Die ken ik al, kutsukkelquote:
Ik voel me zo tweedehands nuquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja en? Het geldt nog steeds, hoor!
quote:
Nouquote:
Waarom doet je QuickQuote het ineensquote:
Die doet het niet, ik heb hier (thuis) alleen nog maar IE, moet FF nog installeren...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom doet je QuickQuote het ineens?
Hihi.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef Svensational het volgende:
Whehe, check die Zhenar alle regels breken en gewoon een ultra-vroegie zijn!
"alle regels breken"quote:
Ik wist zelf niet eens hoe rebels ik ben!quote:
Dudequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wist zelf niet eens hoe rebels ik ben!![]()
Dudley wannabe.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude
Als ik ooit nog eens een spreekbeurt ga houden over tofheid, kom jij er zeker in voor!
Phat!quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude
Als ik ooit nog eens een spreekbeurt ga houden over tofheid, kom jij er zeker in voor!
Damn, wij zijn voor elkaar geschapenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Phat!![]()
En als ik een spreekbeurt ga houden over mensen die een spreekbeurt over mij hebben gehouden, dan kan jij daar dus ook in voorkomen!![]()
Ik vrij groot trouwensquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, wij zijn voor elkaar geschapen!
Like, fuck yeah!quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, wij zijn voor elkaar geschapen!
Maar wel zijn grapjes jatten hè!quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:32 schreef Svensational het volgende:
Dudley. Wat een kutnaam, heb ik nare ervaringen mee
.
Giechelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |