Nou die van mij is anders ook niet bepaald dat je zegt ruimquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat wel leuk is, is dat je overal zo makkelijk bij kan![]()
*kuch*
Krap is lekker.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben blij dat ik me er niet mee hoef te bemoeien
Ik ben het er niet mee eensquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Krap is lekker.
Lekker nauw dan kom je gauw.
en dat soort shit.
vraag maar aan tim. die zal het ook zeggen.
Wanneer komt het zootje er precies in?
linksbovenin is nog plek zat joh!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nou die van mij is anders ook niet bepaald dat je zegt ruim
[afbeelding]
Moet je er maar niet zo'n big-ass luchtfilter e.d. in plaatsenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nou die van mij is anders ook niet bepaald dat je zegt ruim
[afbeelding]
Charcoal canister zat daar. Die hebben we weggelaten.quote:
Beter kijken. Hij zit er wel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Moet je er maar niet zo'n big-ass luchtfilter e.d. in plaatsen
Kan het trouwens kloppen dat ik nergens een stabilisatorstang zie? Of hoeft dat niet persé bij een snelle auto?
Centrale vergrendeling zat er al in hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of je laat je auto origineel in plaats van er aan te gaan lopen prutsen, dat kan natuurlijk ook nog.
Precies, en voor er aan het alarm en de kabelboom werd gewerkt deed-ie het nog.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:14 schreef ijsmeis het volgende:
Centrale vergrendeling zat er al in hoor.
Neen, toen deed ie ook al wel eens moeilijk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Precies, en voor er aan het alarm en de kabelboom werd gewerkt deed-ie het nog.
O pardon, dan neem ik mijn woorden terugquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
Neen, toen deed ie ook al wel eens moeilijk.
Het zal ook wel weer hetzelfde euvel zijn.
al draagt een aap een gouden ring...quote:Op maandag 13 november 2006 16:40 schreef GC_Stef het volgende:
ff de benzine vraag nog, ik heb zelf tijden gehad, dan had ik genoeg knaken, tankte ik euro 98, en verbruikte ik gemiddeld 1 op 6, misschien 1 op 7. Ik heb ook tijden gehad dat ik ontzettend krap zat, ik euro 95 tankte, en gemiddeld 1 op 14 reed. Hangt er maar net van af wat je zelf wil. Continue hoog in de toeren zitten (ook als het absoluut niet nodig is, maar je gewoon graag dat geluidje hoort, en je de power die dan los kan komen graag achter de hand houd) gaat gewoon flink zuipen, maar met het 'nieuwe' rijden redde ik met gemak 1 op 14 ongeveer.
Meld je overigens ook eens op forum.crxclubholland.nl aan, zitten meer liefhebbers
Ik heb zelf mijn (witte) CR-X (ed9 mk1) weg gedaan vanwege de hoge mate rot/roest, en het gebrek aan financien om het op te lossen. Ik zou heel graag weer eens een witte EE8 terug willen kopen, mooie Recaro ITR/CTR stoelen erin, paar veer poot brugjes, hks uitlaat lijn, carbon hood, misschien andere intake, en bronze Volk TE-37's en je rijd een dikke bak, wat mensen je ook willen laten geloven.
quote:Op maandag 13 november 2006 16:40 schreef GC_Stef het volgende:
Meld je overigens ook eens op forum.crxclubholland.nl aan, zitten meer liefhebbers.
En nou doet ie het weer, zonder er ook maar iets aan gedaan te hebben.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, toen deed ie ook al wel eens moeilijk.
Het zal ook wel weer hetzelfde euvel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |