Nee klopt, die heb ik al. Maar die gaat niet werken met voice over adsl.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:17 schreef ElisaB het volgende:
Het mag dus geen combi zijn (modem / router)?
Sorry, dan kan ik je niet helpen. Succes verderquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:24 schreef Dirkh het volgende:
Nee klopt, die heb ik al. Maar die gaat niet werken met voice over adsl.
Toegevoegd. Maar je bent niet online en ik heb msn niet vaak aan. (wereldvreemd)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:05 schreef thijs121 het volgende:
hoi! heb er nog 1 voor je.
heb je ook al je toegevoegd op msn.
kunt mij ook toevoegen als je mail niet geod is
thijs121 [a] hotmail.com
thijs
Ah.. gezien.quote:
Dat is toch ook eem modem router in een? Want die kan ik niet gebruiken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:42 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb een vrij nieuwe SpeedTouch 716g. Intresse?
ehhh. want? Je kunt ook het router gedeelte met een kleine aanpassing weglaten. (pptp inbellen)quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is toch ook eem modem router in een? Want die kan ik niet gebruiken.
Ik ben niet al te technisch, maar ik heb me uit laten leggen dat het iets met de bridge functie te maken heeft en de ervaring is dat (zo werd mij verteld) dat als je dat aanpast je toch nog veel problemen krijgt met de verbinding.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:59 schreef Keiichi het volgende:
[..]
ehhh. want? Je kunt ook het router gedeelte met een kleine aanpassing weglaten. (pptp inbellen)
Het modem gedeelte kan ook weggelaten worden op een soort zelfde manier. (kan wel bij alle router/modems combo's)
idd, de WAN poort laten voor wat hij is, je modem instellen op DHCP en in 1 van de 4 LAN poorten prikken en klaar. De bridge functionaliteit die genoemd wordt zit alleen tussen de WAN en de LAN poorten. En aangezien je modem al inbelt heb je de WAN niet nodig..quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:21 schreef SneakyViper het volgende:
Als je gewoon je modem aansluit op de ethernet-poort van die WL-108 (daar heeft ie er 4 van als ik het goed zie) en dan zet je dhcp daarop uit. Je stelt dan het IP van die WL-108 ook even in in dezelfde range als het modem, maar niet exact hetzelfde IP als het modem, en ook niet binnen de range van de DHCP-server van het modem. Verder moet je dan gewoon die instellingen voor het wireless gedeelten even goed zetten, maar dat moet dan verder gewoon werken alsof het een accesspoint is, daar heeft het modem niets mee te maken, hij zit dan gewoon op je netwerk aangesloten en 'verspreid' dit netwerk verder draadloos.
Zo een heb ik er ook nog wel staan, maar dan niet de G72, maar bij mij draait dat ding helemaal niet zo lekker als ik had verwacht. Als het een beetje druk word met internet, utorrent met veel connections ofzo, wil ie nog wel eens crashen... Verder is dat ding wel heel makkelijk in te stellen enzo, klik-en-sleep is het bijna.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef schvvmert het volgende:
3Com® OfficeConnect® Wireless 11g Cable/DSL Router 60 euro incl verzenden.
http://www.3com.com/prod/nl_BE_EMEA/detail.jsp?tab=features&sku=3CRWE554G72T
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |