abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:46:40 #126
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_38675303
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:44 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Wat wel leuk is, is dat je overal zo makkelijk bij kan *kuch*
Nou die van mij is anders ook niet bepaald dat je zegt ruim

pi_38675346
Ik ben blij dat ik me er niet mee hoef te bemoeien
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:50:11 #128
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_38675474
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben blij dat ik me er niet mee hoef te bemoeien
Krap is lekker.

Lekker nauw dan kom je gauw.

en dat soort shit.
vraag maar aan tim. die zal het ook zeggen.
Wanneer komt het zootje er precies in?
pi_38675514
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:50 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Krap is lekker.

Lekker nauw dan kom je gauw.

en dat soort shit.
vraag maar aan tim. die zal het ook zeggen.
Wanneer komt het zootje er precies in?
Ik ben het er niet mee eens

Geen idee!
Wanneer ze beide eens tijd hebben Ik gok dat ze volgende week gaan beginnen.
pi_38675555
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Nou die van mij is anders ook niet bepaald dat je zegt ruim

[afbeelding]
linksbovenin is nog plek zat joh!
pi_38675620
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Nou die van mij is anders ook niet bepaald dat je zegt ruim

[afbeelding]
Moet je er maar niet zo'n big-ass luchtfilter e.d. in plaatsen

Kan het trouwens kloppen dat ik nergens een stabilisatorstang zie? Of hoeft dat niet persé bij een snelle auto?
pi_38675709
300zx heeft ook wel een aardig volle bak

willekeurig plaatje:

deze is vol

  donderdag 8 juni 2006 @ 22:59:26 #133
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_38675890
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:52 schreef Repeat het volgende:

[..]

linksbovenin is nog plek zat joh!
Charcoal canister zat daar. Die hebben we weggelaten.
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:53 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Moet je er maar niet zo'n big-ass luchtfilter e.d. in plaatsen

Kan het trouwens kloppen dat ik nergens een stabilisatorstang zie? Of hoeft dat niet persé bij een snelle auto?
Beter kijken. Hij zit er wel.
Maar het is niet echt nodig hoor voor snelheid. Meer voor bochtenwerk.

Btw het is een strutbar.
Een stabilisatorstang zit doorgaans bij je wielen.
pi_43420327
hmm dan heb ik bij mijn golfje tog nog wel ruimte voor een krat bier onder de motorkap...:)
pi_43420494
Hiephoi, een kick .

Een update dan maar *zucht* :

De kabelboom en het alarm was een kutwerkje.
En sinds een paar dagen werkt de centrale vergrendeling niet meer.

Voor de mensen die een CRX willen kopen: DOE HET NIET!
Wat een pechauto .
pi_43426165
Of je laat je auto origineel in plaats van er aan te gaan lopen prutsen, dat kan natuurlijk ook nog.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_43426215
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of je laat je auto origineel in plaats van er aan te gaan lopen prutsen, dat kan natuurlijk ook nog.
Centrale vergrendeling zat er al in hoor.
pi_43426325
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:14 schreef ijsmeis het volgende:
Centrale vergrendeling zat er al in hoor.
Precies, en voor er aan het alarm en de kabelboom werd gewerkt deed-ie het nog.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_43427003
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Precies, en voor er aan het alarm en de kabelboom werd gewerkt deed-ie het nog.
Neen, toen deed ie ook al wel eens moeilijk.
Het zal ook wel weer hetzelfde euvel zijn.
pi_43427607
Honda
CRX
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_43428540
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
Neen, toen deed ie ook al wel eens moeilijk.
Het zal ook wel weer hetzelfde euvel zijn.
O pardon, dan neem ik mijn woorden terug .

Wel klote dat je auto zo onderhoudsgevoelig als mijn BX blijkt. .
Dacht dat "de Japanners" daar toch wat beter in scoorden.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 13 november 2006 @ 16:40:56 #142
145121 GC_Stef
is en blijft kansloos
pi_43511903
ff de benzine vraag nog, ik heb zelf tijden gehad, dan had ik genoeg knaken, tankte ik euro 98, en verbruikte ik gemiddeld 1 op 6, misschien 1 op 7. Ik heb ook tijden gehad dat ik ontzettend krap zat, ik euro 95 tankte, en gemiddeld 1 op 14 reed. Hangt er maar net van af wat je zelf wil. Continue hoog in de toeren zitten (ook als het absoluut niet nodig is, maar je gewoon graag dat geluidje hoort, en je de power die dan los kan komen graag achter de hand houd) gaat gewoon flink zuipen, maar met het 'nieuwe' rijden redde ik met gemak 1 op 14 ongeveer.

Meld je overigens ook eens op forum.crxclubholland.nl aan, zitten meer liefhebbers

Ik heb zelf mijn (witte) CR-X (ed9 mk1) weg gedaan vanwege de hoge mate rot/roest, en het gebrek aan financien om het op te lossen. Ik zou heel graag weer eens een witte EE8 terug willen kopen, mooie Recaro ITR/CTR stoelen erin, paar veer poot brugjes, hks uitlaat lijn, carbon hood, misschien andere intake, en bronze Volk TE-37's en je rijd een dikke bak, wat mensen je ook willen laten geloven.
Oversteer is when passengers are scared, understeer is when the driver is scared
pi_43511948
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:40 schreef GC_Stef het volgende:
ff de benzine vraag nog, ik heb zelf tijden gehad, dan had ik genoeg knaken, tankte ik euro 98, en verbruikte ik gemiddeld 1 op 6, misschien 1 op 7. Ik heb ook tijden gehad dat ik ontzettend krap zat, ik euro 95 tankte, en gemiddeld 1 op 14 reed. Hangt er maar net van af wat je zelf wil. Continue hoog in de toeren zitten (ook als het absoluut niet nodig is, maar je gewoon graag dat geluidje hoort, en je de power die dan los kan komen graag achter de hand houd) gaat gewoon flink zuipen, maar met het 'nieuwe' rijden redde ik met gemak 1 op 14 ongeveer.

Meld je overigens ook eens op forum.crxclubholland.nl aan, zitten meer liefhebbers

Ik heb zelf mijn (witte) CR-X (ed9 mk1) weg gedaan vanwege de hoge mate rot/roest, en het gebrek aan financien om het op te lossen. Ik zou heel graag weer eens een witte EE8 terug willen kopen, mooie Recaro ITR/CTR stoelen erin, paar veer poot brugjes, hks uitlaat lijn, carbon hood, misschien andere intake, en bronze Volk TE-37's en je rijd een dikke bak, wat mensen je ook willen laten geloven.
al draagt een aap een gouden ring...
pi_43513314
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:40 schreef GC_Stef het volgende:
Meld je overigens ook eens op forum.crxclubholland.nl aan, zitten meer liefhebbers .
.

Daar heb ik minimaal 2 jaar gezeten, actief ook. Maar nee, dankje.
pi_43629721
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:38 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Neen, toen deed ie ook al wel eens moeilijk.
Het zal ook wel weer hetzelfde euvel zijn.
En nou doet ie het weer, zonder er ook maar iets aan gedaan te hebben.
Vaag ding.
Xbox 360 Gamertag: Buffeltjuh
pi_43712720
ennuhh?? enig voortgang nog
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_44541018
Project mislukt?
pi_44541084
Project ligt stil.

Het project staat hier voor de deur. Aandrijfas kaduuk.
Metertjes enzo kunnen wel al aangesloten worden.

Maar meneer Tim heeft even wat andere hobbies. Het ding rijdt (oké, vandaag en morgenvroeg nog even niet) en dawast.
pi_44541196
Oh oke, ik dacht al grootste plannen en al een tijd niets meer gezien hier
pi_44541238
Druk druk druk. En hij zit aan een andere auto te denken, maar dat denkt ie al een half jaar .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')