Meestal zit er toch 5 dagen tussen het overlijden en het begraven ... tsja, beetje kutdag idd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:54 schreef babette21 het volgende:
verdomme, ik heb zaterdag een begrafenis.
záterdag!! wie verzint nou zoiets?!?!?![]()
Ik vrijdagquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:54 schreef babette21 het volgende:
verdomme, ik heb zaterdag een begrafenis.
záterdag!! wie verzint nou zoiets?!?!?![]()
mja ik kwam ook op ma. uit, had al bijna vrij genomen....quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:57 schreef mark_03 het volgende:
Meestal zit er toch 5 dagen tussen het overlijden en het begraven ... tsja, beetje kutdag idd.
is het een trent, die ik weer eens gemist heb?!?quote:
Tsja, daarom vind ik het altijd vervelend om naar een begrafenis te gaan van iemand waar ik weinig mee heb/had. Echt meedoen in de rouwstemming heeft niet veel zin, en dan voel ik me altijd beetje raar tegenover de anderen die dat wel hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
is het een trent, die ik weer eens gemist heb?!?
nee, begrafenissen zijn kut....![]()
zelfs als je niet zoveel met de overledene het, zoals ik in dit geval, is de algemene rouwstemming meestal genoeg om in de depressieve sfeer mee te gaan....
Och, als je mij in een ruimte met huilende mensen zet, doe ik vanzelf mee hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tsja, daarom vind ik het altijd vervelend om naar een begrafenis te gaan van iemand waar ik weinig mee heb/had. Echt meedoen in de rouwstemming heeft niet veel zin, en dan voel ik me altijd beetje raar tegenover de anderen die dat wel hebben.
In dit geval gaat 't om m'n stiefoma... niet gaan betekent niet alleen dat ik niet meeleef met m'n stiefpa, maar val ik ook danig door de mand wat betreft "niks met iemand hebben"...quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:06 schreef mark_03 het volgende:
Tsja, daarom vind ik het altijd vervelend om naar een begrafenis te gaan van iemand waar ik weinig mee heb/had. Echt meedoen in de rouwstemming heeft niet veel zin, en dan voel ik me altijd beetje raar tegenover de anderen die dat wel hebben.
Anni is leukquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
In dit geval gaat 't om m'n stiefoma... niet gaan betekent niet alleen dat ik niet meeleef met m'n stiefpa, maar val ik ook danig door de mand wat betreft "niks met iemand hebben"...
Op zich vind ik het niet erg om erheen te gaan, maar het is idd altijd een beetje raar als je gewoon níet zo sip bent als de rest.
genoeg nu.... heb je netAnni
gezien.....
ik denk dat ik vandaag voor haar ben![]()
Ja, wat een teleurstellingquote:
na de tijd van Klassen ging ik er niet meer vanuit dat we goud konden halen...quote:
Dat had ik bij de tijd van die Rogers (?) al...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
na de tijd van Klassen ging ik er niet meer vanuit dat we goud konden halen...
wel jammer dat Wust Friesinger van 't podium heeft gegooid....
Klassen - Wust - Anni [nr.2 en 3 in willekeurige volgorde] was [nóg] mooier.......
Groves?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:20 schreef Svensational het volgende:
Dat had ik bij de tijd van die Rogers (?) al...
Ja, die jaquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
me telling you about sports!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |