Ben je voor Ajax ofzo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef tong80 het volgende:
Ik ben nog steeds blij dat Ajax Koné niet heeft gekocht.
Ach, ze hebben goed gespeeld vandaag, tis maar hopen dat Ajax Nederland niet al te veel voor schut zet morgenquote:
laat um maar naar Grunn komenquote:
Ja Real scoorde ook uit bij Lyon.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:37 schreef Zwansen het volgende:
Slechts 1-0. Uit maken we het gewoon af.
Reken daar maar niet op, ik denk geen 1 club die verder komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, Ajax wordt afgemaakt morgen, moet AZ zeker de eer weer gaan redden op donderdag
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:37 schreef Elusive het volgende:
ok even Maria Theodora Riet bellen zodat ze jasper jasza naar bed kan sturen
Zeg gewoon wie je bent danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:37 schreef Elusive het volgende:
ok even Maria Theodora Riet bellen zodat ze jasper jasza naar bed kan sturen
Waarom gooi je hem weer open?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Doei.
je vergeet wat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Doei.
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:38 schreef crackhead het volgende:
Kut-tering-hoerewedstrijd.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:39 schreef Elusive het volgende:
[..]
vertel ik je 22 oktober wel, op je verjaardag![]()
Je doet maar, ik denk zelf ook dat we verliezen dus het zal me weinig boeienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen maar ff Jasza uitlachenGegarandeerde verlies
![]()
0-6.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen maar ff Jasza uitlachenGegarandeerde verlies
![]()
Niet in Lyon.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:40 schreef Againzender het volgende:
ach, 0-1 moet nog te herstellen zijn...
*wijst mwhahahahhaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je doet maar, ik denk zelf ook dat we verliezen dus het zal me weinig boeien![]()
kwa goals zul je wel gelijk hebben maar de verdeling niet, ik denk en spannende 4-2.quote:
Omdat ie 1 kans mist? Koné had gewoon in de basis moeten starten, evenals Aissati.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef Saekerhett het volgende:
Mijn god, WAT een slechte wedstrijd van beide kantenEcht om te huilen, zo verschrikkelijk slecht, en ook de arbitrage, wat een fluitmongool.
En Koné hoeven we ook niet te vrezen met het aanstaande WK, wat een schele aap.
Echt bedroevend.
Kan me nog wel wedstrijden herinneren waarin ie kans na kans miste. Zelfs voor open doel een keer naast!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat ie 1 kans mist? Koné had gewoon in de basis moeten starten, evenals Aissati.
Een niveauloos topic zo op het eerste oog. Bleek dus het wedstrijdtopic te zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:39 schreef clauwheee het volgende:
Vaduz zit je nu alweer aan de verkeerde knoppen?![]()
Mwah.. 2 clubs die overwinteren in de CL.. we hebben magerdere jaren gehad hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef King_of_Kool het volgende:
Dramatisch europees seizoen voor Nederlandse clubs
Dies dood maarja, wie de hell ben je nouquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef Elusive het volgende:
hoe gaat het trouwens met opa Jan ?
Wel een factor, maar PSV benutte natuurlijk zelf zijn kansen niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:44 schreef King_of_Kool het volgende:
Lamey was een slechte factor evenals reiziger. Farfan kon niet in z'n spel komen omdat hij door elke scheet werd teruggefloten... Ik zeg dat de scheidsrechter de wedstrijd heeft verneukt
ja inderdaad, die vrije trap waardoor Juninho hem zo mongoloïde erin schoot sloeg ook nergens op. Was niet eens een overtreding.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:44 schreef King_of_Kool het volgende:
Lamey was een slechte factor evenals reiziger. Farfan kon niet in z'n spel komen omdat hij door elke scheet werd teruggefloten... Ik zeg dat de scheidsrechter de wedstrijd heeft verneukt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |