8,79kBquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:51 schreef woutabest het volgende:
9000 bytes is 90 kb, dat is naar mijn weten inderdaad zeker niet genoeg.
Heb je hem al wel geformat?
kan niet schrijven of lezen vanaf hd!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:51 schreef woutabest het volgende:
9000 bytes is 90 kb, dat is naar mijn weten inderdaad zeker niet genoeg.
Heb je hem al wel geformat?
zeg dat even tegen win98, hij start scandisk echt op en dat zegt die dat er fouten moeten worden gerepareerd, en vervolgens sluit die het programma af met de melding dat win98 voor installatie zoveel bytes nodig heeft!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:51 schreef BoJo het volgende:
in de bios kan je geen HD vinden? Dan kan je ook geen HD check laten lopen![]()
aah dat kan ik even checken natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:52 schreef NanKing het volgende:
Is het niet gewoon een kabeltje wat los zit?
een kilometer toch ook geen 100 meter?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:54 schreef woutabest het volgende:
[..]
een kilobyte is toch 100 bytes?![]()
edit: ik zit wel heel scheeft te denken, 1024 natuurlijk
Dan zou het natuurlijk ook nog de IDE kabel kunnen zijn, heb ik vaak meegemaakt met die oude bakjes. Ineens een probleem geven met een 40 draads kabel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aah dat kan ik even checken natuurlijk
edit
kabels zitten er gewoon stevig en goed in!
ook al geprobeerd en zo ook met een win95 cd.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:19 schreef MrDrako het volgende:
probeer het eens met een xp cd? tenminste als er van de cdrom drive te booten is (kon met m'n heeele oude p1 166 niet) Dan kun je in ieder geval ALS de harde schijf nog te gebruiken is hem formatteren.
denk idd dat de hd kapot is, ding begint namelijk wel 1 sec met formatteren en dan zegt die dat die een fout heeft met lezen van hd!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dan zou het natuurlijk ook nog de IDE kabel kunnen zijn, heb ik vaak meegemaakt met die oude bakjes. Ineens een probleem geven met een 40 draads kabel.
Maar het is most likely dat de HDD dood is.
Je weet dat win95 niet bootable is dus je een floppy nodig hebt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ook al geprobeerd en zo ook met een win95 cd.....
ik denk dat hij bedoelt dat hij het benaderen van de schijf ook geprobeert heeft met win95, dus hij weet kennelijk dat je daar een boot floppy voor nodig hebtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je weet dat win95 niet bootable is dus je een floppy nodig hebt?
Ja, het was een loze opmerking van mequote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:27 schreef MrDrako het volgende:
[..]
ik denk dat hij bedoelt dat hij het benaderen van de schijf ook geprobeert heeft met win95, dus hij weet kennelijk dat je daar een boot floppy voor nodig hebt
maar halverwege gestopt ben toen ik erachter kwam dat ik hier totaal geen floppys meer heb!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:27 schreef MrDrako het volgende:
[..]
ik denk dat hij bedoelt dat hij het benaderen van de schijf ook geprobeert heeft met win95, dus hij weet kennelijk dat je daar een boot floppy voor nodig hebt
nee, ik zat al te twijfelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef Jump het volgende:
[..]
een kilometer toch ook geen 100 meter?
heb geen floppy, hell ik heb niet eens een floppy-drive in me eigenpcquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:37 schreef Hari-Bo het volgende:
Denk dat de harddisk kapot is, maar je kan ook voor de zekerheid ff kijken met een rescue disk van partition magic
Quantum hd zit erinquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:38 schreef Toryu het volgende:
Als het een maxtor HD is zou je em kunnen checken met PowerMax. Progje is te downloaden van de maxtor site.
kan je de schijf niet gewoon zelf benaderen van 98 cd ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb geen floppy, hell ik heb niet eens een floppy-drive in me eigenpc![]()
[..]
Quantum hd zit erin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |