Netjes!quote:
als ik hem zoen word het dan een prinsesje?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Netjes!
In het vorige deel vroeg DAM als slotpost wat mijn verwachtingen met Dordt in de eredivisie zijn.
Wel, ik vermoed dat het een zeer zwaar jaar gaat worden. Ik ben min of meer per ongeluk gepromoveerd en ben de belangrijkste pionnen daar in kwijt geraakt. Wel heb ik een paar aardige aankopen kunnen doen, met name Kwame Quansah scoort er lustig op los in de voorbereiding.
Ik heb inmiddels één officieel duel afgewerkt, in de beker. Uit bij de amateurs van ADO '20 werd het 0-7. Quansah maakte er 3, Schreuder debuteerde met 3 assists en ook Stroeve scoorde in zijn eerste duel. Voor de volgende ronde heb ik GVVV geloot, is dus ook te doen.
De competitie moet nog beginnen. Ik heb nog geen mededelingen van de bookmakers ontvangen, maar ik denk dat ik bij de grootste degradatiekandidaten zal horen. Ook al omdat er via de nacompetitie geen clubs zijn gepromoveerd en ik dus de enige nieuwe ploeg ben.
Hier overigens nog een shot over die Clint Molly, die bij Telstar dus trainer / speler lijkt te zijn:
[[url=http://img163.imageshack.us/img163/9023/ouwemolly2mz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Als dat eens zou kunnen, 11,4 miljoenquote:heb wat spelers verkocht(Sibon 2m, Reiziger 2m, Beasley 4m, de Jong 3,4m).
Gewoon even op klikken, dan kan je het plaatje zien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
als ik hem zoen word het dan een prinsesje?
je kunt kompany proberen een jonge getalenteerde speler die met de jaren beter word,,quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog goede Verdedigers die ik naast Nesta (Milan) neer kan zetten... Ajax wil geen spelers meer verkopen aan mij, anyone tips?
Iedereen met de juiste stats.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog goede Verdedigers die ik naast Nesta (Milan) neer kan zetten... Ajax wil geen spelers meer verkopen aan mij, anyone tips?
Diarra heb ik op het oog, Kompany zal ik eens opzoeken vanavond.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:56 schreef tjakvandiek het volgende:
[..]
je kunt kompany proberen een jonge getalenteerde speler die met de jaren beter word,,![]()
kans op belssures niet... Die is meer afhankelijk van andere zaken. Genezen scheelt wel iets...quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:46 schreef reconnect het volgende:
ik heb de vraag al een x eerder gesteld maar kreeg niet echt een antwoorddaarom nog maar een x:
als je fysiotherapeuten aantrekt met goede stats, is de kans op blessures dan lager? en "genezen" je spelers dan sneller?
Had ergens een foutje gemaakt want het was totaal 10,8 miljoen. Hier voor heb ik o.a. Indridi Sigurdsson, Oliver Deschacht, Marcus Berg, Espen Johnson en een Albanese keeper. Johnson en die keeper heb ik gekocht omdat Gomes weg wil.. Had Gomes(2,7m waard) voor 14m op de lijst gezet en er bleven geinteresseerden.. aangeboden maar niemand wilde dat betalen Probeer hem nu voor 10m te verkopen..quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als dat eens zou kunnen, 11,4 miljoen
www.manutd.nlquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:26 schreef tjakvandiek het volgende:
heey jongens![]()
weet iemand waar je een patch kan downloaden dat huntelaar bij ajax zit enz...![]()
bijvoorbaad dank![]()
ah diequote:Op donderdag 23 februari 2006 17:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Haha. Ik heb dan nog wel een Nederlander, Frans Thijssen.
Wat een beest inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:58 schreef Jasza het volgende:
Fernando Genro wat een spits is dat na een aantal seizoenen zeg
ik heb het ff bekeken..maar ik twijfel nog om mee te doen..kampioen word ik sowieso nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:05 schreef Jelminho het volgende:
Nog even een beetje OT, maar desondanks leuk voor mensen hier denk ik;
Manutd.nl organiseerd een Open NK FM 2006. Houdt in dat je tegen anderen moet spelen (in het begin in poulefase), dat je een team krijgt toegewezen en dat degene met de beste resultaten met dat team over 1 seizoen doorgaat naar volgende ronde. Wat ik ervan begrepen heb iig. Inschrijftermijn stopt morgenavond volgens mij, wel leuk om mee te doen denk ik, mits men tijd en zin heeft.
linkje = http://forum.manutd.nl/index.php/board,52.0.html
Van Tongerlo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:06 schreef T1andonly het volgende:
Bij VVV speelt nu een Player/Assistant Manager van 59 Jaar
Hmz bij mijn Roma speelt Genro geweldig in 2014 ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:12 schreef Butra het volgende:
[..]
Wat een beest inderdaad.
Zit een beetje te twijfelen. Ik heb Farias rondlopen die in principe dezelfde kwaliteiten heeft als Genro, maar wel 8 jaar ouder is. Maarja, Gerno moet zo'n 15m euro kosten, terwijl ik me juist had voorgenomen om wat te gaan sparen...![]()
Abe Knoop (nederlandse wereldklasse), Joop Hiele (wereldklasse) en Henk ten Cate (wereldklasse) allen ooit naar Ajax gehaald...quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wie lukt het trouwens wèl om een goeie assistent manager te krijgen?
hmm ingewikkelde opstellingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kompany toch maar gekocht voor 16 mil.... Stam is nog maar 500k waard en presteerde minder. Nog Davidsen van Everton gekocht.... een linksbeninge VC. Speelde bij Everton (Champions league winnaar) alle wedstrijden in dat seizoen en is 20 jaar.
opstelling (uit mijn hoofd)
Doel: Frey
Verdediging: Stam, Kompany, Nesta, Kaladze
Middenveld: Kaka, Pirlo, vd Vaart
Aanval: Rabito (meerderheidsbelang), Gillandino, Mitea
Reserve: Davidsen, Seedorf, Gatusso, Dida, Rosenberg, Janulkovic
Mijn standaard opstelling:
[afbeelding]
en heel soms:
[afbeelding]
Ben ook nog gevraagd voor bondscoach van Denemarken, wel geaccepteerd helaas weinig goede spelers....
Ja, zie je. Dat is een fout in het spel dan, net als die Telstar-kerel van 58.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:06 schreef T1andonly het volgende:
Bij VVV speelt nu een Player/Assistant Manager van 59 Jaar
Scorza.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:35 schreef Superheld het volgende:
Ben sinds lange tijd maar weer eens begonnen en speel nu met Nottingham Forrest, moet kampioen worden geen heel slecht team voor League one heb alleen een goedkope spits nodig (hoogstens 200k).. Iemand een tip?![]()
Naar Nederland kwam hij wel gelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef Superheld het volgende:
Kan die gelijk naar Engeland toe dan?
Voor Groot Brittanië is een werkvergunning nodig. Die wordt alleen gegeven wanneer de betreffende speler interlandwedstrijden gespeeld heeft. Hoeveel is me niet bekend...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Naar Nederland kwam hij wel gelijk.
Okay, dat is wel zuur dan, geldt dat enkel bij Engelandquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Voor Groot Brittanië is een werkvergunning nodig. Die wordt alleen gegeven wanneer de betreffende speler interlandwedstrijden gespeeld heeft. Hoeveel is me niet bekend...
Geloof het wel. Al zijn er in andere landen ook nog wel regels. Maar daar ben ik niet zo van op de hoogte...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:42 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Okay, dat is wel zuur dan, geldt dat enkel bij Engeland
In 1e instantie wordt-ie altijd afgewezen, maar 9 van de 10 keer wordt zo'n werkvergunning wel afgegeven inderdaad als je er tegen in beroep gaat. Zeker bij Scorza, die zeer talentvol is (dat laatste wordt volgens mij wel meegenomen in de uiteindelijke beslissing).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:
In FM2005 had ik ook idd vaak van zulke spelertjes die nog geen internationale match hadden gespeeld, maar uiteindelijk kon er op het eind toch nog een werkvergunning voor dit soort knapen worden gerealiseerd.
Told ya.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:47 schreef Superheld het volgende:
Edit: ik heb hem nu al binnen zonder gezeik over een werkvergunning.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:52 schreef Butra het volgende:
Ohja vergeten, Scorza heeft ook de Italiaanse nationaliteit. Al dat gezeik voor niets dus.
0-1 en einde seizoen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:25 schreef Butra het volgende:
Over een week of 2 moet ik thuis tegen Chelsea
Welk jaar zit je dan? Want in het eerste jaar haal je hem voor een peuleschil. Haal je hem later, dan ben je inderdaad wat meer kwijt. Wordt elk jaar beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die Scorza kost bij mij 2.2 mln.
In mijn game met Telstar was Molly volgens mij 40, maargoed.. :Squote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, zie je. Dat is een fout in het spel dan, net als die Telstar-kerel van 58.
Wellicht heeft hij dan geen leeftijd in de database. Ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In mijn game met Telstar was Molly volgens mij 40, maargoed.. :S
Welk team manage jij als ik vragen mag¿quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Scorza begint bij mij ook steeds beter te voetballen. Eerste seizoen was 't nix en heb ik 'm af en toe mee laten doen in de laatste minuten om wat ervaring op te doen (rustig brengen zo iemand) Nu start ie steeds vaker in de basis en maakt wonderschone doelpunten (vaak knalt 'ie 'm in de verre hoek)
Dat mensen hier Kompany nog niet "kennen"?Die gast probeer ik altijd als één van de eersten te halen, samen met v.d. Borre (ook bij Anderlecht). Als ze niet meteen inzetbaar zijn, dan is 't wel voor de toekomst. Allebei nog jong en zeer talentvol. Kijk trouwens ook es naar rechtsback Dani Alves en keeper Kenneth Stenild, dat zijn geen verkeerde voetballers
Wees eens iets duidelijker.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Nu ik versie 6.03 erover heen heb gezet krijg ik weer dat gezeik met die Thaise Bats en dat ie naar één dag alweer een game saved, hoe fix ik dit gezeik?![]()
Manager -> Player search.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:07 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Ik heb een vraagje : Heb het spel nog niet zo lang, maar is er ook een optie dat ik een lijst krijg met alle spelers die te koop staan!? Of met spelers die transfervrij zijn ?? Alvast bedankt
Als ik het spel speel gaat de munteenheid automatisch naar Thaise Bats en saved ie iedere dag.quote:
Raar inderdaad. Zou zo snel geen oplossing kunnen bedenken...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:10 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Als ik het spel speel gaat de munteenheid automatisch naar Thaise Bats en saved ie iedere dag.
Wanneer ik dit verander zowel in het spel als ervoor, slaat het spel na luttele minuten weer over op de oude settings, zwaar annoying.![]()
andere crack gebruiken, als die nog niet uit is voor die patch..dan weer oude patch installerenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Nu ik versie 6.03 erover heen heb gezet krijg ik weer dat gezeik met die Thaise Bats en dat ie naar één dag alweer een game saved, hoe fix ik dit gezeik?![]()
Als ik de oude patch wil installeren staat er dat ie niet kan updaten omdat er al een nieuwe versie opstaat, hoe verwijder ik die 6.03 patch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:12 schreef reconnect het volgende:
[..]
andere crack gebruiken, als die nog niet uit is voor die patch..dan weer oude patch installeren
Al gedaan en als nog komt er hetzelfde te staan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:14 schreef reconnect het volgende:
is er nog geen nieuwe crack uit dan? anders je savegame naar andere map kopieren, fm verwijderen, fm installeren en savegame terug zetten
Ja die blijven het nog wel gewoon doen hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:16 schreef reconnect het volgende:
en hopelijk werkt je oude savegame dan weer![]()
Jezusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:12 schreef Butra het volgende:
Iemand een verdediger over?
[afbeelding]
Lekker. In welk seizoen zit je ongeveer, met die onbekende gasten?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:12 schreef Butra het volgende:
Iemand een verdediger over?
[afbeelding]
Ik heb ze net ff geteld , ze hebben er 48quote:
2012-2013.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lekker. In welk seizoen zit je ongeveer, met die onbekende gasten?
ik heb hem nog nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:32 schreef Ruudt het volgende:
Heb je de nieuwe patch al dan?
Daarin is Aisatti een stuk beter
lees de openingspost eensquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:48 schreef tjakvandiek het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet![]()
maar weet jij waar ik hem kan downloaden?![]()
Nee en kan ook niet met mijn laptopper online nu, pas over een maand. Farfan is ook niet geweldig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:32 schreef Ruudt het volgende:
Heb je de nieuwe patch al dan?
Daarin is Aisatti een stuk beter
Tuncay Sanliquote:Op zondag 26 februari 2006 04:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke speler?
Ik zit nu (2015-2016) met Forest Green Rovers in de championship league (1 league onder de PL) , eerste seizoen in die league , probeer d'r in te blijven maar of het gaat lukken , ruim een miljoen schuldquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
...
Is het iemand al gelukt om met een Conference team naar de PS te komen? Ik probeer het met Aldershot, wat best een behoorlijke ploeg is, maar in de eerste 2 jaar lukte het me niet om te promoveren. Het 3e jaar heb ik een goede jonge selectie vind ik maar het is best moeilijk om constant te presteren
kan beiden zijn. Zorg dat je spelers in t algemeen niet hoger belast dan medium, bij uitzondering alleen spelers met een hooooge stamina op high, maar nooit te. Hoog tempo een hele wedstrijd volhouden kan alleen als al je spelers hoge stamina hebben, want dat ramt er aardig in. Beter kun je rustig beginnen en naarm,ate de wedstrijd vordert t tempo wat omhoog of omlaag doen. Ik begin altijd met vrij laag tempo, dat kan als je vrij goede spelers hebt die gewoond e bal bij zich kunnen houden. Dan tikkenz e rustig rond, wachtend op kansen en ze oputten zich niet uit. het is daarom ook slim om bij veilige voorsprong het tempo omlaag te gooien, en tidj te rekken. Je meot voorzichtig met de conditie van je spelers omgaan, anders raken ze vermoeid.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb trouwens een probleem met de buitenspelers en mijn spits... die zijn zo snel vermoeid tijdens een wedstrijd, hun conditie ligt al snel onder de 50% na een minuut of 65.... ligt dit aan het hoge tempo dat ik speel of moet ik mijn trainingsbelasting omlaag schroeven?
Bovenstaand probleem doet zich nog immer voor.quote:
Zucht... ga eens goed googlenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Nog steeds geen crack uit voor de 6.03 versie?![]()
nog nooit gehoord van een image?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Nog steeds geen crack uit voor de 6.03 versie?![]()
Doe ik en ik kom enkel ongure sites tegen zonder de crack.quote:
Mounten... en evt antiblaxx (is niet nodig)quote:Op maandag 27 februari 2006 17:09 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Doe ik en ik kom enkel ongure sites tegen zonder de crack.
Dan blijf ik als nog de Thaise Bats houden als munteenheid.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:11 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Mounten... en evt antiblaxx (is niet nodig)
Ik ga de uitdaging aan met het Conference South team Maidenhead United(ik herkende de naam van mn eerste manager spel ooit, ergens in 95-96), verwacht wordt dat ze gaan degraderen, maar dat is buiten hun talentvolle nieuwe manager gerekentquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aisati is niet goed in mijn spel, Farfan ook een stuk minder dan de echte Jefferson.
Is het iemand al gelukt om met een Conference team naar de PS te komen? Ik probeer het met Aldershot, wat best een behoorlijke ploeg is, maar in de eerste 2 jaar lukte het me niet om te promoveren. Het 3e jaar heb ik een goede jonge selectie vind ik maar het is best moeilijk om constant te presteren
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:23 schreef magic_dreamer het volgende:
heb net mijn mp3-speler kapot gegooid had toch een nieuwe nodig![]()
Hoe gaat het nu?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:36 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Ik ga de uitdaging aan met het Conference South team Maidenhead United(ik herkende de naam van mn eerste manager spel ooit, ergens in 95-96), verwacht wordt dat ze gaan degraderen, maar dat is buiten hun talentvolle nieuwe manager gerekent![]()
Ik hoor in je verhaaltjes niks over Drogba, is die dood ofzo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:53 schreef MMUFC het volgende:
Ook in officiele duels met Ivoorkust wordt er veel gescoord.
In de kwallificatie van de Afrika Cup zit ik in een naar het doet aanzien makkelijke poule met Niger, Congo en Mauritius.
Ik mocht thuis beginnen tegen Niger. Na 25 minuten had Arouna Koné een zuivere hattrick.. Na 90 minuten was de eindstand 9-0, met 6 goals van Koné en 1 van Akalé en Salomon en Bona Kalou.
In de 90e minuut scoorde Salomon Kalou uit een penalty nadat de keeper van Niger rood had gekregen, omdat ze al uitgewisseld waren stond er een speler op doel. Ik heb er verder geen gebruik meer van kunnen maken om ook een 10e te maken![]()
In de 14 interlands die Koné heeft gespeeld heeft hij 26 goals..
Ja, tot nu toe heb ik elke seizoen een compleet nieuw team bijelkaar gekocht. In het eerste seizoen in de Conference North had ik een paar spelers die ik voor 50k tot 100k kon verkopen. Vervolgens heb ik toen veel betere spelers voor veel minder geld kunnen kopen. De meesten kostten maar 1k of waren zelfs gratis. Spelers uit Scandinavie en en amateurs uit Nederland en België enzo. En natuurlijk spelers op de transferlijst van betere clubs.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Knap.
Veel spelers gehaald?
En toen kwam de 1e dip, net na de winterstop. We begonnen thuis tegen Malaga, was gewoon een dramatische wedstrijd, 0-1.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:22 schreef Butra het volgende:
Ik sta nu na 10 wedstrijden 3e met 1 punt achterstand op Real en Atletico en ik heb dus de meeste lastige wedstrijden al gehad.
Dood niet.. op de bank welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik hoor in je verhaaltjes niks over Drogba, is die dood ofzo?
Met barca?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:55 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dood niet.. op de bank wel
Ben nu een game begonnen met Barcelona en misschien dat ik de PSV game over een tijdje weer oppak..
edit--
Een goed begin is het halve werk..
1e supercup duel uit met 2-1 verloren van Betis, na 25 minuten stond Betis met 10 man...
2e duel met 3-0 verloren...
Hopen dat dit geen voorbode is op een kl*te seizoen..
De 4-4-2 diamond tactiek is van toepassing op fm2006? Aangezien deze in fm2005 ook supergoed was. Of speel je gewoon met de tactiek van fm2005 in fm2006?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:10 schreef Nywuob het volgende:
Je moet inderdaad wel een geschikte tactiek gebruiken voor zulke dramatische elftallen. Ik gebruik nu al bijna drie seizoenen een 4-4-2 diamond tactiek die heel goed werkt.
Ga er maar vanuit dat je de patches moet downloaden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:35 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand trouwens of het nodig is om patches te installeren als je het spel vorige week hebt gekocht? Of heb je dan in de winkel al een verbeterde versie van het oorspronkelijke spel meegekregen?
Ik gebruik een nieuwe 4-4-2 diamond tactiek bij fm 2006.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:09 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
De 4-4-2 diamond tactiek is van toepassing op fm2006? Aangezien deze in fm2005 ook supergoed was. Of speel je gewoon met de tactiek van fm2005 in fm2006?
Ben de 1e wedstrijd van het seizoen super gestart...quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:16 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Met barca?
Dan zou ik je tactiek bijschaven
Hoe doe je het dan qua tactiek. Pak je een tactiek en kijk je daar per positie wie daar het beste op past of pak je je selectie en pas je daar je tactiek op aan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:56 schreef VinnieJones het volgende:
na een aantal seizoenen wordt het steeds minder leuk.. Hebben jullie dit ook ?
En nog steeds ben ik van mening dat het allemaal te makkelijk is. (of ik ben gewoon een tactische genious)![]()
Misschien binnenkort maar opnieuw beginnen met Atlanta Bergamo mijn fm 2005 club![]()
Ik heb 2 standaard tactieken .. Als er plekken zijn waar ik niet genoeg rendement uit haal koop ik er nieuwe spelers voor..quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:41 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hoe doe je het dan qua tactiek. Pak je een tactiek en kijk je daar per positie wie daar het beste op past of pak je je selectie en pas je daar je tactiek op aan?
Aan gravesen heb je lekker veelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Ben begonnen aan mijn eerste seizoen bij Chelsea... na 5 wedstrijden sta ik bovenaan met 13 pnt... heb mijn hele transferbudget erdoor heen gejaagd van 129 miljoen. Abramovic wilde dat ik wat toppers kocht dus heb Cassano, Marquez, Juan, Gravesen gekocht en nog wat minder bekende talenten met goeie stats... ik ben altijd bang dat die man zelf maar wat spelers gaat aantrekken waar ik geen drol aan heb
who cares als je chelsea managed, als hij het niet goed doet koop je volgend jaar 3 vervangersquote:
Je kunt beide doen, of zelfs een combinatie van beide...quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:41 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hoe doe je het dan qua tactiek. Pak je een tactiek en kijk je daar per positie wie daar het beste op past of pak je je selectie en pas je daar je tactiek op aan?
Conference. Ik heb 2 keer al een bod gehad van anderhalf miljoen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:39 schreef Nywuob het volgende:
In welke competitie?
Ik weet het niet. Nooit zo op gelet. Het zou wel moeten, aangezien hij niet gelukkig is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk je dat zijn prestaties achteruitgaan?
Voor mijn tactiek is ie de juiste man op de juiste plaats. speel met de volgende tactiek die mij bij FM 2005 veel heeft opgeleverd, dus ben aan het kijken of ie nu ook werktquote:
Het moraal gaat wel achteruit, dan geven ze sneller op en pakken rood enzo.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Nooit zo op gelet. Het zou wel moeten, aangezien hij niet gelukkig is.
Met NEC degradatie tegengaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik wil zojuist 'n nieuw spel aanmaken en 't eerste wat ik intyp is scorza, maar hij is niet meer bekendIk wilde met NEC de degradatie tegengaan met o.a. dit talent..
Ligt ie er gewoon uit door die nieuwe patch? Of is dit toeval?
Nee, zitten ook spelers bij die ik gekocht heb, maar wel op de bank zitten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die spelen zeker altijd alle 8?
Jonge (onbekende) spelers halen, die zijn altijd happy
vanaf 3 wedstrijden na elkaar op 6 of eronder ga ik eerst kijken naar hun instellingen of die niet verkeerd zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:15 schreef Nywuob het volgende:
Het is ook altijd handig om spelers die een aantal wedstrijden achter elkaar slecht spelen (cijfer 6 of lager), te bekritiseren in de media. Dan kom je ook vaak bij hun favoriete personeel.
Hmm, met dordrecht in het 2de seizoen zou je toch wel beter kunnen,rond de top 5 zelfs, kijk eens of je wat transfer listed spelers kan kopen of goede vrije transfers kan binnehalenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:50 schreef methodmich het volgende:
Weer verder met Dordt, het gaat toch niet onaardig. Verloren van Vitesse, wat jammer was. Verder natuurlijk nog een keer gelijk gespeeld. Toen de beker tegen Excelsior, waar ik 2-0 achter kwam, maar nog voor rust terug kwam tot 2-2. In de tweede helft werd het uiteindelijk 2-5.
Toen thuis tegen Heerenveen, een lastige pot. Ik kwam snel 1-0 voor via Benjamin Martha, daarna kreeg ik een pingel. Nadat Gérard de Nooijer er al drie had gemist, mocht nu Quansah. En ook die mist... Kort erna krijg ik weer een pingel, weer Quansah, nu wel raak. Op de counter drie minuten later 3-0 door Benjamin Martha. Heerenveen kwam echter nipt voor rust op 3-1 en na een minuut of 65 zelfs op 3-2. Ik bracht toen Walter van Ommeren in voor de vermoeide Martha en de supersub scoorde uit een kluts de 4-2. In blessuretijd, toen ik Dickhoff als vijfde verdediger voor Quansah de spits had gebracht, maakte Wally zelfs nog 5-2. Ongekend!
Helaas werd hier tegen nummer 18 RBC geen vervolg aan gegeven, want toen verloor ik ineens met 0-1. Rood voor keeper Karim Zaza, die het heel goed, na 24 minuten. Dat was jammer, al stopte Sjoerd Rensen de strafschop van, jawel hij zit bij RBC, Dennis Bergkamp. Helaas scoorde RBC via Sillah na rust toch de enige goal en kon mijn stormrammentactiek in de slotfase, die al enkele keren een punt opleverde, geen succes meer brengen.
De stand:
[[url=http://img484.imageshack.us/img484/6707/standdordt8hv.th.jpg]afbeelding][/URL]
chinese gokmafiaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Bij Depor een keer. Toen hadden ze geen vertrouwen meer in mij, de spelers.
Tegen Santander stond ik toen na 20 minuten met 0-4 achter, in de sterkste opstelling. Daarna nog 2 x rood en werd het 2-5. Saboteren, leek wel.
Messina ruled bij mij ook altijd.. Stonden een lange tijd aan de kop in serie A .. Hebben vorig seizoen zelfs CL gespeelt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:15 schreef T1andonly het volgende:
De nederlandse teams doen het heel slecht in europa bij mij. Messina staat nu wel in de halve finale van de UEFAcup ineens
Carini en Frey zijn beiden 2 supersquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:41 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Messina ruled bij mij ook altijd.. Stonden een lange tijd aan de kop in serie A .. Hebben vorig seizoen zelfs CL gespeelt.![]()
ps: weet iemand nog een goede keeper.. Ik wil keeper van Roma (Curci) kopen, maar ze verkopen 'm niet.. Ik heb fucking 25 Miljoen geboden, meer geef ik niet voor een keeper![]()
Verassend genoeg ben ik simpel door.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:17 schreef T1andonly het volgende:
Eerste ronde tegen Heereveen, dan heb je wel heel sterk geloot, met Palermo speelde ik tegen een of andere kleine club die niets in te brengen had. Kwam ik daarna in de poule met onder andere PSV en ParisSG. Die groep heb ik ter nauwernood overleefd en nu kom ik uit tegen St. Ettiene en als ik daarvan win staat Fiorentina waarschijnlijk op het programma want die willen wel winnen van hun tegenstander.
concentreer je dan op enkel de competitie en eufa-cup, en speel met een B-elftal in de beker, heb ik vroeger gedaan met Napoli, als je dan toevallig wint in de beker is het meegenomen, maar mn dure,al wat vermoeide spelers ga ik er niet voor opofferenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:47 schreef T1andonly het volgende:
Ik geef ook niet altijd toe aan wat spelers willen, zo'n type trainer ben ik gelukkig niet.
Maar ik merk wel dat ik met een middelmatig team als Palermo niet mee kan doen in de competitie, de beker en de UEFAcup. Dat is gewoon nog te zwaar.
Die staan meestal in je reserveteam en hebben dan een oranje/bruine kleur volgens mijquote:Op zondag 5 maart 2006 19:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ben 'n nieuwe game met Milan begonnen, helaas zonder Scorza in 't bestand.. Nu is 't zo dat in Italië verschillende clubs vaak eigenaar zijn van 'n speler, hoe kan ik zien van welke spelers ik mede-eigenaar ben? Is dat in één oogopslag te zien?
Goede career movequote:Op maandag 6 maart 2006 10:42 schreef magic_dreamer het volgende:
voordat ik mezelf had gehaald was er veel verandert in mijn carriere.
Ik had ontslag genomen bij HSV doordat ik tegen villareal mijn 4-2 thuiswinst verspeelde.
En daarna werd ik na een maandje aangenomen door RBC en moest ik ervoor zorgen met nog 8 wedstrijden te gaan dat ze niet degradeerden.
Heb dat gehaalt doordat ik de nacompetitie won.
Ben nu weer met een nieuw seizoen bezig en denk dat ik middenmoot kan eindigen.
Ken hem niet meer vinden in mijn nieuwe spel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:40 schreef Ruudt het volgende:
Enzo Giovanni Scorza is op 24 December 2006 na 1.5 seizoen in de reserves bij PSV al 2.6 miljoen waard
Hij is nu 18 en z'n contract loopt tot 2011
Volgens mij hebben ze 'm met de nieuwe patch eruit gesloopt jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ken hem niet meer vinden in mijn nieuwe spel.![]()
Waarom is hij eruit gehaald dan? Is toch een bestaande speler en geen To Madeira of iets in die trant.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze 'm met de nieuwe patch eruit gesloopt jaIk ben 4 keer opnieuw begonnen met elke keer 'n ander land als start, maar hij zit er niet meer in
Nee, niet. Mijn spel met Sport Recife is gemaakt toen de allerlaatste patch er al op stond en ik heb nog geprobeerd 'm te halen. Hij was te duur.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze 'm met de nieuwe patch eruit gesloopt ja
Heb mijn spel op large database staan. Niet te vinden bij Danubio of via player search...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:54 schreef Nywuob het volgende:
Met een large database is hij er gewoon, hoor. Anders moet je denk ik alle spelers uit Uruguay erbij laden.
Dat is hij wel. Speelt bij Danubio en zit in het Uruguaans elftal voor onder 17 jaar.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat zou best kunnen, ik heb 'm ook met data update gedaan. Maar dat zou dus betekenen dat Scorza 'n niet bestaand persoon is, toch?
Met Chelsea moet je in staat zijn een heleboel zo niet bijna alle prijzen te pakken die er te halen zijn, anders doe je toch echt iets heel fout.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Als je met een Targetman speelt, wie kiezen jullie dan daar voor... ik sta op het punt om een nieuw spel met Chelsea te starten en wil een aanvallende 4-4-2 met ruit gaan spelen met targetman.... ik heb mijn aanvallende middenvelder targetman gemaakt... is dat een slimme keuze?
ja dat weet ik maar mijn oude spel deed het niet meer... is de AM als Targetman een slimme keuze?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:52 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Met Chelsea moet je in staat zijn een heleboel zo niet bijna alle prijzen te pakken die er te halen zijn, anders doe je toch echt iets heel fout.
hmm, normaal niet, maar als hij naast targetman-skills veel pace heeft, een pijl voorwaarts en forwards runs on, kan hij wel effectief zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar mijn oude spel deed het niet meer... is de AM als Targetman een slimme keuze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |