Bioscoopfilms zijn niet gelijk te koop!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef NightH4wk het volgende:
Maar waarom gelijk dan illigaal downen? Zat goede films te koop voor relatief weinig geld.
normaal doen we dat met vrienden wel eens met een sneak.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik vind dat je sommige films gewoon in de bios moet zien.
Op een groot scherm, met goed geluid ervaar je de film op z'n best. Denk aan bijvoorbeeld LOTR films ofzo.
Maar verder ben ik het met je eens dat het teringduur is daar. Tip: neem je eigen eten en drinken mee
hmmm, jah dat komt inderdaad ook niet echt galant over.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
normaal doen we dat met vrienden wel eens met een sneak.
maar op een date![]()
tsss,quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef saban het volgende:
Je bent Nederlander of je bent Nederlander.
Moet jij 's opletten... ga dan maar niet naar de pathé in eindhovenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef Agiath het volgende:
Je hoeft die dingen niet te kopen hoor...ik ben altijd voor 4,50 klaar in de bios en neem ik gewoon zelf eten+drinken mee (niemand controleerd dat toch)
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef Agiath het volgende:
Je hoeft die dingen niet te kopen hoor...ik ben altijd voor 4,50 klaar in de bios en neem ik gewoon zelf eten+drinken mee (niemand controleerd dat toch)
Nee kga dan naar plaatselijke bios in Delft (Delfia)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet jij 's opletten... ga dan maar niet naar de pathé in eindhovenDáár hebben ze soms wel nsb-neigingen
![]()
nu kan het makkenlijk in de winterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet jij 's opletten... ga dan maar niet naar de pathé in eindhovenDáár hebben ze soms wel nsb-neigingen
![]()
Gewoon flesjes in binnenzakken enzo, maar 's zomers gaat dat zo lastigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef iDex het volgende:
[..]
nu kan het makkenlijk in de winter. gewoon in je binnenzakken van je jas. paar blikjes. en wat te snacken
klinkt relaxed.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee kga dan naar plaatselijke bios in Delft (Delfia)
Maar als ik naar Apollo ga in Delft wil ik daar ook wel geld aan uitgeven, want die bios is echt perfect (eten+drinken bestellen tijdens film, geen pauze's, optimaal beeld/geluid, lekker veel beenruimte, Bier en Frituur tijdens de film
)
Het is ook niet klein daar, wel prijzig natuurlijk om kipnuggets te bestellen daar tijdens een film + 3 pils...Maar ach, geld moet rollenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:28 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
klinkt relaxed.
idd, een beetje kunnen service tijdens de voorstelling is niet verkeerd.
daarvoor wil ik dan ook wel betalen. niet voor een massafabriek waar alles nep is
zomers niet naar de bios. maar naar het strandquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gewoon flesjes in binnenzakken enzo, maar 's zomers gaat dat zo lastig![]()
ja, jíj hebt strand, hier in brabant gaat dat zo lastigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef iDex het volgende:
[..]
zomers niet naar de bios. maar naar het strand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |