abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35349276

Handige links

SI-Games

The Dugout

Dutch Footballmanager

Sortitoutsi

Systeemeisen:

Minimaal:

Windows 98, ME of XP
600mhz processor
128mb systeem ram
100% DirectX8.1-compatible geluidskaart
4x cd-romspeler
1024x768 32bits kleurenscherm
650mb vrije schijfruimte

Aanbevolen:

Win XP SP2
2,0ghz processor
256mb systeem ram
8x cd-romspeler

Patches

Patch 6.03 is alweer uit: met data en zonder data

Game on!
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:51:34 #2
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_35350810
Die TT

Heb net m;n eerste wedstrijd gespeeld in de championship.

Keurig gelijkspel behaald tegen Swindon.
Ben nu op zoek naar een linksbyiten , heb m'n huidige linksbuiten (Cia) moeten verkopen omdat ie alleen maar liep te zeiken , over contract verlenging , dan verleng ik z'n contract en dan wilt ie niet

Heb geboden op een jonge Nigeriaan van ADO , 's kijken of ie wil en of ik een work-permit kan krijgen voor 'm
Ik ben inmiddels overleden
pi_35352144
Ik ben met 7 teams begonnen maar na 2 jaar ben ik al ontslagen bij Cruz Azul, PSV, Barca en Chelski

De teams die nog over zijn

Milan

1e jaar: Halve finale beker en CL, 3e plaats competitie
2e jaar: 2e ronde beker, kwart finale CL, 2e plaats competitie

Tot ongeveer eind maart leek het erop dat ik makkelijk kampioen zou worden, ik stond immers iets van 6 punten voor op Inter met nog een stuk of 12 wedstrijden te spelen. Alleen begon ik punten te verspelen en won Inter alles achter elkaar. Ook kickte ze mij terecht uit de CL

Volgend jaar moet ik kampioen worden vind ik en ga ik ook proberen om de treble te halen

Aldershot:

1e jaar: 7e in de comp, weinig succes in de Cups
2e jaar: 11e, 4e ronde FA Trophy

Het 2e jaar had ik veel transfervrije jonge spelers gehaald maar liep het eigenlijk van het begin niet. De play-offs had ik met mijn team eigenlijk makkelijk moeten kunnen halen.

Volgend seizoen ga ik misschien een paar goede spelers halen en behoud ik voor de rest vertrouwen in mijn selectie want die moet wel de play-offs kunnen halen.

D.C. United

1: Snel uit de beker, halve finale MLS
2: Snel uit de beker, Winnaar MLS

et 3e seizoen is nu net begonnen en ik heb een sterke jonge selectie die denk ik weer een grote kanshebber is voor de MLS titel ook ga ik proberen om de US Cup te winnen en verloor ik in de kwartfinale van de Champions Cup van Monterrey, die al een paar jaar Mexico domineren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 22 februari 2006 @ 09:12:46 #4
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35356487
VVV kampioenen.
A.M.A.B
pi_35356630
Mijn Hull/AGOVV game is niet meer...

Heb hem nog wel maar hij was op den duur een half uur aan het laden zonder verder te komen.. toen heb ik hem maar afgesloten.

Ben nu met patch en enkele extra wijzigingen(Farfan en Huntelaar beter, wat jeugd(Afellay, Aissati) talentvoller en nederlandse en europese toernooi namen aangepast).

Ben nu begonnen met PSV. Had een goede voorbereiding met alleen maar overwinningen of gelijkspelen(omdat ik in de 2e helft Gomes in de spits had gezet:P).
Verder Oliver Deschacht, Indridi Sigurdsson, Marcus Berg en volgens mij nog een enkeling aangetrokken. Ben bezig een nieuwe keeper aan te trekken(Gomes wil weg), heb wat spelers verkocht(Sibon 2m, Reiziger 2m, Beasley 4m, de Jong 3,4m).

Zo begon ik vol vertrouwen aan de Johan Cruyff Schaal.
Wat volgde is een afstraffing tegen Ajax waarin ik blij mocht zijn dat het maar 2-0 voorAjax werd.. Ajax had legio kansen en ik bijna niets..
Uit vorige games bleek dat een voorbode voor de rest van het seizoen.. maar hopelijk krijg ik PSV nu een keer aan het voetballen en worden er wel prijzen gepakt..
pi_35363792
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_35367036
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:12 schreef Cart_man het volgende:
VVV kampioenen.
Netjes!

In het vorige deel vroeg DAM als slotpost wat mijn verwachtingen met Dordt in de eredivisie zijn.

Wel, ik vermoed dat het een zeer zwaar jaar gaat worden. Ik ben min of meer per ongeluk gepromoveerd en ben de belangrijkste pionnen daar in kwijt geraakt. Wel heb ik een paar aardige aankopen kunnen doen, met name Kwame Quansah scoort er lustig op los in de voorbereiding.

Ik heb inmiddels één officieel duel afgewerkt, in de beker. Uit bij de amateurs van ADO '20 werd het 0-7. Quansah maakte er 3, Schreuder debuteerde met 3 assists en ook Stroeve scoorde in zijn eerste duel. Voor de volgende ronde heb ik GVVV geloot, is dus ook te doen.

De competitie moet nog beginnen. Ik heb nog geen mededelingen van de bookmakers ontvangen, maar ik denk dat ik bij de grootste degradatiekandidaten zal horen. Ook al omdat er via de nacompetitie geen clubs zijn gepromoveerd en ik dus de enige nieuwe ploeg ben.

Hier overigens nog een shot over die Clint Molly, die bij Telstar dus trainer / speler lijkt te zijn:

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35368138
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:23 schreef methodmich het volgende:

[..]

Netjes!

In het vorige deel vroeg DAM als slotpost wat mijn verwachtingen met Dordt in de eredivisie zijn.

Wel, ik vermoed dat het een zeer zwaar jaar gaat worden. Ik ben min of meer per ongeluk gepromoveerd en ben de belangrijkste pionnen daar in kwijt geraakt. Wel heb ik een paar aardige aankopen kunnen doen, met name Kwame Quansah scoort er lustig op los in de voorbereiding.

Ik heb inmiddels één officieel duel afgewerkt, in de beker. Uit bij de amateurs van ADO '20 werd het 0-7. Quansah maakte er 3, Schreuder debuteerde met 3 assists en ook Stroeve scoorde in zijn eerste duel. Voor de volgende ronde heb ik GVVV geloot, is dus ook te doen.

De competitie moet nog beginnen. Ik heb nog geen mededelingen van de bookmakers ontvangen, maar ik denk dat ik bij de grootste degradatiekandidaten zal horen. Ook al omdat er via de nacompetitie geen clubs zijn gepromoveerd en ik dus de enige nieuwe ploeg ben.

Hier overigens nog een shot over die Clint Molly, die bij Telstar dus trainer / speler lijkt te zijn:

[[url=http://img163.imageshack.us/img163/9023/ouwemolly2mz.th.jpg]afbeelding][/URL]
als ik hem zoen word het dan een prinsesje?
pi_35369733
quote:
heb wat spelers verkocht(Sibon 2m, Reiziger 2m, Beasley 4m, de Jong 3,4m).
Als dat eens zou kunnen, 11,4 miljoen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35371887
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

als ik hem zoen word het dan een prinsesje?
Gewoon even op klikken, dan kan je het plaatje zien.
www.thuisuiteten.nl
pi_35371990
Ik weet niet wat jij voor een plaatjes upload MM

C:\Archivos de programa\Parental Filter\search_script.htm
pi_35373057
Gewoon een plaatje van Telstar was dat.
www.thuisuiteten.nl
pi_35375843
Ik ben maar met Feyenoord gegaan, omdat het een leuke ploeg is en omdat ik er een fan van ben.

Dus ik ga kijken wie ik wil kopen en verkopen, en wat zie ik? Twee keer Lazovic. Ik had gewoon twee Lazovicen in mijn ploeg. Dat vond ik heel raar en heb ze maar allebei verkocht.

Heeft iemand anders dit ook? Twee dezelfde spelers?
pi_35375880
Zelfs valsspelend kan ik het niet
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 22 februari 2006 @ 19:22:47 #15
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35376709
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:23 schreef methodmich het volgende:

[..]

Netjes!
Dat moeten ze worden. Zijn ze nog niet.
A.M.A.B
pi_35396206
Ik zoek eigenlijk nog goede Verdedigers die ik naast Nesta (Milan) neer kan zetten... Ajax wil geen spelers meer verkopen aan mij, anyone tips?
pi_35397227
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 08:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog goede Verdedigers die ik naast Nesta (Milan) neer kan zetten... Ajax wil geen spelers meer verkopen aan mij, anyone tips?
je kunt kompany proberen een jonge getalenteerde speler die met de jaren beter word,,
je moet schieten anders scoor je niet(Johan Cruijf)
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:24:38 #18
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35397806
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 08:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Iedereen met de juiste stats.
A.M.A.B
pi_35398310
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 09:56 schreef tjakvandiek het volgende:

[..]

je kunt kompany proberen een jonge getalenteerde speler die met de jaren beter word,,
Diarra heb ik op het oog, Kompany zal ik eens opzoeken vanavond.
pi_35398329
ik heb de vraag al een x eerder gesteld maar kreeg niet echt een antwoord daarom nog maar een x:

als je fysiotherapeuten aantrekt met goede stats, is de kans op blessures dan lager? en "genezen" je spelers dan sneller?
pi_35398363
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:46 schreef reconnect het volgende:
ik heb de vraag al een x eerder gesteld maar kreeg niet echt een antwoord daarom nog maar een x:

als je fysiotherapeuten aantrekt met goede stats, is de kans op blessures dan lager? en "genezen" je spelers dan sneller?
kans op belssures niet... Die is meer afhankelijk van andere zaken. Genezen scheelt wel iets...
pi_35398397
aha..oke bedankt dan zal ik es eventjes wat goede fysio's aantrekken

mn managerprofiel is redelijk..alleen ambitie niet :S :

Ambitie: 1
Omgang met pers: 19
temperament: 10
professionaliteit: 16
trouwheid: 8
vermogen om met de druk om te gaan: 20
pi_35400338
Ambitie 10, Omgang met pers 9 Temprament 18, Professionaliteit 15, trouwheid 6, vermogen om met druk om te gaan 19...

Mangoworks2002 a.k.a. Trappatoni
pi_35402304
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als dat eens zou kunnen, 11,4 miljoen
Had ergens een foutje gemaakt want het was totaal 10,8 miljoen. Hier voor heb ik o.a. Indridi Sigurdsson, Oliver Deschacht, Marcus Berg, Espen Johnson en een Albanese keeper. Johnson en die keeper heb ik gekocht omdat Gomes weg wil.. Had Gomes(2,7m waard) voor 14m op de lijst gezet en er bleven geinteresseerden.. aangeboden maar niemand wilde dat betalen Probeer hem nu voor 10m te verkopen..

Verder nog geprobeerd Javier Portillo te kopen maar die wilde niet..
Ook heb ik Ibrahim Afellay verhuurd. Hij zou eigenlijk basisspeler worden, maar Anderlecht bood 1,3m om hem een seizoen te huren.. Ze hoevden geen vooraf afgesproken prijs. Dus heb ik 1,3m erbij en kan ik Jason Culina een kans geven.
Het 2e competitie duel ging met 2-0 verloren tegen Feyenoord. Toen heb ik besloten om over te stappen op een (psv-opstelling..) 4-3-3. Tegen ADO werd het 0-0. Ik heb nog geen goal in een officieel duel.

Ik heb ook een legio goede trainers aangetrokken om de ontwikkeling van spelers te bevorderen..
pi_35406089
heey jongens
weet iemand waar je een patch kan downloaden dat huntelaar bij ajax zit enz...
bijvoorbaad dank
je moet schieten anders scoor je niet(Johan Cruijf)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')