En wat zou het beter doen in de pers?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:54 schreef gebrokenglas het volgende:
't geeft een gevoel van veiligheid, met een Durex weet je wel zeker dat je safe zit. Je hebt er meer vertrouwen in.
Heb je naar de maat van die krengen gekeken? 171 t/m 185 mm lang en de doorsnede is: 102 t/m 105 mm aiaiai dat zit krap. Durex natural heeft de volgende maten: >185 mm lengte en de doorsnede is: > 109 mm moet je nagaan hoe krap die gliders zitten. En ja ik ben er zelf ook ingetraptquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:01 schreef NeoPhythe het volgende:
Durex Durex Glyder Ambassador 144 144 ¤ 26.68
hmmmz 144stuks voor minder dan 30,¤...ga ik dnek ik bestellen !thnq voor de link
Ik denk echter dat het merk verrekte weinig zegt over de kwaliteit. Met een merk verkoop je slechts een bepaald imago.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:58 schreef Lucille het volgende:
Het feit dat verschillende merken aan bepaalde veiligheidseisen moeten voldoen is niet hetzelfde als zeggen dat het producten zijn die identiek zijn. Een Ferrari en een Kia moeten ook aan dezelfde eisen voldoen om op de weg te rijden, maar zijn ook niet vergelijkbaar.
Dat een merk an sich niets zegt over de kwaliteit ben ik met je eens, maar het argument was dat beide voldoen aan de wettelijke eisen, dus dat het daarom gelijkwaardige producten zouden zijn dat is denk ik een verkeerde veronderstelling.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk echter dat het merk verrekte weinig zegt over de kwaliteit. Met een merk verkoop je slechts een bepaald imago.
Ja, okee, maar ze zijn allemaal minstens even veilig.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:46 schreef Lucille het volgende:
Dat een merk an sich niets zegt over de kwaliteit ben ik met je eens, maar het argument was dat beide voldoen aan de wettelijke eisen, dus dat het daarom gelijkwaardige producten zouden zijn dat is denk ik een verkeerde veronderstelling.
Ook dat klopt. Maar dan zijn we weer terug bij de vergelijking van de auto's. Minstens even veilig is niet hetzelfde als dat ze even veilig zijn, of even comfortabel of even lang houdbaar, etc .... Ze voldoen aan de wettelijke minimum eisen, that's all.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, okee, maar ze zijn allemaal minstens even veilig.
Die eisen zijn in het geval van condooms wel erg hoog.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:50 schreef Lucille het volgende:
Ook dat klopt. Maar dan zijn we weer terug bij de vergelijking van de auto's. Minstens even veilig is niet hetzelfde als dat ze even veilig zijn, of even comfortabel of even lang houdbaar, etc .... Ze voldoen aan de wettelijke minimum eisen, that's all.
Gelukkig wel.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die eisen zijn in het geval van condooms wel erg hoog.
Condooms zijn dan ook dingen die ik mee zou nemen op een vakantie.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:55 schreef Lucille het volgende:
Gelukkig wel.
De eisen zijn in het buitenland helaas niet overal zo hoog.
Lijkt me in dit geval juist een pluspunt dat een condoom kut zit. Voel je toch het goede...quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:48 schreef Slarioux het volgende:
Durex zit kut dus ik koop ze sowieso niet.
Ik zou ze niet eens durven gebruiken als ze in een vaag land buiten Europa, de VS of Australie zijn gemaakt. Ik vertrouw die kwaliteit gewoon niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Condooms zijn dan ook dingen die ik mee zou nemen op een vakantie.
Ach, het enige wat je dan kan gebeuren is dat je negen maanden met een guppie in je buik rondloopt . . .quote:Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef Lucille het volgende:
Ik zou ze niet eens durven gebruiken als ze in een vaag land buiten Europa, de VS of Australie zijn gemaakt. Ik vertrouw die kwaliteit gewoon niet.
Ook bij het vuistneuken is het niet nodig, dus je hebt voortaan alleen nog maar M nodigquote:Op maandag 27 februari 2006 22:05 schreef skippy22 het volgende:
Heb er ook last van de xxl zijn veel duurder dan de rest
Er zit maar 6% btw op condoomsquote:Op maandag 27 februari 2006 21:20 schreef Marble het volgende:
Die krengen zijn sowieso best wel duur he, je jaagt er toch al gauw een paar op een avond doorheen. Zou Hoogervorst eigenlijk moeten subsidiëren.
Goedkoop geīmporteerd uit Azie zeker!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:29 schreef SkunkfireJoe het volgende:
Ik kwam daarnet thuis en m'n 144 pack gliders waren aangekomen... ik dacht meteen uitproberen die dingen. Dus ik wou d'r eentje om doen... VEEL te klein. Had ik hem na veel pijn en moeite om vloepte ie snel weer af. Meet dus eerst je joekeloekes op voordat je die shizzle koop
Heb ook al overwogen die eens te proberen. Geen ultrathin in het assortiment he?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De Lidl heeft ze ook voor zoiets. Ook wel eens gebruikt. Die hebben zelfs ook smaakjes e.d.
Ja, en dat is dus niet meer zo. Topsafe heeft nu alleen gewoon extra glijmiddel. Ik heb durex erover gemailt hoe dat nou zat, omdat het woordje "zaaddodend" ineens van de verpakking was verdwenen, maar er verder nix veranderd was. De reactie kwam erop neer dat de werking van zaaddodend glijmiddel eigenlijk nooit bewezen was, en dat ze het daarom maar niet meer gebruiken, en nu zijn het dus gewone condooms met extra glijmiddel. En is de naam Topsafe dus eigenlijk misleidend.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:40 schreef Leipo666 het volgende:
Topsafe heeft natuurlijk wel zaaddodend glijmiddel wat vele anderen niet hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |