Dat is best slim, reply nog ff dan in dit topic zometeen kan het niet meerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:34 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Mocht dit door de mods worden beschouwen als een KLB topique, voel je vrij om hem daarheen te kicken, enkel heb ik daar nog een ban staan vandaar dat ik maar een gokje waagde in GC.
Ik haat bussen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:47 schreef El_Rolando het volgende:
De bus rijdt ook wel eens door bij een halte als iemand op de knop heeft gedrukt.
Bussen zijn dan ook voor paupers...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:48 schreef Litso het volgende:
Ik haat bussen.
ehh, dat heet niet afstappen hoor. Het is van de fiets af stappen, maar niet van de bus.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:49 schreef leonieke het volgende:
Tijdens de laatste jaren dat ik met de bus naar school ging, stond ik altijd te praten met de buschauffeur dus hoefde ik niet te drukken. Hij wist perfect waar ik moest afstappen.
Toen ik jonger was, moest ik er altijd af bij een halte waar de helft van de bus afstapte, dus had er altijd wel iemand gedrukt. Tot die ene keer dat de chauffeur waarschijnlijk slecht geslapen had en niet stopte toen er niet gedrukt werd![]()
Maar ik heb een goed excuus! Ik ben Vlaamsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:25 schreef Djep het volgende:
[..]
ehh, dat heet niet afstappen hoor. Het is van de fiets af stappen, maar niet van de bus.
Ligt eraan hoever je reist. Een strippenkaart is ¤6,70 geloof ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:35 schreef TeChNo2 het volgende:
anyway: ik lees weer genoeg redenen om ook de komende 15 jaar niet met de bus ergens heen te gaan, wat kost dat eigenlijk tegenwoordig: de bus ?
hmm nou vooruit dan maar weer, als jij zegt dat jullie dat zo noemen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik heb een goed excuus! Ik ben Vlaams
bij ons heet dat dus afstappen![]()
Neen, dat er in mijn wereldstad nog zulks soort wereldvreemde lieden zich voortbewegen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:29 schreef TeChNo2 het volgende:
Badkeukentegel... wat is nou eigenlijk je probleem ? dat iemand op een knopje drukt ?
ik heb nog nooit in een bus gezeten met voor de reiziger hoorde *ping*quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:12 schreef yogidrink het volgende:
ik drukte er ook altijd op :$
maar ik vond die *ping* gewoon leuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |