Netjes!quote:
als ik hem zoen word het dan een prinsesje?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Netjes!
In het vorige deel vroeg DAM als slotpost wat mijn verwachtingen met Dordt in de eredivisie zijn.
Wel, ik vermoed dat het een zeer zwaar jaar gaat worden. Ik ben min of meer per ongeluk gepromoveerd en ben de belangrijkste pionnen daar in kwijt geraakt. Wel heb ik een paar aardige aankopen kunnen doen, met name Kwame Quansah scoort er lustig op los in de voorbereiding.
Ik heb inmiddels één officieel duel afgewerkt, in de beker. Uit bij de amateurs van ADO '20 werd het 0-7. Quansah maakte er 3, Schreuder debuteerde met 3 assists en ook Stroeve scoorde in zijn eerste duel. Voor de volgende ronde heb ik GVVV geloot, is dus ook te doen.
De competitie moet nog beginnen. Ik heb nog geen mededelingen van de bookmakers ontvangen, maar ik denk dat ik bij de grootste degradatiekandidaten zal horen. Ook al omdat er via de nacompetitie geen clubs zijn gepromoveerd en ik dus de enige nieuwe ploeg ben.
Hier overigens nog een shot over die Clint Molly, die bij Telstar dus trainer / speler lijkt te zijn:
[[url=http://img163.imageshack.us/img163/9023/ouwemolly2mz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Als dat eens zou kunnen, 11,4 miljoenquote:heb wat spelers verkocht(Sibon 2m, Reiziger 2m, Beasley 4m, de Jong 3,4m).
Gewoon even op klikken, dan kan je het plaatje zien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
als ik hem zoen word het dan een prinsesje?
je kunt kompany proberen een jonge getalenteerde speler die met de jaren beter word,,quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog goede Verdedigers die ik naast Nesta (Milan) neer kan zetten... Ajax wil geen spelers meer verkopen aan mij, anyone tips?
Iedereen met de juiste stats.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog goede Verdedigers die ik naast Nesta (Milan) neer kan zetten... Ajax wil geen spelers meer verkopen aan mij, anyone tips?
Diarra heb ik op het oog, Kompany zal ik eens opzoeken vanavond.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:56 schreef tjakvandiek het volgende:
[..]
je kunt kompany proberen een jonge getalenteerde speler die met de jaren beter word,,![]()
kans op belssures niet... Die is meer afhankelijk van andere zaken. Genezen scheelt wel iets...quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:46 schreef reconnect het volgende:
ik heb de vraag al een x eerder gesteld maar kreeg niet echt een antwoorddaarom nog maar een x:
als je fysiotherapeuten aantrekt met goede stats, is de kans op blessures dan lager? en "genezen" je spelers dan sneller?
Had ergens een foutje gemaakt want het was totaal 10,8 miljoen. Hier voor heb ik o.a. Indridi Sigurdsson, Oliver Deschacht, Marcus Berg, Espen Johnson en een Albanese keeper. Johnson en die keeper heb ik gekocht omdat Gomes weg wil.. Had Gomes(2,7m waard) voor 14m op de lijst gezet en er bleven geinteresseerden.. aangeboden maar niemand wilde dat betalen Probeer hem nu voor 10m te verkopen..quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als dat eens zou kunnen, 11,4 miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |