helaas , ik haak af: heb geen zin in reparatie kosten!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:41 schreef XionZ het volgende:
Weinig, alleen wat kleinigheidjes zoals een slechte koppeling en slechte aandrijfassen, maar dat is niet zo'n groot kostenplaatje. En ik doe hem weg omdat ik OV heb en hij in de weg staat.
@ ozzyat105:
Opzich best redelijk, maar ik wacht nog even af.
maw. hij is rijp voor de sloop of iemand moet hem willen voor een erg klein bedrag.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:41 schreef XionZ het volgende:
Weinig, alleen wat kleinigheidjes zoals een slechte koppeling en slechte aandrijfassen, maar dat is niet zo'n groot kostenplaatje. En ik doe hem weg omdat ik OV heb en hij in de weg staat.
@ ozzyat105:
Opzich best redelijk, maar ik wacht nog even af.
Heb je al voor de deur gekeken?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef XionZ het volgende:
Dat type ja, alleen een witte. Foto post ik nog, kan hem op het moment niet vinden.
Je pa heeft een auto-bedrijf, maar jij wil je auto per-se via het internet verkopen cq. ruilen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef XionZ het volgende:
Hij staat niet voor de deur, hij staat bij het autobedrijf van mijn vader. Ik heb hem namelijk geschorst.
Omdat dat meer oplevert.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:35 schreef Leen. het volgende:
[..]
Je pa heeft een auto-bedrijf, maar jij wil je auto per-se via het internet verkopen cq. ruilen?
Dat zei ik ook al, maar geloof me ik heb zelf genoeg aan auto's gesleuteld en nu nog zelfs. Maar het vervangen van de koppeling bij die honda civicjes is echt een @#%% werkquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:25 schreef XionZ het volgende:
Er zit trouwens ook een nieuwe radiateur op.
@ Nick1983:
Het wordt misschien wel een beetje duur als je alles door een garage laat doen. Maar als je een beetje handig bent hoeft het niet zoveel te kosten, en kun je weer jaren met plezier rijden in dit autootje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |