Morgen word een leuke aflevering.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:11 schreef borisz het volgende:
tja JJ wint
morgen wordt leuke aflevering
Ik vondt.....auw, mijn arme ogen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgen word een leuke aflevering.
Trouwens ik vondt vanavond ook een leuke aflevering.Echt een leuke quiz.
Komt vanavond laat op tv ''De Herhaling''quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:20 schreef Bruce117 het volgende:
En weer helemaal vergeten te kijken.![]()
Dat wordt ernstig zappen tussen Ajax en dit programma, straks.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke aflevering, morgen ga ik het missen denk ik
Vanuit het stadion zal dat lastig zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat wordt ernstig zappen tussen Ajax en dit programma, straks.
Daar heb ik geen last van.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat wordt ernstig zappen tussen Ajax en dit programma, straks.
Alleen jammer van JJquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind geweldig dat Peter vanavond erin zit met Jeroen en JJ![]()
Ik ga voor Peter![]()
quote:[b]Op woensdag 22 februari 2006 15:53 schreef De_Hypotheker het volgende:[ ]
Gelukkig een goede kans dat hij er vanavond uitvliegt tegen die twee Boulevard-homo's![]()
Zou mooi zijn Peter, Jeroen en Hansquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:57 schreef ScottTracy het volgende:
Een finale tussen Peter, Jeroen en Hans Beerekamp zou het mooiste zijn. Ik denk dat die er ook wel komt.
Die ligt er toch uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:25 schreef Rosbief het volgende:
En Mat Herben!
Ik ga ook maar Ajax kijken, maar ik kijk vannacht de hh welquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:51 schreef golfer het volgende:
Peter, Jeroen en Hans morgen, gok ik.
Vanavond dus toch maar even de video geprogrammeerd, Ajax gaat dit keer voor.
Bij de Lama's was hij wel goedquote:
Ja, en hoe!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die ligt er toch uitGaat vanavond om Peter, Jeroen en Jan Joost.
Een van deze drie gaat morgen door als ''De Slimste'' en andere twee moeten in de finale vanavond voor een plek van morgen en dan met Hans erbij.
JJ is idd, irritant in die quizquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Hans BeerekampDie zal het wel gaan winnen. Jammer dat 'ie donderdag pas weer hoeft.
En JJ mag idd wel wieberen.Die is ook zo irritant bij die 80's en 90's quiz.
![]()
Ja idd, dat is zo slecht van hemquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:24 schreef ScottTracy het volgende:
JJ heeft wel grappige momenten, maar het lachen vergaat mij direct als ik hem dan zie schateren om z'n eigen opmerking.
Nee, dat is niet stom, alhoewel ik de belgische uitzending van ''De Slimste'' nooit gezien hebtquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:47 schreef Sjoem het volgende:
Is het stom als ik de Belgische leuker vind?
Waarom is er iets vaagsquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar ik mag toch hopen dat Hans wint. Anders is er iets vaags aan de hand lijkt me![]()
Hahaquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, dat is niet stom, alhoewel ik de belgische uitzending van ''De Slimste'' nooit gezien hebt![]()
Die ken ik niet van Belgiequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha. Ik vind de Belgische ook eigenlijk leuker. Daar is het niveau (nogal) wat hoger en er wordt niet zo gegeit
![]()
Ik zeg niet dat je niet gelijk hebt dat Hans gaat winnen.quote:edit- Jeroen en Peter zijn niet dom, alleen is Hans gewoon een categorie slimmer. Hij is 7 van de 8 keer de slimste geweest en hij wist echt veel. Maarja dat is mijn mening![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |