heracles(4-1)
Door een ongeveer even slechte start van Ajax sta ik gelijk met ze, Feyenoord presteert niet veel beter...
pi_35434397
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 08:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kompany toch maar gekocht voor 16 mil.... Stam is nog maar 500k waard en presteerde minder. Nog Davidsen van Everton gekocht.... een linksbeninge VC. Speelde bij Everton (Champions league winnaar) alle wedstrijden in dat seizoen en is 20 jaar.

opstelling (uit mijn hoofd)

Doel: Frey
Verdediging: Stam, Kompany, Nesta, Kaladze
Middenveld: Kaka, Pirlo, vd Vaart
Aanval: Rabito (meerderheidsbelang), Gillandino, Mitea

Reserve: Davidsen, Seedorf, Gatusso, Dida, Rosenberg, Janulkovic

Mijn standaard opstelling:

[afbeelding]

en heel soms:

[afbeelding]

Ben ook nog gevraagd voor bondscoach van Denemarken, wel geaccepteerd helaas weinig goede spelers....
hmm ingewikkelde opstelling ik speel meestal gewoon 4-4-2 met mr en ml pijltjes naar voren maar ik win gelukkig wel veel ik porbeer binnenkort ook maar es zon opstelling, misschien dat het nog beter gaat
  vrijdag 24 februari 2006 @ 09:58:46 #51
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35434705
Ik zal ook eens op zoek gaan naar Kompany.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_35436353
Ik speelde altijd met 442 diamond attack en speel sinds kort met 442 free.

Gaat matig tot slecht. 15e/16e plaats halverwege in m'n eerste seizoen Eredivisie.
pi_35437157
Ik heb 4 verschillende taktieken ontwikkeld, zodat ik met 1 druk op de knop me altijd kan aanpassen aan situaties in de wedstrijd.
Ik ga altijd uit van mn basistaktiek: 3 DC's, 2 wingbacks, 2 DMC's, 1 AMC en 2 SC's. Ik hou het veld breed en de passing staat ingesteld op 'down both flanks'. Mn wingbacks hebben zo'n 15/20 assists per seizoen.

Seizoen 2012/2013 inmiddels, en natuurlijk weer in gevecht met Chelsea om het kampioenschap. Ik heb een hele tijd op 1 verliespunt van die honden gestaan, maar na 2 nederlagen op rij (uit bij Pool en Newcastle) is het verschil nu 7 punten. Over een week of 2 moet ik thuis tegen Chelsea, mn laatste kans gok ik, zo vroeg in het seizoen (januari).
Elland Road is wel uitgebreid, 56.000 plaatsen nu.
pi_35437365
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:06 schreef T1andonly het volgende:
Ja, zie je. Dat is een fout in het spel dan, net als die Telstar-kerel van 58.
www.thuisuiteten.nl
pi_35437490
Ben sinds lange tijd maar weer eens begonnen en speel nu met Nottingham Forrest, moet kampioen worden geen heel slecht team voor League one heb alleen een goedkope spits nodig (hoogstens 200k).. Iemand een tip?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:36:15 #56
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35437507
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:35 schreef Superheld het volgende:
Ben sinds lange tijd maar weer eens begonnen en speel nu met Nottingham Forrest, moet kampioen worden geen heel slecht team voor League one heb alleen een goedkope spits nodig (hoogstens 200k).. Iemand een tip?
Scorza.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_35437542
Kan die gelijk naar Engeland toe dan?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:37:37 #58
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35437555
Nee.

Probeer een speler te huren bij een Premier Leauge club. Dat moet vast wel lukken...
A.M.A.B
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:38:17 #59
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35437578
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef Superheld het volgende:
Kan die gelijk naar Engeland toe dan?
Naar Nederland kwam hij wel gelijk.
pi_35437607
Dacht ik al, en ben ik al mee bezig C_M, wil nog niet echt lukken.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:39:42 #61
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35437622
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Naar Nederland kwam hij wel gelijk.
Voor Groot Brittanië is een werkvergunning nodig. Die wordt alleen gegeven wanneer de betreffende speler interlandwedstrijden gespeeld heeft. Hoeveel is me niet bekend...
A.M.A.B
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:42:01 #62
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35437707
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:39 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Voor Groot Brittanië is een werkvergunning nodig. Die wordt alleen gegeven wanneer de betreffende speler interlandwedstrijden gespeeld heeft. Hoeveel is me niet bekend...
Okay, dat is wel zuur dan, geldt dat enkel bij Engeland
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:43:21 #63
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35437744
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:42 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Okay, dat is wel zuur dan, geldt dat enkel bij Engeland
Geloof het wel. Al zijn er in andere landen ook nog wel regels. Maar daar ben ik niet zo van op de hoogte...
A.M.A.B
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:43:46 #64
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35437758
In FM2005 had ik ook idd vaak van zulke spelertjes die nog geen internationale match hadden gespeeld, maar uiteindelijk kon er op het eind toch nog een werkvergunning voor dit soort knapen worden gerealiseerd.
pi_35437858
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:
In FM2005 had ik ook idd vaak van zulke spelertjes die nog geen internationale match hadden gespeeld, maar uiteindelijk kon er op het eind toch nog een werkvergunning voor dit soort knapen worden gerealiseerd.
In 1e instantie wordt-ie altijd afgewezen, maar 9 van de 10 keer wordt zo'n werkvergunning wel afgegeven inderdaad als je er tegen in beroep gaat. Zeker bij Scorza, die zeer talentvol is (dat laatste wordt volgens mij wel meegenomen in de uiteindelijke beslissing).
pi_35437915
Oke, ga ik maar eens proberen dan .

Edit: ik heb hem nu al binnen zonder gezeik over een werkvergunning.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:50:40 #67
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35438029
Enkel moet ik wel toegeven dat Scorza niet vies is van een redelijk hoog aantal kaartengemiddelde.
Zelfs voor een rode kaart deinst Scorza ook niet terug.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:51:00 #68
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35438039
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:47 schreef Superheld het volgende:

Edit: ik heb hem nu al binnen zonder gezeik over een werkvergunning.
Told ya.
pi_35438102
Ohja vergeten, Scorza heeft ook de Italiaanse nationaliteit. Al dat gezeik voor niets dus.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:53:55 #70
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35438126
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:52 schreef Butra het volgende:
Ohja vergeten, Scorza heeft ook de Italiaanse nationaliteit. Al dat gezeik voor niets dus.
.
pi_35438447
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:25 schreef Butra het volgende:
Over een week of 2 moet ik thuis tegen Chelsea
0-1 en einde seizoen.
pi_35438465
Die Scorza kost bij mij 2.2 mln.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:05:12 #73
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35438476
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die Scorza kost bij mij 2.2 mln.
Welk jaar zit je dan? Want in het eerste jaar haal je hem voor een peuleschil. Haal je hem later, dan ben je inderdaad wat meer kwijt. Wordt elk jaar beter.

Hij was niet geweldig in mijn eerste jaar, maar wordt nu per wedstrijd beter...
A.M.A.B
pi_35438616
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ja, zie je. Dat is een fout in het spel dan, net als die Telstar-kerel van 58.
In mijn game met Telstar was Molly volgens mij 40, maargoed.. :S
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_35438671
Uitslagen eerste oefenwedstrijden:

Nottingham Forest-Motherwell 3-0 winst.
Nottingham Forest-Chelsea 0-3 verlies, essien schoot er ff 2 schitterende afstandsschoten in.
Zometeen nog tegen worchester en dan begint het seizoen .
pi_35438852
Scorza begint bij mij ook steeds beter te voetballen. Eerste seizoen was 't nix en heb ik 'm af en toe mee laten doen in de laatste minuten om wat ervaring op te doen (rustig brengen zo iemand ) Nu start ie steeds vaker in de basis en maakt wonderschone doelpunten (vaak knalt 'ie 'm in de verre hoek)

Dat mensen hier Kompany nog niet "kennen"? Die gast probeer ik altijd als één van de eersten te halen, samen met v.d. Borre (ook bij Anderlecht). Als ze niet meteen inzetbaar zijn, dan is 't wel voor de toekomst. Allebei nog jong en zeer talentvol. Kijk trouwens ook es naar rechtsback Dani Alves en keeper Kenneth Stenild, dat zijn geen verkeerde voetballers
pi_35438957
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:10 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

In mijn game met Telstar was Molly volgens mij 40, maargoed.. :S
Wellicht heeft hij dan geen leeftijd in de database. Ik zal eens kijken.

Er bestaat trouwens wel een jonge speler genaamd Clint Molly.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:44:59 #78
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35439557
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Scorza begint bij mij ook steeds beter te voetballen. Eerste seizoen was 't nix en heb ik 'm af en toe mee laten doen in de laatste minuten om wat ervaring op te doen (rustig brengen zo iemand ) Nu start ie steeds vaker in de basis en maakt wonderschone doelpunten (vaak knalt 'ie 'm in de verre hoek)

Dat mensen hier Kompany nog niet "kennen"? Die gast probeer ik altijd als één van de eersten te halen, samen met v.d. Borre (ook bij Anderlecht). Als ze niet meteen inzetbaar zijn, dan is 't wel voor de toekomst. Allebei nog jong en zeer talentvol. Kijk trouwens ook es naar rechtsback Dani Alves en keeper Kenneth Stenild, dat zijn geen verkeerde voetballers
Welk team manage jij als ik vragen mag¿
pi_35439791
Die Stenlid is een prutser, maar een van de betere deense keepers die er zijn...
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:38:32 #80
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35443164
Nu ik versie 6.03 erover heen heb gezet krijg ik weer dat gezeik met die Thaise Bats en dat ie naar één dag alweer een game saved, hoe fix ik dit gezeik?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 15:44:58 #81
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35445854
Niemand die me NU kan helpen? Ik mis FM nu al.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:07:17 #82
89068 Gh0stbust3r
Ruud van Nistelrooy
pi_35446635
Ik heb een vraagje : Heb het spel nog niet zo lang, maar is er ook een optie dat ik een lijst krijg met alle spelers die te koop staan!? Of met spelers die transfervrij zijn ?? Alvast bedankt
Trainer van *Manchester United* ( @ www.hattrick.org )
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:08:31 #83
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35446674
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Nu ik versie 6.03 erover heen heb gezet krijg ik weer dat gezeik met die Thaise Bats en dat ie naar één dag alweer een game saved, hoe fix ik dit gezeik?
Wees eens iets duidelijker.
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:07 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Ik heb een vraagje : Heb het spel nog niet zo lang, maar is er ook een optie dat ik een lijst krijg met alle spelers die te koop staan!? Of met spelers die transfervrij zijn ?? Alvast bedankt
Manager -> Player search.
A.M.A.B
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:10:02 #84
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35446722
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:08 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Wees eens iets duidelijker.
Als ik het spel speel gaat de munteenheid automatisch naar Thaise Bats en saved ie iedere dag.
Wanneer ik dit verander zowel in het spel als ervoor, slaat het spel na luttele minuten weer over op de oude settings, zwaar annoying.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:11:28 #85
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35446771
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:10 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Als ik het spel speel gaat de munteenheid automatisch naar Thaise Bats en saved ie iedere dag.
Wanneer ik dit verander zowel in het spel als ervoor, slaat het spel na luttele minuten weer over op de oude settings, zwaar annoying.
Raar inderdaad. Zou zo snel geen oplossing kunnen bedenken...

Misschien kan je het beter gaan vragen op het forum van sigames..
A.M.A.B
pi_35446806
Iemand een verdediger over?

pi_35446807
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
andere crack gebruiken, als die nog niet uit is voor die patch..dan weer oude patch installeren
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:13:23 #88
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35446835
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:12 schreef reconnect het volgende:

[..]

andere crack gebruiken, als die nog niet uit is voor die patch..dan weer oude patch installeren
Als ik de oude patch wil installeren staat er dat ie niet kan updaten omdat er al een nieuwe versie opstaat, hoe verwijder ik die 6.03 patch?
pi_35446880
is er nog geen nieuwe crack uit dan? anders je savegame naar andere map kopieren, fm verwijderen, fm installeren en savegame terug zetten
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:15:55 #90
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35446933
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:14 schreef reconnect het volgende:
is er nog geen nieuwe crack uit dan? anders je savegame naar andere map kopieren, fm verwijderen, fm installeren en savegame terug zetten
Al gedaan en als nog komt er hetzelfde te staan.
pi_35446951
en hopelijk werkt je oude savegame dan weer
pi_35446999
hmm...je moet gewoon een andere crack hebben..die bij de goede versie hoort..(ik had het probleem eerst ook en ik wacht ook nog even met het installeren van de nieuwe patch)
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:17:46 #93
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35447013
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:16 schreef reconnect het volgende:
en hopelijk werkt je oude savegame dan weer
Ja die blijven het nog wel gewoon doen hoor.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 18:19:52 #94
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_35451929
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:12 schreef Butra het volgende:

[afbeelding]
Jezus

Ik zal binnenkort ff een screenshot plaatsen van de selectievan KV Mechelen in het seizoen 2015-2016 , die hebben iets van 30 keepers
pi_35452017
30 Keepers
pi_35453681
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:12 schreef Butra het volgende:

[afbeelding]
Lekker. In welk seizoen zit je ongeveer, met die onbekende gasten?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 februari 2006 @ 19:20:33 #97
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_35453880
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 18:22 schreef T1andonly het volgende:
30 Keepers
Ik heb ze net ff geteld , ze hebben er 48

Ik heb ook gelijk even hun spitsen geteld , 30 stuks om precies te zijn
pi_35455871
Nou ja, dan zal de assistent wel zeggen dat de selectie breed genoeg is om de ergste blessuregolf op te vangen.
www.thuisuiteten.nl
pi_35473657
Hier weer ff een update van mijn PSV:

Door een 2-1 overwinning op Sporting stond ik met 1 wedstrijd te gaan 1 punt achter nummer 2 Sporting. Sporting moest tegen Man Utd die tot dan toe alles gewonnen had en ik tegen Wisla, tot dan toe 1 punt.
Er werd vrij eenvoudig van Wisla gewonnen met 4-0. Dus was het de vraag wat Sporting - Man Utd zou worden. Dit werd 1-5. In de 2e ronde CL wacht Villareal.

In de competitie sta ik op een teleurstellende 11e plaats. Dit gaat nog steeds wisselvallig. Verlies eerst met 6-5 van RBC, om vervolgens in een hele goede wedstrijd met 3-0 te winnen..

De beker is de kwart finale bereikt. In de 3e ronde werd met 2-0 van RKC gewonnen waarna Koné mij met 4 doelpunten langs Fortuna leed, het werd 6-0.

Verder heb ik Gomes voor 4m verkocht waardoor ik genoeg geld had om Arouna Koné(nadat dat bekend was scoorde hij ineens 7x in 4 duels) definitief over te nemen. De eerder in dit topic genoemde Scorza is aangetrokken en ga ik proberen Robert te verkopen. Volgend seizoen krijg ik sowieso Freddy Guarin en Oscar Minambres erbij.
pi_35474031
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:

[..]

Lekker. In welk seizoen zit je ongeveer, met die onbekende gasten?
2012-2013.
Het werd allemaal nog een stukje erger qua blessures. Na de verdediging was mn aanval aan de beurt. Ik speelde uit tegen Benfica (CL) met 7 (!) spelers uit de jeugd. Kansloos gewoon. En het zijn ook niet bepaald korte blessures; Vanden Borre 4 maanden, Kleber een half jaar en Robin Koster zelf 9 maanden!
Mooi moment om afscheid te nemen bij Leeds. In zeven seizoenen tijd toch mooi het Championship, de Premier League, de UEFA Cup en nog wat supercupjes gewonnen.
Villarreal kwam een maand later met het aanbod om er trainer te worden. Hebben een ijzersterke ploeg, staan 6e en er is wat ruimte om aankopen te doen. Lijkt me weer een leuke uitdaging.
Enige minpunt is dat de ster van de ploeg (een Belgische regen) ajax bij zn favoriete clubs heeft staan. Snel verkopen dus.
pi_35476706
k*tzooi!!!! Krijg geloof ik geneen club aan het voetballen

Ben nu ook manager van Ivoorkust en daar ben ik bij Utrecht aangenomen.. Op de Afrika Cup door het "grote" Guinee uitgeschakeld omdat zowel Salomon als Bona Kalou een penalty missen..
Met PSV van RKC verloren nadat ik zelf een penalty miste. En tegen Willem II met 0-1 voor maar vlak voor tijd weer 1-1.
Met 1-3 uit de beker gekeild door Vitesse. Daar komt nog eens bij dat Gomes, Cocu en Ooijer niet bij willen tekenen en dus weg zijn of weg gaan.

Met Utrecht ook alweer 2 duels verloren(van de 2 gespeelde duels...)
pi_35479327
Gomes en Ooijer meteen in het begin een contract aanbieden (Gomes tot 2010).

Zelfde doe ik trouwens met Farfán, Afellay & Aisatti
pi_35479444
Aisati is niet goed in mijn spel, Farfan ook een stuk minder dan de echte Jefferson.

Is het iemand al gelukt om met een Conference team naar de PS te komen? Ik probeer het met Aldershot, wat best een behoorlijke ploeg is, maar in de eerste 2 jaar lukte het me niet om te promoveren. Het 3e jaar heb ik een goede jonge selectie vind ik maar het is best moeilijk om constant te presteren
pi_35479526
Heb je de nieuwe patch al dan?
Daarin is Aisatti een stuk beter
pi_35496036
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:32 schreef Ruudt het volgende:
ik heb hem nog niet
maar weet jij waar ik hem kan downloaden?
pi_35500725
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:48 schreef tjakvandiek het volgende:

[..]

ik heb hem nog niet
maar weet jij waar ik hem kan downloaden?
lees de openingspost eens
pi_35501114
[

Juist, ik maak eindelijk weer is een topic over een FM game... Ik ben begonnen met Juve, waarom? stoer team en een leuke club.

Als eerste moet er natuurlijk een tactiek gemaakt worden, ik besloot voor een tactiek met 1 diepe spits en dat is Zlatan en 2 hangende buitens die hem ondersteunen:

Normaal staat Vieira erin voor Blasi en Zlatan voor Trezeguet.

De eerste prijs die ik als manager van Juve kon halen was de supercup, het ging vrij goed:

De CL groep was behalve Barça normaal geen probleem, dat bleek ook al kwam Everton wel dichtbij:

In de 2e ronde moest ik ondanks dat ik groepswinnaar was tegen een hele sterke tegenstander, namelijk Bayern:

Ik was de eerste keer gelijkwaardig en de tweede keer was ik een stuk beter, maar tijdens de maanden Januari, Februari en Maart moest ik Mutu, Zlatan en Del Piero missen wegens blessures. Zlatan was zelfs van begin December tot het einde van het seizoen eruit

De Coppa wonnen we wel, we kregen Roma-Inter en in de finale Milan maar die konden ons niet stoppen:

De Serie A was eigenlijk een eitje, we verloren alleen uit bij Milan en Inter en verder wat domme gelijke spelen:

Dan nog wat stats, eerste screen zijn me topscorers(Zlatan ondanks dat hij de hele 2e seizoenshelft geblesseerd was me topscorer) en de 2e zijn de awards:

[ Bericht 6% gewijzigd door Jasza op 26-02-2006 03:51:16 ]
pi_35501117
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:32 schreef Ruudt het volgende:
Nee en kan ook niet met mijn laptopper online nu, pas over een maand. Farfan is ook niet geweldig.
pi_35501128
Nu nog de kikkers africhten
pi_35501187
Hmz plaatjes werken niet, zal ze wel ff ergens anders uploaden.
  zondag 26 februari 2006 @ 03:58:09 #111
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_35501319
Het is te fucking IZI..

1e seizoen: Fiorentina 3e serie A
2e seizoen: Fiorentina 6e serie A / halve finale CL
3e seizoen: Fiorentina SCUDETTO !! / kwart finale UEFA

Contract van Milan aangeboden gekregen:
4e seizoen: Ac Milan Scudetto/CL gewonnen/Coppa Italia
5e seizoen: Ac Milan Scudetto/ CL halve finale

Tevens Frankrijk bondscoach kwart finale WK . ( 8 spelers waren na de poules geblesseerd)

Met Milan win ik gewoon alles..
Het gaat allemaal vanzelf, heel makkelijk.
Kampioen met 16 punten verschil of zo..
Transferbudget van 120 Miljoen , Berlusconi dwingt me om sterspelers te kopen.. Als ik dat niet doe, gaat ie vanzelf voor 46 miljoen een speler aankopen..(einde seizoen verkoop ik m door aan Juve voor 43)
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_35501358
Welke speler?
  zondag 26 februari 2006 @ 04:57:13 #113
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_35501953
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke speler?
Tuncay Sanli

Was van fenerbahce naar Arsenal gegaan..
Positie: AM Central Left

Wel heerlijke speler hoor, bijna nooit onder de 8 als cijfer.. Elke week zit hij wel in elftal van de week..
Alleen heb daar al Leo Messi lopen en die speelt al zo weinig.. Plus als reserve nog Hugo Viana en Kapo..
Rechts trouwens Joaquin weten te strikken
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_35505122
Ik heb trouwens een probleem met de buitenspelers en mijn spits... die zijn zo snel vermoeid tijdens een wedstrijd, hun conditie ligt al snel onder de 50% na een minuut of 65.... ligt dit aan het hoge tempo dat ik speel of moet ik mijn trainingsbelasting omlaag schroeven?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 26 februari 2006 @ 13:22:49 #115
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_35507595
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
...

Is het iemand al gelukt om met een Conference team naar de PS te komen? Ik probeer het met Aldershot, wat best een behoorlijke ploeg is, maar in de eerste 2 jaar lukte het me niet om te promoveren. Het 3e jaar heb ik een goede jonge selectie vind ik maar het is best moeilijk om constant te presteren
Ik zit nu (2015-2016) met Forest Green Rovers in de championship league (1 league onder de PL) , eerste seizoen in die league , probeer d'r in te blijven maar of het gaat lukken , ruim een miljoen schuld
pi_35507736
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb trouwens een probleem met de buitenspelers en mijn spits... die zijn zo snel vermoeid tijdens een wedstrijd, hun conditie ligt al snel onder de 50% na een minuut of 65.... ligt dit aan het hoge tempo dat ik speel of moet ik mijn trainingsbelasting omlaag schroeven?
kan beiden zijn. Zorg dat je spelers in t algemeen niet hoger belast dan medium, bij uitzondering alleen spelers met een hooooge stamina op high, maar nooit te. Hoog tempo een hele wedstrijd volhouden kan alleen als al je spelers hoge stamina hebben, want dat ramt er aardig in. Beter kun je rustig beginnen en naarm,ate de wedstrijd vordert t tempo wat omhoog of omlaag doen. Ik begin altijd met vrij laag tempo, dat kan als je vrij goede spelers hebt die gewoond e bal bij zich kunnen houden. Dan tikkenz e rustig rond, wachtend op kansen en ze oputten zich niet uit. het is daarom ook slim om bij veilige voorsprong het tempo omlaag te gooien, en tidj te rekken. Je meot voorzichtig met de conditie van je spelers omgaan, anders raken ze vermoeid.
pi_35509017
Na wat rondgeklooit te hebben in Engeland ben ik een game begonnen met het charmante Saint Etienne, een ambitieuze middenmoter in Frankrijk met ambities naar de top. Onder mijn leiding werden enkele aardige namen aangetrokken waaronder de talenten Peirone, Gaven en Marcus Berg en gevestigde namen als Olivier Deschacht, Jacques Faty en Alexandr Kerzhakov. Alles verloopt lekker: de UEFA Cup werd behaald door in de Inter Toto onder andere Deportivo te verslaan, in de UEFA Cup zelf sta ik op het punt de eerste KO-ronde te spelen tegen Porto (ik overleefde een poule met Feyenoord, Palermo, Werder Bremen en Middlesbrough). In de competitie sta ik eerste met 3 punten voorsprong op Lyon.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_35512132

Leuk zo'n oefenwedstrijd
pi_35534516
Hier weer een update (Milan / Denemarken)

Milan

Ben afgestapt van het voor mij typerende 4-3-3, heb er de middelen niet voor. dus het is Diamond 4-4-2 attack geworden.

Mijn eerste keeper is toch maar Dida geworden, Frey maakte enkele hele discutabele fouten (lopen naar het middenveld enzo) dus die speelt tijdelijk even met de reserves mee...

Digao (gehaald voor de rechtsback) heeft zijn belofte ng niet waar kunnen maken, Tachinni speelt dus in zijn plaats en stam als backup. Verdediging verder met Kompany (verrassend goed) Nesta en Kadladze.

Rechtermiddenveld Aruna gehaald, speelt wel aardig, al heb ik hem wel eens beter zien ballen. VMC staat Gatusso omdat Pirlo er blijkbaar niet op zijn plekje staat... AMC is voor Kaka, linksbuiten staat Vd Vaart en soms Mitea, licht eraan of ik met een vmc speel of niet... Voorin staan Gillandino en Rosenberg (waarbij Rosenberg de topscoorder is met 13 doelpunten uit 7. Shevshenko zit op de bank en is er niet heel erg blij mee.

Reserves: Een jeugdkeeper, stam, Digao, Daviddeson, Janulkovic, Araujo, Seedorf, Mitea, Rabito, Shevshenko
Milan is al 23 wedstrijden op rij ongeslagen, maar ik moet nog tegen alle toppers.

Denemarken

Bij gebrek aan spelers (zitten niet in mijn database ) heb ik via het zoekenscherm spelers gevonden die ik geselecteerd heb op vorm. speel er ook 4-4-2 Diamond Attack en heb tot nu toe verloren van Servie (1-0, laatste minuut) gelijk tegen engeland (0-0), gewonnen van Kazachstan (7-0, nieuw record) en gewonnen van Armenie (2-0) Namen van spelers heb ik niet, als jullie nog goede Denen weten hoor ik het graag
pi_35539803
Wat een begin van mn carriere bij Villarreal.
Eerste wedstrijd van het seizoen, uit bij Real Madrid. Ik voetbalde leuk mee, maar stond na 60 minuten toch 2-0 achter. Na diverse kansen gemist te hebben werd het tijd voor Forlán (inmiddels bejaard), die prompt de 2-1 binnenprikte. 93e minuut, diepe bal op Forlán die zo kan doorlopen en keurig de 2-2 binnenschuift. Nou, mij kon je opvegen hoor.
Thuis tegen Espanyol, 3-1, makkie. Uit tegen Barca, ook 2-2, maar die had ik gewoon moeten winnen.
Ik sta nu na 10 wedstrijden 3e met 1 punt achterstand op Real en Atletico en ik heb dus de meeste lastige wedstrijden al gehad.

[ Bericht 1% gewijzigd door Butra op 27-02-2006 15:01:54 ]
pi_35542419
Ben ook maar weer begonnen dit keer met HSV
Ik begon het seizoen goed door de inter-toto te winnen kwam vooral doordat barbarez goed in vorm was.
Vooral in het begin van het seizoen ging het stroef in de competitie waardoor ik zelfs een trieste nederlaag leed tegen werder bremen ( 1-8).
Maar voor de winterstop herpakte ik mijzelf goed en ben dus de winterstop in gegaan op de 7de plaats.
Na de winterstop blijf ik goed voetballen en heb zelfs bayern met 3-0 verslagen in de beker waardoor ik nu in de halve finale tegen werder bremen revanche kan nemen.
In de uefa cup moet ik in de 8ste finales tegen Rennes wat ik dus moet winnen vooral doordat ik in Europa al wel zwaardere tegenstanders heb verslagen.

Ik denk dat het slechte spel in het begin van het seizoen kwam doordat ik veel geblesseerden had en dus een middenveld had van goossens(17) - aisatti (17) - Arrieta (18) en het was eigenlijk ook de bedoeling om ze volgend seizoen pas te brengen
pi_35544264
in de kwartfinale uefa cup zijn er nog 4 duitse en 3 spaanse clubs over en als middlesbrough had verloren waren er 4 spaanse clubs overgeblene
pi_35544292
Sterke competities, of zwakke tegenstanders...
  maandag 27 februari 2006 @ 17:03:24 #124
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35546848
Nog steeds geen crack uit voor de 6.03 versie?
  maandag 27 februari 2006 @ 17:06:15 #125
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35546953
Die is helemaal niet nodig.
A.M.A.B
  maandag 27 februari 2006 @ 17:06:40 #126
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35546965
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:06 schreef Cart_man het volgende:
Die is helemaal niet nodig.
Bovenstaand probleem doet zich nog immer voor.
pi_35546989
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Zucht... ga eens goed googlen
We sure are cute for two ugly people.
pi_35547033
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
nog nooit gehoord van een image?
  maandag 27 februari 2006 @ 17:09:04 #129
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35547038
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:07 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Zucht... ga eens goed googlen
Doe ik en ik kom enkel ongure sites tegen zonder de crack.
pi_35547112
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:09 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Doe ik en ik kom enkel ongure sites tegen zonder de crack.
Mounten... en evt antiblaxx (is niet nodig)
  maandag 27 februari 2006 @ 17:12:43 #131
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35547160
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:11 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Mounten... en evt antiblaxx (is niet nodig)
Dan blijf ik als nog de Thaise Bats houden als munteenheid.
pi_35547536
Pech in het kwadraat:

Na in de Kwart Finale Afrika Cup verloren te hebben van Guinee via penaltys kon ik mij op gaan maken voor het WK.
Het WK begon slecht met een 3-0 nederlaag tegen Engeland. Tegen VS werd dat verlies recht gezet met een 4-1 overwinning. Akalé was de grote man met 3 goals, Arouna Koné scoorde 1 goal. Tegen Polen werd ook eenvoudig gewonnen.. Het werd 4-0 met 2 goals van Koné.

In de 2e ronde wachtte Paraguay. Al vroeg kwam Ivoorkust met 0-1 voor door een goal van Arouna Koné. Edgar Barreto scoorde tegen verhouding in de 1-1. Het werd verlengen, daarin werd niet gescoord.

Op penaltys werd met 3-1 verloren nadat beide teams de 1e en 3e penalty miste...

Overigens koos Freddy Adu voor PSV terwijl hij ook naar Inter, Milan en Barca kon
pi_35547898
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aisati is niet goed in mijn spel, Farfan ook een stuk minder dan de echte Jefferson.

Ik ga de uitdaging aan met het Conference South team Maidenhead United(ik herkende de naam van mn eerste manager spel ooit, ergens in 95-96), verwacht wordt dat ze gaan degraderen, maar dat is buiten hun talentvolle nieuwe manager gerekent
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_35551304
heb net mijn mp3-speler kapot gegooid had toch een nieuwe nodig
pi_35551368
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:23 schreef magic_dreamer het volgende:
heb net mijn mp3-speler kapot gegooid had toch een nieuwe nodig
pi_35551494
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:24 schreef Superheld het volgende:

[..]

kwam 0-3 achter en kans op cl was daardoor verkeken en toen werd ik een beetje boos
pi_35551499
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:24 schreef Superheld het volgende:

[..]

Typische FM frustratie als jouw verdediger weer eens vergeet een bal weg te koppen.
  maandag 27 februari 2006 @ 19:37:19 #138
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35551908
Pfff, net met 4-3 verloren van RKC. 3x op voorsprong, 4x die verdomde Eddy Putter.

Sta nu 7de. Moet wat gaan doen aan mijn verdediging. Die zuigt aan alle kanten...
A.M.A.B
pi_35556537
Zojuist met Ivoorkust een oefenduel gespeeld tegen Amerikaans Samoa:
Ivoorkust - Amerikaanse Samoa 19-0
Arouna Koné 12(2 zuivere hattricks(1 in 8 minuten tijd en 1 in 4 minuten tijd))
Salomon Kalou 3
Aruna 2
Yaya Touré 1
Kolo Touré 1
  maandag 27 februari 2006 @ 22:58:01 #140
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_35559518
Arsenal en Aston Villa hebben beiden een bod gedaan van ruim 6 miljoen op een van m'n spelers (eigen jeugd ) , aangezien dat ik bijna 2 miljoen schuld heb , moet ik dit wel doen

Ik ga dan wel aan het bestuur vragen of ze het stadion (5600 plaatsen) willen uitbreiden , mochten ze dat niet willen , dan ga ik een ultimatum stellen.

Zal dus binnenkort wel werkloos zijn denk ik
pi_35568561
Ook in officiele duels met Ivoorkust wordt er veel gescoord.

In de kwallificatie van de Afrika Cup zit ik in een naar het doet aanzien makkelijke poule met Niger, Congo en Mauritius.

Ik mocht thuis beginnen tegen Niger. Na 25 minuten had Arouna Koné een zuivere hattrick.. Na 90 minuten was de eindstand 9-0, met 6 goals van Koné en 1 van Akalé en Salomon en Bona Kalou.
In de 90e minuut scoorde Salomon Kalou uit een penalty nadat de keeper van Niger rood had gekregen, omdat ze al uitgewisseld waren stond er een speler op doel. Ik heb er verder geen gebruik meer van kunnen maken om ook een 10e te maken

In de 14 interlands die Koné heeft gespeeld heeft hij 26 goals..
pi_35571380
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:36 schreef Genjuro het volgende:

[..]

Ik ga de uitdaging aan met het Conference South team Maidenhead United(ik herkende de naam van mn eerste manager spel ooit, ergens in 95-96), verwacht wordt dat ze gaan degraderen, maar dat is buiten hun talentvolle nieuwe manager gerekent
Hoe gaat het nu?

Ik hoop dit jaar wel de play-offs te halen en ik heb een spits waar al 1,5 miljoen euro op geboden is(Keith Barker)
pi_35580133
Ik ben net twee keer achter elkaar gepromoveerd met Nuneaton dat begon in de Conference North. Nu zit ik inmiddels in de League 2.
pi_35580303
Knap.

Veel spelers gehaald?
pi_35580407
Net even uit frustratie FM afgesloten zonder af te sluiten.. had na 5 duels al weer 2 gelijk en 1 verlies en werd thuis tegen St Ettiene met 2-1 verslagen(alle 3 de doelpunten waren penaltys) waardoor ik uit de uefa cup zou liggen...

Moet nog kijken of ik die game nog een keer oppak..
pi_35580527
Niet gesaved natuurlijk?

Het is maar een spelletje
pi_35580919
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:53 schreef MMUFC het volgende:
Ook in officiele duels met Ivoorkust wordt er veel gescoord.

In de kwallificatie van de Afrika Cup zit ik in een naar het doet aanzien makkelijke poule met Niger, Congo en Mauritius.

Ik mocht thuis beginnen tegen Niger. Na 25 minuten had Arouna Koné een zuivere hattrick.. Na 90 minuten was de eindstand 9-0, met 6 goals van Koné en 1 van Akalé en Salomon en Bona Kalou.
In de 90e minuut scoorde Salomon Kalou uit een penalty nadat de keeper van Niger rood had gekregen, omdat ze al uitgewisseld waren stond er een speler op doel. Ik heb er verder geen gebruik meer van kunnen maken om ook een 10e te maken

In de 14 interlands die Koné heeft gespeeld heeft hij 26 goals..
Ik hoor in je verhaaltjes niks over Drogba, is die dood ofzo?
pi_35584437
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Knap.

Veel spelers gehaald?
Ja, tot nu toe heb ik elke seizoen een compleet nieuw team bijelkaar gekocht. In het eerste seizoen in de Conference North had ik een paar spelers die ik voor 50k tot 100k kon verkopen. Vervolgens heb ik toen veel betere spelers voor veel minder geld kunnen kopen. De meesten kostten maar 1k of waren zelfs gratis. Spelers uit Scandinavie en en amateurs uit Nederland en België enzo. En natuurlijk spelers op de transferlijst van betere clubs.

In de seizoenen daarna steeds weer bijna iedereen verkocht en daar weer betere spelers van gehaald.
pi_35585060
Scout je ze allemaal?

Ik kijk meestal welke spelers een aflopend contract hebben of geen contract en biedt ze een contract aan als mijn assistent ze goed vindt
pi_35585524
Ik stuur mijn scouts er gewoon op uit en zie wel met welke spelers ze aankomen zetten. Verder kijk ik bij player search waar altijd veel spelers op de tranferlijst staan die voor weinig te halen zijn. Dan bepaal ik zelf of ze goed genoeg zijn, daarin vertouw ik niet zo op mijn assistent manager.

In de Conference North was dit het moeilijkst, omdat je daar alleen extreem slechte spelers kunt halen. Mijn criterium was dan meestal dat de spelers op de belangrijke punten 10 of meer moesten hebben. Dus verdedigers minimaal 10 bij tackling en marking bijvoorbeeld.
pi_35588529
Met maidenhead

Eerste 2 compititiematchen allebei gewonnen, wat belgische trainers op part-time gehuurt(database op large, en belgische spelers loaded) maar ik heb geen freebies kunnen binnenhalen, enkel een 22jarige centrale verdediger uit een divisie hoger en een pareltje van een spits uit mn eigen reeks voor Conference south(Lee Clarke)

Ik heb ook maar net genoeg spelers om een elftal te vormen, en ik mis een voorstopper, de positie die succes in mijn tactic(4-1-2-1-2) brengt

Ik kan niks binnenhalen want niks transfergeld, en loans heb ik al 3 dus nog 1ntje, maar nog geen voorstopper gevonden die ik zou kunnen huren of kopen, allemaal crap. Op het moment kan ik het opvangen met een middenvelder met een paar naar achter, maar ik mis doorschakeling van verdediging naar middenveld

Het is veel moeilijker dan ik dacht, tactiek brengt gamper iets op, omdat je echt met een hoop klungels voetbalt

Enige goede ploeg in de reeks is Weymouth, eerste match hebben ze met 7-0 gewonne
pi_35588926
Je moet inderdaad wel een geschikte tactiek gebruiken voor zulke dramatische elftallen. Ik gebruik nu al bijna drie seizoenen een 4-4-2 diamond tactiek die heel goed werkt.
pi_35592310
Ik sta nu 5de met 13 punten uit 6 matchen, verloren tegen de eerste, maar wel een nieuwe tactiek ontwikkeld.

Na nog eens grondig kijken naar mn elftal zag ik dat ik 3 centrale middenvelders had met alle 3 vrij goede passing en creativiteit. Dus ipv wingers nu gewoon 3 centrale middenvelders die elk constant doorsteekpassen geven naar mn spitsen of korte naar mn aanvallende middenvelder. Werkt prima, 3 keer na elkaar gewonnen sinds dan. Promotie zit erin.
pi_35592315
Ik speel met Aldershot 4-3-3 en daar hen ik meer succes mee dan met 4-4-2. Ik denk dat dit jaar een play-offs zeker moet lukken.

Verder gebruik ik erg veel spelers, zeker een stuk of 30 en zijn maar een stuk of 7-8 spelers redelijk zeker van hun plaats. Maar in de conference speel je dan ook erg veel wedstrijden

Met DC United heb ik helaas de finale van de MLS verloren naar penalties. Het ergste is nog dat ik volgend jaar dus niet in de Champions Cup en Sud Americana speel. Al sta ik wel bij die laatste in de halve finale.

Voor het nieuwe seizoen hou ik mijn team bij elkaar en probeer ik nog een topper te halen en wat mindere goden te laten afvloeien. Maar bij een MLS team kan je ze helaas niet aanbieden
pi_35600858
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:22 schreef Butra het volgende:
Ik sta nu na 10 wedstrijden 3e met 1 punt achterstand op Real en Atletico en ik heb dus de meeste lastige wedstrijden al gehad.
En toen kwam de 1e dip, net na de winterstop. We begonnen thuis tegen Malaga, was gewoon een dramatische wedstrijd, 0-1.
Daarna de topper tegen Atletico. Hét team in 2014, en ze stonden na mijn verlies tegen Malaga dan ook 2 punten voor op Villarreal. We begonnen erg goed en kregen kans op kans. Maar na een fout van Riise (in de winter aangetrokken om een back-up te hebben voor Zonneveld) werd het 0-1 en zo bleef het onvoorstelbaar genoeg ook. Ik had minimaal een punt verdiend.
Gelukkig trad het herstel snel in met een overtuigende 2-0 zege op Real Madrid. Maar goed, 5 punten achter op Atletico gaat lastig worden, al is de allerlaatste wedstrijd Atletico - Villarreal.
pi_35600990
ik ben inmiddels 33 wedstrijden ongeslagen met Milan, Met Denemarken gaat het wat minder, niet geplaatst voor EK 2008, en in een oefenwedstrijd verloren van Brazilie 1-6 (1-0 voor gekomen in de 6e minuut) en 1-1 tegen kazachstan
pi_35601099
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:41 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik hoor in je verhaaltjes niks over Drogba, is die dood ofzo?
Dood niet.. op de bank wel

Ben nu een game begonnen met Barcelona en misschien dat ik de PSV game over een tijdje weer oppak..

edit--
Een goed begin is het halve werk..
1e supercup duel uit met 2-1 verloren van Betis, na 25 minuten stond Betis met 10 man...
2e duel met 3-0 verloren...

Hopen dat dit geen voorbode is op een kl*te seizoen..

[ Bericht 19% gewijzigd door MMUFC op 01-03-2006 12:09:11 ]
pi_35601790
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:55 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Dood niet.. op de bank wel

Ben nu een game begonnen met Barcelona en misschien dat ik de PSV game over een tijdje weer oppak..

edit--
Een goed begin is het halve werk..
1e supercup duel uit met 2-1 verloren van Betis, na 25 minuten stond Betis met 10 man...
2e duel met 3-0 verloren...

Hopen dat dit geen voorbode is op een kl*te seizoen..
Met barca?

Dan zou ik je tactiek bijschaven
  Redactie Games woensdag 1 maart 2006 @ 14:57:20 #159
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_35607014
Ik ben nu in me 5e seizoen Spel word nu toch wel iets anders aangezien onbekende namen nu de show stelen EManuelson willen ze al kopen voor 14 miljoen heheheh
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_35609580
Met maidenhead

Op het moment 3de in Conference South, 2 eerste lijken ongrijpbaar dus het zal met de play-offs worden

In de FA-cup nu in de 3de ronde na een vrij makkelijk parcour (nooit een ploeg boven middenmoot conference national gehad) en nu thuis tegen Newcastle... 5 klassen verschil wordt afstraffing

Conference trophy zonder moeite naar 4de ronde

Dankzij hoge plaatsing en de wins in de FA-cup wel al beetje cash verzameld, kzit op 100k euro, en de thuismatch tegen newcastle gaat zeker wat opleveren.

Training viel tegen met part-time, dus mn keyspelers heb ik full-time contract gegeven, wat duurder maar nu verbeteren ze tenminste een beetje. Hopelijk blijft dit duren.

Mn topspelers zijn mn keeper, een centrale verdediger en mn jong spitspareltje, screens volgen
pi_35609848
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:10 schreef Nywuob het volgende:
Je moet inderdaad wel een geschikte tactiek gebruiken voor zulke dramatische elftallen. Ik gebruik nu al bijna drie seizoenen een 4-4-2 diamond tactiek die heel goed werkt.
De 4-4-2 diamond tactiek is van toepassing op fm2006? Aangezien deze in fm2005 ook supergoed was. Of speel je gewoon met de tactiek van fm2005 in fm2006?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_35610873
Met Aldershot gaat het nu wel goed, ik sta ongeveer halverwege op de 2e plaats en ook in de bekers gaat het best goed

Met DC United heb ik helaas niet de finale van de SudAmericana kunnen winnen van Flamengo, ik kwam close maar ik kwam net tekort. Dit seizoen dus geen prijzen helaas
pi_35611003
Weet iemand trouwens of het nodig is om patches te installeren als je het spel vorige week hebt gekocht? Of heb je dan in de winkel al een verbeterde versie van het oorspronkelijke spel meegekregen?
pi_35611908
klik is op dat klokje links onderin dan ga je naar je game info van het spel dat je momenteel aan het spelen bent. speel momenteel met 6.02 zie ik maar patch 6.03 is ook al uit.
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:01:19 #165
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35612006
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:35 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand trouwens of het nodig is om patches te installeren als je het spel vorige week hebt gekocht? Of heb je dan in de winkel al een verbeterde versie van het oorspronkelijke spel meegekregen?
Ga er maar vanuit dat je de patches moet downloaden.
A.M.A.B
pi_35613483
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:09 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

De 4-4-2 diamond tactiek is van toepassing op fm2006? Aangezien deze in fm2005 ook supergoed was. Of speel je gewoon met de tactiek van fm2005 in fm2006?
Ik gebruik een nieuwe 4-4-2 diamond tactiek bij fm 2006.
pi_35615245
Met Dordt weer een beetje verder. Speel tot nu toe vooral gelijk.

De nieuwe aanwinsten bevallen wel goed. Karim Zaza heeft al menig belangrijke redding verricht, Kwame Quansah is mijn topscorer, Alfred Schreuder haalt steeds de hoogste cijfers en Roy Stroeve doet het ook goed achter de spits. De jonge Italiaan Michele Paolucci scoorde in de beker tegen GVVV bij zijn debuut en maakte ook de 3-3 in de krankzinnige match met Utrecht. Tegen die ploeg kwam ik 1-0 voor via Quansah, maar bij rust was het 1-3. Twintig minuten voor tijd alles op alles gezet, omgeschakeld naar 3-4-3 en alles hoog op Walter van Ommeren. Dankzij Roy Stroeve en Michele Paolucci werd het nog 3-3, waarna ik vanaf de 84e minuut weer terug ging om alles te verdedigen. Rood voor Bart van Muyen in de 89e minuut (2 x geel) en voor Ruud Kras in blessuretijd wegens het neerhalen van een doorgebroken man. Gelukkig schoot Rick Kruys de vrije trap over het doel.

Al met al pas één keer verloren, maar ik moet toch ook wel een paar keer winnen om te overleven denk ik. In de beker wel door naar de 3e ronde, waar Excelsior wacht.
www.thuisuiteten.nl
pi_35619289
ik ben nu met HSV in het 2e seizoen.
We staan 6e in de competitie na 11 wedstrijden met een wedstrijd minder dan de rest en er zit alleen maar een stijgende lijn in doordat ze nu gewend zijn aan mijn nieuwe tacktiek.
Ik dacht eerst dat ze mijn aanvaller (lauth) niet goed konden bereiken maar toen ik mijn oude spits barbarez liet spelen ging het in een keer goed maar na 2 wedstrijden toch maar weer teruggekomen op lauth en hem zijn laatste kans gegeven en nu scoort ie in een 5 goals in 2 wedstrijden.
In de beker heb ik 1-0 gewonnen van Bayern, Barbarez scoorde in de 121ste minuut
dus ben ik naar de kwartfinale gegaan en heb ik veel vertrouwen om de beker weer te winnen.

Doelstellingen zijn ook:
Beker winnen
Uefa cup winnen
Bij de eerste 3 eindigen voor een cl-plaats
pi_35620030
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:16 schreef Genjuro het volgende:

[..]

Met barca?

Dan zou ik je tactiek bijschaven
Ben de 1e wedstrijd van het seizoen super gestart...
Uit tegen Osasuna stond het na 14 minuten al 0-3. Samuel Eto'o(2e minuut) en Mark van Bommel(4e en 14e) scoorde.
In de tweede helft lieten we Osasuna wat meer los en dat resulteerde in de 1-3 in de 81e minuut. Desondanks ben ik tevreden met mijn en van Bommels competitie debuut.
pi_35620088
Klote,

Heb een leuk team met Luton, gaat best goed 3x winst, 3x verlies. Maar had 4x winst, 1x verlies en 1x gelijkspel moeten zijn .

Wat pech gehad
pi_35620744
Best raar dat ik niet de leiding over kan nemen van Barcelona B, ze hebben geen manager en assistent manager en heb bij de opties ingesteld dat ik de leiding neem over het team.. maar op 1 of andere manier kan ik ze niet managen..

Heb het 2e competitie duel met 1-1 gelijk gespeeld tegen Alaves. Een beetje onnodig.. 2e keeper Jorquera kon niet mee doen en ik had geen andere keeper op de bank gezet. In de 28e minuut raakte 1e keep Victor Valdes geblesseerd.. Spits Maxi Lopez kreeg als keeper pas in de 65e minuut een tegengoal..
  woensdag 1 maart 2006 @ 22:56:41 #172
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_35626376
na een aantal seizoenen wordt het steeds minder leuk.. Hebben jullie dit ook ?

En nog steeds ben ik van mening dat het allemaal te makkelijk is. (of ik ben gewoon een tactische genious)
Misschien binnenkort maar opnieuw beginnen met Atlanta Bergamo mijn fm 2005 club
pi_35640369
Als het te makkelijk is moet je eens met een conference team beginnen, maar idd als je veel van tactics afweet is het niet zo moeilijk, en dan een beetje de juiste spelers kopen

Nu met mn Maidenhead game in de conference national, via de play-offs is het me gelukt. De nummer 1 Weymouth was gewoon paar klassen te sterk, volgens mij winnen ze de conference national ook nu ze gepromoveerd zijn

Vooral door mn keeper en mn spits dat het gelukt is. Deze gaan zeker nog mee tot in league 1

Nu 6/9 gehaald in de CN, ik zou weer moeten degraderen maar ik heb heel nieuw elftal buiten deze 2 vorige en nog een reservespits, waarvan het hele middenveld zeker mee zou kunnen doen bij een club onderaan de Belgische 1ste Klasse. Dus ik schat weer promoveren, via play-offs of rechtstreeks weet ik niet...

Ook 2 spelers duur verkocht, mn centrale verdediger voor 600K euro en een middenvelder voor 250k, dus de bank is goed gespijst voor een conference national club.

Training facilities geupgrade naar average, en nu schieten de full-timers(vrijwel iedereen) vooruit, terwijl de part-timers ongeveer gelijk blijven.
pi_35642420
Dat zijn wel twee topspelers voor conference teams, ja. Maar als je in de League 1 speelt, moet je wel beteren kunnen halen.

Ik zit nu met Nuneaton in de League 1 en heb net spelers als Nonda en Rothen gehaald.

[ Bericht 28% gewijzigd door Nywuob op 02-03-2006 14:52:24 ]
pi_35646643
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:56 schreef VinnieJones het volgende:
na een aantal seizoenen wordt het steeds minder leuk.. Hebben jullie dit ook ?

En nog steeds ben ik van mening dat het allemaal te makkelijk is. (of ik ben gewoon een tactische genious)
Misschien binnenkort maar opnieuw beginnen met Atlanta Bergamo mijn fm 2005 club
Hoe doe je het dan qua tactiek. Pak je een tactiek en kijk je daar per positie wie daar het beste op past of pak je je selectie en pas je daar je tactiek op aan?
pi_35652813
Die keeper is toch niet zo bijzonder? 7,31 gemiddeld
pi_35654704
Hij heeft wel zeer goede stats voor in de conference.
pi_35654749
Wat is het hoogste bod dat je hebt gehad op een speler?

Ik anderhalf miljoen euro maar das ook echt een topper
pi_35655344
In welke competitie?
pi_35657350
Ik heb Villarreal even gelaten voor wat het is en een nieuw spel gestart om de voordelen van de nieuwe patch volledig te benutten. Brazilie leek me wel weer eens leuk, kon me van vroegere CM/FM's nog herinneren dat die State kampioenschappen altijd wel lachen waren (lees: een hemel voor de spitsen). Ik koos Sport Recife, uitkomend in het State Championship van Pernambuco (en later in het jaar de 2e divisie). Na 3 wedstrijden heb ik een doelsaldo van 18-0 en daarmee sta ik nog niet eens bovenaan.
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:32:25 #181
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_35659802
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:41 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Hoe doe je het dan qua tactiek. Pak je een tactiek en kijk je daar per positie wie daar het beste op past of pak je je selectie en pas je daar je tactiek op aan?
Ik heb 2 standaard tactieken .. Als er plekken zijn waar ik niet genoeg rendement uit haal koop ik er nieuwe spelers voor..

4-4-2 counter
2 centrale (verdedigende) middenvelders..
2 aanvallende vleugelspelers op de flanken..
En dan tactiek op counter aanvallen. Veel pressing, verdedigende lijn iets terug trekken.

En tegen makkelijke tegenstanders, of als ik over 1 verdedigende middenvelder beschik..
4-4-2 ruiten
Dan speel ik met een schaduwspits..

Ow ja altijd man marking aan.. Temo hoog..
pi_35663332
Ben begonnen aan mijn eerste seizoen bij Chelsea... na 5 wedstrijden sta ik bovenaan met 13 pnt... heb mijn hele transferbudget erdoor heen gejaagd van 129 miljoen. Abramovic wilde dat ik wat toppers kocht dus heb Cassano, Marquez, Juan, Gravesen gekocht en nog wat minder bekende talenten met goeie stats... ik ben altijd bang dat die man zelf maar wat spelers gaat aantrekken waar ik geen drol aan heb
pi_35664732
Had dan fabregas en robinho gekocht als je toch zoveel geld had
  vrijdag 3 maart 2006 @ 01:21:49 #184
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_35665942
Ik heb ook nog een transferbudget van 108 Miljoen aan de kant staan. (Milan)

Maar jah heb geen spelers nodig.. Winterstop verkoop ik er nog wel een paar..Altijd rond de 18/20 spelers in mijn selectie.. Als je daar te veel boven zit werkt dat alleen maar in je nadeel..
pi_35679522
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Ben begonnen aan mijn eerste seizoen bij Chelsea... na 5 wedstrijden sta ik bovenaan met 13 pnt... heb mijn hele transferbudget erdoor heen gejaagd van 129 miljoen. Abramovic wilde dat ik wat toppers kocht dus heb Cassano, Marquez, Juan, Gravesen gekocht en nog wat minder bekende talenten met goeie stats... ik ben altijd bang dat die man zelf maar wat spelers gaat aantrekken waar ik geen drol aan heb
Aan gravesen heb je lekker veel
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_35680609
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

who cares als je chelsea managed, als hij het niet goed doet koop je volgend jaar 3 vervangers
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:41 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Je kunt beide doen, of zelfs een combinatie van beide...

Als je veel geld hebt kun je een tactiek maken en spelers kopen die goed in je tactiek staan

Als je een topspeler hebt of voor een prikje kunt kopen die compleet boven de rest uitsteekt kun je je tactiek licht aanpassen als hij er niet zou inpassen

Als je compleet geen geld hebt en je moet het met de spelers doen moet je een tactiek maken om zoveel mogelijk uit je team te halen, en kun je meestal je favoriete tactiek niet spelen(ondervind ik nu met team uit lage divisie)

Dat en je moet per speler je instellingen een beetje aanpassen, maar wel zodat je tactiek nog steeds werkt. Dit is zowat de key tot een successvolle tactiek.

beginnersfouten die ik al veel gezien heb(of gemaakt heb )

-doorsteekpassen met trage spitsen en dan zich afvragen waarom ze geen goal kunnen scoren met 17 passing en crea op hun middenvelders en spits met 20 finishing(vriend van me)

-wingers met veel closing down die dan uitgeput zijn na een halve wedstrijd of nog vroeger(zelf maar na lange tijd doorgehad)

-teveel mensen op long shots zetten. Ik zet maar vanaf als iemand 18 long shots heeft het aan, anders krijg je 25 doelpogingen per wedstrijd en 8 maar binnen het doelkader

-tackling op hard zetten bij verdedigers. Dit werkt juist contraproductief, maximum is normaal, want op hard gaan ze hals over kop iedereen tacklen, dat
1) hoge foutenlast opbrengt en dus gevaarlijke vrije schoppen en penalties en vlug kaarten
2) een snelle spits met veel dribbling er gewoon langs loopt en de verdediger op de grond laat liggen kijken hoe hij de keeper omspeelt
Zet het dus gewoon op normal en vanaf 16-17 tackling op easy zelfs, werkt veel beter

Met mijn team in Conference national op het moment 7de met 1 match minder gespeeld, als ik die win sta ik 3de en in de play-offs.

Weymouth staat na 13 wedstrijden al 8 punten los Als iemand makkelijk in de conference south wil beginnen neem die ploeg dan maar, na 3 seizoenen sta je in de league 1 zonder echt veel moeite
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:38:37 #187
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_35683632
Lol daarom hebben mijn wingplayers altijd een 70 % condition na een uur spelen, terwijl rest nog op 90 % zit..
pi_35683879
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:39 schreef Nywuob het volgende:
In welke competitie?
Conference. Ik heb 2 keer al een bod gehad van anderhalf miljoen.

Op dit moment gaat het eigenlijk wel goed, ik denk dat ik tot het eind mee ga doen voor het kampioenschap.

Met Milan gaat het een stuk minder, sta ik nu ongeveer rond de 7e plaats terwijl ik eigenlijk bovenaan zou moeten staan.
pi_35685830
Zo'n hoog bod heb daar nog nooit voor een speler gehad. Het hoogste was 150k maar daar kon ik toen al makkelijk een heel elftal mee kopen.

Als ze 1,5 mln bieden, is het waarschijnlijk wel een speler met potentie. Als je het geld niet nodig hebt, zou ik hem houden. Als je in een hogere competitie komt, kun je hem dan altijd nog voor meer verkopen.
pi_35685988
Gewoon een paar keer weigeren, dan komt er vanzelf een hoger bod

Moet je een speler die ontevreden is verkopen?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:58:23 #191
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35686229
Doe ik alleen wanneer ik die speler niet nodig heb...
A.M.A.B
pi_35686358
Denk je dat zijn prestaties achteruitgaan?
pi_35686890
In het eerste seizoen ben ik 6e geworden met Palermo en ik heb me deze zomer versterkt met Lionel Messi die bij Barcelona C stond, heeft me wel een hoop geld gekost, maar ik hoop dat hij dat waar kan maken.
Verder is mijn beste spits naar Barcelona vertrokken en daarmee heb ik Messi kunnen kopen, verder heb ik Kompany ook in de verdediging staan
  vrijdag 3 maart 2006 @ 18:21:27 #194
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35686984
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 18:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk je dat zijn prestaties achteruitgaan?
Ik weet het niet. Nooit zo op gelet. Het zou wel moeten, aangezien hij niet gelukkig is.
A.M.A.B
pi_35686999
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Voor mijn tactiek is ie de juiste man op de juiste plaats. speel met de volgende tactiek die mij bij FM 2005 veel heeft opgeleverd, dus ben aan het kijken of ie nu ook werkt

-----S-----

-----AM----

LM----------RM
----VM--VM---

LV----------RV
--- CV--CV--

-----K--------

Gravesen speelt als verdedigende opkomende middenvelder met als een goeie pass, dribbel, tackle en afstandsschoten... hij doet het erg goed op het moment!
pi_35687225
Ik probeer steeds vaker met 3 verdedigers te spelen (tegen zwakkere tegenstanders), maar bij een groot deel spitsen in de Serie A heb je toch een 4-mans verdediging nodig volgens mij
pi_35687753
Ik wil zojuist 'n nieuw spel aanmaken en 't eerste wat ik intyp is scorza, maar hij is niet meer bekend Ik wilde met NEC de degradatie tegengaan met o.a. dit talent..

Ligt ie er gewoon uit door die nieuwe patch? Of is dit toeval?
pi_35687815
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 18:21 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Nooit zo op gelet. Het zou wel moeten, aangezien hij niet gelukkig is.
Het moraal gaat wel achteruit, dan geven ze sneller op en pakken rood enzo.
www.thuisuiteten.nl
pi_35687918
Van dat rood pakken heb ik niks gemerkt bij mijn spelers. Jij wel Michiel?

Ik pak zowiezo erg weinig kaarten met mijn teams
pi_35690039
Bij Depor een keer. Toen hadden ze geen vertrouwen meer in mij, de spelers.

Tegen Santander stond ik toen na 20 minuten met 0-4 achter, in de sterkste opstelling. Daarna nog 2 x rood en werd het 2-5. Saboteren, leek wel.
www.thuisuiteten.nl
pi_35690105
Maar als je gewoon een of 2 spelers hebt die niet tevreden zijn en weg willen is er toch niet veel aan de hand?

Als een stuk of 6 spelers geen vertrouwen in je heb, ga je voor de bijl of je moet snel goede resultaten halen
pi_35690357
Nee, 2 man is wel te doen.

Leuker is als ze allemaal fan van je zijn. Heb er bij Dordt nu een stuk of 8 in de selectie die mij bij favoriet personeel hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_35690433
Die spelen zeker altijd alle 8?

Jonge (onbekende) spelers halen, die zijn altijd happy
pi_35692038
Ik heb ook veel jonge spelers en op het laatst van het eerste seizoen zat er een beetje een negatieve lijn in. Ik kreeg een deel "topclubs" tegen in Italie en daardoor verloor ik 5 wedstrijden op rij. Het moraal ging omlaag.
Maar na het WK (gewonnen door Italie en Nigaria verrassend 2e) en 'n goed oefenprogramma is iedereen weer vrolijk aan't worden en er word weer gewonnen. Alleen juventus (met zidane en ronaldinho in de basis) is me tot nu toe te sterk geweest.
Ik sta op een mooie 4e plaats na 8 wedstrijden
pi_35692166
voor als je moraal slecht is heb ik een trukje:

Speel een vriendenwedstrijd tegen een uiterst slecht team dat je gewoon kan inmaken met 5 of 6-0
pi_35703290
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 18:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik wil zojuist 'n nieuw spel aanmaken en 't eerste wat ik intyp is scorza, maar hij is niet meer bekend Ik wilde met NEC de degradatie tegengaan met o.a. dit talent..

Ligt ie er gewoon uit door die nieuwe patch? Of is dit toeval?
Met NEC degradatie tegengaan
Als er bij de patch niets veranderd is, kun je met hun team kampioen worden...
pi_35704925
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die spelen zeker altijd alle 8?

Jonge (onbekende) spelers halen, die zijn altijd happy
Nee, zitten ook spelers bij die ik gekocht heb, maar wel op de bank zitten.
www.thuisuiteten.nl
pi_35706305
Het is ook altijd handig om spelers die een aantal wedstrijden achter elkaar slecht spelen (cijfer 6 of lager), te bekritiseren in de media. Dan kom je ook vaak bij hun favoriete personeel.
pi_35706486
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:15 schreef Nywuob het volgende:
Het is ook altijd handig om spelers die een aantal wedstrijden achter elkaar slecht spelen (cijfer 6 of lager), te bekritiseren in de media. Dan kom je ook vaak bij hun favoriete personeel.
vanaf 3 wedstrijden na elkaar op 6 of eronder ga ik eerst kijken naar hun instellingen of die niet verkeerd zijn
Indien niet = verkopen die kluns, ik moet geen onconsistente mannetjes in mn team

Oh en promoveren/titels en bekers winnen zorgt er vooral voor dat je in favoriete personeel komt
pi_35707078
Ik ga me nu vooral richten op de italiaanse beker, die moet hopelijk wel haalbaar zijn voor Palermo omdat een groot deel topclubs zich inmiddels al verslikt heeft in kleinere clubs. Dat zou dan mijn 1e prijs zijn en ik zit in het tweede seizoen nu.

Verder heb ik nu een aantal jonge spelers die mij als favoriet personeel hebben, maar ik heb ook dat mijn beste middenvelder altijd tegen mij ingaat (mij onprofessioneel vind) als ik een keer een keer een "mind-play-comment" geef tegen een andere trainer.
pi_35707395
Sinds gister een game gestart met Rennes. Inmiddels 7 wedstrijden onderweg in de competitie en verrassend alle 7 gewonnen ondere andere 3-1 thuis van Monaco. In de Uefa Cup moeten we in de eerste ronde Heerenveen zien uit te schakelen, maar dat moet wel gaan lukken. Als ik verder ben, volgt er nog wel een update.
pi_35708130
Eerste ronde tegen Heereveen, dan heb je wel heel sterk geloot, met Palermo speelde ik tegen een of andere kleine club die niets in te brengen had. Kwam ik daarna in de poule met onder andere PSV en ParisSG. Die groep heb ik ter nauwernood overleefd en nu kom ik uit tegen St. Ettiene en als ik daarvan win staat Fiorentina waarschijnlijk op het programma want die willen wel winnen van hun tegenstander.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:06:46 #213
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_35711042
Sinds vorige week begonnen met Feyenoord. Het draait nog niet echt lekker. Ik sta welliswaar eerste, maar daar is ook werkelijk alles mee gezegd. Laatste wedstrijden waren allemaal een gelijkspel.

Daarnaast heb ik in de UEFA Cup ook pas 2 punten na 3 wedstrijden, de laatste verloren van Everton met 3-0 daar.

Maar het vreemde is dat ik soms gewoon bij de 70e minuut met 2-0 of 1-0 voorsta, en opeens dan begeeft mijn verdediging of elftal het zou je haast zeggen.

Edit: Heb zojuist met 3-4 van Ado gewonnen. Scoreverloop: 1-0, 1-1, 1-2, 1-3, 2-3, 2-4 en in de laatste minuut 3-4.

[ Bericht 18% gewijzigd door Tomasso op 04-03-2006 15:19:16 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_35712236
Weer verder met Dordt, het gaat toch niet onaardig. Verloren van Vitesse, wat jammer was. Verder natuurlijk nog een keer gelijk gespeeld. Toen de beker tegen Excelsior, waar ik 2-0 achter kwam, maar nog voor rust terug kwam tot 2-2. In de tweede helft werd het uiteindelijk 2-5.

Toen thuis tegen Heerenveen, een lastige pot. Ik kwam snel 1-0 voor via Benjamin Martha, daarna kreeg ik een pingel. Nadat Gérard de Nooijer er al drie had gemist, mocht nu Quansah. En ook die mist... Kort erna krijg ik weer een pingel, weer Quansah, nu wel raak. Op de counter drie minuten later 3-0 door Benjamin Martha. Heerenveen kwam echter nipt voor rust op 3-1 en na een minuut of 65 zelfs op 3-2. Ik bracht toen Walter van Ommeren in voor de vermoeide Martha en de supersub scoorde uit een kluts de 4-2. In blessuretijd, toen ik Dickhoff als vijfde verdediger voor Quansah de spits had gebracht, maakte Wally zelfs nog 5-2. Ongekend!

Helaas werd hier tegen nummer 18 RBC geen vervolg aan gegeven, want toen verloor ik ineens met 0-1. Rood voor keeper Karim Zaza, die het heel goed, na 24 minuten. Dat was jammer, al stopte Sjoerd Rensen de strafschop van, jawel hij zit bij RBC, Dennis Bergkamp. Helaas scoorde RBC via Sillah na rust toch de enige goal en kon mijn stormrammentactiek in de slotfase, die al enkele keren een punt opleverde, geen succes meer brengen.

De stand:

www.thuisuiteten.nl
pi_35712950
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:50 schreef methodmich het volgende:
Weer verder met Dordt, het gaat toch niet onaardig. Verloren van Vitesse, wat jammer was. Verder natuurlijk nog een keer gelijk gespeeld. Toen de beker tegen Excelsior, waar ik 2-0 achter kwam, maar nog voor rust terug kwam tot 2-2. In de tweede helft werd het uiteindelijk 2-5.

Toen thuis tegen Heerenveen, een lastige pot. Ik kwam snel 1-0 voor via Benjamin Martha, daarna kreeg ik een pingel. Nadat Gérard de Nooijer er al drie had gemist, mocht nu Quansah. En ook die mist... Kort erna krijg ik weer een pingel, weer Quansah, nu wel raak. Op de counter drie minuten later 3-0 door Benjamin Martha. Heerenveen kwam echter nipt voor rust op 3-1 en na een minuut of 65 zelfs op 3-2. Ik bracht toen Walter van Ommeren in voor de vermoeide Martha en de supersub scoorde uit een kluts de 4-2. In blessuretijd, toen ik Dickhoff als vijfde verdediger voor Quansah de spits had gebracht, maakte Wally zelfs nog 5-2. Ongekend!

Helaas werd hier tegen nummer 18 RBC geen vervolg aan gegeven, want toen verloor ik ineens met 0-1. Rood voor keeper Karim Zaza, die het heel goed, na 24 minuten. Dat was jammer, al stopte Sjoerd Rensen de strafschop van, jawel hij zit bij RBC, Dennis Bergkamp. Helaas scoorde RBC via Sillah na rust toch de enige goal en kon mijn stormrammentactiek in de slotfase, die al enkele keren een punt opleverde, geen succes meer brengen.

De stand:

[[url=http://img484.imageshack.us/img484/6707/standdordt8hv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hmm, met dordrecht in het 2de seizoen zou je toch wel beter kunnen,rond de top 5 zelfs, kijk eens of je wat transfer listed spelers kan kopen of goede vrije transfers kan binnehalen
pi_35713296
Top 5 eredivisie met FC Dordrecht??
www.thuisuiteten.nl
pi_35714728
Ik ben nu in het derde jaar met Milan en het gaat eigenlijk slecht in de comp(zesde plaats na 30 wedstrijden)

Ik heb een vrije oude selectie( ongeveer 30 jaar gemiddeld) en ongeveer 6 á 7 dertigers in mijn basiselftal staan.

Is dat te veel en moet ik volgend jaar een grondige verjonging gaan doorvoeren?
pi_35715135
Dat lijkt me wel wat veel, inderdaad. Ik zou wat meer jonge spelers halen. Die ouderen worden alleen maar minder.
pi_35715334
Ik heb genoeg jongeren gehaald

Rafinha, Tevez, Cicino, Robinho, Jo, Dagoberto(verhuurd), Castroman en Zabaleta(verhuurd). Alleen spelen die op Tevez en Rafinha nog niet zoveel

Ik denk dat ik Stam, Vogel en Dida zowiezo ga afvoeren aan het eind van het jaar
pi_35715490
Voor die posities moeten wel betere spelers te halen zijn. Palombo, Kompany, Akinfeev etc.
pi_35715578
Zolang die oudjes nog goed zijn, laat ik ze meestal staan. Maar op topniveau met meer geld kan je sneller wisselen, denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_35715678
Wat ik vanmiddag meemaak, heb ik daadwerkelijk nog nooit meegemaakt in m'n 10 jaar lange CM/FM carriere.
Ik ben aangesteld van manager van Schotland, mijn doelstelling is om te vechten voor het WK van 2010. Prima doelstelling dacht ik dan ook. Ik word in 1 poule geloot met Nederland, Denemarken, Bulgarije, Luxemburg en Malta. Ziet er zwaar uit , op voorhand. Je moet i.i.g nummer 2 worden. De wedstrijden gaan goed, hou denemarken op 4-4 uit en win thuis 2-1 van ze. Bulgarije verlies ik kansloos uit en nederland pak ik thuis (zeer verassend) en uit verlies ik kansloos met 5-1.
Dan hebben we nog Malta die ik 2 x zeer eenvoudig oprolde. En toen kwam luxemburg, thuis won ik maar uit kwam ik gewoon niet verder dan 1-1.
Maar nu komt het.
Het is de laatste wedstrijd.
Stand is als volgt:
1. Nederland (door, niet meer in te halen)
2. Schotland 17 punten
3. Bulgarije 16 punten
4. Denemarken 16 punten.
Laatste wedstrijd moet ik thuis tegen Bulgarije, winst volstaat om 2e te worden om zo play-offs te spelen. Nummer 4 Denemarken moet thuis tegen Malta. Ik moest dus winnen want Denemarken rolt Malta op, dacht ik.
Na 45 minuten spelen sta ik op 1-1, is terecht. En heel verassend staat Denemarken op 0-0 thuis.
Dan de 2e helft. Ik kom in de 60 minuut op voorsprong, paul Gallagher is de man die scoort. De wedstrijd loopt staag door. Bulgarije dringt langzaam aan, maar echte kansen heeft het niet opgeleverd. Denemarken staat nog steeds op 0-0! Zeer gunstige uitgangspositie. Dan gaan we richting blessuretijd, Bulgarije krijgt uit het niets opeens een dikke kans! En ja hoor, die luizen maken 2-2. Berbatov is de man, en ik zie nog steeds dat Denemarken - Malta 0-0 staat. En bij deze stand is Schotland dus gewoon nog nummer 2. Wedstrijd eindigt in 2-2, ik blij! Daarna druk ik op doorgaan, in de veronderstelling dat ik gewoon doorben. Zie ik daar opeens Denemarken - Malta 1-0 staan. Die duitsers winnen dus in de 93e minuut, door een goal van Kahlenberg. Ik wist niet wat ik zag. Ik krijg een doelpunt tegen in de 90e minuut en die denen scoren ook nog in de 90e minuut.
Resultaat
3e plaats.

Ik heb die computer uitgerost en de hele middag niet meer gespeeld, was er strontziek van. Dit heb ik dus nog nooit meegemaakt en ik heb wel duizenden wedstrijden gespeeld.
Wat een kutspel is het ook af en toe
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_35715746
Als je met Milan speelt, moet je eigenlijk gewoon het beste van het beste hebben. Ik zou wel een paar ervaren spelers overhouden, maar ik denk niet dat Stam na drie jaar nog van topniveau is.
pi_35715753
Kompany en Akinfeev zijn niet te halen tot op heden en Palombo heb ik nog nooit geprobeert

Dit is ongeveer mijn team

Dida / Abbiati

Rafinha
Simic
Nesta
Khaladze

Pirlo
Ambrossini / Gatusso
Seedorf / Castroman
Kaka

Tevez
Sheva

Bank: Jo, Cicinho, Vogel, Stam, Robinho
pi_35716054
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Bij Depor een keer. Toen hadden ze geen vertrouwen meer in mij, de spelers.

Tegen Santander stond ik toen na 20 minuten met 0-4 achter, in de sterkste opstelling. Daarna nog 2 x rood en werd het 2-5. Saboteren, leek wel.
chinese gokmafia
pi_35716074
Ik zou sowieso Simic vervangen, die lijkt mij niet goed genoeg.
pi_35716116
Hij doet het goed. Stam is minder.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:13:05 #228
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_35716181
Lol ik zit in 2010, heb nog steeds Dida in goal bij Milan.. 37 jaar, maar doet 't nog prima..

Ander ouwe rotten Nesta (34), Sheva (34) , Gattuso (32) en Kaladze (32) heb ik nog steeds in mijn selecti zitten.. Ook nog allen belangrijke spelers.

Pirlo heb ik inmiddels wel verkocht voor 15 Miljoen(Man utd). Was al 31 en hij wou een nieuwe uitdaging..

Volgend seizoen ga ik ook flink wat jongere spelers halen.. ( Heb dit seizoen ook al 2 talenten van mijn u-20 team naar A team gehaald.Kijken of ze het aankunnen )
pi_35716198
Misschien moet je dan een andere tactiek proberen. Met dat elftal zou je toch wel bij de eerste drie moeten kunnen komen.
pi_35716215
Wat voor een prijzen heb je gehaald?
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:25:46 #231
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_35716534
Ik ben met Fiorentina begonnen..
3 seizoenen (1 serie A gewonnen, halve final CL)

daarna Milan
2 seizoenen ( 2 serie A gewonnen, 1 coppa Italia, 1 CL Beker)

Nu 3e seizoen, gaat wel moeilijker moet ik zeggen. maar kampioen wordt ik toch wel, toppers tegen Juve, Inter,Roma win ik bijna altijd.. Ik verlies wel punten tegen teams als Messina, Palermo, Livorno..(maar dat komt omdat ik dan vaak me een B-selectie begin)
pi_35717911
het is me op het randje geluk promotie te halen(via de play-offs) uit conference national 1 puntje minder en ik kon nog jaartje op dit saaie niveau spelen

Samen met dit ook wel de FA trophy cup gewonnen, in de extra tijd

Weymouth dus weer zonder enige problemen kampioen geworden, net zoals vorig jaar... Niet gewoon hoe dat team presteert...

In de play-off final ook extra tijd nodig gehad maar na uitvallen van hun keeper er nog 1 makkelijk binnengeschot. Ik zat echt te zweten van opwinding

Het huidig team had ik verstekt tijdens de winter, en ik zal het nu nog moeten versterken, ik weet niet of ik in league 2 promotie kan halen, met dit team allesinds niet, mss binnen een jaar of 3 als ze wat meer gerijpt zijn, maar nu zijn ze nog veels te jong. Ze spelen wel vrij goed gelukkig

Ik heb bijzonder veel geld in de bank (2.5 milj euro), maar het probleem is dat als ik een speler koop van enig niveau, hij niet naar mijn bescheiden ploegje wilt komen

Pittig detail: vorig jaar had feyenoord de eufacup gewonnen, dit jaar ajax, terwijl feyenoord in de CL-finale verloor tegen Barcelona
pi_35719218
De nederlandse teams doen het heel slecht in europa bij mij. Messina staat nu wel in de halve finale van de UEFAcup ineens
  zaterdag 4 maart 2006 @ 20:41:55 #234
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_35719976
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 20:15 schreef T1andonly het volgende:
De nederlandse teams doen het heel slecht in europa bij mij. Messina staat nu wel in de halve finale van de UEFAcup ineens
Messina ruled bij mij ook altijd.. Stonden een lange tijd aan de kop in serie A .. Hebben vorig seizoen zelfs CL gespeelt.

ps: weet iemand nog een goede keeper.. Ik wil keeper van Roma (Curci) kopen, maar ze verkopen 'm niet.. Ik heb fucking 25 Miljoen geboden, meer geef ik niet voor een keeper
pi_35720297
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 20:41 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

Messina ruled bij mij ook altijd.. Stonden een lange tijd aan de kop in serie A .. Hebben vorig seizoen zelfs CL gespeelt.

ps: weet iemand nog een goede keeper.. Ik wil keeper van Roma (Curci) kopen, maar ze verkopen 'm niet.. Ik heb fucking 25 Miljoen geboden, meer geef ik niet voor een keeper
Carini en Frey zijn beiden 2 supers
  zaterdag 4 maart 2006 @ 20:58:40 #236
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_35720541
Zoals verwacht , ben ik met FGR gedegradeerd uit the championship , met nog 1 wedstrijd te gaan kna ik degradatie niet meer ontlopen .

Kreeg de spelers ook niet meer aan het voetballen , weet niet wat het bestuur gaat doen ,ik zal we ontslagen worden
pi_35722125
Voor de onervaren managers in het spel hier ff lijstje met zaken voor tactics te ontwerpen

Goalkeepers - Ref / Han / Com / Jum
Wingbacks - Pos / Tac / Pac / Ant / Sta
Fullbacks - Pos / Tac / Pac / Ant
Centrebacks - Tac / Jum / Pos / Hea / Str / Mar / Bra / Tea
Att Wingers - Pac / Dri / Pas / Off / Cre / Cro
Att Mids - Pas / Off / Cre / Tec / Dri
Def Mid - Wor / Jum / Tac / Sta / Pos
Striker - Pac / Acc / Dri / Tec / Fin / Off
Targetman - Jum / Hea / Str / Off

Tips.

Check if players around are being dealt with by opposition. Move fast forward again a slow forward, good jumper against a bad jumper, stronger against a weakling.

If opposition have a creative striker then deal with him by man marking. It'll work if he has low bravery stat. If your DM is a good tackler then set it to hard.

If your winning a game then go defensive and counter attacking, slow the tempo down and put fast attacking players on 'run with ball'. If your not winning ask your team to play as wide as they can.

Dont set your creative players to 'Pressing'. This will give them space to create

If you have hardworking forwards then get them to close players down.

Set Pieces - Anyone with high jumping, anticipation attacking the ball. Those with off the ball put in the area for rebounds.

Set up Striker and DM to hold up ball only if high stregnth, dribbling and technique.

Other things to consider....

Cross - Only if you have big strikers with good jumping and heading.
Dribbling - Only if they have good agility and balance too.
Finishing - Must have good Off the ball movement, balance and strength.
Heading - Must have good jumping too.
Longshots - Possible freekick taker also.
Longthrows - Always a fullback.
Marking - Poor marking = Zonal and deeper. Hard tackler if possible.
One on Ones - Good dribbling and finishing work in conjuction with this.
Passing - 15+ = Short or mixed, below ten = Long.
Penalty Taking - Look for high influence.
Set Pieces - Look for Longshtots and crossing also.
Tackling - Look for strength, marking but more so aggression and bravery. Great for all defenders and DM's.
Technique - Mainly for attacking players.

Aggression - Good for 50-50 balls.
Aniticapation - Look for off the ball and decisions also. Midfield mainly.
Bravery - Essential. Best with tacking. Idea for goalkeepers.
Creativity - Support your creative player with a DM.
Determination - Good for coming back from behind.
Flair - Match winners but also frustration. Use sparingly.
Influence - Captain material.
Off the Ball - Look for good pace, positioning and anticipation.
Positioning - Look for strength and anticipation. All three means a good offside trap.
Teamwork - Look for workrate and determination.
Workrate - Look for teamwork and stamina. Good if your closing down.

Acceleration - Look for stamina and workrate. A must have for wingers and pacey strikers.
Agility - Look for acceleration and dribbling. Good for attacking tactics.
Balance - Look for dribbling and strength.
Jumping - Look for heading, if player has good bravery and aggression set them to hard tackling.
Pace - Look for falir, dribbling, agility and acceleration. Set them to run from deep if possible.
Stamina - Good for closing down, having forward runs or going all out attack.
Strength - Look for tackling, jumping and marking. Good for all players.

For training needs....

Strength - This will improve Natural Fitness, Stamina, Strength and Work Rate.
Aerobic - This will improve Acceleration, Agility, Balance, Jumping, Pace and Reflexes.
Goalkeeping - This will improve Aerial Ability, Handling, Kicking, Throwing and One on Ones.
Tactics - This will improve Anticipation, Decisions, Positioning, Movement, Teamwork and Command of Area.
Ball Control - This will improve Dribbling, First Touch, Technique, Flair and Heading.
Defending - This will improve Tackling, Marking and Concentration.
Attacking - This will improve Passing and Vision.
Shooting - This will improve Finishing, Long Shots and Composure.
Set Pieces - This will improve Crossing, Corners, Freekicks, Penalties and Long Throws.

It is important when you play the game (in my view) to create your own training schedules.

Personally I have created one for my goalkeepers, my defenders, my defensive midfielders, attacking midfielders and my strikers.

It is important to do this as what is the point your defensive midfielder learning how to attack? His main concern should be keeping an eye on the back four.
pi_35727606
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:17 schreef T1andonly het volgende:
Eerste ronde tegen Heereveen, dan heb je wel heel sterk geloot, met Palermo speelde ik tegen een of andere kleine club die niets in te brengen had. Kwam ik daarna in de poule met onder andere PSV en ParisSG. Die groep heb ik ter nauwernood overleefd en nu kom ik uit tegen St. Ettiene en als ik daarvan win staat Fiorentina waarschijnlijk op het programma want die willen wel winnen van hun tegenstander.
Verassend genoeg ben ik simpel door. Thuis won ik met 4-0, en uit won ik gewoon makkelijk met 0-3. Zit in de poule met Deportivo, Middelsbrough, PAOK en Genk, volgende ronde is zeker haalbaar.
pi_35739373
Heb aan de hand van een tactiek uitleg op Champman een tactiek voor mijn nieuwe game met Conference Zuid club Weston-Super-Mare gemaakt.

De Club:
Naam: Weston-Super-Mare
Opgericht: 1887
Status: Semi Professioneel
Stadion: Woodspring Park
Cappaciteit: 3000(278 zitplaatsen)

Financien:
Balans: +- ¤ 15.000
Transfergeld ¤ 0.
Toegestaan loonbidget: ¤ 240.000

Had dus geen geld voor aankopen maar heb wat spelers uit Nederland gehaald die transfervrij bij hun amateur club weg mochten.
Dit zijn bijvoorbeeld Jim Hoost, Eric van de Luer, Virgil Breetveld, Matthew Altena en anderen.

De voorbereiding bestond uit 2 duels tegen mijn B-elftal(3-1 en 2-1 overwinningen) en 2 duels tegen mijn U-21 elftal(2-0 en 2-1 overwinningen).

De competitie begon met 2 uitduels. Dit werden 2 verlies partijen, tegen Newport en Sutton United.
Nu zijn er 13 competitieduels gespeeld en zijn dat nog steeds mijn enige 2 competitie nederlagen. Er is ook 4 keer gelijk gespeeld en 7 keer gewonnen. Hiermee sta ik op een mooie 2e plaats. Met 25 punten sta ik 2 punten achter Eastbourne Boro dat 8w, 3g en 2v heeft.

In de FA Cup moest gestart worden in de 2e voorronde, tegen Radcliffe(een non-leaguer).
Het 1e duel werd 0-0 waarna uit met 1-0 gewonnen werd. Jasper van Dijk scoorde in de 6e minuut verlenging de winnende uit een strafschop.

De 3e voorronde:
Wederom een non-leaguer: Stotfold. In de 60e minuut scoorde Jim Hoost de 1-0. Echter werd er vlak daarna de 1-1 gescoord. Wederom was er dus een 2e duel nodig.
Vlak na rust werd de 2e partij beslist door Jonathan French.

De 4e en laatste voorronde:
In de laatste voorronde wachtte non-leaguer Oxford City. In de 65e minuut scoorde Jasper van Dijk ons naar het hoofdtoernooi van de FA Cup. Voor de financien was dit ook lekker want alleen het prijzengeld van de voorrondes was al ruim 20k.

1e ronde FA Cup:
We kregen thuis de nummer 10 uit de League One op bezoek, dit was Blackpool. Vooraf kreeg ik uit de media de vraag of we kans hadden, hier gaf ik aan dat ik kansen zag, de spelers waren het er niet mee eens.
Maar voor 1900 man werd er met "maar" 0-1 verloren. We verlieten met opgeheven hoofd het FA Cup toernooi.

2e voorronde FA Trophy:
In de 2e voorronde van de FA Trophy wachtte Conference Noord club Gainsborough. Die club had nog geen officieel duel gewonnen. Tegen WSM gebeurde dat ook niet. Het eerste duel eindigde in 0-0 maar het 2e werd door een goal van Jim Hoost gewonnen door WSM.
In de 3e voorronde wacht non-leaguer Fisher.
pi_35747417
Leuk verslag

Met Aldershot zit de 4e of de 5e plaats er wel in. Dat wordt play-offs dus
pi_35748461
Ik heb nu tegen het einde van het seizoen steeds meer spelers die op holiday willen en dat komt me eigenlijk slecht uit, want ik heb maar weinig goede vervangers op dit moment, op het eind van het seizoen komt er weer geld binnen. Een speler gaat voor 8 miljoen naar Barcelona en Everton koopt iemand van m'n reserveteam voor 4 miljoen.

Hoe zorg ik dat ze niet op holiday willen, minder hard laten trainen?
En verder zit ik met vaak zware blessures, nu ben ik een goede speler ook (alweer) voor een aantal maanden kwijt. Hoe kun je dit als beste voorkomen
pi_35748686
blessures is een kwestie van blessuregevoeligheid van de speler, zwaarheid van de training, huidige conditie(laat iemand op 53% een hele match spelen en hij ligt vrijwel zeker op de grasmat met een scheur of verrekking) en dosis gewone pech. Training kun je aanpassen dat het was lichter wordt, en je spelers niet opstellen als hun conditie voor de match < 90% is(op de bank dan), en proberen van het veld te halen op <70 en zeker op <60.

Het kan ook zijn dat natural fitness er wat mee heeft te maken, maar daar ben ik niet zeker van...

Laat enkel de spelers op holiday vertrekken die je niet direct nodig heb en kunt vervangen. Je MOET echt niet altijd toegeven aan wat spelers willen, ook al maakt hen dat het gelukkigste.
pi_35748788
Ik geef ook niet altijd toe aan wat spelers willen, zo'n type trainer ben ik gelukkig niet.
Maar ik merk wel dat ik met een middelmatig team als Palermo niet mee kan doen in de competitie, de beker en de UEFAcup. Dat is gewoon nog te zwaar.
pi_35748960
Of slechts een weekje, als er bijvoorbeeld interlands zijn
pi_35749398
quote:
Op zondag 5 maart 2006 18:47 schreef T1andonly het volgende:
Ik geef ook niet altijd toe aan wat spelers willen, zo'n type trainer ben ik gelukkig niet.
Maar ik merk wel dat ik met een middelmatig team als Palermo niet mee kan doen in de competitie, de beker en de UEFAcup. Dat is gewoon nog te zwaar.
concentreer je dan op enkel de competitie en eufa-cup, en speel met een B-elftal in de beker, heb ik vroeger gedaan met Napoli, als je dan toevallig wint in de beker is het meegenomen, maar mn dure,al wat vermoeide spelers ga ik er niet voor opofferen
pi_35749657
Ik denk dat de kans met Palermo dat je de beker of de UEFA Cup wint groter is dan de Scudetto.

De eerste paar ronden van de beker of de UEFA cup kan je vaak wel met een B-selectie winnen
  zondag 5 maart 2006 @ 19:51:15 #247
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_35750713
Ben 'n nieuwe game met Milan begonnen, helaas zonder Scorza in 't bestand.. Nu is 't zo dat in Italië verschillende clubs vaak eigenaar zijn van 'n speler, hoe kan ik zien van welke spelers ik mede-eigenaar ben? Is dat in één oogopslag te zien?
pi_35750772
De Scudetto lijkt me inderdaad onmogelijk, het 2e seizoen sta ik nu op de 4e plaats, maar Inter en Juventus liggen nog mijlenver voor op mij.
Volgend seizoen ga ik me versterken en dan richt ik me op de UEFA-cup denk ik. De Italiaanse competitie bestaat uit een aantal echte topclubs die bijna onverslaanbaar zijn. Juventus wint echt aan de lopende band.
pi_35750792
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ben 'n nieuwe game met Milan begonnen, helaas zonder Scorza in 't bestand.. Nu is 't zo dat in Italië verschillende clubs vaak eigenaar zijn van 'n speler, hoe kan ik zien van welke spelers ik mede-eigenaar ben? Is dat in één oogopslag te zien?
Die staan meestal in je reserveteam en hebben dan een oranje/bruine kleur volgens mij
  zondag 5 maart 2006 @ 19:56:18 #250
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_35750852
Dank je!
pi_35755750
Ik checkte Nederland onder 19 omdat een paar spelers moesten meedoen zie ik in een keer mijn eigen naam ertussen staan.
Ik kreeg bijna een hartaanval
En toen dacht ik in een keer dat ik mijzelf had toegevoegd als regen dus je weet nooit hoe goed je in het spel zal worden
direct maar een bod op mezelf gedaan
  zondag 5 maart 2006 @ 22:59:32 #252
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_35758454
In 'n oefenwedstrijd viel Sheva geblesseerd uit en aangezien ik niet flink in de spitsen zit en die Flippo ook al in de lappenmand zit, besloot ik om ons aller chef Silvio Berlusconi es 'n zak geld te vragen en waarempel druk ie me 30 mln in de handen Hij zal wel 'n titel verwachten, maar die "koop" ik dan wel voor 'm
pi_35759329
Ik heb met Milan al voor het 3e jaar op rij geen prijs, ik denk dat ik eruit ga vliegen. Ik heb ook de oude rotten op de bank gezet en wat nieuwe jongeren laten debuteren en tot nu doen ze het goed en won ik 2 keer op een rij

maandag 6 maart 2006 @ 00:47:35 #254
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_35761674
Hmm nu met 3e seizoen krijg ik het ook steeds moeilijker met Milan..

uit tegen Palermo verloren. daarna tegen Inter gelijk gespeeld.
Sta nu 3 e met 21 punten.. Inter staat aan kop met 23, en Udinese verassend 2e met 22 punten..

Achter mij heb ik nog Juve, Parma en Roma met 21 punten ook allemaal
pi_35762437
Wat is je team ongeveer?
  maandag 6 maart 2006 @ 02:48:28 #256
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_35763187
Goalkeeper
Dida /Abbiati

Defence:
Kaladze, Del Horno (Left)
Nesta, Andrade, Agger (central)
Ramos, H.Altintop (right)

Midfield
Messi, Hugo Viana (left)
Gattuso, Xabi Alonso (central)
U.Yildirim, Joaquin(right)

Forward
Sheva, Gilardinho, Laquinta en Kaka

Winterstop ga ik een keeper, centrale verdediger en een extra mid/mid halen ( Zo Gattuso en Alonso af en toe beetje rust gunnen. ):7
pi_35765717
Heb met WSM heel even 1e gestaan...
Stond 1 punt en een wedstrijd achter.. die wedstrijd won ik waardoor ik 1e kwam met 2 punten voor op de 2 nummers 2. De wedstrijd erna was tegen een van de nummers 2, dit werd 1-1 waardoor ik gedeeld 1e(maar op doelsaldo 2e) sta met die andere nummer 2 (Snappen jullie het nog ?)

In de FA Trophy ben ik in de 1e ronde uitgeschakeld door Cambridge Utd uit de Conference. Opzich wel grappig, de stads genoot van Camebridge Utd, Camebridge City is de club die op doelsaldo voor me staat.

De tactiek waarmee ik speel is nog steeds zuinig.. Ik scoor vrij weinig maar krijg er nog minder tegen. Ik win vrij vaak met 1-0 of 2-1..
pi_35766342
Hier ook nogaltijd Milan (hoop vanavond weer iets verder te komen)

Goalkeeper
Dida / Frey

Defence:
Kaladze, Nesta, Kompany, Stam, Tachinni, Diego

Midfield
Van de Vaart, Seedorf, Kaka, Pirlo, Gatusso, Rabinho, Mitea, Araujo

Forward
Shevshenko, Gilardinho, rosenberg
pi_35766788
voordat ik mezelf had gehaald was er veel verandert in mijn carriere.
Ik had ontslag genomen bij HSV doordat ik tegen villareal mijn 4-2 thuiswinst verspeelde.
En daarna werd ik na een maandje aangenomen door RBC en moest ik ervoor zorgen met nog 8 wedstrijden te gaan dat ze niet degradeerden.
Heb dat gehaalt doordat ik de nacompetitie won.
Ben nu weer met een nieuw seizoen bezig en denk dat ik middenmoot kan eindigen.
pi_35792310
Ik verwacht in het nieuwe seizoen kampioen te gaan worden met Palermo of in ieder geval serieus meedoen om het kampioenschap, ik heb het hele team goed gebouwt en heb nu Messi als topspeler.
pi_35792372
quote:
Op maandag 6 maart 2006 10:42 schreef magic_dreamer het volgende:
voordat ik mezelf had gehaald was er veel verandert in mijn carriere.
Ik had ontslag genomen bij HSV doordat ik tegen villareal mijn 4-2 thuiswinst verspeelde.
En daarna werd ik na een maandje aangenomen door RBC en moest ik ervoor zorgen met nog 8 wedstrijden te gaan dat ze niet degradeerden.
Heb dat gehaalt doordat ik de nacompetitie won.
Ben nu weer met een nieuw seizoen bezig en denk dat ik middenmoot kan eindigen.
Goede career move
  maandag 6 maart 2006 @ 23:29:25 #262
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35794906
Heb mijn game met VVV links laten liggen en ben opnieuw begonnen met Go Ahead. Best een kloteploeg zo op het eerste gezicht. Heb een DL, DMC, MR, AMC en FC nodig. ¤28.000 om te spenderen. Benieuwd of ik mijn selectie voor de eerste competitiewedstrijd rond heb...
A.M.A.B
pi_35800304
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat ik mijn save game omzeep geholpen heb...

Tijdens het saven had ik NHL06 opgestart en dat vond hij niet zo heel fun.. dus ik denk dat ik opnieuw moet beginnen..
pi_35802007
Ik ga vanmiddag weer even een paar uurtjes spelen Mijn selectie voor het 3e jaar is bijna rond en ik kan nu tenminste eens een keer een blessuregolf opvangen. En blessures heb ik al meer dan genoeg gehad
pi_35803461
Enzo Giovanni Scorza is op 24 December 2006 na 1.5 seizoen in de reserves bij PSV al 2.6 miljoen waard
Hij is nu 18 en z'n contract loopt tot 2011
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:05:20 #266
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35804206
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:40 schreef Ruudt het volgende:
Enzo Giovanni Scorza is op 24 December 2006 na 1.5 seizoen in de reserves bij PSV al 2.6 miljoen waard
Hij is nu 18 en z'n contract loopt tot 2011
Ken hem niet meer vinden in mijn nieuwe spel.
A.M.A.B
pi_35804369
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:05 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ken hem niet meer vinden in mijn nieuwe spel.
Volgens mij hebben ze 'm met de nieuwe patch eruit gesloopt ja Ik ben 4 keer opnieuw begonnen met elke keer 'n ander land als start, maar hij zit er niet meer in
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:15:59 #268
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35804529
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:10 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze 'm met de nieuwe patch eruit gesloopt ja Ik ben 4 keer opnieuw begonnen met elke keer 'n ander land als start, maar hij zit er niet meer in
Waarom is hij eruit gehaald dan? Is toch een bestaande speler en geen To Madeira of iets in die trant.
A.M.A.B
pi_35804669
Ik was al met PSV bezig toen de nieuwe patch kwam, maar ik dacht dat ik hem in een ander spel met de nieuwe patch ook had gehaald..
Kan het niet 1-2-3 checken want dat is op een andere pc.
pi_35804970
Misschien hebben ze 't expres gedaan, omdat iedereen 'm kocht en wist dat 't een geweldige voetballer zou worden

Ik heb altijd 'n game met Nederland, Engeland, Italië en Spanje opgestart en zelfs geprobeerd met Italië uitgebreid (tot max). Maar ik krijg 'm dus niet gevonden helaas, of hij moet 'n andere naam hebben gekregen
pi_35805401
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:10 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze 'm met de nieuwe patch eruit gesloopt ja
Nee, niet. Mijn spel met Sport Recife is gemaakt toen de allerlaatste patch er al op stond en ik heb nog geprobeerd 'm te halen. Hij was te duur.
pi_35807746
Met een large database is hij er gewoon, hoor. Anders moet je denk ik alle spelers uit Uruguay erbij laden.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:56:30 #273
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35807809
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:54 schreef Nywuob het volgende:
Met een large database is hij er gewoon, hoor. Anders moet je denk ik alle spelers uit Uruguay erbij laden.
Heb mijn spel op large database staan. Niet te vinden bij Danubio of via player search...
A.M.A.B
pi_35808062
Hij is ook Italiaan, dus met 'n Italië uitgebreid moet ie er ook zijn volgens mij. Ik kreeg 'm op 4 verschillende manieren niet meer gevonden helaas
pi_35809082
Hebben jullie de patch met data update?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:35:44 #276
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35809236
Ja
A.M.A.B
pi_35814024
Dan komt het daardoor denk ik.
pi_35814713
Dat zou best kunnen, ik heb 'm ook met data update gedaan. Maar dat zou dus betekenen dat Scorza 'n niet bestaand persoon is, toch?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:22:39 #279
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35814786
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat zou best kunnen, ik heb 'm ook met data update gedaan. Maar dat zou dus betekenen dat Scorza 'n niet bestaand persoon is, toch?
Dat is hij wel. Speelt bij Danubio en zit in het Uruguaans elftal voor onder 17 jaar.
A.M.A.B
pi_35817085
Als je met een Targetman speelt, wie kiezen jullie dan daar voor... ik sta op het punt om een nieuw spel met Chelsea te starten en wil een aanvallende 4-4-2 met ruit gaan spelen met targetman.... ik heb mijn aanvallende middenvelder targetman gemaakt... is dat een slimme keuze?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:52:26 #281
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35817217
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Als je met een Targetman speelt, wie kiezen jullie dan daar voor... ik sta op het punt om een nieuw spel met Chelsea te starten en wil een aanvallende 4-4-2 met ruit gaan spelen met targetman.... ik heb mijn aanvallende middenvelder targetman gemaakt... is dat een slimme keuze?
Met Chelsea moet je in staat zijn een heleboel zo niet bijna alle prijzen te pakken die er te halen zijn, anders doe je toch echt iets heel fout.
pi_35817326
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:52 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Met Chelsea moet je in staat zijn een heleboel zo niet bijna alle prijzen te pakken die er te halen zijn, anders doe je toch echt iets heel fout.
ja dat weet ik maar mijn oude spel deed het niet meer... is de AM als Targetman een slimme keuze?
pi_35820158
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

ja dat weet ik maar mijn oude spel deed het niet meer... is de AM als Targetman een slimme keuze?
hmm, normaal niet, maar als hij naast targetman-skills veel pace heeft, een pijl voorwaarts en forwards runs on, kan hij wel effectief zijn

Ik zou op AM eerder een spelverdeler plaatsen, als targetman een spits
pi_35821100
over het algemeen kan je beter een spits als targetman nemen,maar als die AMC ronaldinho of iets van die klasse is dan is het goed
pi_35821495
maar het hangt eigenlijk ook van je tactiek af,hebben jullie de world league al geprobeerd,echt vet is die:D
pi_35823667
Ik heb ook de update met data en hij heet nu Enzo Scorza en zit dus gewoon nog in het spel
pi_35831465
Ik heb 2 keer met Chelsea gespeeld en 2 keer geen succes gehad en binnen een jaar eruit geknikkerd.

Iemand die dit ook heeft?
pi_35839153
Ik heb nooit met Chelsea gespeeld, mij lijkt dat helemaal geen leuke ploeg omdat ze al zoveel goede spelers hebben en je nog meer goede spelers kan kopen volgens mij.
Sommige italiaanse ploegen vind ik wel echt de moeite waard, ze hebben best redelijke spelers die zich goed kunnen ontwikkelen en 'n gemiddelde italiaanse ploeg heeft een budget waar je wat mee kan (zeker als je een aantal van je spelers kwijt raakt aan topclubs, want als je een beetje presteerd zijn er gelijk clubs die je spitsen opmerken).
pi_35839389
Ik sta trouwens op het moment 2e in de Serie A Ik heb m'n goede spitsen wel verloren aan de grote clubs, maar daar belanden die al snel op de bank, ik snap niet waarom clubs niet even nadenken als ze een speler van mij kopen.
Verder is Lionel Messi degene die achter de spitsen staat en een hoop balletjes erin schiet evengoed en dat maakt hem wel blij.
AC Milan staat op een 17e plaats en die moeten toch heel wat beter presteren anders spelen ze volgend jaar in de Serie B.
Verder heb ik me gericht op de italiaanse beker, maar ik kwam uit tegen Lecce en verloor heel verrassend van die, dus nu heb ik tijd genoeg om me te richten op de Serie A en ik probeer in Europa te overleven, ik moet met een beetje gunstige loting wel ver kunnen komen in de UEFAcup

Verder heb ik nu best veel geld, maar topspelers willen nog niet naar m'n club komen, dus ik doe het met talentvolle spelers van kleinere clubs of oudere spelers die bij hun topclub geen toekomst meer hebben.
pi_35840912
Ik ben opnieuw begonnen wederom in Engeland. Alleen deze keer 3 divisies hoger bij mijn favo Engelse Club: Hartlepool United Football Club.

Ik heb nog geen wedstrijden kunnen spelen omdat ik eerst bezig ben geweest mijn selectie te bekijken.
Heb, voor League One begrippen, toppers als Adam Boyd en Hugh Robertson. Maar ook spelers die het aanzien niet waard zijn, zoals de gebroeders Stephen en Phil Turnbull.
Verder ben ik opzoek gegaan naar spitsen. Boyd was samen met Joel Porter de enige echt goede spits. Aangezien Porter 6 tot 7 maanden out is en ik met 3 spitsen speel zou dat een probleem worden. Heb iig al Enzo Scorza gehaald en een transfervrije Leferink.
Verder ben ik ook op zoek naar een nieuwe/extra keeper, ik vind mijn keepers Provett en Konstantopoulos niet goed genoeg.
De laatste positie die ik even wil belichten is de DMC positie. Hiervoor het ik Mark Tinkler en Gavin Strachan. Tinkler is nog een maand geblesseerd en Strachan is wel aardig maar in mijn ogen niet goed genoeg. Wil dus sowieso een extra DMC en mogelijk wordt dat er een die ook Tinkler "verslaat"

Weet niet of ik de komende dagen veel kan fm-en ivm PSV, rijles en een weekend weg
pi_35841007
Met echt kleine clubs heb ik geen ervaring, ik ken die spelers te weinig en probeer altijd spelers aan te trekken die boven het niveau van de club zitten dan en die komen dan niet en dat vind ik niet leuk...
  Redactie Games woensdag 8 maart 2006 @ 13:27:59 #292
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_35842529
Ik zit nu in 2011 en het word nu steeds leuker. Ik zit nog steeds bij ajax en al 4 jaar op rij kampioen. Arsenal zit achter me aan omdat ze al 3 seizeoenen echt slecht presteren. Nederlandse competitie heeft nu 3 pleoegen in de CL. AJAX, Feyenoord & AZ. PSV was heel goed tot ik hun twee beste verdedigers kocht en feyenoord ook nog eens hun middeveld leeg kaapte. Ze staan nu 16e ...
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_35851593
heey jongens

ik heb nu de nieuwe patch en ik ben overnieuw begonnen met ajax heb pas een paar wedstrijden gespeelt 2 in de competitie en voor de championsleage, ik won intotaal met 5-2 van Partizan en zit nu in de poule bij: Juventus, Arsenal en Werderbremen
ik heb John obi Mikel gekocht en sivok
ik vind het wel vreemd dat teo janssen bij feyenoord zit
pi_35851953
De Leferink die ik aan getrokken had was Bas Leferink.

Heb nu 4 oefenduels gespeeld:
De resultaten:
Nuneaton 2-0(Boyd, Scorza)
Alloa 2-1(Llewellyn, Proctor)
Berwick 2-0(Proctor, Scorza)
Woking 0-2(Proctor, Scorza)

Heb de volgende aankopen gedaan:
Enzo Scorza(¤28k) en Bas Leferink(¤0). Twee spitsen die ik wel kon gebruiken en daarom wsl in de basis zullen starten.
Jake Cole(¤3k) mijn nieuwe 1e keeper. Qua stats niet super maar wel beter dan Provett en Konstantopoulos. Die laatste wordt wsl voor ong. 90k verkocht.
Wout Meulemans(¤28k) defensieve middenvelder van 18 jaar. Zal waarschijnlijk de voorkeur krijgen boven Strachan en Tinkler.

Ik heb voor 325k spelers verkocht die overbodig waren.
pi_35852611
Verdomme oefencampange was goed, maar ik ben net onderweg en de boel stort in
  woensdag 8 maart 2006 @ 19:41:49 #296
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35854633
Zo heb wat wedstrijden met Go Ahead gespeeld. Oefenperiode verliep vlekkeloos. Elke wedstrijd met 3 of 4-0 gewonnen. Eerste ronde van de beker tegen Babberich, verliep vrij moeizaam. Wist de winnende pas te scoren in de verlenging. Competitie verloopt vrij wisselvallig. Ene wedstrijd domineer ik en win ik ook gemakkelijk en de andere verloopt weer klote. Voorlopig sta ik 9de. Bestuur is tevreden.

Speel met de volgende tactiek:

en gebruik daarvoor de volgende spelers.

Harbuzi is geleend van Feijenoord. Als aankopen heb ik Schuiteman, van der Meer en Onyeike. Parnela is voor 60K verkocht aan een Italiaanse club uit de serie C.

Absolute sterspeler is Loval-Landré. Daar is ook al interesse voor van Maccabi Haifa. Ook hebben Basel, Valladolid, Beveren en FC Zwolle al geprobeerd om een van mijn spelers bij me weg te kapen.
A.M.A.B
pi_35856947
Ik wil ook beginnen met een nieuwe club, maar ik weet nog niet welke
pi_35858344
Na 'n goede start met Milan viel ik even terug in 'n dipje met 5 wedstrijden op rij geen overwinning. Heb nu de winning-streak weer te pakken en sta in de CL-groepsfase 5 punten los op nr 2. Zojuist ook Roma uit met 5-1 ingemaakt, waardoor ik steeds steviger in de top 5 genesteld sta De tactiek (diamond 4-4-2) begint aan te slaan en de spelers raken op elkaar ingespeeld. De kracht van mijn elftal is vooral dat veel spelers kunnen scoren. In de winterstop komt Maduro en hopelijk Kompany, Huntelaar en - als ik dan nog genoeg budget heb - Akinfeev. Daar moet ik dhr. Berlusconi waarschijnlijk nog eens lief voor aankijken
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:47:26 #299
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_35860304
Huntelaar heb ik destijds naar Fiorentina gehaald, hij deed het niets slecht als 3e spits achter Toni en Pazzini <--- .
Maar toen ik daarna naar Milan vertrok, hebben ze hem meteen eruit gegooid.

Ps hoe zorg ik ervoor dat mijn achtergrond steeds veranderd tijdens het spel, heb nu altijd hetzelfde.. Vroeger met oude CM's had je allemaal verschillende foto's op achtergrond..
pi_35860690
Pazzini is ook een goede speler Fiorentina heeft sowieso een heel goede ploeg daar...
Ik denk dat ik met een ploeg in de Serie B ga starten en dan kijken hoever ik kan komen in 5 jaar.
(Ik ga bijna nooit weg bij clubs waarvan ik manager ben)
  woensdag 8 maart 2006 @ 22:39:56 #301
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_35862353
Ik ook niet.. Maar Als Berlusconi je een 110 Miljoen transer budget biedt dan is de verleiding erg groot
Trouwens ik was pissed of dat een aantal belangrijke spelers weg gingen. Einde contract, en die flikkers hadden geen zin meer om voor Fiorentina te spelen. Trouwens ik had het maximale uit dat team gehaald, daarna is het beter om te vertrekken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')