abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35466583
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:54 schreef gebrokenglas het volgende:
't geeft een gevoel van veiligheid, met een Durex weet je wel zeker dat je safe zit. Je hebt er meer vertrouwen in.
En wat zou het beter doen in de pers?
"Lidl aangeklaagd wegens zwangerschap"

of

"Durex aangeklaagd wegens zwangerschap"

pi_35539050
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:01 schreef NeoPhythe het volgende:
Durex Durex Glyder Ambassador 144 144 ¤ 26.68

hmmmz 144stuks voor minder dan 30,¤...ga ik dnek ik bestellen ! thnq voor de link
Heb je naar de maat van die krengen gekeken? 171 t/m 185 mm lang en de doorsnede is: 102 t/m 105 mm aiaiai dat zit krap. Durex natural heeft de volgende maten: >185 mm lengte en de doorsnede is: > 109 mm moet je nagaan hoe krap die gliders zitten. En ja ik ben er zelf ook ingetrapt k had ook snel 144 stuks op condomerie.nl besteld... nou ik wacht vol spanning af tot ze thuis komen en probeer er een uit... maar ik vrees het ergste
pi_35539131
Het feit dat verschillende merken aan bepaalde veiligheidseisen moeten voldoen is niet hetzelfde als zeggen dat het producten zijn die identiek zijn. Een Ferrari en een Kia moeten ook aan dezelfde eisen voldoen om op de weg te rijden, maar zijn ook niet vergelijkbaar.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_35542081
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:58 schreef Lucille het volgende:
Het feit dat verschillende merken aan bepaalde veiligheidseisen moeten voldoen is niet hetzelfde als zeggen dat het producten zijn die identiek zijn. Een Ferrari en een Kia moeten ook aan dezelfde eisen voldoen om op de weg te rijden, maar zijn ook niet vergelijkbaar.
Ik denk echter dat het merk verrekte weinig zegt over de kwaliteit. Met een merk verkoop je slechts een bepaald imago.
pi_35542268
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik denk echter dat het merk verrekte weinig zegt over de kwaliteit. Met een merk verkoop je slechts een bepaald imago.
Dat een merk an sich niets zegt over de kwaliteit ben ik met je eens, maar het argument was dat beide voldoen aan de wettelijke eisen, dus dat het daarom gelijkwaardige producten zouden zijn dat is denk ik een verkeerde veronderstelling.
pi_35542289
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:46 schreef Lucille het volgende:
Dat een merk an sich niets zegt over de kwaliteit ben ik met je eens, maar het argument was dat beide voldoen aan de wettelijke eisen, dus dat het daarom gelijkwaardige producten zouden zijn dat is denk ik een verkeerde veronderstelling.
Ja, okee, maar ze zijn allemaal minstens even veilig.
pi_35542373
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, okee, maar ze zijn allemaal minstens even veilig.
Ook dat klopt. Maar dan zijn we weer terug bij de vergelijking van de auto's. Minstens even veilig is niet hetzelfde als dat ze even veilig zijn, of even comfortabel of even lang houdbaar, etc .... Ze voldoen aan de wettelijke minimum eisen, that's all.
pi_35542429
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:50 schreef Lucille het volgende:
Ook dat klopt. Maar dan zijn we weer terug bij de vergelijking van de auto's. Minstens even veilig is niet hetzelfde als dat ze even veilig zijn, of even comfortabel of even lang houdbaar, etc .... Ze voldoen aan de wettelijke minimum eisen, that's all.
Die eisen zijn in het geval van condooms wel erg hoog.
pi_35542541
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Die eisen zijn in het geval van condooms wel erg hoog.
Gelukkig wel.
De eisen zijn in het buitenland helaas niet overal zo hoog.
pi_35542583
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:55 schreef Lucille het volgende:
Gelukkig wel.
De eisen zijn in het buitenland helaas niet overal zo hoog.
Condooms zijn dan ook dingen die ik mee zou nemen op een vakantie.
pi_35542638
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:48 schreef Slarioux het volgende:
Durex zit kut dus ik koop ze sowieso niet.
Lijkt me in dit geval juist een pluspunt dat een condoom kut zit. Voel je toch het goede...

Als echt niemand hem inkopt dan doe ik het wel...
pi_35542681
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Condooms zijn dan ook dingen die ik mee zou nemen op een vakantie.
Ik zou ze niet eens durven gebruiken als ze in een vaag land buiten Europa, de VS of Australie zijn gemaakt. Ik vertrouw die kwaliteit gewoon niet.
pi_35543982
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef Lucille het volgende:
Ik zou ze niet eens durven gebruiken als ze in een vaag land buiten Europa, de VS of Australie zijn gemaakt. Ik vertrouw die kwaliteit gewoon niet.
Ach, het enige wat je dan kan gebeuren is dat je negen maanden met een guppie in je buik rondloopt . . .
(of wat anders als je het niet bij ééntje houdt)
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  maandag 27 februari 2006 @ 21:20:44 #64
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_35555905
Die krengen zijn sowieso best wel duur he, je jaagt er toch al gauw een paar op een avond doorheen. Zou Hoogervorst eigenlijk moeten subsidiëren.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_35556843
Ik heb vorig jaar in die condomerie winkel in amsterdam zo'n doos van 144 durex gliders gekocht voor 14,50 zeker erg goedkoop dan?
we hebben ze nu bijna op dus moet weer nieuwe halen, want ze bevallen mij wel. Bij wat langere sex worden ze niet zo slap en rekbaar. Zitten inderdaad vrij strak, maar ik heb veel soorten rubbers geprobeerd en na durex pleasuremax(gewoon lekker) vind ik deze het meest natuurlijke gevoel geven..
  maandag 27 februari 2006 @ 22:05:30 #66
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_35557462
Heb er ook last van de xxl zijn veel duurder dan de rest
  maandag 27 februari 2006 @ 22:13:11 #67
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_35557759
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:05 schreef skippy22 het volgende:
Heb er ook last van de xxl zijn veel duurder dan de rest
Ook bij het vuistneuken is het niet nodig, dus je hebt voortaan alleen nog maar M nodig
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_35558124
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:20 schreef Marble het volgende:
Die krengen zijn sowieso best wel duur he, je jaagt er toch al gauw een paar op een avond doorheen. Zou Hoogervorst eigenlijk moeten subsidiëren.
Er zit maar 6% btw op condooms
pi_35560159
prjs verschil zal ook wel zitten in de hoeveelheid en soort glijmiddel. Ook maakt durex bijvoorbeeld topsafe, die steviger zijn (maar waar je dan ook gelijk niks meer door voelt), of met ribbeltjes smaakjes, kleurtjes en verschillende maten. Daar zal een belangrijk deel van het prijs verschil in zitten.
Save a mouse, eat a pussy.
pi_35580523
Ik kwam daarnet thuis en m'n 144 pack gliders waren aangekomen... ik dacht meteen uitproberen die dingen. Dus ik wou d'r eentje om doen... VEEL te klein. Had ik hem na veel pijn en moeite om vloepte ie snel weer af. Meet dus eerst je joekeloekes op voordat je die shizzle koop
pi_35585527
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:29 schreef SkunkfireJoe het volgende:
Ik kwam daarnet thuis en m'n 144 pack gliders waren aangekomen... ik dacht meteen uitproberen die dingen. Dus ik wou d'r eentje om doen... VEEL te klein. Had ik hem na veel pijn en moeite om vloepte ie snel weer af. Meet dus eerst je joekeloekes op voordat je die shizzle koop
Goedkoop geīmporteerd uit Azie zeker!
Scheren is voor schapen!
pi_35628606
Ik (of m'n vriendjes, hoe je dat ook zien wilt) heb zelf heel slechte ervaringen met durex, ze scheuren en glijden af. En ik ken nog wel wat mensen die daar ook niet over te spreken zijn.
Daarentegen heb ik goede ervaringen met condomi, van Action, hun huismerk of zo. Die zijn trouwens wel kleiner dan durex. Als je een heel grote hebt, dan zijn die condooms van Swiss iets, anti-aids federatie of zo, te koop bij o.a. De Tuinen, die zijn ook wel aardig. Lekker smaakje ook.
pi_35628847
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De Lidl heeft ze ook voor zoiets. Ook wel eens gebruikt. Die hebben zelfs ook smaakjes e.d.
Heb ook al overwogen die eens te proberen. Geen ultrathin in het assortiment he? Toch eens proberen...
  donderdag 2 maart 2006 @ 00:27:29 #74
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_35629590
Condomi is voor zover ik weet gewoon een concurrent van Durex, nix geen huismerk van de Action.
*Think outside the box*
pi_35711056
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:40 schreef Leipo666 het volgende:
Topsafe heeft natuurlijk wel zaaddodend glijmiddel wat vele anderen niet hebben
Ja, en dat is dus niet meer zo. Topsafe heeft nu alleen gewoon extra glijmiddel. Ik heb durex erover gemailt hoe dat nou zat, omdat het woordje "zaaddodend" ineens van de verpakking was verdwenen, maar er verder nix veranderd was. De reactie kwam erop neer dat de werking van zaaddodend glijmiddel eigenlijk nooit bewezen was, en dat ze het daarom maar niet meer gebruiken, en nu zijn het dus gewone condooms met extra glijmiddel. En is de naam Topsafe dus eigenlijk misleidend.
Ennuh, over die durex pakken van 144, (glyder ambassador), dat heb ik eigenlijk nooit begrepen. Want ze zijn wel van durex, maar kwa kwaliteit enorm slecht. Die dingen scheuren zo makkelijk! Ze zijn dus niet voor niets zo goedkoop....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')