Ah een kenner!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:18 schreef Homdeck het volgende:
Chuck Norris is een veel betere acteur![]()
die suckt ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:38 schreef crackhead het volgende:
[afbeelding]
Geef mij Leslie Nielsen maar. Dat is tenminste echt een goeie acteur die elke rol geloofwaardig neer kan zetten.
Hou je bek!quote:
Planes, trains & automobiles inderdaad, het is ook de enige film waar ik hem van ken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:42 schreef jehovaguerilla het volgende:
Steve Martin was geweldig in plains ,trains and automobiles naast John Candy.
Hij heeft ook een film gemaakt waarin hij geadopteerd was door een zwart gezin.
Dacht ie zelf ook dat ie zwart was. De scene waarin hem uitgelegd wordt dat ie blank is ,is gewoon hilarisch.
Ik kan niet meer op de naam komen.
Voor de rest werden zijn films met de jaren steeds minder.
Triest dieptepunt was toen Dennis de Pennis hem vroeg waarom hij niet meer grappig was.
Moest ie bijna huilen
sja, jackie mag daar zeker jaloers op zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:43 schreef crackhead het volgende:
[..]
Hou je bek!
Leslie suckt niet. Zelfs Jackie Chan is jaloers op zijn acteerprestaties!
Da's een heerlijke film. Superleuk samenspel tussen hem en John Candy.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:41 schreef Flurry het volgende:
Planes, Trains and Automobiles vond ik leuk... de rest een stuk minder
Je klinkt een tikkeltje jaloers nu Bupa.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:46 schreef Bupatih het volgende:
Bah! Misselijkmakend ventje! Hij moest van Kristin Davis afblijven!
Steven acteerd idd goed, maar Chuck IS gewoon de master hij hoeft niet eens te acteren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:39 schreef bonke het volgende:
ik vind steve martin ook slechter acteren dan chuck norris
maar daarentegen is steven seagal weer beter in acteren dat chuckie
quote:Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding.
quote:When Chuck Norris does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s pushing the Earth down.
quote:Remember the Soviet Union? They decided to quit after watching a DeltaForce marathon on Satellite TV.
Valt het op?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:48 schreef crackhead het volgende:
[..]
Je klinkt een tikkeltje jaloers nu Bupa.
ROFLMAOPMPWSIMBquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:01 schreef Roi het volgende:
[..]
..
Even een paar Chuck Norris feitjes tussendoor
[..]
[..]
[..]
Nog wat leuke feiten over Chuck Norrisquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:01 schreef Roi het volgende:
dat was van Chevy Chasequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef Baleog het volgende:
vooral die "national lampoon" films zijn echt zo niet leuk![]()
Dat is zo'n tweederangsacteur he.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:01 schreef Roi het volgende:
[..]
Steven acteerd idd goed, maar Chuck IS gewoon de master hij hoeft niet eens te acteren.
[..]
[..]
[..]
excuses.. maargoed chevy en steve staan zoiezo gedeelde eerste plaatsquote:
auw die spelfout doet zeer aan mn ogen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:42 schreef Baleog het volgende:
[..]
excuses.. maargoed chevy en steve staan zoiezo gedeelde eerste plaats
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:38 schreef crackhead het volgende:
[afbeelding]
Geef mij Leslie Nielsen maar. Dat is tenminste echt een goeie acteur die elke rol geloofwaardig neer kan zetten.
Leslie Nielsenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:38 schreef crackhead het volgende:
[afbeelding]
Politiek correct geneuzel ,man.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:46 schreef Bupatih het volgende:
Bah! Misselijkmakend ventje! Hij moest van Kristin Davis afblijven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |